Buitenlands voetbal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Ebiede » 03-05-2015 18:57

@svsch een zuigende en provocerende dkv-er die graag rotzooi wil (en dat kan krijgen) of iemand aanvallen die voor jou en mijn veiligheid werkt. Lijkt me een heel andere discussie.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 03-05-2015 19:14

Gelukkig is jouw reactie wel van een respectabel niveau Frisian Viking. Accepteer eens dat er ook mensen zijn die een andere kijk op supportersbeleving hebben.

En feanryp jij hebt ook al verstand van de hooligan/ultra scene? :lol: Een groepje die het wat te serieus neemt.. tuurlijk jonge. http://www.youtube.com/watch?v=C2JZZ1L2wmA We kunnen in Nederland een voorbeeld nemen aan de Zweden, die het daar goed voor elkaar hebben en geen politie op hun tribune en binnen de club accepteren.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Frisian Viking » 03-05-2015 19:16

Wat heeft jouw niveauloze post in godsnaam met supportersbeleving te maken.

All cops are bastards... Hoe oud ben je man.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 03-05-2015 19:18

@ ebiede en als iemand die "voor jouw veiligheid werkt" je provocerend voor kanker fries uitscheld zoals mij al eens is overkomen of zonder reden op mensen inslaat om de boel te willen laten escaleren? Dat zou jij pikken?
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 03-05-2015 19:25

Frisian Viking schreef:Wat heeft jouw niveauloze post in godsnaam met supportersbeleving te maken.

All cops are bastards... Hoe oud ben je man.


Abe als heilige geest aanbidden.. doe even normaal man.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Frisian Viking » 03-05-2015 20:07

SVSCH schreef:Abe als heilige geest aanbidden.. doe even normaal man.

Een mooi stukje poëzie van Nico Scheepmaker over onze eigen volksheld op een dergelijke manier belachelijk maken.

Wederom een bevestiging van hoe we tegen jou aan moeten kijken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor feanryp23 » 03-05-2015 20:24

SVSCH schreef:@ ebiede en als iemand die "voor jouw veiligheid werkt" je provocerend voor kanker fries uitscheld zoals mij al eens is overkomen of zonder reden op mensen inslaat om de boel te willen laten escaleren? Dat zou jij pikken?

Wat kan jou het verrotstralen dat iemand dat tegen je zegt? Gewoon even toelachen en doorlopen, dan ben je ervan af. En als een agent iemand slaat, dan is dat een confrontatie tussen die twee, en dan vraagt niemand om jouw tussenkomst. Doe gewoon normaal en gebruik je verstand!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor TORCIDA » 06-05-2015 22:00

Frisian Viking het begint op te vallen dat jij precies weet hoe je tegen anderen
aan moet kijken, in meerdere onderwerpen hier op het forum word je persoonlijk door duidelijk op de persoon
Te gaan spelen in bovengenoemde bewoordingen als ze een andere kijk of ideeën hebben. Er wordt nergens gevraagd of je het er mee eens wil of moet zijn. Dat je het er niet mee eens bent prima, kan. Maar Ik vind dat je met dat soort opmerkingen moet stoppen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor spuit-11 » 07-05-2015 08:40

Andere kijk is prima, maar wel binnen de normen en waarden van de nederlands samenleving Torcida...

Het mooi vinden dat iedereen massaal op de politie gaat inmeppen valt daar nou niet echt onder, kan de reactie van Frisian Viking dan ook helemaal begrijpen...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 10-05-2015 14:07

Mooi eerbetoon en terechte acab uitingen van veel clubs uit heel Europa voor Dawid. Zie onderstaande link.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding



http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi ... 2580&st=66
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor TORCIDA » 10-05-2015 19:25

spuit-11 schreef:Andere kijk is prima, maar wel binnen de normen en waarden van de nederlands samenleving Torcida...

Het mooi vinden dat iedereen massaal op de politie gaat inmeppen valt daar nou niet echt onder, kan de reactie van Frisian Viking dan ook helemaal begrijpen...


Normen en waarden? Wie bepaald die spuit 11? Mijn meningen en opvattingen hebben niks met agressiviteit of geweld uit te staan, ik scheld niemand uit maar geef alleen aan wat ik er van vindt. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Prima. Mijn normen en waarden zijn prima, ik kan mij altijd verantwoorden voor wat ik doe of schrijf. Dat er mensen zijn die uit bijdragen hier menen te weten of je wel of niet empathisch bent en je dit ook toeschrijven Doordat je een andere kijk hebt op zaken, scherper formuleert nemen zichzelf zeer serieus en ik hun gelukkig wat minder. Als je ze dan vraagt om het te onderbouwen is er maar 1 die dan nog ballen in broek heeft, in dit geval Grimo, de overigen spugen hier wat en houden zich daarna stil. Dat dwingt pas respect af...

Tav van jouw bijdrage hier, Lees even goed wie wat schrijft spuit 11 ik praat nergens over op het in meppen op de politie, ds jouw quote en verwijzing naar normen en waarden en jouw onderbouwing hebben niets met mij te maken, dus doe je Nick-name geen eer aan aub!
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor spuit-11 » 11-05-2015 13:53

Torcida lees nou even goed man, voordat je je gelijk weer aangevallen voelt...

Frisian Viking geeft volgens jou onnodige reacties op de persoon, ik geef jou aan dat ik de persoonlijke reactie van frisian viking op svsch wel terecht vind. Met andere woorden: ik geef aan dat ik het in dit geval niet met jouw mening over frisian viking eens ben...

ik heb het nergens over jou normen en waarden, maar over de normen en waarden die ontbreken bij svsch zijn post...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor TORCIDA » 11-05-2015 15:13

Spuit 11 lees je eigen quote eens terug (man) , je noemt me bij naam en moet ik dan raden dat jij wat anders bedoeld? Daarom reageer ik, maar goed als je dus hier reageert dan voel je je ook alweer gelijk aangevallen.. tis wel wat hier.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 12-05-2015 00:22

Blijft lachen hier. Allemaal ideale schoonzonen spelen op een forum hehe. Stel je voor dat je een iets afwijkende mening hebt. Ben benieuwd hoe men reageert op regelmatig hoorbare racistische uitingen van (oudere) medesupporters op de tribune. Waarschijnlijk door te doen alsof er niks aan de hand is, dat is het veiligste in de echte wereld.

Van het landelijk gemiddelde uitgegaan hebben 4000 seizoenkaarthouders bij ons een "strafblad". Misschien een idee om mensen verplicht een verklaring omtrent gedrag te laten tonen bij aanschaf van seizoenkaart zodat we dit tuig het stadion uit kunnen krijgen. Hier wil je als Feanfan niet mee geassocieerd worden. Ik heb geen "strafblad"overigens. Ondanks mijn totale gebrek aan normen en waarden

En Frisian Viking is nogal hypocriet met een stukje over Abe als onderschrift. Wist je dat Abe nogal racistische denkwijzes had? Maar dat zal wel onzin zijn he :D
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor spuit-11 » 12-05-2015 12:15

Excuses Torcida, dacht dat mijn antwoord op jouw post direct daarvoor duidelijk was, en dat het verband duidelijk te leggen was...

Zal voortaan beter en nog duidelijker formuleren....
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor spuit-11 » 12-05-2015 12:19

Dat verbaasd me niks svsch dat je geen strafblad hebt... Had jou al ingeschat als iemand die alleen vanachter de pc opruiende teksten plaatst...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor TORCIDA » 12-05-2015 12:42

spuit-11 schreef:Excuses Torcida, dacht dat mijn antwoord op jouw post direct daarvoor duidelijk was, en dat het verband duidelijk te leggen was...

Zal voortaan beter en nog duidelijker formuleren....


Ok helder !
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor SVSCH » 13-05-2015 16:43

spuit-11 schreef:Dat verbaasd me niks svsch dat je geen strafblad hebt... Had jou al ingeschat als iemand die alleen vanachter de pc opruiende teksten plaatst...


Hehe wil wel keer de discussie met je aan hoor. Pb me maar.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor NNboss » 14-05-2015 21:22

dnjepr dnjepropetrovsk nu zo goed als in de finale!
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor spuit-11 » 15-05-2015 09:50

Geen behoefte aan, svsch. Wij komen er toch niet uit met zijn 2 en. ..
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor TORCIDA » 04-06-2015 15:36

Newcastle United-speler Papiss Demba Cissé is zaterdag in Parijs in het huwelijk getreden. Zijn 24-jarige vriendin Rachelle Graham zat op dat moment thuis in Engeland. Ze kreeg vorige week van Cissé te horen dat hij voor enkele weken op vakantie vertrok naar zijn vaderland Senegal. Van een tussenstop in Parijs, laat staan een bruiloft, was ze niet op de hoogte.



Wat een gast...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: sfeervak

Berichtdoor Appie_M » 09-06-2015 14:18

Interessante ontwikkelingen bij Celtic!

CELTIC Football Club is delighted today (9/6/15) to announce that it has been granted permission to introduce “safe standing” through the installation of a rail seating system at Celtic Park.

Celtic has been at the forefront of attempts in the UK to introduce this measure, having been in dialogue with the relevant authorities for over five years.

It is proposed that the rail seating area will initially accommodate up to 2,600 supporters and after we consult with our supporters, could potentially be introduced for the start of season 2016/17.

Celtic Chief Executive Peter Lawwell commented: “Celtic has worked tirelessly on this issue and we are delighted that this permission has finally been granted”.

“The introduction of rail seating at Celtic Park represents an investment in spectator safety. Across football globally, the reality is that some supporters are choosing to stand at matches. This is something we must accept and manage and also understand the positive effect which these areas have on atmosphere at matches”.

“Celtic’s primary objective will always be the safety and comfort of its supporters – this new system will now allow fans to stand safely at matches.”

“Rail seating has been in place in European football for some time and there has been considerable demand for some form of “safe standing” within the UK and particularly from our supporters. We are sure the rail seating section will prove very popular with supporters and we look forward to its introduction.”

“I would like to thank Glasgow City Council for their support in delivering this measure and for the backing they have given to Celtic’s focus on safety at matches.”

Independent Safety and Security expert Dr. Steve Frosdick has been closely involved in Celtic’s work in this area and in the application to the City Council.

Steve added: “This is a great day for the Club and its fans. This is a pioneering move by Celtic and one which has spectator safety at its core”.

“For the first time in the UK, football fans will be able to stand to watch the game from purpose-built accommodation which is demonstrably safe. The club and its fans are to be congratulated for the way they have worked together to make the case to the authorities. Glasgow City Council and the emergency services are also to be commended, firstly for their rigorous scrutiny of the proposal and secondly for having the courage to grant the first approval.”

“Although standing up throughout the match has become increasingly common, persistent standing between rows of seats has been a concern for football clubs and the authorities. Clearly the Club was keen to find a better way of safely accommodating those fans who wanted to stand”.

“There was of course no question of going back to the standing terraces of old. However the new style rail seating found in Germany and Austria provides the solution the Club was seeking. The seat folds away and each fan stands in their own designated space behind a waist-high rail”.

“This is a system which has operated successfully in Europe for a number of years and I am convinced it is one which will prove to be highly successful and popular at Celtic Park.”


Bron: http://www.celticfc.net/news/8420
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2015 19:35

Merkwaardige wedstrijd bij Molde - Dinamo Zagreb. Eerste wedstrijd eindigde in 1-1
8: Molde mist penalty
17: 0-1
20: 0-2
22: 0-3
43: 1-3
45: Molde mist penalty
52: 2-3 penalty
72: rood Molde
75: 3-3

Eindstand ook 3-3
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Harmiej » 21-08-2015 17:42

Paar jaar geleden nog kritiek. Molde FK schakelde Heerenveen uit in Europa. Nu kwam Odd Grenland gister op 3-0 een voorsprong tegen Borussia Dortmund. Die hebben echter nog zoveel klasse dat ze de stand om hebben gebogen naar 3-4.

Vreemde wedstrijd!
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor HVNFL » 21-08-2015 18:50

Die kritiek was toen ook echt wel terecht hoor. Molde was ook niet van al te hoog niveau toen, dat had Heerenveen echt moeten winnen..

Inderdaad raar dat Dortmund 3-0 achter komt tegen hun trouwens!
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Mackan68 » 21-08-2015 19:40

HVNFL schreef:Die kritiek was toen ook echt wel terecht hoor. Molde was ook niet van al te hoog niveau toen, dat had Heerenveen echt moeten winnen..

Opstelling Molde - Heerenveen (2-0)
1 Kristoffer Nordfeldt
2 Gianni Zuiverloon
3 Jeffrey Gouweleeuw
23 Ramon Zomer 58'
5 Youssef El Akchaoui
2 Pele van Anholt
10 Sven Kums
15 Marten de Roon
7 Rajiv van La Parra 85'
9 Filip Djuricic
30 Oussama Tannane 46'
19 Samir Fazli 85'
29 Arsenio Valpoort 46'
8 Arnold Kruiswijk 58'

Opstelling Heerenveen-Molde (1-2)
1 Kristoffer Nordfeldt
5 Youssef El Akchaoui 71'
23 Ramon Zomer
8 Arnold Kruiswijk
2 Gianni Zuiverloon
15 Marten de Roon
10 Sven Kums
2 Pele van Anholt 60'
29 Arsenio Valpoort
9 Filip Djuricic
7 Rajiv van La Parra 76'
20 Jukka Raitala 71'
3 Jeffrey Gouweleeuw 60'
6 Daniel de Ridder 76'

Maar met namen als El Akchaoui, Zomer, Zuiverloon, Valpoort, Tannane, Fazli en Raitala hadden wij op dat moment ook niet echt een wonderploeg. Uitschakeling was absoluut niet vreemd. Het uitschakelen van Rapid Boekarest was denk ik een grotere verrassing.
Molde speelde op dat moment al weer een aantal competitieronden terwijl het voor ons echt de allereerste wedstrijden om het eggie ging van dat seizoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Lipton » 25-08-2015 21:43

HVNFL schreef:Die kritiek was toen ook echt wel terecht hoor. Molde was ook niet van al te hoog niveau toen, dat had Heerenveen echt moeten winnen..


Huh?

Van spelers als Eikrem, Hestad, Berget en Forren heb ik toen echt genoten, toen liepen er nog wel meerdere goede spelers rond. Die keeper was ook heel aardig meende ik.
Wat het oneerlijke aan die wedstrijd was was het feit dat Molde al 13 of 14 wedstrijden voor de competitie gespeeld hadden.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Voorstopper » 28-09-2015 10:30

Dijkhuizen staat na acht wedstrijden al op straat bij Brentford
Marinus Dijkhuizen is door Brentford FC ontslagen. De coach moet na acht wedstrijden al zijn biezen pakken, meldt de Engelse club. Zodoende kent het avontuur al een vroegtijdig einde.

Naast Dijkhuizen moet ook Roy Hendriksen vertrekken. 'De club wil zowel Marinus als Roy graag bedanken voor hun inzet gedurende hun periode op Griffin Park', schrijft Brentford in een statement. 'Lee Carsley is benoemd tot hoofdtrainer en zal die taak tot het einde van dit seizoen vervullen. Daarna zal een evaluatie volgen.'

Brentford pakte uit de eerste acht competitieduels acht punten en staat daardoor negentiende in het Championship. In totaal strijden er 24 ploegen mee. De nummer 22, 23 en 24 degraderen. 'De club vindt dat Lee deze kans verdient, zodat hij vorm kan geven aan het toekomstige Brentford.' Paul Williams zal zijn assistent worden. Brentford haalde Dijkhuizen aanvankelijk vanwege diens goede statistieken. Maar die doen er nu blijkbaar niet meer toe.

Dat was een kort avontuur voor Dijkhuizen. Het leek allemaal zo leuk, de Nederlandse speelstijl introduceren in de top van de Championship. Een club die werkt op basis van statistieken etc. Die club blijkt echter niet over een enorm geduld te beschikken, de Premier League is tenslotte het doel.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Lardy » 28-09-2015 11:07

Fantastische statistieken had deze Dijkhuizen. Nou, zoveel zeggen die statistieken dus.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Superfean4 » 31-10-2015 20:09

Had feyenoord afgelopen woensdag het record grootste spandoek, zijn ze het alweer kwijt.
Dynamo dresden vanmiddag met het record 450 meter:
http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.5391972
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Avatar gebruiker
Superfean4
Basisspeler
 
Berichten: 912
Geregistreerd op: 29-03-2011 16:39
Woonplaats: Langs de Luts

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron