Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 02-07-2015 09:00

wijzijnscheerenveen schreef:Geen idee waar ik dit nou precies moest plaatsen, maar kwam het tegen:

http://www.offside.nl/mobile/406442/lex ... richt.html


Lex zijn verstandelijk vermogen en taalgebruik is precies zoals je van hem zou verwachten :mrgreen:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor gwgwgw » 05-07-2015 10:40

Uitbreiding stadion Heracles ook in volle gang. Lijkt een soort van kleinere versie van de Euroborg te worden. Vooral erg mooi dat je vanuit de omloop op het veld kan kijken. Ziet er goed uit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Frisianlunatic » 05-07-2015 21:17

Nu we het over heracles hebben. Hier de plattegrond van het vernieuwde stadion, het gastenvak is naar boven verplaatst..
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Weer terug van weg geweest.
Frisianlunatic
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 15-04-2013 12:00
Woonplaats: Goutum Noord

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor NNboss » 05-07-2015 21:53

Frisianlunatic schreef:Nu we het over heracles hebben. Hier de plattegrond van het vernieuwde stadion, het gastenvak is naar boven verplaatst..

volgens mij op 2 ringen. 1 vak boven en 1 vak beneden.
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 05-07-2015 22:47

gwgwgw schreef:Uitbreiding stadion Heracles ook in volle gang. Lijkt een soort van kleinere versie van de Euroborg te worden. Vooral erg mooi dat je vanuit de omloop op het veld kan kijken. Ziet er goed uit!


En nergens palen. Ook mooi!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 09-07-2015 19:51

GAE kijkt na 20 minuten tegen een 2-0 achterstand aan, Heerenveen als potentiële speelstad voor de tweede ronde is dus niet meer aan de orde. Toch leuk, zo'n club die voor eigen plezier op basis van een fair play klassement de coëfficiënten nog meer naar beneden drukt. Snel afschaffen die fair play.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Voorstopper » 10-07-2015 08:26

Ik meende ergens gelezen te hebben dat het vanaf volgend seizoen al afgeschaft is en dat de Fair Play winnaar een geldprijs krijgt ipv een Europese plek. Lijkt me ook prima.

Voor GAE een leuke eenmalige ervaring maar zoals verwacht toch een maat te licht voor een Hongaarse topper.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Grimo » 10-07-2015 09:49

fuotbalgek schreef:GAE kijkt na 20 minuten tegen een 2-0 achterstand aan, Heerenveen als potentiële speelstad voor de tweede ronde is dus niet meer aan de orde. Toch leuk, zo'n club die voor eigen plezier op basis van een fair play klassement de coëfficiënten nog meer naar beneden drukt. Snel afschaffen die fair play.


Dat vind ik z'on onzin. Dat kan je de laatste jaren bijna alle Nederlandse clubs verwijten.Groningen die er uit vloog tegen Aberdeen in de voorronde, Vitesse destijds in de voorronde tegen Petrolul, en Utrecht destijds tegen een Luxemburgse club. Over ons zelf nog maar te zwijgen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 10-07-2015 10:37

De fair play is geen onzin. Het is alleen jammer dat Twente er noodgedwongen voor wegliep en dat andere clubs die er aanspraak op konden maken dus Go Ahead en Excelsior waren en ergens ook DKV nog geloof ik
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 10-07-2015 13:13

Europees voetbal is voor de sterkste ploegen van een land, niet voor de liefste.
Dat de beker Europees voetbal oplevert is zeer terecht, maar fair play blijft een onzinnige manier om Europa in te gaan.

Dat andere clubs niet goed presteren in Europa op het moment dat ze via de competitie of beker Europees halen is zorgelijk, maar dat hoeft geen uitgeklede degradant bij omdat ze sportief gespeeld hebben. Gepresteerd hebben ze namelijk niet afgelopen jaar.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Grimo » 10-07-2015 13:30

Mooi verhaal. Zullen we de Champions League dan ook maar weer alleen voor de kampioenen maken? De nummer vier van Spanje of Engeland is namelijk niet echt een Champion te noemen. Europese tickets wordt allemaal zo makkelijk weggeven, als je niet z'on ticket tegenwoordig weet te pakken stel je ook niet veel meer voor als club.

Je kan het GAE niet kwalijk nemen dat ze dit EL ticket met beide handen hebben aangepakt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 10-07-2015 13:36

Ik neem het Go Ahead niet kwalijk, ik bekritiseer wel het systeem Fair Play en Europees voetbal. Europees voetbal is een podium waar de best presterende clubs per land het tegen elkaar op nemen, niet de ploeg met de minste overtredingen en kaarten.

Je vergelijking met de CL gaat in mijn ogen niet op. Hoewel je gelijk hebt dat dit niet alleen kampioenen zijn, hebben deze clubs wel een prestatie geleverd die er toe heeft geleid dat ze deelnemen aan de CL. Of hier alleen kampioenen in moeten spelen of niet is een andere discussie. Feit is wel dat deze clubs op basis van prestaties Europees spelen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Grimo » 10-07-2015 13:43

fuotbalgek schreef:Toch leuk, zo'n club die voor eigen plezier op basis van een fair play klassement de coëfficiënten nog meer naar beneden drukt.


Je neemt het ze niet kwalijk, dan vat ik dit verkeerd op?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 10-07-2015 13:47

Grimo schreef:Je neemt het ze niet kwalijk, dan vat ik dit verkeerd op?


Ik neem het Go Ahead niet kwalijk, die kiezen inderdaad voor hun eigen plezier. Deze opmerking is gericht op het systeem.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Grimo » 10-07-2015 13:51

fuotbalgek schreef:
Ik neem het Go Ahead niet kwalijk, die kiezen inderdaad voor hun eigen plezier. Deze opmerking is gericht op het systeem.


Duidelijk.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Flying Tilster » 10-07-2015 23:13

Grimo schreef:Mooi verhaal. Zullen we de Champions League dan ook maar weer alleen voor de kampioenen maken?


Wat mij betreft wel, of ze moeten de naam van het toernooi gaan aanpassen :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor nickstok » 15-07-2015 10:52

AZ raakt Steven Berghuis kwijt aan Watford FC. Naar verluidt betalen de Engelsen ruim vijf miljoen euro voor de aanvallende middenvelder

Aldus de Telegraaf.
Op twitter wordt Slagveer genoemd als opvolger van Berghuis, ik vermoed echter dat dat meer de wens van de supporters is dan dat het op waarheid is gebaseerd.
Ik denk zelf dat AZ snel Jahanbaksh zal vastleggen, deze speler wil graag in Nederland blijven spelen en ik denk dat AZ op dit moment de enige club in Nederland is die bereid is om zijn transfersom en salaris te betalen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Otsje P » 15-07-2015 11:06

nickstok schreef:AZ raakt Steven Berghuis kwijt aan Watford FC. Naar verluidt betalen de Engelsen ruim vijf miljoen euro voor de aanvallende middenvelder
Aldus de Telegraaf.
Op twitter wordt Slagveer genoemd als opvolger van Berghuis, ik vermoed echter dat dat meer de wens van de supporters is dan dat het op waarheid is gebaseerd.
Ik denk zelf dat AZ snel Jahanbaksh zal vastleggen, deze speler wil graag in Nederland blijven spelen en ik denk dat AZ op dit moment de enige club in Nederland is die bereid is om zijn transfersom en salaris te betalen.


Als ik nu 1 speler niet geschikt vind voor de Engelse competitie, dan is het Berghuis wel. En al helemaal niet voor een ploeg die gaat strijden tegen degradatie. Berghuis is vederlicht, en gaat fysiek finaal overbluft worden.

Let wel, ik vind Berghuis een goede en mooie speler, maar hij had beter in de top van Nederland gepast, dan in de Premier League. Maar goed, misschien weet hij me te verrassen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Superfries1996 » 15-07-2015 15:56

Slagveer in dat geval verkopen aan AZ voor een miljoen of drie-vier, dat zou wat zijn zeg.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor nickstok » 15-07-2015 16:06

Ik zou Slagveer hier liever behouden. Als hij zijn niveau van de tweede seizoenshelft weer gaat halen dan zou hij aan het eind van het seizoen nog wel eens meer kunnen gaan opleveren. Ik denk echt dat AZ bij Jahanbakhsh gaat uitkomen.

Overigens heeft Ron Jans vandaag een oriënterend gesprek met Royston Drenthe gehad. Mooi om te zien hoe PEC met beperkte middelen toch altijd op een creatieve manier grote namen kan binnenhalen. Het is jammer voor ze dat ze hier tot nu toe nog niet veel mee verdiend hebben. Jodi Lukoki maakte een paar weken geleden de grootste uitgaande transfer ooit bij PEC en leverde 'maar liefst' 1 miljoen euro op.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 15-07-2015 16:51

Superfries1996 schreef:Slagveer in dat geval verkopen aan AZ voor een miljoen of drie-vier, dat zou wat zijn zeg.

Dat gaat AZ natuurlijk nooit betalen voor een rechtsvoor die in 2 seizoenen een maand of 5 echt goed gespeeld heeft. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Superfries1996 » 15-07-2015 18:00

Mackan68 schreef:Dat gaat AZ natuurlijk nooit betalen voor een rechtsvoor die in 2 seizoenen een maand of 5 echt goed gespeeld heeft. :lol:


Sssst..

Maar ze zullen wel Jahanbakszsj kopen ja.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 15-07-2015 18:10

Superfries1996 schreef:
Sssst..

Maar ze zullen wel Jahanbakszsj kopen ja.

Dan mogen ze wel vaart maken. Volgens Fox zou er nog een Nederlandse club concreet voor hem zijn. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor nickstok » 15-07-2015 18:19

*fingers crossed* Please laat het Heerenveen zijn, please laat het Heerenveen zijn. 8)
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor BK2007 » 15-07-2015 21:29

Die andere Nederlandse club zal dan wel PSV zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor nickstok » 15-07-2015 22:18

Die andere Nederlandse club zal dan wel PSV zijn.


Denk je? Volgens mij zit PSV met Narshing, Pereiro, Lestienne, Josefszoon, Bergwijn en als optie nog Locadia redelijk ruim in de vleugelspitsen. Ik denk eigenlijk dat Jahanbakhsh alleen als derde optie voor PSV in beeld was, mocht het met Pereiro en daarna Berghuis niet lukken.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 16-07-2015 17:43

Ik zie Alireza nog wel naar Amsterdam verkassen. Als vervanger voor Kishna die naar het schijnt door 'de pizzabakker' in Rome afgeleverd gaat worden. Ik weet het, Alireza is rechtsvoor en Kishna linksvoor. Maar Jahanbakhsh is tweebenig en zal daar ook prima uit de voeten kunnen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Voorstopper » 17-07-2015 12:30

Vrij pittige lotingen voor de NL clubs in de diverse voorrondes voor Europees. Het wordt weer puntjes schrapen.

AZ mag naar Istanbul Başakşehir, club die 4e is geworden. Vitesse ontvangt Koeman zijn Southampton. Ajax tegen Rapid Wien, dat is op papier nog de makkelijkste.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-07-2015 12:54

Toch pijnlijk om te zien om Vitesse daar tussen zien te staan. Zij waren wel beter dan ons, maar met de uitverkoop van hun beste spelers en huurlingen is het nog maar afwachten of ze een betere selectie hebben op dit moment. En wij zouden een geplaatste club zijn geweest (denk ik), dus relatief een makkelijkere tegenstander hebben gehad
Had graag weer eens Europa in gewild, maar helaas
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Voorstopper » 17-07-2015 13:02

Vitesse staat inmiddels wel boven ons op de UEFA Clubcoefficientenlijst, al scheelt het niet veel. Denk dus niet dat wij wél geplaatst zouden zijn. We hebben immers zelf ook al jaren niks meer gepresteerd in Europa en als de laatste vijf jaar tellen heb je niet meer zo'n sterke ranking.

De lijst: http://www.uefa.com/memberassociations/ ... ings/club/

Maar jammer is het natuurlijk wel, Southampton is een mooi reisje voor de Arnhemmers.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten