Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Grimo » 17-08-2015 08:34

Gearard schreef:Heeft niks goed gedaan, op een bal na die hij goed raakte. Waarom kan een half fitte speler bij ons in de basis staan?


Omdat Namli ook geblesseerd was en Zahovic er nog lang niet aan toe is?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor AllardP » 17-08-2015 11:12

Met andere woorden: omdat we domweg geen vervanger achter de hand hebben. Met Namli (linksbenige middenvelder) of Zahovic (centrumspits) op rechtsbuiten kan Te Vrede wel helemaal inpakken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor BK2007 » 17-08-2015 11:22

Ach, de jongens moeten nog beter worden in hoe elkaar aan te spelen. Te Vrede gaat er daarom heus wel 15-20 in trappen hoor.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor AllardP » 17-08-2015 12:21

Wedje doen, BK2007? Jij zegt 15 of meer voor Te Vrede, ik minder.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 17-08-2015 17:05

Grimo schreef:
Omdat Namli ook geblesseerd was en Zahovic er nog lang niet aan toe is?

Hem toch laten voetballen met het risico op grotere schade is dan inderdaad een zeer wijs besluit..... Je kunt dus gerust stellen dat er nog best iemand bij kan. Of eigenlijk moet. Als Kada het niet kan. En Zahovic ook niet, dan ben je dus met de laatste aankoop niets opgeschoten. In ieder geval niet meteen.
Achteraf bekeken is het aantrekken van te Vrede en Zahovic op hetzelfde moment dubieus. Omdat er na het vertrek van Uth werd gezegd dat er een voetballende spits gehaald zou worden. Na Vincent Janssen waren er dus geen opties meer die de wens benaderden. Triest om dit te moeten concluderen. Al zul je het vast niet met me eens zijn. Lijstjes te kort? Te zelfverzekerd van de komst van Janssen? Of zijn er in Europa gewoon geen spitsen die in het geschetste profiel passen. Ook niet net zoals met Uth ergens bij een B-elftal in Duitsland, Engeland of Frankrijk? Zeg het maar.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor bollebert » 17-08-2015 20:29

Zijn niet te betalen helaas.
En wat Frankrijk etc betreft daar is nog nooit een scout van ons geweest.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Superfries1994 » 18-08-2015 11:57

Mackan68 schreef:Hem toch laten voetballen met het risico op grotere schade is dan inderdaad een zeer wijs besluit..... Je kunt dus gerust stellen dat er nog best iemand bij kan. Of eigenlijk moet. Als Kada het niet kan. En Zahovic ook niet, dan ben je dus met de laatste aankoop niets opgeschoten. In ieder geval niet meteen.
Achteraf bekeken is het aantrekken van te Vrede en Zahovic op hetzelfde moment dubieus. Omdat er na het vertrek van Uth werd gezegd dat er een voetballende spits gehaald zou worden. Na Vincent Janssen waren er dus geen opties meer die de wens benaderden. Triest om dit te moeten concluderen. Al zul je het vast niet met me eens zijn. Lijstjes te kort? Te zelfverzekerd van de komst van Janssen? Of zijn er in Europa gewoon geen spitsen die in het geschetste profiel passen. Ook niet net zoals met Uth ergens bij een B-elftal in Duitsland, Engeland of Frankrijk? Zeg het maar.


Je hebt vaker hele theorieën Mackan68, maar er is eigenlijk niemand die hier over voldoende informatie beschikt om die te bevestigen. Jouw veronderstellingen zijn dan ook niet echt ergens op gebaseerd (uitgaande dat je geen maatje van Hans Vonk bent of op een andere manier dicht bij het vuur zit, anders neem ik mijn woorden terug). Daarnaast weet je zelf ook wel dat je uitspraken tijdens de transferperiode met een flinke zak zout moet nemen. Hans Vonk is niet de enige die onjuiste dingen roept. Wat denk je van Nijland? Die riep dat Botteghin niet meer zou vertrekken, zo vlak voor de deadline! Wie denkt Feyenoord wel dat het is.. En zie een weekje later wie daar op Varkenoord staat?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor AllardP » 18-08-2015 12:38

Niemand kan achter de schermen kijken, maar waarom zou Vonk jokken over de profielschets van de nieuwe spits? Wat schiet hij daarmee op? Hoewel je niets zeker kunt weten, zijn er wel veel aanwijzingen dat ze bij Te Vrede zijn uitgekomen als zoveelste keus. Waarom zouden ze hem bijvoorbeeld niet al in juni hebben gehaald?

Mijn gok is dat ze eerst oprecht hebben geëvalueerd of ze genoeg hadden aan de bestaande spitsen. Ondertussen zijn ze wel met alternatieven bezig geweest, voor het geval dat nodig zou zijn. Zoals Janssen, die daar niet op wilde wachten. Dat gebeurde vorig jaar ook al, toen ze Veldwijk aan het lijntje probeerden te houden omdat Finnbogason nog niet definitief verkocht was. Veldwijk ging uiteindelijk naar Nottingham en sprak later zijn verbazing uit over het handelen van Heerenveen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Grimo » 18-08-2015 13:22

AllardP schreef:Waarom zouden ze hem bijvoorbeeld niet al in juni hebben gehaald?


Omdat de vraagprijs toen hoger was. Dat werd toen Kramer werd aangetrokken anders. In principe was Te Vrede in juni nog steeds tweede spits achter Kazim. Hij heeft bij Heerenveen altijd op het lijstje gestaan, aangezien ze hem vorig jaar ook al hebben geprobeerd te halen.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 18-08-2015 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2015 15:57

Superfries1994 schreef:
Je hebt vaker hele theorieën Mackan68, maar er is eigenlijk niemand die hier over voldoende informatie beschikt om die te bevestigen. Jouw veronderstellingen zijn dan ook niet echt ergens op gebaseerd (uitgaande dat je geen maatje van Hans Vonk bent of op een andere manier dicht bij het vuur zit, anders neem ik mijn woorden terug). Daarnaast weet je zelf ook wel dat je uitspraken tijdens de transferperiode met een flinke zak zout moet nemen. Hans Vonk is niet de enige die onjuiste dingen roept. Wat denk je van Nijland? Die riep dat Botteghin niet meer zou vertrekken, zo vlak voor de deadline! Wie denkt Feyenoord wel dat het is.. En zie een weekje later wie daar op Varkenoord staat?

Meningen gebaseerd op 'een bepaald gevoel'. En in veel gevallen laat dat gevoel me niet in de steek. Maar je doet net alsof je je geen mening zou kunnen vormen als je niet over 100% feitelijke informatie beschikt. Wat Nijland met het wel of niet halen van een voetballende spits te maken heeft.... Het interesseert me niet wat er elders gebeurt. Ik heb wel vaker gezegd dat Vonk niet in zijn 1e leugen(tje) is blijven hangen. Maar beweren dat er een voetballende spits zal worden aangetrokken. Een heel seizoen lang die beoogde spits volgen om vervolgens redelijk op de valreep (aan de vooravond van de start van het seizoen, met dank aan politie) met te Vrede en een redelijk onbekende Zahovic op de proppen te komen dan heb je wat mij betreft niet echt een sterk verhaal. Om over uitspraken als 'in eigen tuintje kijken' maar te zwijgen. Waar hebben ze gedurende vorig seizoen en de voorbereiding dan lopen kijken? Ieder die daarover een andere mening over heeft is daar uiteraard vrij in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2015 15:59

Grimo schreef:Hij heeft bij Heerenveen altijd op het lijstje gestaan, aangezien ze hem vorig jaar ook al hebben geprobeerd te halen.

Jij beschikt vast wel over een bron die dat kan bevestigen. Toch?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Grimo » 18-08-2015 16:05

Dat is naar mijn weten algemeen bekend en ook al eens eerder aangegeven.


Eerder werd bekend dat Te Vrede op het lijstje stond van Heerenveen en dat schijnt hij nog steeds te staan, ondanks het aantrekken van Luka Zahovic, zo meldt FOX Sports. Te Vrede is bij Feyenoord op een dood spoor geraakt en lijkt weinig speelminuten te gaan maken aankomend seizoen.

Vorig seizoen leek Te Vrede de vervanger te gaan worden van de vertrokken Alfred Finnbogason, maar hij leek voor zijn kans bij Feyenoord te gaan en was bovendien ook te duur voor Heerenveen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2015 16:14

Grimo schreef:Vorig seizoen leek Te Vrede de vervanger te gaan worden van de vertrokken Alfred Finnbogason, maar hij leek voor zijn kans bij Feyenoord te gaan en was bovendien ook te duur voor Heerenveen.


Oh misschien dat ik het vorig jaar dan al een beetje heb proberen weg te stoppen. Wetend dat het niet zo'n voetballende geweldenaar is. :) Ik kan me namelijk niets meer herinneren over belangstelling voor hem van onze club. Hopelijk kan Talan hem nog wat bijbrengen qua techniek. Al is hij eigenlijk wel al te oud om nog enorme stappen te maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Grimo » 18-08-2015 16:34

Net 2 weken 24 jaar. Valt mee toch. En inderdaad als een Talan en misschien Sibon met hem bezig gaan is er misschien nog het één en ander te verbeteren.Veel spitsen zijn hier immers beter gemaakt en die spitsen kwamen hier met wedstrijd ritme of wedstrijden in de benen, Te Vrede niet. We zijn verwend geweest met Uth. Sinds Allback was hij misschien wel de best meevoetballende spits die we gehad hebben. Misschien vindt ik het na 10 wedstrijden ook wel niks maar ik wil hem in ieder geval wel de kans geven. Al zeggen de eerste 10 wedstrijden misschien ook wel niks, als je na het rendement kijkt van Slagveer de afgelopen tweede seizoenshelft tov de eerste.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2015 16:46

Grimo schreef:Net 2 weken 24 jaar. Valt mee toch. En inderdaad als een Talan en misschien Sibon met hem bezig gaan is er misschien nog het één en ander te verbeteren.Veel spitsen zijn hier immers beter gemaakt en die spitsen kwamen hier met wedstrijd ritme of wedstrijden in de benen, Te Vrede niet. We zijn verwend geweest met Uth. Sinds Allback was hij misschien wel de best meevoetballende spits die we gehad hebben. Misschien vindt ik het na 10 wedstrijden ook wel niks maar ik wil hem in ieder geval wel de kans geven. Al zeggen de eerste 10 wedstrijden misschien ook wel niks, als je na het rendement kijkt van Slagveer de afgelopen tweede seizoenshelft tov de eerste.

Ik schrijf hem ook niet af. Voor de verklaring van Hans Vonk dat ze hem eigenlijk vooral aangetrokken hebben vanwege zijn statistieken heb ik alle begrip. Dat is eigenlijk ook het enige logische aan de verklaring die hij voor deze transfer gaf. Als Mitchell geleerd kan worden hoe een bal bij zich te houden en af te schermen als 'kapstok' of nog belangrijker ballen niet van de voet af te laten springen, dan zijn ze al een eind onderweg. Maar bij Slagveer lijkt dat laatste ook nog steeds niet helemaal succesvol. Ik vraag me af of je rond of zelfs boven de 20 nog grote stappen kunt maken. Dat zal zeker wel kunnen, maar dan moet je 12 uur per dag met een bal aan de voet(en) bezig zijn.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 19-08-2015 03:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Grimo » 18-08-2015 16:53

Hansma? :wink:

Ik ben van mening dat je jezelf nog wel kunt verbeteren op je 24e. Maar dat kost ook tijd. Te Vrede heeft de laatste jaren weinig wedstrijden gespeeld en een serie wedstrijden zal hem ongetwijfeld ook sterker maker. Als daar gerichte training bij komt is er best wel wat mogelijk. Dost voetbalde als kapstok ook z'n tweede seizoen beter dan z'n eerste. Toen spatte ook nog veel van z'n voeten af bij aannames. Dat is toen ook beter geworden mede dankzij Sibon die veel met hem bezig was.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Frisian Viking » 19-08-2015 11:25

Mackan68 schreef:... En een redelijk onbekende Zahovic op de proppen te komen...

Het is schandalig. Een onbekende speler halen, zo maar. Dat kan nooit wat worden nee.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Superfries1994 » 19-08-2015 16:56

Wat een onzin dat je je niet meer kan verbeteren. De meeste zijn op hun top rond de 28, dus je kan je nog echt wel verbeteren als je net 24 bent.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 19-08-2015 21:50

Frisian Viking schreef:Het is schandalig. Een onbekende speler halen, zo maar. Dat kan nooit wat worden nee.

Wie heeft het daar over??
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Ebiede » 22-08-2015 21:13

Het is niet altijd goed of geweldig, maar respect hoe hij zich helemaal kapot werkt!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor abegoal » 22-08-2015 21:22

Ebiede schreef:Het is niet altijd goed of geweldig, maar respect hoe hij zich helemaal kapot werkt!


Hij oogt niet okselfris. Heeft een fase veel rendement uit zijn acties gehaald, maar die was er vanavond niet.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor oldtimer » 22-08-2015 22:40

Hij durfde het duel met zijn directe tegenstander niet aan, ook niet op snelheid. Hij heeft het in elk geval nauwelijks geprobeerd. Op zijn inzet en werklust was weer eens weinig tot niets aan te merken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Gekko » 24-08-2015 13:13

Slagveer is niet 100% fit. Kreeg in het eerste kwartier twee keer een tik en kon niet de snelheid brengen als anders.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Joucke » 24-08-2015 14:15

Gekko schreef:Slagveer is niet 100% fit. Kreeg in het eerste kwartier twee keer een tik en kon niet de snelheid brengen als anders.

Als ie niet fit is moet ie niet spelen. Maar ja, wie stel je dan op?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2015 21:47

100x de bal terugspelen, nooit zijn tegenstander voorbij gelopen. Één keer in de diepte gestuurd met een voorzet die nergens op leek.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-08-2015 21:53

Met Slagveer-Te Vrede/Veerman heb je gewoon een degradatie kandidaat voorhoede. Technisch zooooo matig. Slagveer zit weer op z'n niveau van vorig jaar voor de winter.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor badfrisianboy » 29-08-2015 22:05

De reden dat Slagveer vorig seizoen nog redelijk gepresteerd heeft, was de aanwezigheid van Uth. Ik geef je op een presenteerblaadje dat hij nu met te Vrede of Veerman in de spits zelden meer gevaarlijk zal worden.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor fuotbalgek » 29-08-2015 22:13

Slagveer krijgt in de eerste helft een aanslag op zijn knie en is daarna niet meer fit. Jammer dat we kennelijk geen vervanger op de bank hadden zitten. Vanwege een matig resultaat nu weer Slagveer gaan afschrijven is jammer maar voorspelbaar. Deze jongen is net zo goed als een half jaar terug en net zo goed als een jaar terug. Ontwikkelt zich dus weinig, concurrentie is welkom.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Riverside » 29-08-2015 22:16

Heeft nauwelijks iets goeds gedaan vanavond. Komt geen man voorbij, matige voorzet, ballen die hij krijgt gaan standaard terug of breed. Scoort weleens een goal, maar verder is het vlees noch vis.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Rick » 29-08-2015 22:44

Het is inmiddels wel duidelijk wat Slagveer wel en niet goed kan toch? Hoeft niet elke keer herhaalt te worden. Er is geen concurrent en blijft gewoon staan. Is geen man met een passeer actie, maar moet in de diepte bedient worden. Als dat niet gebeurt dan is het een harde werker maar meer niet. Enige wat je hem kan aanrekenen is dat er geen voorzetten komen. Is toch iets wat ie kan trainen?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten