Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Neymar » 15-08-2015 09:12

Feyenoord heeft het contract van Wilkshire ontbonden en is volgens mij nog op zoek naar een rechtsback.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 15-08-2015 10:20

Ze mogen Schmidt of Marzo wel hebben. Prima backs! 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Rick » 15-08-2015 12:03

Denk dat Feyenoord geen poging meer onderneemt. De verdediging gaat vermoedelijk bestaan uit:
Van Beek----Boteghin---van der Heijden--Kongolo

En daarachter hebben ze nog een karsdorp, nelom enz. Of denken jullie dat bovenstaande met grote salarissen back up zijn? Denk eerder dat ze volgend jaar een poging gaan wagen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 15-08-2015 15:11

Rick schreef:Denk dat Feyenoord geen poging meer onderneemt. De verdediging gaat vermoedelijk bestaan uit:
Van Beek----Boteghin---van der Heijden--Kongolo

En daarachter hebben ze nog een karsdorp, nelom enz. Of denken jullie dat bovenstaande met grote salarissen back up zijn? Denk eerder dat ze volgend jaar een poging gaan wagen.

Betwijfel jouw opstelling. Kongolo en Van Beek zijn beide cv. Die gaan echt niet beide naar de back. Kasdorp is hun vaste rechtsback. Prima speler.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 15-08-2015 16:57

Volgens Martijn Krabbendam gaat dat inderdaad de opstelling worden achterin bij Feyenoord.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 08:45

Wat is er met Pele. Overal een stap te laat. Ze lieten gister bij Fox nog eens zijn zwakke omschakeling zien tegen NEC voorafgaand aan de wedstrijd. Te laat, niet fel genoeg en gister op het middenveld. had hij eens een leuke aktie dan kwam er een dramatisch moeilijke bal bij hem weg. Simpel voetballen zat er niet in. Leuke back maar op het middenveld voegt hij weinig toe als we in balbezit zijn.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Otsje P » 23-09-2015 10:18

Grimo schreef:Leuke back maar op het middenveld voegt hij weinig toe als we in balbezit zijn.


Hij is dan ook niet op het middenveld gezet om het team voetballend bij de hand te nemen. Dan hadden ze van der Boomen beter kunnen laten staan. Hij is er voor de defensieve zekerheid geposteerd.

Neemt niet weg dat Pelé vele malen beter kan, ook aan de bal, en zeker ook op het midden. Maar als je daar alweer anderhalf jaar niet gespeeld hebt, dan is het niet helemaal fair om daar na 1 potje op afgerekend te worden.

Dat ben je wel een beetje met me eens toch, Grimo?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Lardy » 23-09-2015 10:18

Ik vind wel dat hij de toekomst heeft als nummer 6. Je kan van die jongen ook niet verwachten dat hij na een jaar rechtsback, een jaar linksback, nu ineens geweldig speelt op het middenveld. Ik blijf er bij dat een middenveld met van den Boomen, van Anholt en Thern complementair aan elkaar is, en dat toekomst heeft. Helaas gaat dat niet gebeuren.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Lardy » 23-09-2015 10:23

Otsje P schreef:Hij is er voor de defensieve zekerheid geposteerd.


Daar mag hij nog wel wat scherper op zijn. Speler kruist voor hem langs, en hij laat hem gewoon lopen.

Afbeelding
Afbeelding
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Otsje P » 23-09-2015 10:36

Lardy schreef:Daar mag hij nog wel wat scherper op zijn. Speler kruist voor hem langs, en hij laat hem gewoon lopen.


Oh, dat ben ik met je eens hoor.

Hij liet later nog een keer iemand zo maar weglopen. Terwijl hij had kunnen zien dat er een man meer situatie ontstond. Hij verdomde om mee te lopen, daar baalde ik van. Hij moet niet vergeten waar zijn kwaliteiten liggen. Als hij niet bereid is om te werken, dan is hij geen bovengemiddelde speler.

Maar het veld was veel te groot natuurlijk, op een gegeven moment kan je niet meer met alles meelopen. Ze moeten zien de zaak weer compact te krijgen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Lardy » 23-09-2015 10:42

Otsje P schreef:Maar het veld was veel te groot natuurlijk, op een gegeven moment kan je niet meer met alles meelopen. Ze moeten zien de zaak weer compact te krijgen.


Grootste probleem is dat voorin de bal niet vast gehouden kan worden, en je zo compact kan staan. Er is nauwelijks tijd om te organiseren omdat het soms net tennis is. Van den Berg die te snel en teveel balverlies leed terwijl er veel mensen voor de bal stonden. En Slagveer in de spits is natuurlijk lachwekkend, maar dat heb ik elders al beschreven.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 10:48

Lardy schreef:Je kan van die jongen ook niet verwachten dat hij na een jaar rechtsback, een jaar linksback, nu ineens geweldig speelt op het middenveld.

Kunnen wij critici dit dan toevoegen aan het rijtje dubieuze beslissingen van Dwight?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 11:08

Otsje P schreef:
Dat ben je wel een beetje met me eens toch, Grimo?


Dat ben ik zeker met je eens maar daarom vind ik het ook een dubieuze beslissing. Als je naar NAC uit gaat weet je dat je als eredivisie ploeg het spel moet gaan maken en daar kan kan je Pele op die positie niet bij gebruiken.

Tevens blijkt maar weer dat we een type De Roon/Grindheim nodig hebben. De Roon is vertrokken en je weet wat voor type hij was en dat het team dat vooral met prima donna's speelt z'on type nodig heeft en dan komen er met Clavan en Van der Boomen twee totaal andere types. Daar had nog een type de Roon bij gemogen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 23-09-2015 11:10

Ik heb lang gedacht dat hij een goede optie was als controleur, maar misschien dat hij even moet wennen, maar wat was hij slecht gisteren. Onvoorstelbaar. Wie niet zou ik bijna willen zeggen, maar hoe kan je zoveel simpele ballen zo slecht geven?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 11:12

Mackan68 schreef:Kunnen wij critici dit dan toevoegen aan het rijtje dubieuze beslissingen van Dwight?


Nee. Die kan je toevoegen aan het lijstje van Hans Vonk toevoegen die verzuimd heeft een extra middenvelder met de Roon/Grindheim kwaliteiten te halen. Aan de andere kant had ik nog eerder Thorsby er neer gezet dan Pele.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 11:13

Knipecity schreef:Ik heb lang gedacht dat hij een goede optie was als controleur, maar misschien dat hij even moet wennen, maar wat was hij slecht gisteren. Onvoorstelbaar. Wie niet zou ik bijna willen zeggen, maar hoe kan je zoveel simpele ballen zo slecht geven?


Probleem was juist wanneer hij een simpele bal kon en moest geven en zuinig moest zijn er weer een enorme slechte lange pass kwam.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 11:19

Grimo schreef:
Nee. Die kan je toevoegen aan het lijstje van Hans Vonk toevoegen die verzuimd heeft een extra middenvelder met de Roon/Grindheim kwaliteiten te halen. Aan de andere kant had ik nog eerder Thorsby er neer gezet dan Pele.

Daarmee geef je dus aan dat het wél weer een dubieuze wisseling was. Ik geloof overigens dat Joey daar beter kan gaan spelen in een 4-3-3 opstelling. Die heeft net als vorig seizoen aanvallend weinig meerwaarde. De assist op een assist kan een ander ook best geven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 11:26

Mackan68 schreef:
Daarmee geef je dus aan dat het wél weer een dubieuze wisseling was. .


Weet dat jij Lodweges zoekt. Het is een keuze maar omdat nou gelijk dubieus te noemen vind ik te ver gaan.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 11:31

Grimo schreef:
Weet dat jij Lodweges zoekt. Het is een keuze maar omdat nou gelijk dubieus te noemen vind ik te ver gaan.

Oh jij weet het allemaal weer.... Volgens mij is de betekenis van dubieus alles waarbij je vraagtekens kunt zetten. Na 1 jaar linksback en 1 jaar rechtsback moet je die uitspraak over Pelé zijn positiewisseling in dat licht zien.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 23-09-2015 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 23-09-2015 11:32

Mackan68 schreef:Daarmee geef je dus aan dat het wél weer een dubieuze wisseling was. Ik geloof overigens dat Joey daar beter kan gaan spelen in een 4-3-3 opstelling. Die heeft net als vorig seizoen aanvallend weinig meerwaarde. De assist op een assist kan een ander ook best geven.

Joey moet gewoon weg uit het team. Ook hij leverde bijna alles in, of werd gewoon kinderlijk eenvoudig van de bal gelopen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 11:35

Knipecity schreef:Joey moet gewoon weg uit het team. Ook hij leverde bijna alles in, of werd gewoon kinderlijk eenvoudig van de bal gelopen.

Op zich mee eens. Maar hij is op dit moment ook niet nog eens makkelijk te vervangen. Ik geloof dat hij als slot op de deur van meer waarde kan en zal zijn dan als meest aanvallende speler.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 12:04

Mackan68 schreef:[


Oh jij weet het allemaal weer.... Volgens mij is de betekenis van dubieus alles waarbij je vraagtekens kunt zetten. Na 1 jaar linksback en 1 jaar rechtsback moet je die uitspraak over Pelé zijn positiewisseling in dat licht zien.


Nee jij weet het allemaal zeker... :roll: Ik laat me geen woorden in de mond leggen door jou. Vind jou negatieve gezoek richting een trainer die veel basisspelers mist wel dubieus. Na van Basten is Lodeweges bij je aan de beurt. Misschien moet je je verwachtingspatroon eens bij stellen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 12:13

Grimo schreef:
Nee jij weet het allemaal zeker... :roll: Ik laat me geen woorden in de mond leggen door jou. Vind jou negatieve gezoek richting een trainer die veel basisspelers mist wel dubieus. Na van Basten is Lodeweges bij je aan de beurt. Misschien moet je je verwachtingspatroon eens bij stellen.

Oh ja, ik was even vergeten dat je hier geen vraagtekens mag zetten. Je bent net zo'n grijze als Dwight. Iets is niet dubieus of twijfelachtig, maar aan de ander kant had je zelf een andere keus gemaakt. Het zijn je eigen woorden. Juist ja. Jij bent echt goed man! :lol: Als een trainer spelers op blijft stellen die niet voldoen kun je dat op niemand anders schuiven dan op de trainer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 12:15

Grimo schreef: Misschien moet je je verwachtingspatroon eens bij stellen.

Dat zeg je tegen iedereen die klaarblijkelijk wat fanatieker is dan jij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor fuotbalgek » 23-09-2015 12:20

Mackan68 schreef:Dat zeg je tegen iedereen die klaarblijkelijk wat fanatieker is dan jij.


Fanatisme heeft niets te maken met een realistisch verwachtingspatroon.

Vanuit je fanatisme kun je enorm over de zeik gaan over slecht spel, verliespartijen etc.
Wanneer je realistisch kijkt, kun je dan veel meer verwachten op dit moment?

Ons centrum is geblesseerd, daarvoor Branco met net 4 wedstrijden Eredivsie en een spits die er net is en geblesseerd is. Daarnaast nog enkele wijzigingen in het team. Wanneer Van Aken en Buijs terug zijn, Te Vrede fit en ingespeeld is en Branco stappen gaat zetten dan gaan we beter voetballen en zullen er betere resultaten geboekt worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 12:37

Mackan68 schreef:Dat zeg je tegen iedereen die klaarblijkelijk wat fanatieker is dan jij.


Wat fuotbalgek zegt. Dat heeft niks met fanatisme te maken. Je kent mij niet en dus ook mijn fantatisme niet. Dus hoe fanatieker hoe hoger het verwachtingspatroon? Als je zo redeneert dan snap je ik posts nu ook... Ik ben fanatiek maar ook realistisch. Aanrader!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 23-09-2015 12:44

Mackan68 schreef:Oh ja, ik was even vergeten dat je hier geen vraagtekens mag zetten. Je bent net zo'n grijze als Dwight. Iets is niet dubieus of twijfelachtig, maar aan de ander kant had je zelf een andere keus gemaakt. Het zijn je eigen woorden. Juist ja. Jij bent echt goed man! :lol: Als een trainer spelers op blijft stellen die niet voldoen kun je dat op niemand anders schuiven dan op de trainer.


Je mag zeker vraagtekens hebben. Wie zegt van niet dan? Alleen hoef ik of iemand anders het niet met je eens te zijn.
Wat draai je toch mooi met woorden. Grijs, blond of kaal....je veroordeelt maar wat. Allemaal uit fanatisme, frustratie? Hoe moet ik dat zien. Een andere keus houdt niet in dat ik de keuze van Dwight dubieus vind. Misschien had ik zelf ook wel die keus gemaakt. Misschien ook wel niet. Ik werk niet elke dag met die mannen. Dat hij achteraf niet goed uitpakt kan je niet altijd van te voren weten.

Als een trainer spelers op blijft stellen die niet voldoen kun je dat op niemand anders schuiven dan op de trainer


Dat kan zijn oorzaken hebben. Volgens mij heeft de trainer ook ingegrepen. Dat het niet op de manier gaat die jou zint is wat anders.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-09-2015 19:28

Grimo schreef:Allemaal uit fanatisme, frustratie? Hoe moet ik dat zien. Een andere keus houdt niet in dat ik de keuze van Dwight dubieus vind. Misschien had ik zelf ook wel die keus gemaakt. Misschien ook wel niet. Ik werk niet elke dag met die mannen. Dat hij achteraf niet goed uitpakt kan je niet altijd van te voren weten.

Als je niet weet hoe je meningen van een ander zou moeten zien zou ik maar beginnen je huis- tuin- en keukenpsychologie achterwege te laten. In je vorige post beweer je dat ik jou niet ken. Maar je doet voorkomen dat jij iemand anders wél doorgrondt. Misschien wel, misschien niet. Het heeft niets met toveren met woorden te maken. Het zijn gewoon uitspraken van een grijze muis. Dat is mijn mening. Net zo grijs als Dwight.
Als voorbeeld kun je makkelijk vast blijven houden aan het opstellen van Bijker als LCV. Die heeft hij veel te lang door laten modderen daar. Sommige dingen kun je namelijk wél aan zien komen. Het wordt hier al tijden besproken, maar bij onze trainer wilde het kwartje maar niet vallen. Heel veel willen het goed blijven praten omdat er géén alternatieven zijn en dat Vonk daar verantwoordelijk voor zou zijn. Die kan net zo weinig aan blessures doen dan Dwight. Maar Dwight kan wél afstappen van iets wat niet loopt en dat duurt bij hem te lang en te veel punten.
Ik ben benieuwd of vanaf gister het geschuif met Pelé weer is begonnen. En wat voor ander verrassends ons nog staat te wachten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 24-09-2015 07:54

Mackan je kan wel doorgaan over Bijker, maar blijkbaar vindt Lodeweges Otigba een nog slechtere optie daar en misschien hadden we dan inderdaad nog meer goals tegen gekregen. Zelfs tegen het zwakke NAC hebben we aardig wat kansen weggegeven.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 24-09-2015 08:33

Ik weet prima hoe ik mee mening moet zien maar bij jou is er meestal geen touw aan vast te knopen..zal wel door je fanatisme komen. :wink:

Een grijze muis..tja andere mensen blijven maar hangen in hun patroontje, zoals jij. Zoals ik al zei de trainer heeft ingegrepen, alleen niet op de manier die jou zint en vervolgens kom je weer met het allom uitgekauwde Bijker verhaal.. Terwijl er geen enkele garantie is dat het met een ander beter zou gaan. De technische staf werkt er elke dag mee, jij niet.

Maar goed iets met een verwachtingspratroon die bij jou wel vaker te hoog ligt. Maar goed daar mag ik niks over zeggen omdat je 'fanatieker' bent dan mij. :D
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten