Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 20-04-2015 11:50

Arias en Van Rhijn worden ook regelmatig aan alle kanten voorbij gelopen. Heb die Arias ook hele slechte wedstrijden zien spelen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 12:05

Van Anholt op de linksback is een gotspe.
Vonk had heel erg eenvoudig een ECHTE linksback kunnen vinden, maar doet dat niet. Over de motieven van Vonk blijven duistere vraagtekens staan. Waarom werd Marzo gecontracteerd, terwijl Pele als rechtsback had kunnen schitteren ? Die hadden we nu voor een flinke transfersom kunnen verkopen. Nu is Pele nog maar een paar stuivers waard. Zonde.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 20-04-2015 12:19

Knipecity schreef:Arias en Van Rhijn worden ook regelmatig aan alle kanten voorbij gelopen. Heb die Arias ook hele slechte wedstrijden zien spelen.


Noem eens betere?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Wizard » 20-04-2015 12:26

Knipecity schreef:Arias en Van Rhijn worden ook regelmatig aan alle kanten voorbij gelopen. Heb die Arias ook hele slechte wedstrijden zien spelen.

Dan verschillen we weer duidelijk van mening.
Van elke speler kan je hele slechte wedstrijden noemen. Ook Daniel Alves heb ik hele slechte wedstrijden zien spelen.
Van Anholt komt naar mijn mening zeker niet in de buurt van Arias en Van Rhijn. We vinden hem zo goed, omdat hij bij onze geliefde club Heerenveen speelt. Ik zie Pelé niet in Oranje spelen zoals Janmaat of Van Rhijn. Hij heeft simpelweg niet de vereiste aanvallende kwaliteiten als Nederlandse back.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 14:10

Marzo geschorst ?
Ik zou Pele graag dan weer eens op de rechtsback zien. Vooral voor zijn aanvallende kwaliteiten :D
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Superfries1994 » 20-04-2015 15:18

Wizard schreef:Dan verschillen we weer duidelijk van mening.
Van elke speler kan je hele slechte wedstrijden noemen. Ook Daniel Alves heb ik hele slechte wedstrijden zien spelen.
Van Anholt komt naar mijn mening zeker niet in de buurt van Arias en Van Rhijn. We vinden hem zo goed, omdat hij bij onze geliefde club Heerenveen speelt. Ik zie Pelé niet in Oranje spelen zoals Janmaat of Van Rhijn. Hij heeft simpelweg niet de vereiste aanvallende kwaliteiten als Nederlandse back.


Arias misschien niet nee, maar Van Rhijn toch zeker wel. Waar die mee bezig is dit seizoen.. Zie bijvoorbeeld die wedstrijd van gister, man man, dat valt niet mee hoor..
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2015 15:48

BK2007 schreef:Van Anholt op de linksback is een gotspe.
Vonk had heel erg eenvoudig een ECHTE linksback kunnen vinden, maar doet dat niet. Over de motieven van Vonk blijven duistere vraagtekens staan. Waarom werd Marzo gecontracteerd, terwijl Pele als rechtsback had kunnen schitteren ? Die hadden we nu voor een flinke transfersom kunnen verkopen. Nu is Pele nog maar een paar stuivers waard. Zonde.

In het 1e seizoen waar hij noodgedwongen door van Basten op de linksback werd gezet deed hij dat heel behoorlijk. Met Marzo werd een uitstekende rechtsback gehaald. Wellicht ging men er bij de club vanuit dat van Anholt vorige zomer verkocht zou worden. Volgens zijn zaakwaarnemer was er belangstelling voor hem. De clubs die genoemd werden weet je zelf wel. Maar uiteindelijk is er niets concreet geworden en besloot de club hem op de valreep niet meer te laten gaan.
Je verwacht dat hij dan de linksback positie uit nood weer hetzelfde in gaat vullen als het seizoen er voor, maar dat is niet zo, of in ieder geval lijkt het er op dat hij dit seizoen stukken minder speelt. Vooral omdat het er onverschillig en inspiratieloos uitziet. Je beweert dat ze vorig seizoen eenvoudig een nieuwe linksback hadden kunnen contracteren. Het zou je sieren wanneer je dan ook even haalbare namen noemt. En dan het liefst van een linksbenige linksback, want dat is wat we allemaal graag willen. Eens?
Deze zomer heb je zomaar keus uit 2 namen. Namelijk Bijker en Conboy. Beide linksbenig, beide transfervrij. Helemaal waar de club normaal gesproken naar uit zal kijken. Het is allemaal niet zo opzienbarend wat er vorige transferperiodes is gebeurd, of juist niet gebeurd qua linksback. We hadden onze vriendelijke Fin nog én dus Pelé. Met een revaliderende Voest wat vanuit de club waarschijnlijk als de gedoodverfde basislinksback van de nabije toekomst gezien wordt.
Dat er geen geduchte concurrent voor Slagveer is gehaald vind ik altijd nog veel vreemder. Aan de andere kant wees alles uit dat Lodeweges een blind vertrouwen in hem had. Ondanks veel slechte wedstrijden mocht hij die toch in de meeste gevallen uitspelen. Het is mooi dat hij na de winterstop eindelijk de smaak te pakken kreeg, maar was dat niet het geval geweest dan ben ik erg benieuwd hoe Dwight het dan allemaal ingevuld had op de vleugels.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Wizard » 21-04-2015 13:01

BK2007 schreef:Van Anholt op de linksback is een gotspe.
Vonk had heel erg eenvoudig een ECHTE linksback kunnen vinden, maar doet dat niet. Over de motieven van Vonk blijven duistere vraagtekens staan. Waarom werd Marzo gecontracteerd, terwijl Pele als rechtsback had kunnen schitteren ?

Deze discussie is zinloos, omdat die hier al dikwijls is gevoerd en mijns inziens ook met goede argumenten is afgesloten. Het heeft weinig zin om een gesloten discussie elke 3 weken weer op te rapen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-05-2015 10:26

Mijn god, wat is er toch in hemelsnaam met Pele gebeurd??
Is geen schim meer van de met flair spelende speler die hij voorheen was!

Dan kun je op een positie moeten spelen die je niet ligt, maar dan kun je je toch nog wel voor 100% inzetten?
Het lijkt al tijden he-le-maal nergens meer op!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2015 10:11

Het zou mooi zijn om het contract van Pele open te breken en tussentijds te verlengen. Vervolgens Marzo verkopen en we hebben met Pele een uitstekende rechtsback voor de komende jaren. Bijker komt toch voor de linksback.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2015 11:08

BK2007 schreef:Het zou mooi zijn om het contract van Pele open te breken en tussentijds te verlengen. Vervolgens Marzo verkopen en we hebben met Pele een uitstekende rechtsback voor de komende jaren. Bijker komt toch voor de linksback.

Heb je het meegekregen dat Pelé gelooft dat hij toe is aan een stapje hogerop? Die gaat hier niet bijtekenen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor abegoal » 16-05-2015 11:17

Maar BK2007 krijgt wel meer niet mee! :wink:

Pelé van Anholt heeft geen goed gevoel overgehouden aan het bijna afgelopen seizoen. De verdediger van sc Heerenveen leek zich voorafgaand aan het seizoen nog te moeten focussen op de rechtsbackpositie, maar kwam gedurende het seizoen slechtst in actie als linksback.

Van Anholt baalt dan ook aardig van zijn seizoen. "Ik had er veel meer van verwacht", zo sprak de mandekker zich uit in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Ik had me voorgenomen dit seizoen de beste rechtsback van Nederland te worden, maar als je ineens een heel jaar op links slaat, lukt dat natuurlijk niet."

Het ziet ernaar uit dat Van Anholt zich volgend seizoen op een andere positie kan gaan richten. "Als Lucas Bijker overkomt van Cambuur, is hij denk ik de nieuwe linksback. Ik hoop dat ik me dan weer kan richten op rechts", aldus Van Anholt, die in de zomer mogelijk ook vertrekt. Bij Heerenveen heeft hij nog een contract tot medio 2016.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/315957/Ik ... z3aINGIiuH
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 16-05-2015 12:00

Pelé wil zich weer richten op de rechtsback positie. Dat is wat hij zegt. Van een andere club is voorlopig helemaal geen interesse.
Dus: verkoop Marzo en geef Pele zo snel mogelijk een mooi nieuw contract en geef hem een nieuwe kans als rechtsback.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2015 12:11

Ik hoop dat ik me dan weer kan richten op rechts." Mogelijk bij een andere club. "Als ze nog wat geld willen verdienen, zou een transfer eventueel logisch zijn. Al speelt er momenteel niks."

Waar ontdek jij dat Pelé open staat voor verlenging? Hij wilde vorige zomer al weg en daar zal geen verandering in zijn gekomen.
Waarom zou je Marzo verkopen om van Anholt nog 1 seizoen te laten spelen op de rechtsback, terwijl hij zelf weigerde om ergens anders te spelen? Marzo was en is voor ons een prima speler. Die ontloopt Pelé op de rechtsback echt niet veel. Ik geloof zelfs dat hij nog wel beter kan worden dan Pelé.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 16-05-2015 12:15

Gewoon laten vertrekken deze zomer. In Marzo zit nog wel wat rek gok ik zo. Is een prima back voor ons waar we nog wel even mee vooruit kunnen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Riverside » 16-05-2015 12:43

Pele van Anholt is als rechtsback echt een klasse beter dan Stefano Marzo hoor, dat heeft Van Anholt ook wel laten zien hier. Marzo maakte vorig seizoen een mooie entree, maar heeft zich nauwelijks ontwikkeld dit seizoen. Ik zie Van Anholt de top in Nederland wel bereiken, in tegenstelling tot Marzo.

Het blijft zonde dat Van Anholt naar links is verhuisd, hij komt daar gewoon niet uit de verf. Ik kan zijn frustratie goed begrijpen. Het is ondenkbaar dat hij zijn contract hier verlengd, bij een goed bod is hij weg. Het is maar de vraag of er een goed bod komt voor een speler die al een jaar verpietert op een verkeerde plek.

Volgend jaar loopt hij dus transfervrij de deur uit. Goed werk!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 16-05-2015 13:24

Juist doordat hij niet wil verlengen is het uiterst logisch om Marzo rechtsback te zetten. Als hij verlengt zal hij volgend jaar daar gewoon weer staan gok ik zo. Zo niet dan is het gewoon een kwestie van vertrekken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-05-2015 17:46

Ik vond hem vandaag met Nordfeldt met afstand onze beste speler. Volgend seizoen maar op rechts en Bijker op links.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2015 20:57

Pelé deed het vandaag behoorlijk goed als veredelde linksvoor inderdaad. Maar hij kon dan ook behoorlijk vrijuit vooruit voetballen. Larsson ontwikkelt zich momenteel als een stabiele linksback. Af en toe met wat aanvallende impulsen ook nog.....:lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor bollebert » 26-05-2015 10:29

meenen jullie dit nou?
vond hem telkens fout timen zeker bij hoge ballen,die waren telkens voor bilal.
Ook liet hij zich net als marzo aantal keren makkelijk in de luren leggen.
Vond hem zeker de eerste 90 min zwak.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Otsje P » 26-05-2015 14:38

bollebert schreef:meenen jullie dit nou?
vond hem telkens fout timen zeker bij hoge ballen,die waren telkens voor bilal.
Ook liet hij zich net als marzo aantal keren makkelijk in de luren leggen.
Vond hem zeker de eerste 90 min zwak.


Dat is geen foute timing van Pelé, dat is de onvoorstelbare sprongkracht van Bilal. Let maar eens op. Hij won hier vorig jaar ook elk kopduel. Pelé verliest echt zelden in de lucht omdat hij zelf ook fantastisch springt, maar Bilal is echt ongekend goed in dat soort duels.

Pelé heeft zich in ieder geval helemaal de pleuris gewerkt. Dat ontbrak er dit seizoen best wel eens aan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor pes5 » 26-05-2015 14:45

Inderdaad. Tegen Bilal spring je niet op, zeker niet met de lengte van Pele.

Verder heeft Pele het gewoon uitstekend gedaan. Defensief ook echt sterker dan Marzo, die nog veel te snel hapt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-05-2015 14:47

De droom van Pele is om bij Feyenoord te spelen, dus dan is het logisch dat hij deze wedstrijd wel 120% geeft
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor bollebert » 26-05-2015 21:04

jullie noemen het niet fout timen ik wel,stond eerste helft in die hoek en hij sprong er echt telkens onderdoor hoor.
Met bilal op een meter afstand.
waarna bilal telkens of er langs of een voorzet kon geven.
Op inzet inderdaad niks aan te merken maar dat hoort normaal te zijn.
Ik vond hem niet sterk spelen, wat marzo betreft die hapte inderdaad te snel telkens.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Superfries1996 » 22-06-2015 11:48

Geeft in de FeanFan aan dat het misschien goed voor hem is om hier nog een jaartje te blijven en dat hij dit zelf ook helemaal niet erg zou vinden. Met hem op rechtsback en Bijker op linksback gaat het elftal er al flink op vooruit, moet hij wel zijn in 2016 aflopende contract verlengen natuurlijk.

http://www.feanonline.nl/nieuws/8605/heerenveen-verdediger-kritisch-dat-is-helaas-niet-uit-de-verf-gekomen-.html
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Voorstopper » 22-06-2015 11:56

Waarom zou van Anholt verlengen? Gouden bergen zal hij bij ons niet kunnen verdienen. En hij zit toch in een prima positie zo? Een beetje zoals Janmaat destijds. Nu een goed seizoen draaien en dan kijken wat er langskomt.
Een transfer is natuurlijk ook niet helemaal uitgesloten, met Marzo en een nieuwe linksback heb je de backs alsnog rond en het geld is altijd welkom.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2015 13:20

Als hij niet verlengd zal de club er lijkt mij alles aan doen om hem te slijten voor een paar ton. Verlengen of gaan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 22-06-2015 14:13

Frisian Viking schreef:Als hij niet verlengd zal de club er lijkt mij alles aan doen om hem te slijten voor een paar ton. Verlengen of gaan.



Als ze slechts een paar ton voor hem krijgen dan kunnen ze hem beter houden. Aangezien ze druk bezig zijn met een linksback kan Pele weer op rechtsback spelen. Is de beste man voor die positie.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Riverside » 22-06-2015 14:26

Van Anholt is een van de betere rechtsbacks in Nederland. Voor die paar ton kun je hem net zo goed nog een jaar houden, kans op sportief succes is aanzienlijk dan met Marzo.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 22-06-2015 14:40

Laten we dan hopen dat hij zijn club nog wat geld na wil laten en een contract voor een jaar tekent bij ons.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten