One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 09:34

Marça schreef:Wat me wel duidelijk lijkt is dat Van der Wiel bewust het 'China-verhaal' heeft gelekt om zelf in een goed daglicht te komen. Waar ik in eerste instantie begreep dat er al een contract klaar lag, verzekeren anderen mij dat er slechts orienterende gesprekken zijn gevoerd met Pieter Visser. (Van den Borg zou niet in beeld zijn) Direct contact met de Chinezen is er ook nog niet geweest.

In die zin vat ik uitspraken als 'Ho Chi Minh-stadion' puur op als provocatie en om mensen tegen elkaar op te zetten. Dan kun je wel zeggen dat je het beste voor hebt met de club, maar het is er niet rustiger op geworden de afgelopen week...

Als ik het zo beoordeel leek me de eerste optie van het Stichtingsbestuur om de rol van Van der Wiel in te perken wel een goede. Hij is niet een duidelijke visionair maar is wel iemand die de club op een sympathieke manier uitdraagt. Maar Van der Wiel zag dat niet zitten en krijgt nu op een minder leuke (en onnodig on-sjieke) manier te horen dat ie weg moet.


Er zijn al een paar maanden oriënterende gesprekken bezig, waarin Henk van den Borg en Pieter Visser partij in zijn. Je doet het wel heel erg makkelijk af als roddel om zichzelf in een goed daglicht te stellen.

Zou jij jezelf als lintjesknipper weg laten zetten, terwijl zelf-verrijkers de macht naar zich toetrekken? Als je gaat, neem dan de rotte appels uit onze club mee, want zonder tegengas richting dat snekerkliekje komen we er echt niet.
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 09-10-2015 09:35

Otsje P schreef:Ik lees hier allemaal kritiek op v/d Wiel, over lekken naar de pers enzovoort.

Volgens mij probeert hij de club slechts te behoeden voor een enorme flater. Hij trekt aan de bel omdat hij doodsbenauwd is dat men straks met een paar idioten in zee gaat. Hij wordt intern niet meer gehoord. Sterker nog, ze schoppen hem eruit. Bij wie moet hij dan zijn verhaal doen? Hadden jullie liever niet geweten dat er achter de rug van de voorzitter schimmige zaken gedaan worden?

Over zijn functioneren van de afgelopen jaren mag iedereen zijn mening hebben, maar om nu te klagen omdat hij dingen in de media brengt is onzinnig. De man is nota bene feitelijk al de wacht aangezegd. Bij wie moet hij dan al deze info kwijt?


Bij niemand, alle partijen hadden in beginsel samen moeten functioneren en communiceren. Wie nu wat doet en zegt interesseert me niet meer. Ze hebben allen(stuk voor stuk) hun krediet verspeelt en dienen het veld te ruimen. De club Heerenveen is ernstig in diskrediet gebracht, blijkbaar vanaf dag 1 om niemand met elkaar door één deur kan.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 09:40

In het Friesch Dagblad wordt de (wellicht enigszins obscure) Henk van den Borg geciteerd.
"De eerste contacten dateren al van een jaar geleden. Meneer King (BSIM) is hier al geweest en heeft het stadion gezien. Hij heeft zelfs de hand geschud met Van Der Wiel. Hij was er dus al heel lang van op de hoogte."

Morgen alle feiten maar via hoor en wederhoor. Dus niet vooraf via de pers daar krijg je dit gelazer van!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor H-J » 09-10-2015 09:43

Friesiaan schreef:Nee, dat lekte hij zelf. Hettinga werd er vervolgens mee geconfronteerd, maar wilde niets bevestigen. Het werd daarna gebracht alsof Hettinga de boel lekte.

Ik las gisteren een bijzonder interessante bijdrage waarbij werd aangegeven dat Van Beek heeft gelekt.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 09-10-2015 09:46

Wat doet het er toe wie wat heeft gelekt. Iedereen(supporter/sponsor) heeft op zijn manier wel een zondebok gevonden. Mijn conclusie is dat het bestuur als team hopeloos heeft gefaald, èn dus dient te vertrekken. Lekken etc zijn enkel paniekacties om schade te beperken(voor zichzelf) terwijl iedere persoon in het bestuur wel weet dat ieder draagvlak voor wie dan ook volledig weg is.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor TORCIDA » 09-10-2015 09:48

ik vind het jammer om te lezen dat men nu de supportersverenigingen verwijten maakt en dreigt lidmaatschappen op te zeggen. juist nu je als supporters één moet zijn. Want zeg nu eerlijk, wie weet nu precies de waarheid en welk kamp heeft het nu bij het rechte einde. Ook hier zijn de meningen verdeeld, de roddel en achterklap gaat zover en breed, het is niet één persoon aan te rekenen. Deze soap kent alleen maar verliezers en ik weet gewoon niet wie nu wel of niet gelijk heeft, wie wel? En dan is het puur aanname.

De enige remedie is om echt met een schone lei te beginnen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 09:50

12eMan schreef:Wat doet het er toe wie wat heeft gelekt. Iedereen(supporter/sponsor) heeft op zijn manier wel een zondebok gevonden. Mijn conclusie is dat het bestuur als team hopeloos heeft gefaald, èn dus dient te vertrekken. Lekken etc zijn enkel paniekacties om schade te beperken(voor zichzelf) terwijl iedere persoon in het bestuur wel weet dat ieder draagvlak voor wie dan ook volledig weg is.


Precies! Welke partij straks ook 'wint', het is voor korte duur, daar voor beide 'partijen' geen draagvlak meer is om door te gaan.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor diepFries » 09-10-2015 09:56

Otsje P schreef:Ik lees hier allemaal kritiek op v/d Wiel, over lekken naar de pers enzovoort.

Volgens mij probeert hij de club slechts te behoeden voor een enorme flater. Hij trekt aan de bel omdat hij doodsbenauwd is dat men straks met een paar idioten in zee gaat. Hij wordt intern niet meer gehoord. Sterker nog, ze schoppen hem eruit. Bij wie moet hij dan zijn verhaal doen? Hadden jullie liever niet geweten dat er achter de rug van de voorzitter schimmige zaken gedaan worden?

Over zijn functioneren van de afgelopen jaren mag iedereen zijn mening hebben, maar om nu te klagen omdat hij dingen in de media brengt is onzinnig. De man is nota bene feitelijk al de wacht aangezegd. Bij wie moet hij dan al deze info kwijt?
Als hij echt meent dat hij eruit wordt gewerkt vanwege het China-verhaal, wat let hem dan om dat publiekelijk voor de camera te vertellen? Wat heeft hij dan te verliezen, als er zo duidelijk een kamp 'good guys' en een kamp 'bad guys' is? Wanneer een (nieuwe) vruchtbare samenwerking tussen de 7 in de toekomst toch zo goed als uitgesloten is. Dan kun je dat verhaal toch gewoon zelf vertellen?

Ik wil best geloven dat Van der Wiel richting de club de beste bedoelingen heeft. Zijn gedrag in de afgelopen pakweg anderhalve week doet mij ernstig twijfelen aan zijn geschiktheid als voorzitter van de club. En dan wil ik het eigenlijk nog niet eens hebben over zijn 'onzichtbaarheid' gedurende de afgelopen 2 jaar. Op de achtergrond je werk doen, prima. Niet communiceren, niet leiden, ontbreken van een visie en doelstellingen, volgens mij zit je dan op de verkeerde plek...
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 09:59

Otsje P schreef:Over zijn functioneren van de afgelopen jaren mag iedereen zijn mening hebben, maar om nu te klagen omdat hij dingen in de media brengt is onzinnig. De man is nota bene feitelijk al de wacht aangezegd. Bij wie moet hij dan al deze info kwijt?


Bij het Stichtingsbestuur. Als hij hen niet weet te overtuigen van zijn functioneren, dan zijn dus alle vertegenwoordigde groepen klaar met hem. Dat is nu eenmaal de afgesproken en dus correcte weg. Als hij echter met feiten en verweer komt waardoor hij hen alsnog weet te overtuigen van zijn capaciteiten, dan mag hij aanblijven. Zo zijn de procedures volgens mij (details mbt besluitvorming ken ik echter ook niet, helaas nog onduidelijk).

Na evt. ontslag mag Jelco pas de pers opzoeken, bij voorkeur een journalist die hoor en wederhoor toepast en feiten ook controleert voordat ze in de krant staan. Dat gebeurt nu veel te weinig.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 09-10-2015 10:01

TORCIDA schreef:ik vind het jammer om te lezen dat men nu de supportersverenigingen verwijten maakt en dreigt lidmaatschappen op te zeggen. juist nu je als supporters één moet zijn. Want zeg nu eerlijk, wie weet nu precies de waarheid en welk kamp heeft het nu bij het rechte einde. Ook hier zijn de meningen verdeeld, de roddel en achterklap gaat zover en breed, het is niet één persoon aan te rekenen. Deze soap kent alleen maar verliezers en ik weet gewoon niet wie nu wel of niet gelijk heeft, wie wel? En dan is het puur aanname.

De enige remedie is om echt met een schone lei te beginnen.


Wie weet nu precies de waarheid? Je mag toch aannemen oa de voorzitter van FF die in het One Tier Board zit toch? Ook vanuit zijn kant zal het ongetwijfeld een eenzijdig verhaal zijn aangezien hij mede verantwoordelijk is. Dat is logisch aangezien FF in deze kwestie ook een standpunt zal(moet) hebben. Maar als je als supportersclub spreekt namens je leden, moet je die dan niet vooraf informeren? Alleen dan weet je wat er onder je leden speelt. Daar kom je echt niet achter middels een vergaderingetje(of twee).

Nu is(althans voor mij) totaal onbekend hoe FF erin staat. Met die uitzondering dat ze voor het ontslaan van Van der Wiel zijn. Maar waarom? En wat gebeurt er met de rest? Niets natuurlijk want dan ligt FF er zelf ook uit. Een dubbele pet, zo zie ik het!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 09-10-2015 10:10

Thinkman schreef:Bij het Stichtingsbestuur. Als hij hen niet weet te overtuigen van zijn functioneren, dan zijn dus alle vertegenwoordigde groepen klaar met hem. Dat is nu eenmaal de afgesproken en dus correcte weg.


Dat heeft hij toch meerdere malen geprobeerd??? Nota bene de voorzitter van het stichtingsbestuur had geen behoefte aan overleg.

diepFries schreef:Als hij echt meent dat hij eruit wordt gewerkt vanwege het China-verhaal, wat let hem dan om dat publiekelijk voor de camera te vertellen?


Hij heeft het bij de Omrop toch uitgebreid verteld, of vergis ik me nu? Volgens mij op de radio.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor diepFries » 09-10-2015 10:19

Otsje P schreef:[..]

Hij heeft het bij de Omrop toch uitgebreid verteld, of vergis ik me nu? Volgens mij op de radio.

Dit bedoel je? Toen was het grote lekken en vuil spuien al begonnen..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fanatismo » 09-10-2015 10:33

Na een paar dagen leesvoer, wil ik graag reageren.
Wat een bende, nog groter dan 2 jaar geleden, toen was het nog overzichtelijk, nu niet, dus ik zou zeggen,
beide besturen eruit en het belangrijkste: geen zeggenschap meer voor Riemer,
want die trekt stevig aan de touwtjes, zit achter de schermen de zaak op te ruien en er nu ook voor zorgt dat sponsoren
afhaken.
Begrijp trouwens niet WAAROM hij dat doet, want hij draait ZIJN eigen club de nek om!
Alles wat ie als voorzitter heeft opgebouwd, tot een succesvol bedrijf, is bijna helemaal weg!
Onbegrijpelijk!
Als het idd lukt om beide besturen weg te krijgen, wat nog niet zo eenvoudig is, dan Sporre vragen om de boel weer op poten te zetten.
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor jorro » 09-10-2015 10:44

Fanatismo schreef:Begrijp trouwens niet WAAROM hij dat doet, want hij draait ZIJN eigen club de nek om!
Alles wat ie als voorzitter heeft opgebouwd, tot een succesvol bedrijf, is bijna helemaal weg!
Onbegrijpelijk!


Je krijgt bijna het gevoel dat als Riemer geen invloed meer mag/kan uitoefenen, hij liever ziet dat de club helemaal naar de klote gaat. Dit is in de sportgeschiedenis al vaker voorgekomen, dat trotse kopstukken in de topsport bang zijn niets meer te vertellen te hebben en/of dat een ander het beter zal gaan doen dan hijzelf en daarom de boel frustreren. Denk alleen maar aan Rinus Michels, die doodsbang was dat Johan Cruijff in 1990 bondscoach zou worden en het beter zou gaan doen dan hij in '88 had gedaan, waarna hij er alles aan heeft gedaan om dat te frustreren.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fanatismo » 09-10-2015 11:01

Je hebt gelijk Jorro! Dat was ook mijn gedachte.
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor xander » 09-10-2015 11:33

Kortom Sneek doet het super en Riemer heeft het gedaan?
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 09-10-2015 11:39

xander schreef:Kortom Sneek doet het super en Riemer heeft het gedaan?


Beide kampen mogen vertrekken. Als je mij vraagt en stel een dagelijks bestuur samen met mensen die van buiten de club komen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fanatismo » 09-10-2015 11:40

Even goed lezen Xander, ik zeg toch beide besturen weg?
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor xander » 09-10-2015 12:04

sc Heerenveen vraagt om kalmte rondom bestuursperikelen
Gepubliceerd op 9 oktober 2015 12:40
sc Heerenveen roept iedereen op om kalm te blijven inzake de bestuursperikelen. Er zijn zaken voorgevallen die absoluut niet passen bij sc Heerenveen. Voorzitter Jelko van der Wiel betreurt het feit dat dit heeft plaatsgevonden. ''We begrijpen de onrust, maar wij vinden het ontzettend vervelend dat mensen in hun privésituatie hiermee geconfronteerd worden.''

De achterban wordt weer prima geinformeerd...
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 12:08

Bestjoerslid Anne Hettinga fan Sportklup Hearrenfean is tongersdeitejûn bedrige. Sa'n 50 Hearrenfeansupporters stienen tongersdei yn de strjitte fan de foarsitter fan it stichtingsbestjoer. De plysje befestiget dat der sa'n 50 man yn Snits oanwêzich wienen en dat guon bewenners it alarmnûmer belle hawwe.

De bewenners sprutsen fan in alarmearjende situaasje. Neffens de plysje hawwe plysjeminsken der west, mar hoegden dy net op te treden. SC Hearrenfean freget op syn webside de kalmte te bewarjen as it giet om de bestjoersperikels.

Neffens de club hawwe der saken west dy't perfoarst net passe by de club. Foarsitter Jelko van der Wiel betreuret it feit dat it plakfûn hat.


Ik snap dat er bepaalde mensen erg boos zijn. Maar dit is niet de manier!
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Voorstopper » 09-10-2015 12:09

Wat verrassend weer dat er op deze manier "opgetreden" wordt. Men stond toch ook al eens in de tuin bij Kuiper?
Laatst bijgewerkt door Voorstopper op 09-10-2015 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor xander » 09-10-2015 12:10

Net wat bedreigend is. Politie deed niks dus viel allemaal wel mee.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 12:11

Otsje P schreef:
Dat heeft hij toch meerdere malen geprobeerd??? Nota bene de voorzitter van het stichtingsbestuur had geen behoefte aan overleg.


Dat heeft hij de afgelopen 2 jaar mogen proberen. Na twee jaar is de maat bij het Stichtingsbestuur kennelijk vol.

Niet achteraf gaan miepen, zodra de consequenties van zijn (niet) functioneren bekend worden.
Nu moet je netjes de formele stappen volgen anders krijg je chaos. En die hebben we nu dus.

De formele stappen volgen:
Hettinga, wat je verder ook van hem vindt, voor zover ik nu kan overzien, heeft dit wel gedaan.
Vd Wiel, hoezeer hij me ook het een aardige man leek, heeft dit zeker niet gedaan.

Dát hebben we de laatste dagen helaas allemaal mogen ervaren. Als dit in het clubbelang is ben ik héél benieuwd naar zijn uitleg, want ik krijg dat gevoel nu absoluut niet.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor gmdejong » 09-10-2015 12:13

xander schreef:Net wat bedreigend is. Politie deed niks dus viel allemaal wel mee.


Het viel inderdaad redelijk mee, maar hoe zou jij je voelen als je ineens 50 man je straat in ziet lopen en bij je buurman voor het huis, Anne Rot Op en Hettinga is een Hoerenjong hoort schreeuwen? Zeker op het moment dat er kleine kinderen op bed liggen?
gmdejong
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 06-10-2015 12:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 09-10-2015 12:14

Bestjoerslid Anne Hettinga fan Sportklup Hearrenfean is tongersdeitejûn bedrige. Sa'n 50 Hearrenfeansupporters stienen tongersdei yn de strjitte fan de foarsitter fan it stichtingsbestjoer. De plysje befestiget dat der sa'n 50 man yn Snits oanwêzich wienen en dat guon bewenners it alarmnûmer belle hawwe.

De bewenners sprutsen fan in alarmearjende situaasje. Neffens de plysje hawwe plysjeminsken der west, mar hoegden dy net op te treden. SC Hearrenfean freget op syn webside de kalmte te bewarjen as it giet om de bestjoersperikels.

Neffens de club hawwe der saken west dy't perfoarst net passe by de club. Foarsitter Jelko van der Wiel betreuret it feit dat it plakfûn hat.



Droeftoeters!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 12:16

Bedreigen.. laat me niet lachen. Volgens mij heeft Hettinga zichzelf nog wel eens opgesloten met een Arrivastaking, arrestatieteam en beveiliging erbij. Dat is bedreigen.

Dit is laten zien dat je het er niet mee eens bent. Er is niks gesloopt, niemand aangevallen, ze hebben niet tegenover elkaar gestaan of wat dan ook. Lekker overdreven weer.
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 12:20

gmdejong schreef:Het viel inderdaad redelijk mee, maar hoe zou jij je voelen als je ineens 50 man je straat in ziet lopen en bij je buurman voor het huis, Anne Rot Op en Hettinga is een Hoerenjong hoort schreeuwen? Zeker op het moment dat er kleine kinderen op bed liggen?


Jelco heeft wel wat losgemaakt met zijn mediaoffensief.
Gelukkig beseft hij dat nu zelf ook een beetje, gezien de eerste (!) reactie op de off. website:

sc Heerenveen vraagt om kalmte rondom bestuursperikelen
Gepubliceerd op 9 oktober 2015 12:40
sc Heerenveen roept iedereen op om kalm te blijven inzake de bestuursperikelen. Er zijn zaken voorgevallen die absoluut niet passen bij sc Heerenveen. Voorzitter Jelko van der Wiel betreurt het feit dat dit heeft plaatsgevonden. ''We begrijpen de onrust, maar wij vinden het ontzettend vervelend dat mensen in hun privésituatie hiermee geconfronteerd worden.''
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 12:28

Precies waar ik al bang voor was. Tuurlijk heeft het stichtingsbestuur fouten gemaakt die maken dat ze dienen op te stappen, maar om Hettinga nu privé op te zoeken en een buurt (met idd kleine kinderen!) op stelten te zetten is van een nog treuriger niveau.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor ratje_nl » 09-10-2015 12:31

Crash schreef:Precies waar ik al bang voor was. Tuurlijk heeft het stichtingsbestuur fouten gemaakt die maken dat ze dienen op te stappen, maar om Hettinga nu privé op te zoeken en een buurt (met idd kleine kinderen!) op stelten te zetten is van een nog treuriger niveau.


Idd.. Laten we alle kroegen, uitgaansgelegenheden en grote feesten ook maar verbieden want in de buurt kleine kinderen...... Het spijt me zeer maar dit vind ik echt een makkelijke opmerking. Je kunt het er mee eens zijn of niet maar zulke dingen heb je overal, ook gewoon in het weekend, overdag in de steden en zelfs in pretparken.

Edit : ik ben het sinterklaasfeest van vorig jaar ook nog niet vergeten... Al die politie en protesterende schreeuwende gasten tussen de kleine kinderen
ratje_nl
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 18-04-2007 19:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 12:51

Iets doet me vermoeden dat je zelf geen kleine kinderen hebt...anders haal je het niet in je hoofd zo te reageren in mijn opinie. De argumenten die je noemt raken ook geen kant of wal. Ik kan er niets mee.

Het zal met normen en waarden te maken hebben maar ik vind het absurd Hettinga (of wie dan ook) op zijn privé adres te gaan opzoeken en met geschreeuw van 'simpele leuzen' op straat proberen te bewegen op te stappen.

En reacties als 'er is toch niets gebeurd?' neem ik ook niet al te serieus. Nátuurlijk is het de bedoeling intimiderend over te komen als groep in de hoop dat Hettinga opstapt. Welke ander gevolg wordt anders verwacht bij zo'n actie? Ik vind het treurig en slecht voor het imago van de club die men denkt op deze manier op de juiste wijze te vertegenwoordigden.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten