Janio Bikel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Janio Bikel

Berichtdoor TORCIDA » 27-06-2015 08:51

Ik denk dat de kans op een basisplaats voor Bikel de grootste drijfveer is. Geld een goede tweede, Bij Heerenveen kunnen ze hem dit niet garanderen, aangezien de Roon, Thern, van de Berg, Kada zijn concurrenten zijn. Wellicht dat zijn beloning daar ook op wordt afgestemd?
Uit alles blijkt dat Heerenveen er financieel nog lang niet is. Waar vroeger werd gezegd doe maar, wordt nu elk dubbeltje gewikt en gewogen. Dit lijkt mij een afspraak die Heerenveen als bestuur heeft genomen en niet vann alleen een individu.
We zullen als ik Vonk zo hoor nog twee jaar zuinig moeten zijn om operationeel weer gezond te zijn.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Thinkman » 27-06-2015 09:03

TORCIDA schreef:Uit alles blijkt dat Heerenveen er financieel nog lang niet is. Waar vroeger werd gezegd doe maar, wordt nu elk dubbeltje gewikt en gewogen. Dit lijkt mij een afspraak die Heerenveen als bestuur heeft genomen en niet vann alleen een individu.
We zullen als ik Vonk zo hoor nog twee jaar zuinig moeten zijn om operationeel weer gezond te zijn.


Dan is de club zichzelf en haar supporters moreel verplicht om financiële compensatie te eisen voor werkweigeraar Bikel.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 09:04

Thinkman schreef:
Hier zou de club nog werk van kunnen maken, zeker als hij vertrekt. Door zijn (ongeoorloofde?!) afwezigheid in de playoffs heeft de club in ieder geval recht op een forse schadevergoeding. Lijkt me een stok achter de deur om Bikel weer aan tafel te krijgen in elk geval.
Juist in de wedstrijd tegen Vitesse hadden we Bikel prima kunnen gebruiken, maar hij had de club toen al in de steek gelaten.

Ik denk dat dat niet opgaat. Omdat de club heeft besloten hem niet dwars te gaan zitten toen hij afgereisd was. Het lijkt me niet dat je dan naderhand alsnog op strepen kunt gaan staan die je op dat moment ook al had.
De club kan destijds gedacht hebben 'die komt wel terug en tekent alsnog' of 'wat er ook gebeurt en welke club er ook komt, we gaan niet heel veel afwijken van de aanbieding die we hem nu hebben gedaan'. Ik denk dat dat laatste het geval is. En terecht in mijn ogen. Bikel is geen gearriveerde speler. Hij heeft te weinig gespeeld om hoog in de boom te blijven zitten. En het salarishuishouding in balans houden is de meest belangrijke reden. Het is absoluut jammer als we hem kwijt raken, maar het is ook weer niet zo dat de wereld dan instort voor de club.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Thinkman » 27-06-2015 09:24

Mackan68 schreef:Ik denk dat dat niet opgaat. Omdat de club heeft besloten hem niet dwars te gaan zitten toen hij afgereisd was. Het lijkt me niet dat je dan naderhand alsnog op strepen kunt gaan staan die je op dat moment ook al had.
De club kan destijds gedacht hebben 'die komt wel terug en tekent alsnog' of 'wat er ook gebeurt en welke club er ook komt, we gaan niet heel veel afwijken van de aanbieding die we hem nu hebben gedaan'. Ik denk dat dat laatste het geval is. En terecht in mijn ogen. Bikel is geen gearriveerde speler. Hij heeft te weinig gespeeld om hoog in de boom te blijven zitten. En het salarishuishouding in balans houden is de meest belangrijke reden. Het is absoluut jammer als we hem kwijt raken, maar het is ook weer niet zo dat de wereld dan instort voor de club.


De club moet juist niet gemakzuchtig zijn in dit soort zaken maar had direct voorwaarden en scenario's moeten opstellen. Als dat niet gebeurt is dan is dat kwalijk want hierdoor verlies je niet alleen te gemakkelijk een potentieel goede speler maar ook centjes.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Janio Bikel

Berichtdoor winterzzz85 » 27-06-2015 09:40

http://www.destentor.nl/algemeen/sport/ ... -1.5035385

Op twitter ook al berichten dat de deal vrijwel rond is, toch zonde...
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Eric » 27-06-2015 10:00

Ik geef hem groot gelijk, hij is gewoon genaaid door Heerenveen. Bij NEC zal hij ook wel gegarandeerd aan spelen toekomen, dus zo'n slechte keuze is het niet gezien zijn leeftijd.

Wel ben ik erg benieuwd wat hij bij NEC gaat verdienen en of dit dichtbij het bedrag ligt wat Heerenveen niet wilde betalen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Vrieskist » 27-06-2015 10:06

Eric schreef:Ik geef hem groot gelijk, hij is gewoon genaaid door Heerenveen. Bij NEC zal hij ook wel gegarandeerd aan spelen toekomen, dus zo'n slechte keuze is het niet gezien zijn leeftijd.

Wel ben ik erg benieuwd wat hij bij NEC gaat verdienen en of dit dichtbij het bedrag ligt wat Heerenveen niet wilde betalen.

Hoezo is hij genaaid door Heerenveen? Heb ik iets gemist?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Lipton » 27-06-2015 10:07

Zonde, een gemiste kans.
Ik heb het idee dat hij echt goed kwan worden.

Vrieskist schreef:Hoezo is hij genaaid door Heerenveen? Heb ik iets gemist?


Heerenveen weigerde zijn optie te lichten, dan heeft hij alle vrijheid om voor een andere club te kiezen.
Laatst bijgewerkt door Lipton op 27-06-2015 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 10:07

Eric schreef:Ik geef hem groot gelijk, hij is gewoon genaaid door Heerenveen. Bij NEC zal hij ook wel gegarandeerd aan spelen toekomen, dus zo'n slechte keuze is het niet gezien zijn leeftijd.

Wel ben ik erg benieuwd wat hij bij NEC gaat verdienen en of dit dichtbij het bedrag ligt wat Heerenveen niet wilde betalen.

Hij is niet genaaid door Heerenveen. Heerenveen wordt nu dubbel genaaid door Johan Hansma. Eerst met de kennelijk absurde clausule bij verlenging en nu dus met het aantrekken door NEC.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Vrieskist » 27-06-2015 10:09

Lipton schreef:Zonde, een gemiste kans.
Ik heb het idee dat hij echt goed kwan worden.

Heerenveen weigerde zijn optie te lichten, dan heeft hij alle vrijheid om voor een andere club te kiezen.

Optie niet lichten is iets ander dan genaaid worden. De optie kwam uit een andere tijd. Heerenveen heeft er niet gebruik van gemaakt omdat het te duur was. Dan mag Bikel natuurlijk om zich heen gaan kijken, geen probleem. Maar NEC is toch een stap terug vind ik.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Lardy » 27-06-2015 10:11

Mackan68 schreef:Hij is niet genaaid door Heerenveen. Heerenveen wordt nu dubbel genaaid door Johan Hansma. Eerst met de kennelijk absurde clausule bij verlenging en nu dus met het aantrekken door NEC.


Nee Mackan. Dat contract werd gemaakt door Sporre-Riemer. En dat Bikel nu naar NEC gaat is gewoon Vonk-Riemer zijn schuld. Want de bedragen waren heel marktconform. En wat ze hem aanboden absoluut niet.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Otsje P » 27-06-2015 10:14

En dat Bikel nu naar NEC gaat is gewoon Vonk-Riemer zijn schuld. Want de bedragen waren heel marktconform. En wat ze hem aanboden absoluut niet.


Heb jij inzicht in de geboden bedragen Lardy?

Bikel ziet in Nijmegen een grote kans op een basisplek en die kans is hier gewoon erg klein. Als hij dan ook nog beloont gaat worden als een basisspeler bij NEC, terwijl hij hier het salaris van een pas doorgebroken talent kan krijgen, dan is de keus van Bikel prima te billijken.

Wordt het niet minder jammer van overigens. Had hem graag hier door zien groeien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Lipton » 27-06-2015 10:18

2013 een hele andere tijd dan nu? Dat valt toch wel wat mee?

De optie zelf was ook maar voor 1 of 2 jaar langer, ik zou goed begrijpen dat hij een langer contract zou willen tekenen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 10:25

Lipton schreef:2013 een hele andere tijd dan nu? Dat valt toch wel wat mee?

De optie zelf was ook maar voor 1 of 2 jaar langer, ik zou goed begrijpen dat hij een langer contract zou willen tekenen.

De optie was voor 2 jaar en daar zit hem denk ik ook niet het probleem. Helemaal gezien de uitspraak over het gemiddelde salaris van een 2e divisieclub in Zweden waarover zijn zaakwaarnemer sprak.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 10:38

Lardy schreef:
Nee Mackan. Dat contract werd gemaakt door Sporre-Riemer. En dat Bikel nu naar NEC gaat is gewoon Vonk-Riemer zijn schuld. Want de bedragen waren heel marktconform. En wat ze hem aanboden absoluut niet.

Hij heeft uiteindelijk zijn contract ondertekend ten tijde van Sporre, dat klopt. Maar ik acht het bepaald niet onmogelijk dat Hansma in die zomer van 2013 betrokken is geweest bij de transfer, aangezien hij pas ergens in september vertrokken is bij de club. In tegenstelling tot het andere gespuis. Correct me if i'm wrong. Het tekent de wanorde van dat moment. En daar moeten we nu de zure vruchten van plukken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Thinkman » 27-06-2015 11:13

Bikel werd kennelijk geen strobreed in de weg gelegd toen ie werk weigerde en zonder toestemming vertrok, nota bene tijdens de cruciale play offs. Illegaal, er van uitgaande dat hij géén toestemming had van de club. Dit is in ieder geval nooit gecommuniceerd door de club, dus mag je daar van uitgaan. Wel salaris maar werk weigeren. Ben benieuwd wat Vonk überhaupt gedaan heeft om dit te voorkomen.
Waarschijnlijk horen we er nooit meer iets over. En dus was Bikel al vertrokken ook toen hij nog bij ons onder contract stond..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Janio Bikel

Berichtdoor FeanFacts » 27-06-2015 11:14

Wat jammer Mackan dat je in het verleden blijft leven en wat jammer dat je behoorlijk gefrustreerd blijft.
Jammer dat je suggestief dingen blijft schrijven.
Janio Bikel heeft in oktober 2013 getekend. De vorige directie was in juni 2013 al niet meer actief.
Zoals al meerdere posten hier aangeven is het contract door Sporr/Vd Velde gesloten en je kunt zelfs stellen dat VD Velde de optie niet heeft gelicht, immers hij heeft de touwtjes in handen als adviseur!
Het blijft doodzonde dat een talent onnodig vertrekt.
Maar een twee-jarige "normale" optie niet lichten en dan in beginsel slechts 1 jaar aanbieden tegen een salaris welke ongeveer 1/5 is van het salaris van Simon Thern is niet slim. En dat mag jij suggestief noemen van mij......bronnen kan ik niet vrijgeven...maar neem van mij aan dat dit zo is.
Je hebt het steeds op diverse fora over het normaliseren van de salarissen bij sc Heerenveen. Ik ben het daar volledig mee eens echter denk nu niet dat sc Heerenveen geen grote salarissen meer betaalt, dat doen ze wel.
FeanFacts
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 14-05-2015 12:50

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Runtelaar » 27-06-2015 11:23

FeanFacts schreef:Wat jammer Mackan dat je in het verleden blijft leven en wat jammer dat je behoorlijk gefrustreerd blijft.
Jammer dat je suggestief dingen blijft schrijven.
Janio Bikel heeft in oktober 2013 getekend. De vorige directie was in juni 2013 al niet meer actief.
Zoals al meerdere posten hier aangeven is het contract door Sporr/Vd Velde gesloten en je kunt zelfs stellen dat VD Velde de optie niet heeft gelicht, immers hij heeft de touwtjes in handen als adviseur!
Het blijft doodzonde dat een talent onnodig vertrekt.
Maar een twee-jarige "normale" optie niet lichten en dan in beginsel slechts 1 jaar aanbieden tegen een salaris welke ongeveer 1/5 is van het salaris van Simon Thern is niet slim. En dat mag jij suggestief noemen van mij......bronnen kan ik niet vrijgeven...maar neem van mij aan dat dit zo is.
Je hebt het steeds op diverse fora over het normaliseren van de salarissen bij sc Heerenveen. Ik ben het daar volledig mee eens echter denk nu niet dat sc Heerenveen geen grote salarissen meer betaalt, dat doen ze wel.


Vraag me af waar jij je bronnen vandaan haalt. Het klinkt nogal ongeloofwaardig namelijk dat i.p.v. die optie van 2 jaar een contract voor 1 jaar is aangeboden. Zeker gezien het feit een St. Juste voor 3 jaar is vastgelegd met een optie voor nog 2 jaar. Dan kan ik me niet voorstellen dat ze bij Bikel 1 jaar zouden aanbieden.
Ik heb geen idee wat Thern verdient, maar 1/5 van het salaris van hem zou wel erg laag zijn inderdaad. Aan de andere kant is Thern basisspeler en Bikel komt net kijken dus enig verschil is wel gewenst.
Runtelaar
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 03-07-2014 14:10
Woonplaats: Meppel

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 11:31

FeanFacts schreef:Wat jammer Mackan dat je in het verleden blijft leven en wat jammer dat je behoorlijk gefrustreerd blijft.
Jammer dat je suggestief dingen blijft schrijven.
Janio Bikel heeft in oktober 2013 getekend. De vorige directie was in juni 2013 al niet meer actief.
Zoals al meerdere posten hier aangeven is het contract door Sporr/Vd Velde gesloten en je kunt zelfs stellen dat VD Velde de optie niet heeft gelicht, immers hij heeft de touwtjes in handen als adviseur!
Het blijft doodzonde dat een talent onnodig vertrekt.
Maar een twee-jarige "normale" optie niet lichten en dan in beginsel slechts 1 jaar aanbieden tegen een salaris welke ongeveer 1/5 is van het salaris van Simon Thern is niet slim. En dat mag jij suggestief noemen van mij......bronnen kan ik niet vrijgeven...maar neem van mij aan dat dit zo is.
Je hebt het steeds op diverse fora over het normaliseren van de salarissen bij sc Heerenveen. Ik ben het daar volledig mee eens echter denk nu niet dat sc Heerenveen geen grote salarissen meer betaalt, dat doen ze wel.

Jammer hoe jij je uiteenzetting meent te moeten starten. Ik meende dat ik in mijn post had gezet 'correct me if i'm wrong'. Dat had je ook op een iets andere manier kunnen doen. Ik leef 1 niet in het verleden maar neem dat mee in mijn overweging. Ik ben 2 niet gefrustreerd (waarover zou ik gefrustreerd moeten zijn?) En 3 zeg ik nergens dat het feiten zijn tenzij ik er 100% zeker van ben dat dat zo is.
Mooi overigens dat je bevestigt dat de rol van Riemer bij de club vraagtekens oproept. Streng adviserend, maar zonder enige verantwoordelijkheid.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 11:33

Runtelaar schreef:
Vraag me af waar jij je bronnen vandaan haalt. Het klinkt nogal ongeloofwaardig namelijk dat i.p.v. die optie van 2 jaar een contract voor 1 jaar is aangeboden. Zeker gezien het feit een St. Juste voor 3 jaar is vastgelegd met een optie voor nog 2 jaar. Dan kan ik me niet voorstellen dat ze bij Bikel 1 jaar zouden aanbieden.
Ik heb geen idee wat Thern verdient, maar 1/5 van het salaris van hem zou wel erg laag zijn inderdaad. Aan de andere kant is Thern basisspeler en Bikel komt net kijken dus enig verschil is wel gewenst.

Er zal best wel iets van waar zijn. Maar ik geloof er helemaal niets van dat iemand over 100% kloppende gegevens beschikt. Of je moet Hans Vonk zijn......
Edit: Oh ik vergeet er 2. Johan Hansma, of RV. Misschien nog wel meer voor de hand liggend gezien de toon van FeanFacts zijn post. Feanfeiten. Klinkt behoorlijk zelfingenomen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 27-06-2015 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor abegoal » 27-06-2015 11:38

Lees net dat NEC nog onder curatele staat. Helemaal teleurstellend dat we daarmee niet kunnen concurreren. :roll:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Janio Bikel

Berichtdoor BK2007 » 27-06-2015 11:42

Wat denk je hiervan:

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.5025843

Bijzonder situatie, waarin deze club verkeerd.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Ebiede » 27-06-2015 11:42

abegoal schreef:Lees net dat NEC nog onder curatele staat. Helemaal teleurstellend dat we daarmee niet kunnen concurreren. :roll:



We doen net of hebben we Messi laten vertrekken. Deze jongen blonk uit op een middenveld welke op dat moment totaal was uitgeblust. Dan is het ook niet moeilijk om uit te blinken. Een speler die zijn club in de playoffs in de steek laat om met zijn land vooral als bankzitter aan een tournooi mee te doen. Daar ben ik wel klaar mee.

Uiteindelijk heeft hij z'n grote transfer naar NEC hier mee verdient.

Tot nooit weer ziens..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 11:44

BK2007 schreef: Aan sommige zeer talentvolle spelers als Bikel mag je wat mij betreft wat meer salaris geven dan het salarisplafond, maar natuurlijk niet zoveel dat het compleet uit balans is.
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar het salaris wat NEC biedt. Maar dat zullen we wel nooit te weten komen.

Dat is toch wat ik duidelijk maak? Als je voor een jonkie als Bikel die in 6 wedstrijden!! speeltijd heeft gehad het salarishuis te buiten gaat, dan is toch automatisch daarmee de boel in onbalans? Dat je iemand anders niet snapt kan ik nog begrijpen, maar je toont hiermee aan dat je nog niet eens begrijpt wat je zelf schrijft....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Janio Bikel

Berichtdoor abegoal » 27-06-2015 11:45

Bubbe schreef:Kunnen of willen? :roll: Is inmiddels wel duidelijk geworden wat de intenties van Bikel zijn in deze soap.

We willen hem graag behouden, gezien de nieuwe aanbieding die ze hem gedaan hebben. We kunnen hem niet houden omdat een promovendus ons aftroeft, die veel minder middelen heeft dan Heerenveen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Janio Bikel

Berichtdoor AllardP » 27-06-2015 11:47

Tja. Wel negen ton (en ongetwijfeld een navenant salaris) neertellen voor een 18-jarige Noor, maar je eigen talent om een lullige centenkwestie naar een degradatiekandidaat laten vertrekken. Bikel heeft in die paar minuten die hij speelde een zeer goede indruk op mij gemaakt, zeker voor iemand van zijn leeftijd. Doodzonde.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor BK2007 » 27-06-2015 11:47

Ach, kom. Je chargeert hoor. Aan het talent van Bikel kun je best een mooi salaris hangen. Maar goed. Je wilt het kennelijk op de spits drijven. Ik ga er verder niet op in.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Janio Bikel

Berichtdoor Mackan68 » 27-06-2015 11:51

BK2007 schreef:Wat denk je hiervan:

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.5025843

Bijzonder situatie, waarin deze club verkeerd.

Klopt. En ook een goede, maar mogelijk wel langdurige oplossing. Maar als je het vergelijkt met hoe het er in Leeuwarden wel aan toe is gegaan niet veel mis mee. De club krijgt 28 jaar de tijd om een schuld van 7 ton in te lossen, mét rente. En zal die schuld in 1 keer voldoen wanneer het het stadion in eigen beheer krijgt. Alsnog beter dan naar de gemeente stappen om een schuld van 7 ton kwijt te schelden. Als er iets is wat naar mensen, die niets met voetbal hebben, toe niet uit te leggen valt dan is dat het wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor fuotbalgek » 27-06-2015 12:04

Compleet onzin argument dat we nu alweer uitzonderingen kunnen maken met een gat van 2,5 miljoen in de begroting. Als Bikel de uitzondering was dan had hij met twee vingers in de neus een basisplaats veroverd op dit middenveld.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Janio Bikel

Berichtdoor FeanFacts » 27-06-2015 12:26

Runtelaar schreef:Het klinkt nogal ongeloofwaardig namelijk dat i.p.v. die optie van 2 jaar een contract voor 1 jaar is aangeboden. Zeker gezien het feit een St. Juste voor 3 jaar is vastgelegd met een optie voor nog 2 jaar. Dan kan ik me niet voorstellen dat ze bij Bikel 1 jaar zouden aanbieden.
Ik heb geen idee wat Thern verdient, maar 1/5 van het salaris van hem zou wel erg laag zijn inderdaad. Aan de andere kant is Thern basisspeler en Bikel komt net kijken dus enig verschil is wel gewenst.


Mee eens, het klinkt inderdaad ongeloofwaardig, wellicht dat Bikel en zijn management dezelfde gedachten hebben gehad toen ze hiermee werden geconfronteerd......"verbaas u niet, verwonder u slechts".
Mee eens dat er verschil in salarissen mag zijn....Spelers met grote potentie mogen meer verdienden dan de waterdragers...iets meer ervaren spelers mogen meer verdienen dan spelers die net komen kijken. Het inschatten van potentie is dan wel belangrijk.

Mackan, als ik je heb beledigd bied ik daarvoor mijn oprechte excuses aan. Had mij daarin iets milder kunnen uitdrukken. Maar in zijn algemeenheid wordt er op het forum zo makkelijk "geslagen" naar personen. Dingen in de schoenen geschoven van de verkeerde personen, en je zei inderdaad "correct me if i am wrong", dat zit je in deze naar mijn idee.

Hans Vonk kan er in basis niets aan doen, hij volgt slechts adviezen op.
FeanFacts
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 14-05-2015 12:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten