Said Bakkati

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor bigbear » 05-02-2006 14:41

een rondje over het veld na de wedstrijd vanmiddag zou ik wel waarderen, kunnen we hem nog even bedanken voor de afgelopen jaren.

Mooiste vond ik dat hij een keer Didier Martel echt in zijn achterzak had en hem met een bloktackle bijna over de boarding beukte.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Berichtdoor bombats » 05-02-2006 14:49

bakkati was toch wel leuke speler hoor ... nouwelijks fouten tenminste wat ik zag ... en een hele mee voetballende verdediger..
heerenveen !! ??
Avatar gebruiker
bombats
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 26-01-2006 16:16
Woonplaats: boornbergum

Berichtdoor Feanfan united » 05-02-2006 14:50

Waarom zegt hij dat nu, en geen half jaar gelden. Het is geen topper en vergelijkbaar met Seip. Maar ik vind Jeroen een stukje beter en hij is nog jong en moet nog veel leren dus. Ik verwacht dat die Poulssen de nieuwe rechtsback wordt. Ik wens hem veel succes bij ADO. de afdankerkjes van Heerenveen op de backs bij ADO :P
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
Avatar gebruiker
Feanfan united
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 04-02-2006 21:06

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-02-2006 14:51

Hij heeft het over Henrico Drost, niet over Jeroen....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor oldtimer » 05-02-2006 14:57

Ik heb in die paar maanden absoluut niet kunnen ontdekken waarom Henrico Drost een betere rechtsachter zou zijn dan Bakkati. De laatste speelde absoluut niet foutloos ( net zomin als Henrico trouwens ), maar had wel een fantastische drive. Ik had hem graag behouden.Hij gaat er overigens wel wat makkelijk vanuit dat hij bij ADO wel altijd zal spelen. Dat moet natuurlijk nog blijken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor bombats » 05-02-2006 19:52

geen ere rondje van bakkati hea :twisted: :roll:

misschien ook begrijpelijk 3-0 verliezen waardoor de 2e goal toch wel beetje klungelbal bal van hem was maja ...

:stan:
heerenveen !! ??
Avatar gebruiker
bombats
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 26-01-2006 16:16
Woonplaats: boornbergum

Berichtdoor ALS 26.000 » 05-02-2006 20:37

Bakkati bewees vandaag maar weer eens waarom hij niet het niveau van sc Heerenveen heeft.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 06-02-2006 00:17

Achteraf een leuk stukje om terug te lezen. :mrgreen: Uit het FD van Zaterdag.
zaterdag, 4 februari 2006, Sport


Verdediger met ADO Den Haag op bezoek bij Heerenveen
Said Bakkati komt ‘never nooit meer’ terug
BERT KALTEREN
Den Haag – Said Bakkati staat zondagmiddag in het Abe-Lenstrastadion weer op zijn vertrouwde positie als rechtsback. Maar niet in het shirt van SC Heerenveen, maar in het groengele tricot van ADO Den Haag. Want de 23-jarige Groninger zien ze in Fryslân ‘never nooit’ meer terug.
Het is nog maar een week geleden dat de transfer van Said Bakkati naar ADO Den Haag werd beklonken, maar nu al heeft hij het naar de zin in de residentiestad. Hij debuteerde een week geleden in de thuiswedstrijd van de Hagenaars tegen PSV en kreeg goede kritieken. ,,Ik heb het goed gedaan en de pers was positief. Dat is niet zaligmakend, maar daar kijk je toch naar.’’
De Nederlandse Marokkaan vertrok met stille trom uit het Abe-Lenstrastadion. Daar was hij ruim vijf jaar een graag geziene persoon. Hij maakt in het seizoen 2000-2001 de overstap van de amateurs van het Groningse GVAV Rapiditas naar de Friese eredivisionist. ,,Dat was een bewuste keuze, hoewel het mijn droom was om voor FC Groningen te mogen spelen. Ik heb het er altijd geweldig naar mijn zin gehad.’’
Bakkati debuteerde onder trainer Foppe de Haan in de hoofdmacht en speelde 86 competitiewedstrijden in het pompeblêdenshirt van Heerenveen. Maar dit seizoen raakte hij onder Gertjan Verbeek op een zijspoor. Bakkati deed acht van de twintig wedstrijden mee, waarvan zes keer als basisspeler (525 minuten). Maar een vaste waarde werd hij nooit. ,,De trainer maakt een keuze en dat kijk je een tijdje aan. Ik ben niet iemand die gaat lopen zeuren, maar na verloop van tijd maak je zelf ook een keuze.’’
Zo kwam er een einde aan vijfenhalf jaar dienstverband in het Friese Haagje, waar hij aanvankelijk de tweede, en later zelfs de derde, viool moest spelen. ,,Ik ga echt niet op de bank zitten voor Marcel Seip of Henrico Drost. Die zijn echt niet beter. Toen ik een paar jaar geleden op de bank zat achter Ronnie Venema hoorde je me niet, maar de situatie is nu wezenlijk anders. Ik wil voetballen en laten zien wat ik kan. En die kans kreeg ik bij Heerenveen niet.’’
Bovendien was er links en rechts belangstelling voor de Bakkati. ,,Eerst mocht ik niet weg van Heerenveen, maar na een gesprek met de voorzitter kreeg ik groen licht. Er waren een aantal clubs die belangstelling hadden, maar die vonden de prijs te hoog. Maar bij Den Haag deden ze daar niet moeilijk over. Hier kan ik elke week spelen en dan maar kijken wat de toekomst brengt. Ik ben nog niet uitgekeken op de voetballerij.’’
Said Bakkati tekende een contract voor anderhalf jaar bij ADO en betrok een appartement in Den Haag. ,,Maar het was in het begin wel even wennen. Ik heb mijn hele leven in Groningen gewoond. Dicht bij mijn familie en kennissen. Als voetballer kun je nu eenmaal niet altijd op dezelfde plaats blijven wonen. Maar ik ben heel goed opgevangen bij Den Haag.’’
Toch vindt hij het wel een rare gewaarwording om morgen als speler van ADO Den Haag op bezoek te gaan bij Heerenveen. ,,Ik heb toch vijfenhalf jaar bij de club gespeeld en daar is het uiteindelijk allemaal begonnen. Het is mooi om even terug te zijn, al is het maar voor even. Het zal wel heel apart zijn om tegen je oude collega's, waarmee ik ruim een week geleden nog op het trainingsveld stond, te moeten spelen.’’
Bakkati is er echter van overtuigd dat zijn nieuwe ploeg zeker niet kansloos hoeft te zijn tegen zijn oude werkgever. ,,Elk team is te kloppen. Dat geldt ook voor Heerenveen. Het vertrek van Huntelaar en Samaras scheelt een slok op een borrel en er liggen zeker mogelijkheden voor ons.’’
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor geert23 » 27-07-2006 09:48

i meende dat hij was verhuurd aan ado den haag raar
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Berichtdoor geert23 » 27-07-2006 09:50

kijk op http://www.feanfans.nl/fotos/0506/heetwepo/heetwepo.htm daar op een van de ;aatste foto's zie je bakkatie mee feesten dit is wel raar!!
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Berichtdoor forza heerenveen » 27-07-2006 09:57

hij is gewoon nog goede vrienden met de heerenveen spelers
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Berichtdoor vlqrt » 27-07-2006 11:16

Beetle schreef:Want de 23-jarige Groninger zien ze in Fryslân ‘never nooit’ meer terug.


Afbeelding
Mislukt :mrgreen:
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor geert23 » 19-04-2007 17:58

ADO neemt afscheid van acht spelers
ADO Den Haag heeft besloten zes spelers, allen in het bezit van een aflopend contract, te laten vertrekken. Enkele spelers hiervan willen zelf niet door bij de club, een ander deel wordt niet goed genoeg geacht.

De spelers waar het om draait zijn: Said Bakkati, Goran Bunjevcevic, Stijn Vreven, Sergio Sanchez, Paulus Roiha en Michael Mols. Daarnaast keren de huurlingen Konstantinos Loumpoutis (FC Twente) en Mark de Vries (Leicester City) terug naar hun eigenlijke werkgevers.
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Berichtdoor paparazzi » 19-04-2007 18:12

Welkom thuis Said!! :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor paparazzi » 19-04-2007 20:38

Maar ik weet dat ie zich meer Heerenvener voelt dan Hagenees robke. Vandaar mijn opmerking! :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Said Bakkati

Berichtdoor Frisian Viking » 18-10-2014 16:53

Scoort volgens mij vanmiddag zijn allereerste doelpunt in het profvoetbal.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Said Bakkati

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 18-10-2014 17:03

Voetbalt die ook nog?

Hele symphatieke jongen! Ik heb genoten van zijn periode bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Said Bakkati

Berichtdoor Frisian Viking » 18-10-2014 17:05

Ruud Huntbäck schreef:Voetbalt die ook nog?

Hele symphatieke jongen! Ik heb genoten van zijn periode bij Heerenveen.

Emmen al een paar jaar. Ik was hem eerlijk gezegd ook al wat vergeten, maar zag het net langskomen.

Inderdaad een hele sympathieke speler. Weet nog goed dat hij Pierre van Hooijdonk met zijn rotkop de dugout in kegelde met een ferme schouderduw.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Said Bakkati

Berichtdoor SCH0513 » 25-05-2015 21:53

Vandaag zijn laatste wedstrijd in het betaalde voetbal gespeeld en gaat als trainer aan de slag bij Ajax.

Vond het altijd een beste kerel bij Heerenveen, ook al was die nooit echt een vaste waarde.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Said Bakkati

Berichtdoor Podium3 » 25-05-2015 23:15

SCH0513 schreef:Vandaag zijn laatste wedstrijd in het betaalde voetbal gespeeld en gaat als trainer aan de slag bij Ajax.

Vond het altijd een beste kerel bij Heerenveen, ook al was die nooit echt een vaste waarde.


Met nog een mooie assist!
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten