Snake schreef:Iemand enig idee waar ik die fantastisch mooie sjaal kan kopen: 100% anti camb**r, in de webshop van nn niet te vinden. Hoor ut graag!
Geduld is een schone zaak

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Snake schreef:Iemand enig idee waar ik die fantastisch mooie sjaal kan kopen: 100% anti camb**r, in de webshop van nn niet te vinden. Hoor ut graag!
blijf toch de te brede blauwe baan op zijkant van het thuisshirt te veel blauw/breed vinden.
Calimero schreef:Snake schreef:Iemand enig idee waar ik die fantastisch mooie sjaal kan kopen: 100% anti camb**r, in de webshop van nn niet te vinden. Hoor ut graag!
Geduld is een schone zaakze werden voor het eerst verkocht bij de eerste training door NN. Werd op Twitter ook aangekondigd.
heb er een paar besteld!! MerciAndré schreef:Calimero schreef:Snake schreef:Iemand enig idee waar ik die fantastisch mooie sjaal kan kopen: 100% anti camb**r, in de webshop van nn niet te vinden. Hoor ut graag!
Geduld is een schone zaakze werden voor het eerst verkocht bij de eerste training door NN. Werd op Twitter ook aangekondigd.
Inmiddels zijn ze ook via de webshop te verkrijgen.
Bubbe schreef:Onbedrukt shirtje: 70 euro.
Wat een schande, ga ik er NOOIT voor betalen!
André schreef:Calimero schreef:Snake schreef:Iemand enig idee waar ik die fantastisch mooie sjaal kan kopen: 100% anti camb**r, in de webshop van nn niet te vinden. Hoor ut graag!
Inmiddels zijn ze ook via de webshop te verkrijgen.
xander schreef:Bubbe schreef:Onbedrukt shirtje: 70 euro.
Wat een schande, ga ik er NOOIT voor betalen!
![]()
Inmiddels in de gehele maand juli voor 25% korting te scoren.
igo schreef:Hier een kortingscode voor thuis of uit shirt, omdat ik hem zelf toch niet ga gebruiken
CF@58XR*
Alleen deze maand nog te gebruiken in de online Feansjop
Jannn schreef:Hier deze van mij ik gebruik hem ook niet: CZH89J#Z
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten