Doke Schmidt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor abegoal » 29-06-2015 21:19

Flying Frisian schreef:Is Doke ook in Garderen gespot, Willem Huizing is ondanks zijn aflopende verbintenis mee op trainingskamp met de club.


Dat niet, wel vernomen van een familievriend dat hij zou hebben bijgetekend. Dit omdat hij nog geblesseerd was en geen zicht had op een andere werkgever. Voor de volledigheid, ik heb geen idee hoe betrouwbaar die info is!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Otsje P » 30-06-2015 09:26

abegoal schreef:Dat niet, wel vernomen van een familievriend dat hij zou hebben bijgetekend. Dit omdat hij nog geblesseerd was en geen zicht had op een andere werkgever. Voor de volledigheid, ik heb geen idee hoe betrouwbaar die info is!


Hij is herstellende van een enkelblessure, en volgens de LC gaat hij deze week met een jaar verlengen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Grimo » 30-06-2015 09:31

Otsje P schreef:volgens de LC gaat hij deze week met een jaar verlengen.


Onbegrijpelijk met het aantal verdedigers die nu aanwezig zijn. Ik verwacht dat er 1tje (Otigba) wordt verhuurd/verkocht.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Flying Frisian » 30-06-2015 09:44

Klaarblijkelijk is er geen club geweest die Doke wilde contracteren, aangezien hij heeft aangegeven regelmatig te willen spelen.

Daarnaast begrijp ik de beweegredenen van de club niet goed. Met Van Anholt en Marzo heeft de club twee Eredivisie-waardige rechtsback onder contract, is men in gesprek met Huizing en loopt er in de A-junioren een talent rond dat dit kalenderjaar 19 wordt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Silver » 30-06-2015 09:51

Snap dit ook niet zo goed, je hebt (zoals hierboven ook al wordt gezegd) al 2 rechtsbacks. Rechts centraal is ook ruim bezet met Otigba, Buijs en St. Juste. En voor de positie van verdedigende middenvelder vind ik Doke tekort komen, plus is die positie met de Roon, Amin (?) en nieuwe aanwinst vd Boomen ook goed bezet.
Iemand binnen de club zal Doke wel een hele aardige gozer vinden ofzo...
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor DSCH » 30-06-2015 09:59

Misschien gaan ze er bij de club vanuit dat Pele alsnog vertrekt? Anders zitten we inderdaad wel heel ruim in de verdedigers.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Flying Frisian » 30-06-2015 10:00

Het zou kunnen zijn dat er iets speelt rond Otigba en de club het niet aandurft met Gartenmann en Van Koesveld achter Van Aken, Buijs en St Juste en dat Doke als vierde centrumverdediger gaat fungeren. Ook in dat geval zal zijn kans op speeltijd klein zijn en heeft hij weinig gelegenheid zich in de kijker van andere clubs te spelen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Voorstopper » 30-06-2015 10:18

Inderdaad, als Otigba gaat zitten we ook niet zo ruim meer in de centrale verdedigers en is Schmidt ook een optie om erbij te houden. Het kan dus gelden voor een vertrek van zowel van Anholt als Otigba.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor AllardP » 30-06-2015 10:31

Ja, kan inderdaad bijna niet anders dat Otigba en/of Van Anholt vertrekt. Maar ook in dat geval had ik Schmidt niet verlengd. We hebben hem op verschillende posities in actie gezien en nergens was hij goed genoeg. Laat dan een jeugdspeler maar stand-in zijn voor Marzo.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Flying Frisian » 02-07-2015 13:57

Ik kan op de officiële site niets vinden over de contractverlenging van Doke.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Mackan68 » 02-07-2015 14:02

Flying Frisian schreef:Ik kan op de officiële site niets vinden over de contractverlenging van Doke.

Volgens de geruchten zou dat ook pas later in de week plaats vinden. Vandaag of morgen dus. Tenzij het over het weekend heen getild wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor xander » 04-07-2015 23:30

Doke Schmidt en Luciano Slagveer verlengen contract bij sc Heerenveen
Gepubliceerd op 4 juli 2015 22:34
Doke Schmidt en Luciano Slagveer hebben vandaag hun handtekening gezet onder een nieuw contract bij sc Heerenveen. De spelers deden dit tijdens de jaarlijkse Open Dag, onder toeziend oog van zo’n 150 aanwezige supporters in de perszaal van het Abe Lenstra stadion.

De 23-jarige Doke Schmidt komt uit de jeugdopleiding van sc Heerenveen. Schmidt kwam afgelopen seizoen 20 competitieduels voor sc Heerenveen in actie. In totaal heeft de verdediger 70 officiële wedstrijden voor sc Heerenveen achter zijn naam staan. Schmidt verlengde zijn contract vandaag met één seizoen.

Doke-Flevo-Boys-1
Ook Luciano Slagveer komt uit de eigen jeugdopleiding. Slagveer, 21 jaar, verlengde zijn contract bij sc Heerenveen vandaag met twee seizoenen. De aanvaller heeft inmiddels 73 officiële wedstrijden voor sc Heerenveen achter zijn naam staan en scoorde daarin 17 keer. Daarvan scoorde Slagveer er afgelopen seizoen 12.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor BK2007 » 15-06-2016 15:02

Nieuw contract voor Doke.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor badfrisianboy » 15-06-2016 15:53

Als er dan toch geen genoeg geld is, en er moet bezuinigd worden, dan had ik het wel geweten.......weggegooid geld deze verlenging wat mij betreft. Heeft het niveau niet en zal dat ook nooit bereiken.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor fuotbalgek » 15-06-2016 15:57

Marzo eerste back en door back-up met vertrek van Van Anholt, dit is juist de goedkope oplossing. Met zijn periode bij GAE in het achterhoofd hier ook prima voor stand-in. Het geld moet elders geïnvesteerd worden in nieuwe spelers.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 16-06-2016 08:44

Prima verlenging. Echte clubman die nog steeds wil proberen om basisspeler te worden. Prima back-up voor Marzo en daarbij een relatief goedkope kracht. Prachtige persoonlijkheid en ijzeren wil. Als iedereen binnen de selectie de instelling van Doke had gehad, waren we vorig seizoen niet 12e geëindigd.
Ik verwacht dat Doke nog geen ton per jaar verdient en is daarmee met z'n capaciteiten een prima back-up.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Baggerraartje » 16-06-2016 15:28

Wizard schreef:Prima verlenging. Echte clubman die nog steeds wil proberen om basisspeler te worden. Prima back-up voor Marzo en daarbij een relatief goedkope kracht. Prachtige persoonlijkheid en ijzeren wil. Als iedereen binnen de selectie de instelling van Doke had gehad, waren we vorig seizoen niet 12e geëindigd.
Ik verwacht dat Doke nog geen ton per jaar verdient en is daarmee met z'n capaciteiten een prima back-up.


Echte clubman? Volgens mij wilde hij na het jaar GEA dolgraag blijven bij GEA. Hij kan nu ook niet veel anders zeggen...
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Mackan68 » 16-06-2016 15:41

Baggerraartje schreef:
Echte clubman? Volgens mij wilde hij na het jaar GEA dolgraag blijven bij GEA. Hij kan nu ook niet veel anders zeggen...

Dat is toch niet zo vreemd? Hij was daar basisspeler. Bij ons is hij dat nooit geweest en zal hij het, naar ik verwacht, ook nooit worden. Maar je kunt moeilijk van hem zeggen dat het geen clubman is. Hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen en is hier nog steeds. Hij had ook transfervrij kunnen vertrekken vanwege zijn plaats in de pikorde. Hij wil er komend seizoen alles aan doen om zich in Heerenveen te bewijzen in het 1e elftal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Baggerraartje » 16-06-2016 16:01

Mackan68 schreef:Hij had ook transfervrij kunnen vertrekken vanwege zijn plaats in de pikorde. Hij wil er komend seizoen alles aan doen om zich in Heerenveen te bewijzen in het 1e elftal.


Romantiseer jij niet een beetje? Wie wil nu een speler contracteren, die nog niets heeft laten zien bij Heerenveen en jaar eruit lag met een zware blessure. Ik denk als Heerenveen hem geen contract had aangeboden, hij eerder bij de amateurs zou voetballen dan bij een BVO. Dus transfervrij vertrekken... :?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Mackan68 » 16-06-2016 16:14

Baggerraartje schreef:
Romantiseer jij niet een beetje? Wie wil nu een speler contracteren, die nog niets heeft laten zien bij Heerenveen en jaar eruit lag met een zware blessure. Ik denk als Heerenveen hem geen contract had aangeboden, hij eerder bij de amateurs zou voetballen dan bij een BVO. Dus transfervrij vertrekken... :?

Het is maar net hoe je het opvat. Ik romantiseer niet. Ik zeg alleen dat je hem tekort doet als je twijfelt of hij wel een jongen van de club is. Dat is hij namelijk wel. Transfervrij of niet. Goed genoeg of niet. Zou hij hier geen verlenging hebben gekregen dan is het echt niet zo dat hij bij de amateurs was beland. Tussen amateurs en net niet goed genoeg voor ons 1e elftal zit nogal wat ruimte, maar dat weet je zelf ook wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 17-06-2016 09:27

Baggerraartje schreef:Echte clubman? Volgens mij wilde hij na het jaar GEA dolgraag blijven bij GEA. Hij kan nu ook niet veel anders zeggen...

Ik zou je z'n interviews willen aanraden, maar ook z'n houding op de club. Doke is op en top clubman. Op het moment dat GAE om de hoek kwam kijken, was z'n salaris hier minimaal, en kreeg hij de kans op een waardig profcontract bij GAE. Dan is het niet vreemd dat hij voor z'n kansen wilde gaan aangezien hij op dat moment bij SCH geen enkel zicht had om basisspeler te worden. Nu komt hij wederom terug van een zware blessure en wil hij opnieuw voor z'n kans vechten (terwijl hij net zo goed naar een club uit de JL kan om daar zekerheid te krijgen als basisspeler; hij kiest er desondanks voor om z'n contract te verlengen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor AllardP » 17-06-2016 10:44

Schmidt is inderdaad op en top clubman. Maar moeten we nou echt jongens uit sentiment contracten aanbieden? Hij is gewoon echt niet goed genoeg voor de subtop en bovendien blessuregevoelig. Ook Huizing komt tekort. Hierdoor hebben we komend seizoen drie ronduit matige rechtsbacks onder contract: Marzo, Huizing en Schmidt. Is Schoop daarmee afgeschreven?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor fuotbalgek » 17-06-2016 10:47

Doke Schmidt heeft bij Eagles prima gepresteerd en is als back-up prima voor ons nu. We kunnen beter investeren in kwaliteit op cruciale posities. Een spits en een middenvelder om de beginnen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Wizard » 17-06-2016 13:09

Juist is de verlenging van Schmidt een goede keuze. Goed alternatief voor Marzo, heeft bewezen het Eredivisieniveau aan te kunnen en is relatief goedkoop qua salaris. Ik heb bijv. liever dat de reserves op de niet-cruciale posities wat minder zijn ter compensatie van een aantal basisspelers die er met vlag en wimpel bovenuit steken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor AllardP » 17-06-2016 14:23

Hoe past Huizing dan in dat plaatje? En de doorstroom vanuit de jeugd? De backposities zijn normaal gesproken ideaal voor talentvolle verdedigers om te wennen aan het niveau. In plaats daarvan hebben we drie middelmatige voetballers zonder potentieel voor verbetering.

Het hangt er vanaf hoe gauw je tevreden bent. Ik had gehoopt op iets meer durf en ambitie.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Superfries1994 » 17-06-2016 15:20

AllardP schreef:Hoe past Huizing dan in dat plaatje? En de doorstroom vanuit de jeugd? De backposities zijn normaal gesproken ideaal voor talentvolle verdedigers om te wennen aan het niveau. In plaats daarvan hebben we drie middelmatige voetballers zonder potentieel voor verbetering.

Het hangt er vanaf hoe gauw je tevreden bent. Ik had gehoopt op iets meer durf en ambitie.

Beloftenelftal moet ook gevuld worden! En Huizing kan in het centrum, als rechtsback maar ook op het middenveld uit de voeten. Ideaal dus.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Mackan68 » 17-06-2016 16:46

AllardP schreef:Hoe past Huizing dan in dat plaatje? En de doorstroom vanuit de jeugd? De backposities zijn normaal gesproken ideaal voor talentvolle verdedigers om te wennen aan het niveau. In plaats daarvan hebben we drie middelmatige voetballers zonder potentieel voor verbetering.

Het hangt er vanaf hoe gauw je tevreden bent. Ik had gehoopt op iets meer durf en ambitie.

Ik denk dat Huizing je in de toekomst nog wel eens zou kunnen gaan verbazen. Is het niet bij ons dan wel elders. Het is een beetje geur nog smaak, maar het is een prima en degelijke speler die je zelden zult betrappen op enorme blunders.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Jazz » 10-12-2016 22:52

Speelde vandaag erg safe. Begrijpelijk, maar het viel wel op. Balletjes terug en opzij.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Joucke » 10-12-2016 23:25

Jazz schreef:Speelde vandaag erg safe. Begrijpelijk, maar het viel wel op. Balletjes terug en opzij.

Logisch, eerste wedstrijd in het eerste sinds hele lange tijd. Groeide wel in de wedstrijd, vind ik.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Doke Schmidt

Berichtdoor Frisian Viking » 11-12-2016 06:17

Hier en daar wat onwennig, maar over de hele wedstrijd genomen gewoon aardig gespeeld. Inderdaad op veilig, maar dat geeft ook niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten