17-02-2005: sc Heerenveen-Newcastle United (1-2, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Squerrel » 18-02-2005 13:20

Fladian schreef:
Frisian Viking schreef:Ooooh ja, nog even iets leuks. Ik weet niet wie gisteren het wedstrijdverslag voor de TV deed, maar tijdens het volkslied zei hij: "Ik praat niet door het Nederlands volkslied heen, dan doe ik dat ook niet door het Fries volkslied." :D


Inderdaad, ik hoor niet elke dag zo'n positieve presentator/verslag gever over Heerenveen. Normaal gesproken krijg je van dat negatief gedoe, maar ik vond dit wel fijn om te horen :mrgreen:

Ik vond 't wel bijzonder om NAC supporters te zien op TV :mrgreen: Niet bepaald wat ik had verwacht.

Maar hoewel ik het toch alleen heb gezien op TV, blijft het wel geschrift in me geheugen :D

Prager heeft ook nog een keer duidelijk laten zien dat de jeugd ook een eerlijke kans mag krijgen in de wedstrijden. Prager heeft definintief de motivatie als ik alle reacties lees en wat ik zie op TV (wat eigenlijk niet zo heel veel is).


Leer eerst es normaal Nederlands en kom dan terug opm dit forum :evil:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Arnoud » 18-02-2005 13:25

Waren het zwart witte eksters Arnoud

Wat dacht je ? :wink:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor chrissie » 18-02-2005 13:34

Squerrel schreef:
Fladian schreef:
Frisian Viking schreef:Ooooh ja, nog even iets leuks. Ik weet niet wie gisteren het wedstrijdverslag voor de TV deed, maar tijdens het volkslied zei hij: "Ik praat niet door het Nederlands volkslied heen, dan doe ik dat ook niet door het Fries volkslied." :D


Inderdaad, ik hoor niet elke dag zo'n positieve presentator/verslag gever over Heerenveen. Normaal gesproken krijg je van dat negatief gedoe, maar ik vond dit wel fijn om te horen :mrgreen:

Ik vond 't wel bijzonder om NAC supporters te zien op TV :mrgreen: Niet bepaald wat ik had verwacht.

Maar hoewel ik het toch alleen heb gezien op TV, blijft het wel geschrift in me geheugen :D

Prager heeft ook nog een keer duidelijk laten zien dat de jeugd ook een eerlijke kans mag krijgen in de wedstrijden. Prager heeft definintief de motivatie als ik alle reacties lees en wat ik zie op TV (wat eigenlijk niet zo heel veel is).


Leer eerst es normaal Nederlands en kom dan terug opm dit forum :evil:[/quote]

We zijn hier niet op school, iedereen mag zijn visie/beleving weergeven! Als we op taalfouten gaan letten, weerhoudt het mensen ms ervan te posten, terwijl ze wel degelijk wat zinnigs te melden hebben. (tekst bij jou ook niet foutloos :wink: )
Ik vond betreffende post duidelijk! Laat dit zinloze posten svp achterwege!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor Nynkuh » 18-02-2005 13:56

Goh wat heb ik genoten gisteravond... Erg jammer van de uitslag, maar toch een geweldige wedstrijd gezien. Ook een geweldige sfeer, ik haal de snippers nu nog uit m'n haar :mrgreen:
Volgende week op naar Newcastle, natuurlijk moeten we geloven in een goed resultaat, anders kun je net zo goed thuis blijven. Ik heb er nog steeds evenveel zin in !!!!!!!!
Nynkuh
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 30-09-2004 11:25
Woonplaats: Skearnegoutum

Berichtdoor GHoeberX » 18-02-2005 13:59

Blijkbaar zijn de Heerenveen-supporters helemaal niet zo geweldig als ze zich voordoen. Heerenveen is toch wel de laatste club waar je van verwacht dat ze Kluivert gaan uitfluiten.
Laatst bijgewerkt door GHoeberX op 11-05-2007 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
GHoeberX
Bankzitter
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 17-02-2005 01:13

Berichtdoor KingBee » 18-02-2005 14:02

dat viel toch wel een beetje mee.... het enige wat ik gehoord heb was: kluivert gaat naar cambuur toe.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 18-02-2005 14:10

Heb gisteravond ook zitten te genieten. De vechtlust die Heerenveen
gisteravond toonde, moet elke wedstrijd. Volgend jaar met een 12e man
gebeurt dit zeker. De sfeer was fantastisch. Was weer 1 van de laatsten uit
de supporterskantine. Volgende week 1-2 winnen, verlenging en penalties. :wink:
Ik vond iedereen gisteravond sterk, alleen had Yildirim wat meer mogen
doen met de ruimte op rechts. Mika kan heel goed een steekpass geven.
alleen gebeurde dit niet omdat Ugur altijd bij de lijn op de bal wacht. Resulteerde
vaak in balverlies. Snelheid over de vleugels hebben de engelsen een hekel aan.
Maar de nederlaag is erg zuur, vooral omdat je gewoon beter bent de hele
wedstrijd. Maar ja 2 echte kansen, 2 goals. De klasse van hen.
Nu is het gewoon volgende week genieten, en een feestje vieren.
En als we nu de 4e ronde nog halen, dan wordt het gekkeboel volgende week.

De actie van :stan: was super. Mooi gezicht al die vlaggen, bandieri's en natuurlijk
het prachtige doek van Abe.
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Wicky de Viking » 18-02-2005 14:16

Wat een geweldige sfeerbeelden af en toe op de televisie. Heb net de video van gisteravond terug gekeken. Het You'll never Walk alone gewoon om kippenvel van te krijgen. En nu op naar Newcastle
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Jazzy F. » 18-02-2005 14:17

Geweldige sfeer was t!!
En het stadion hing zowat vol met spandoekn :D :D
Avatar gebruiker
Jazzy F.
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 30-01-2005 17:05

Berichtdoor bigbear » 18-02-2005 14:19

ik heb nog een paar fotos van het sfeervak vanaf Oost, hoe post ik die?[/img]
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Berichtdoor Noukske » 18-02-2005 14:27

foto plaatsen op internet, en dan de link van die foto tussen [img]en[/img] plaatsen.

Arjanz schreef:Er zaten ook een paar nac fans in het uitvak, die maar wat dom meehuppelden en schreeuwden op de liedjes van Newcastle.


Idd, zag zelfs 2 NAC spandoeken in het stadion hangen.

Verder waren er Engelsen die gewoon 100 euro per kaartje hebben betaald! Ongelofelijk..
Avatar gebruiker
Noukske
Selectiespeler
 
Berichten: 293
Geregistreerd op: 08-09-2003 20:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor mechielz » 18-02-2005 14:32

Nog steeds een wrakke stem en pijn in mijn hoofd.
Eerst maar even wat bijkomen en dan met vol vertrouwen naar Newcastle.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor D!£HÀ®Ð » 18-02-2005 14:40

Wicky de Viking schreef:Wat een geweldige sfeerbeelden af en toe op de televisie. Heb net de video van gisteravond terug gekeken. Het You'll never Walk alone gewoon om kippenvel van te krijgen. En nu op naar Newcastle


Is het niet mogelijk die beelden op het forum te krijgen, gister wedstrijd niet op tv gezien....weet ook niet waarom :wink:
D!£HÀ®Ð
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 09-08-2003 10:14

Berichtdoor Jeroen » 18-02-2005 14:44

Helaas is mijn video kapot, waar ik gisteren pas achter kwam voor ik wegging. Dus mijn verzoek of iemand een kopietje kan draaien, of nog beter, op DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Eastermar » 18-02-2005 15:00

Dus mijn verzoek of iemand een kopietje kan draaien, of nog beter, op DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding.


Heb ook wel belangstelling. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de opnames van Fotze.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Sharky » 18-02-2005 15:01

Hallo iedereen aanwezig....

ben sinds vandaag actief lid geworden op dit forum.
Las al zeer regelmatig dit forum, maar nooit actief als forum-lid.
Hier mijn eerste bijdrage aan dit Forum... enkele sfeer-foto's vanuit het Vak 27
(foto's niet meer aanwezig)
Ondanks de uitslag heb ik gister genoten van de sfeer en het mooie voetbal !!!

Sharky.
Laatst bijgewerkt door Sharky op 21-02-2005 18:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Sharky
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 18-02-2005 11:27
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Fotze » 18-02-2005 15:04

Nou, ik heb de band al even bekeken vanmiddag! Toch nog gelukt om 40 minuten te filmen 8) .

Al is het helaas geen steady shot geworden.(drank zorgt voor orientatie problemen)

Er zitten af en toe best mooie fragmenten tussen. Nu ben ik een dikke computer neird, dus ik heb geen idee hoe ik deze mini dv op mijn computer krijg! (tips zijn welkom)

Maar het galmt af en toe erg mooi hoor op de video!!
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Jazzy F. » 18-02-2005 15:12

Jeroen schreef:Helaas is mijn video kapot, waar ik gisteren pas achter kwam voor ik wegging. Dus mijn verzoek of iemand een kopietje kan draaien, of nog beter, op DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding.


Ik heb het opgenomen, de hele wedstrijd+voor en nabeschouwing. Heb via via geregeld dat ie op DVD gebrand word, maar das nog nie helemaal zeker.
En waarschijnlijk komt dar de uitwedstrijd ook nog op 8)
Avatar gebruiker
Jazzy F.
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 30-01-2005 17:05

Berichtdoor Frisian Viking » 18-02-2005 15:16

GHoeberX schreef:Blijkbaar zijn de Heerenveen-supporters helemaal niet zo geweldig als ze zich voordoen. Heerenveen is toch wel de laatste club waar je van verwacht dat ze Kluivert gaan uitfluiten. Erg zielig... :roll:

Haah die GHoeberX, leuk je hier tegen te komen.

Ik was er zelf niet bij, ik heb de wedstrijd dus via de TV moeten volgen. Ik heb natuurlijk extra goed geluisterd naar het geluid wat er vanuit de stavakken kwam want er zou nogal wat gebeuren (en er zijn een aantal mooie sfeeracties geweest ja). Maar volgens mij is er niet echt gefloten. Ik hoorde op een gegeven moment wel een beetje gefluit, of dat op Kluivert was weet ik niet. Het was in ieder geval op een speler die de bal wegtikte terwijl de bal al uit was geweest. Voor de rest heb ik niets gehoord...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-02-2005 15:19

De sfeer was inderdaad goed. Er was een prachtig doek van Abe en een mooi effect met de blauw, witte vlaggen. Echt top!

Het verlies was niet nodig maar de Engelsen zijn conditioneel en fysiek toch een stuk sterker.
We kunnen nu toch wel zeggen dat we kansloos zijn in Newcastle want thuis zijn ze een stuk sterker dan uit.

Wat me nog wel opviel was die lui bij de trapopgang bij vak 27. Hoezo opgefokt! Steeds naar boven kijken en gebaren maken als er niet werd meegezongen. Zulke lui noemen zich zeker de fanatiekelingen die er ook iedere uitwedstrijd bij zijn! :evil:
En de vlaggenjatters zijn helemaal niet te filmen! Vlag van de stok trekken en stiekum in de zak steken............ Stakkers! :blbl:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Jeroen » 18-02-2005 15:19

JanDragon schreef:
Jeroen schreef:Helaas is mijn video kapot, waar ik gisteren pas achter kwam voor ik wegging. Dus mijn verzoek of iemand een kopietje kan draaien, of nog beter, op DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding.


Ik heb het opgenomen, de hele wedstrijd+voor en nabeschouwing. Heb via via geregeld dat ie op DVD gebrand word, maar das nog nie helemaal zeker.
En waarschijnlijk komt dar de uitwedstrijd ook nog op 8)


Mocht het branden op DVD doorgaan, ben ik de eerste die 1 van je koopt! :mrgreen:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor boy waterman » 18-02-2005 15:29

wat een stelletje flikkers zeg de gene die valgeen mee genomen hebben of van de stok afgerukt hebben...........
daar betalen we niet voor................... :blbl:
zag er verder wel prima uit!!

andre.........misschien de volgende x wat grotere vlaggen bestellen?
zoals die vlag waar die jongen mee liep na de goal van huntelaar..........
ik doe zeker weer mee............
als je die teminste ergens kan krijgen of moet je die zelf in me kaar namen........
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Berichtdoor teppie » 18-02-2005 15:29

Jeroen schreef:
JanDragon schreef:
Jeroen schreef:Helaas is mijn video kapot, waar ik gisteren pas achter kwam voor ik wegging. Dus mijn verzoek of iemand een kopietje kan draaien, of nog beter, op DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding.


Ik heb het opgenomen, de hele wedstrijd+voor en nabeschouwing. Heb via via geregeld dat ie op DVD gebrand word, maar das nog nie helemaal zeker.
En waarschijnlijk komt dar de uitwedstrijd ook nog op 8)


Mocht het branden op DVD doorgaan, ben ik de eerste die 1 van je koopt! :mrgreen:


Ik ben nummer twee die hem koopt:)

Nog even over de wedstrijd.
Een goede pot, heb me uitstekend vermaakt op 27! Nu alleen nog de kater (zowel lichaamlijk als geestelijk) wat weg werken! :)

Het uitfluiten van Kluivert, Man dat gebeurt overal! En het was minimaal, alleen na de 1-2, toen wij wat gepikeerd waren gebeurde het!!

Volgende week een gezellig 3 dagen van maken!!
Gezellig biertje drinken met de Britten, zoals in't Houtje .. Ze boden mij zelfs al een slaapplek aan!
De zijlijn heeft het er mee te doen!
teppie
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 14-12-2003 15:22
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Jeroen » 18-02-2005 15:32

Het was zeker gezellig in de kroegen, waardoor ik nogal laat in het sfeervak was en door zekere personen (ik zal geen namen noemen Fotze en Riemer) het vak weer uitgeslagen werd.. :lol:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor mika nr1!! » 18-02-2005 16:12

ja, ik wil die dvd ook wel. ik heb het ook op tv gezien. het was een geweldige wedstrijd. jammer alleen van de uitslag. weet iemand of de uitwedstrijd ook op tv wordt uitgezonden?
mika! mika! :P
mika nr1!!
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 05-01-2005 21:06

Berichtdoor Venderwel » 18-02-2005 16:13

Sharky schreef:Hallo iedereen aanwezig....

ben sinds vandaag actief lid geworden op dit forum.
Las al zeer regelmatig dit forum, maar nooit actief als forum-lid.
Hier mijn eerste bijdrage aan dit Forum... enkele sfeer-foto's vanuit het Vak 27

http://members.home.nl/aoosterloo/

Ondanks de uitslag heb ik gister genoten van de sfeer en het mooie voetbal !!!

Sharky.[/url]


ik zeg, niet raar voor een eerste post! :-P

Oh en hier is nog een afnemer voor de DVD!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Venderwel » 18-02-2005 16:15

mika nr1!! schreef:ja, ik wil die dvd ook wel. ik heb het ook op tv gezien. het was een geweldige wedstrijd. jammer alleen van de uitslag. weet iemand of de uitwedstrijd ook op tv wordt uitgezonden?


Niet live....misschien op een engelse zender, of via internet via chinese (echt waar!) tv.
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Robert » 18-02-2005 16:18

Interview met Kluivert en Huntelaar op

http://www.telegraaf.nl/telesport/18230 ... einig.html

Kluivert gaat klein beetje in op de kwaliteit van Heerenveen en Huntelaar ('wel eens van gehoord')
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Jeroen » 18-02-2005 16:49

http://www.torrentbox.com/download.php/ ... vX.torrent

Voor iedereen die wel eens torrents download, door op bovenstaande link te klikken download je de wedstrijd van gisteren met Engels commentaar.. 8)

Voor de mensen die nog nooit eerder torrents hebben gedownload, download eerst dit programma: http://prdownloads.sourceforge.net/bitt ... e?download

daana kan je de eerste link aanklikken en begint het downloaden vanzelf.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Akkrum fan » 18-02-2005 17:24

Hele goede sfeer!!! :wink: Het hield een beetje op bij de 1-1 jammer :frown: Alleen weer jammer voor die vakkel. Die mensen hooren niet thuis in het vak. Die man met die grote vlag was ook geweldig. Leuk dat hij dat zoiets doet. :mrgreen:

En de complimenten aan Nieuw Noord :stan: :stan: :stan: :stan: :stan:

Zoiets moeten ze vaker doen. :D
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten