Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor siesta » 13-02-2015 11:31

Lekker zo'n speler in je team... Gaat nog wat worden met NAC dit seizoen.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Makkum8 » 13-02-2015 19:19

Tjeeemig wat een beperkte reactie van de Zeeuw. Demy mag onze lieve heer op z'n knieën danken dat hij redelijk tegen een balletje kan trappen en dat dat nu goed geld oplevert. Als hij dertig jaar eerder was geworden dan had hij zich nooit onafhankelijk kunnen voetballen. Deze blaag moet eens goed beseffen dat het gewone werkvolk indirect zijn salaris mogelijk maakt. En inderdaad, lekker naar NAC toe en haar spelers c.q. supporters. Wat een sukkel. Als NAC ook maar enigszins moreel besef heeft dan verscheuren ze zijn contract en geven ze hem een spel monopoly mee. Daar heeft hij dan genoeg tijd voor, sukkel :(
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor 1983 » 15-02-2015 12:05

Lekker zo'n speler in je team... Gaat nog wat worden met NAC dit seizoen.

Als NAC ook maar enigszins moreel besef heeft dan verscheuren ze zijn contract en geven ze hem een spel monopoly mee. Daar heeft hij dan genoeg tijd voor, sukkel :(

Alsof Nac niet weet waarom De Zeeuw bij hun speelt de komende maanden! Natuurlijk zit hij daar nu om zichzelf in de etalage te zetten voor andere clubs komende zomer. Dat weet iedereen, de club, zijn medespelers en de supporters. Daar hoeft niemand geheimzinnig over te doen. Een ieder die anders zou denken is wel heel erg naïef. Het is voor beiden gewoon drie maanden win-win. Hij voegt iets toe aan Nac en door bij Nac te spelen kan hij er weer elders een prof contract uit slepen. En dan is ie 100% weer weg bij Nac, dat wist iedereen van tevoren.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Superfries88' » 19-02-2015 11:48

Eindelijk begint Alkmaar wakker te worden:

Victoria Alkmaar ‏@victoriaalkmaar
Het begin van het einde: #AZwil wordt gespeeld zonder klappers! Dé mogelijkheid om te laten zien dat er zonder die dingen meer sfeer is.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Flying Tilster » 21-02-2015 02:18

siesta schreef:Lekker zo'n speler in je team... Gaat nog wat worden met NAC dit seizoen.


Vind het juist een fantastische reactie. Hij dient die gozer alleen maar van repliek daar moet je m.i. niet zoveel achter zoeken.
Bovendien zal NAC ook wel weten dat als hij zijn huidige vorm vasthoudt (is zelfs op 50% van z'n kunnen beter dan al die kneusjes bij NAC).. hij volgend seizoen niet meer in Breda speelt.

Moet je niet zo'n punt van maken die opmerking.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor feanryp23 » 21-02-2015 19:49

Ondertussen komt ADO op 2-0 tegen PEC. Mooie tussenstand voor ons, maar PEC lijkt de weg even helemaal kwijt!

---

Zo! 2-2 in blessuretijd en nog dieper in blessuretijd Kramer toch nog met de 3-2! Je kunt over hem zeggen wat je wil, maar hij wint de wedstrijden voor Den Haag..
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 21-02-2015 21:29

Ja, kunnen we (als we morgen weten te winnen) op 1 punt van PEC komen. Zou mooi zijn!
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-02-2015 22:50

Merkwaardige wedstrijd bij Feyenoord tegen Roma. De scheids bakt er helemaal niks van, al is de rode kaart overigens wel terecht. Wedstrijd gestaakt en er worden dingen op het veld gegooid. Ik ben bang dat Feyenoord een seizoen van Europa wordt uitgesloten. Al zou dat voor Heerenveen wel gunstig uit kunnen pakken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 27-02-2015 08:46

Feanfan 1 schreef: Ik ben bang dat Feyenoord een seizoen van Europa wordt uitgesloten. Al zou dat voor Heerenveen wel gunstig uit kunnen pakken

Daar dacht ik ook aan. Echter, ik had het Feyenoord zeker gegund om een ronde verder te komen. Na de blessure van Kazim-Richards had ik er weinig vertrouwen meer in. Niet dat het zo'n goede speler is, maar hij met zijn mentaliteit in een volle Kuip het elftal toch die ene extra prikkel geeft.
De kaart voor Te Vrede vond ik niet terecht aangezien het niet in het wedstrijdbeeld paste. Je kunt hem geven aangezien het hoewel niet bewust toch gemeen spel was. Echter op dat moment vroeg de wedstrijd niet om een rode kaart en in die context was de overtreding niet buitensporig gemeen. De scheidsrechter was het al vanaf de 2e minuut kwijt, waarin hij niet daadkrachtig optrad en de Italianen dat proefden. AS Roma was (zoals verwacht) beter, maar de scheidsrechter had toch een hele negatieve rol. Aan de andere kant moet Feyenoord het bij zichzelf zoeken aangezien AS Roma verdiend heeft gewonnen, en, Feyenoord helaas uitschakelde.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Lardy » 27-02-2015 09:05

Als dit de nummer twee van Italie is. Allemachtig wat een armoedig elftal. En die scheids was helemaal van het padje.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 27-02-2015 13:21

De rode kaart was niet meer dan terecht, hij schopt hem ongelofelijk naar op zijn enkel. Allemaal het gevolg van zijn eigen beperktheid in de aanname daarvoor. Al met al een vrij typisch avondje voor Feyenoord.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Appie_M » 27-02-2015 15:33

Ik zie Ajax toch echt niet winnen van Dnipro. Is gewoon een goed team met onder andere Konoplyanka, Chygrynski(ex-Barca) en Kalinic(Kroatisch International). Het is leuk dat Ajax het tot de 1/8e finale heeft weten te schoppen, maar zoals altijd met Nederlandse ploegen in Europa zal de naiviteit en het gebrek aan routine ze naar mijn verwachting opbreken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Appie_M » 27-02-2015 16:27

Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb absoluut niets met Ajax, maar ik zou het wel toejuichen als ze ver komen omdat dat goed is voor het Nederlandse voetbal. Natuurlijk kan Dnipro een offday hebben en Ajax een goede dag, maar toch schat ik Dnipro in als minstens net zo goed als Ajax, zo niet beter. Het zal hoe dan ook een hele zware dobber worden voor Ajax.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Voorstopper » 27-02-2015 16:28

Van de clubs die Ajax kon loten was dit wel de op papier makkelijkste. Ik schat Dnipro echter ook wel hoger in dan Legia, hebben ook aardig wat kapitaal en bijv die Konoplyanka is echt top. Zitten kort achter Dinamo en Shakthar qua kwaliteit en is derhalve een mooie opponent voor Ajax om zich mee te meten. Ajax zal de bal wel rond mogen tikken, Dnipro is een team dat dodelijk is in de omschakeling. Kijken of ze er dit keer wel wat volwassen mee om kunnen gaan, het grote gevaar schuilt zoals Appie al opmerkt in de "Nederlandse naïviteit".
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Superfries88' » 04-03-2015 16:51

Blijkt het straks toch een grote glap... :wink:

Fontein stapt op als algemeen directeur ADO
Maarten Fontein is per direct opgestapt als algemeen directeur van ADO Den Haag. De Hagenaar kon zich niet langer vinden in de plannen vanuit China.

'Het is voor iedereen, en zeker ook voor mij, een hele grote teleurstelling', aldus Fontein tegen VI. 'Alles verliep volgens plan, er waaide een goede frisse wind door de club, totdat in de afgelopen dagen de koers vanuit China rigoureus veranderde.'

Fontein doelt onder meer op de voorwaarden in zijn contract. De directeur was maandenlang voorgehouden dat hij vanuit Nederland alles moest leiden, met de Chinese aandeelhouders op afstand, maar daar was nu opeens geen sprake meer van. 'Het klopt dat ik me opeens totaal niet meer met het technische gedeelte binnen de club mocht bemoeien. Er leek opeens sprake te zijn van een plan B. Ik moest als loopjongen worden ingezet, met allerlei ridicule bepalingen. Zo stond er letterlijk dat ik op wedstrijddagen als eerste op het stadion moest zijn en pas als laatste mocht vertrekken. En meer van dit soort voorwaarden. Waar deze ommezwaai vandaan komt? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, maar ik weiger hier aan mee te doen.'

Fontein was sinds augustus vorig jaar in dienst van ADO. Mede door zijn goede connecties in het verleden als zakenman in China, speelde hij een belangrijke rol bij de overname. De insteek was dat Fontein de komende drie jaar ADO zou leiden, maar daar is eigenaar Hui Wang in de afgelopen dagen plotseling op teruggekomen. (VI.nl)
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 04-03-2015 16:58

Superfries88' schreef:Blijkt het straks toch een grote glap... :wink:

Ik denk dat Henk Fläzel zijn functie binnenkort ook op de tocht staat. Wang heeft al een training mee gedaan. Die kan dat straks net zo goed. Waarschijnlijk stelt hij zichzelf ook nog op waar en wanneer hij dat nodig acht. Mooi dat hij actief gaat spelen met zijn toy clubje en het niet alleen maar gebruikt om meer geld te genereren. Al vraag ik me af of daar bij ADO ooit sprake van kan en zal zijn :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 05-03-2015 13:08

Het machtsspel bij Ado was natuurlijk al begonnen op het moment dat de Chinezen daar de macht namen. Het opstappen van Fontein is natuurlijk een slimme zet van de Chinezen geweest om zo de touwtjes stevig in handen te hebben. Danwel zelf of danwel via een marionet. Fontein paste daarvoor, wat begrijpelijk is. Echter, ik kan me niet voorstellen dat de Chinezen dat vantevoren niet reeds hebben ingecalculeerd.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een grote grap is, maar een hele bewuste strategische keuze. Fräser doet goed werk en dat zal ook Wang zijn opgevallen. Ze zullen meer en meer in Ado blijven investeren zoals ook bij Vitesse is gebeurd. Wanneer het toy-gevoel over is, betekent dat ook exit Ado. Aan de andere kant kan Ado op trouwere fans rekenen dan Vitesse (wat al lang geen volksclub meer is). Op termijn verwacht ik Ado in de subtop, maar dan wel zonder eigen identiteit, zonder 'Ado', met veel vreemdelingen, en vreemdelingen aan de macht die beslissen over de volksclub ado. Niet omdat ze het beste met Ado voor hebben, maar omdat het een 'leuk' speeltje is. Het is de vraag wanneer Wang zich realiseert dat Ado geen kampioen zal worden binnen 3 jaar.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor abegoal » 05-03-2015 19:01

Is dat wel zo?

Onze competitie is niet heel erg sterk en volgens mij spelen we met de jongste selecties van Europa. Ik geloof er stellig in dat je met weinig financiële middelen momenteel een gooi kan doen naar de bovenste plekken. Een paar leuke spelers erbij en je staat (ongeacht welk team je momenteel pakt) zo een flink aantal plekken hoger.

Volgens mij gaan we de komende 10 jaar veel 'gekochte' kampioenen zien. :(
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor feanryp23 » 05-03-2015 19:18

Dé oplossing is gewoon een one-tier-board, zoals we die in Heerenveen nu hebben. Voor een overname is dan unanieme instemming nodig, en aangezien de supportersverenigingen ook een stem (bij ons twee stemmen) hebben, zal een overname er nooit van komen.

Bij andere clubs heb je misschien nog de oude piramide-organisaties, zoals wij hier hadden met Veenstra. Met een stel voetbalwereldvreemden die eigenaar van de club zijn is de club binnen no-time verkocht als er een mooi bod komt.

Met andere woorden, als de Nederlandse profclubs massaal overstappen op een one-tier-board-organisatie, dan zijn we met zijn allen wel redelijk veilig en zullen we geen clubs zien die het kampioenschap kopen. Tenzij de belangengroepen (o.a. supporters) dat wel graag willen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 05-03-2015 22:48

One tier board staat daar helemaal los van, feanryp. Dat is hier zo ingesteld zodat de toezichthouders ook taken hebben/krijgen op bestuurlijk niveau. Een constructie die al bestond binnen het onderwijs. Eea staat dus los van de beslissing om in zee te gaan met een externe financier.
De toezichthouders bij Ado hebben het plan goedgekeurd. Fontein nam de verantwoordelijkheid namens Ado om de hele overgang te begeleiden. Wanneer deze klaar was, kwamen 'opeens' de nieuwe regels uit China. Dat is dan niet 'raar', maar een hele bewust keuze van Wang en co. Ook zij kennen Fontein en zijn CV.
Het is alleen erg jammer voor het Nederlands voetbal. Het is te hopen dat Twente (wat al gevoelig is voor externe financiers) straks ook niet in zee gaat met één of andere vage sjeik.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor feanryp23 » 06-03-2015 00:50

Dat klopt ook wel, maar stel dat ze ook van bijvoorbeeld Midden-Noord een ja moesten hebben, dan was de overname misschien nooit doorgegaan. Tenminste, ik neem aan dat de supportersverenigingen tegen een overname door buitenlanders zijn.

Bij ons zie je wel heel duidelijk dat het op bestuurlijk vlak heel erg is uitgevlakt. Wat dat betreft staan we met zijn allen redelijk op hetzelfde niveau. Bestuur, sponsoren, supporters, en eigenlijk ook de spelers.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 06-03-2015 10:04

Ook dat hangt er maar net van af. Normaliter beslist de meerderheid of het moet in de statuten anders zijn vastgelegd (bijv. dmv veto-recht), maar dat laatste kan ik me m.b.t. het huidige beleid en deze eeuw niet meer voorstellen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 06-03-2015 13:09

Wat Feanryp23 wel terecht aangeeft, is dat je je moet afvragen of deze deal gemaakt was wanneer er vertegenwoordigers van de supporters in het bestuur zouden zitten. Heb sterk het idee dat de gemeente en Van Der Kallen wel blij zijn om op deze manier van een altijd grieperige en kwakkelende club af te zijn wat betreft de financiële onzekerheid. Maar zijn de supporters ook tevreden?

Zij willen Immers, Toornstra, Kramer, Van Duinen, Beugelsdijk, dat soort jongens. Niet drie omhoog gevallen Brazilianen en een excuus-Chinees.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 08-03-2015 16:56

Zo zeg, Utrecht is lekker van start aan het gaan tegen AZ... 2-0 na 10 minuten...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 11-03-2015 15:15

Zoals ik al stelde is het een vooropgezet plan geweest om Fontein te lozen.

http://www.adofans.nl/article/12649/Fon ... -eisen.htm
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor feanryp23 » 11-03-2015 15:46

Krankzinnig hoe dat is gelopen. Natuurlijk super-naïef om te denken dat deze Chinezen ADO niet als speeltje zouden willen hebben, maar wat is die Fontein op een vieze manier aan de kant gezet. Als je de mailbox opent en je leest wat er van je wordt verwacht, dan weet je gewoon dat je in de maling wordt genomen. Lijkt me erg pijnlijk voor meneer Fontein, die er oprecht van overtuigd was dat het goed zat. Ben bang dat de hele zaak in Den Haag een stuurloos schip (met of zonder Chinezen) wordt en nog verder in de problemen komt dan nu.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor SCH0513 » 11-03-2015 16:17

Die eisen zijn wel echt ziek.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Appie_M » 12-03-2015 15:55

Jezus, echt niet best inderdaad. Lijkt mij totaal onhaalbaar en dus inderdaad ook alleen maar opgesteld om Fontein te lozen zoals hij zelf zegt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 13-03-2015 12:31

ook Pec leeft dus boven zijn stand, categorie 1....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2015 14:42

De open brief van een gefrustreerde Ajacied na de bekendmaking van de prijsverhogingen voor seizoenkaarhouders van Ajax.
Beste Edwin van der Sar,

Haha, je bent me er wel eentje hoor! Of was de brief die een aantal kennissen van mij uit jouw naam ontvingen geen vervroegde 1 aprilgrap? Zeg me alsjeblieft dat het een 1 aprilgrap was, Edwin. Kijk, als je een makkelijk slachtoffer zoekt voor een practical joke dan ben ik je perfecte slachtoffer. Ik trap namelijk net zo makkelijk in een slechte 1 aprilgrap als in een grote hoop hondenstront waar iedereen overheen stapt.

(...)

Maar ter zake: in de brief die mijn vrienden (seizoenkaarthouders in de vakken 117 t/m 122) vandaag ontvingen stond een zeer aanzienlijke verhoging van hun seizoenkaart vermeld. Zo is het de bedoeling dat een vriend van mij uit vak 117 (hoekvak) ineens geen 385 euro gaat betalen voor zijn jaarkaart maar 475. En een andere vriend gaat ineens van 507 euro naar 650. Ik zit zelf achter de goal op Noord, dus de verhoging treft mij niet, maar daar gaat het niet om.

Ik snap best dat jij genoeg geld hebt, maar voor mensen die veel minder geld hebben dan jij (ik schat een slordige 99,9% van de seizoenkaarthouders, maar misschien ook wel meer) is dat nogal een forse verhoging. En al hebben die mensen wel genoeg geld: een dergelijke verhoging is nogal buitenproportioneel. Ajax ziet zichzelf als een product en zijn supporters als klanten. Welnu: het product neemt jaarlijks in kwaliteit af, met dit seizoen als treurig dieptepunt. Dan is het tamelijk schunnig om van een aantal van die 'klanten' te vragen om fors meer voor dat product te betalen.

Dan praat ik toch geen poep, Edwin? Als jouw tosti-ijzer het niet meer doet omdat ie slecht was en je kan dezelfde weer terugkrijgen als je maar 30% meer betaalt dan zeg jij toch tegen die verkoper dat ie dat malle tosti-ijzer opengeklapt in z'n kier mag stoppen? Want, zo zul jij zeggen: die verkoper handelt niet klantvriendelijk. Welnu, Edwin: Ajax ook niet!!

En daarbij, Edwin: hoeren hebben klanten. Wij zijn geen klanten. Wij zijn supporters van onze club en zonder supporters bestaat er eenvoudigweg geen club. Dat realiseer je je wel, hoop ik.

Dan kun jij zeggen: 'Nou, dan rotten ze toch lekker op? Voor elke sukkel die de verhoging niet wil betalen hebben we tien rijke patsers uit 't Gooi die het wel willen betalen!' Nou, Edwin, ik zal je zeggen dat ik al flink wat mensen heb gehoord die dus ook daadwerkelijk op gaan rotten. Mensen die al 25 jaar of langer naar 'hun' Ajax gaan, maar die zich niet als een sukkeltje door Ajax leeg laten trekken en die nu met bloedend hart hun kaart opzeggen. Ik heb het over mensen die nog voor jou hebben gejuicht in De Meer, in het Olympisch, in Wenen en zelfs in Tokio. En die trouwe honden jagen jij en je mededirectieleden nu van hun tribune alsof het schurftige zwerfhonden zijn. Zoals perschef Miel Brinkhuis het zo heerlijk lomp verwoordde: 'Omdat die kaarten toch altijd al te goedkoop waren.'

Dan durf je wel hoor. De vergelijking met de prijzen op de eretribune gaat volledig mank als je kijkt naar de zachte stoeltjes en de cateringfaciliteiten op de eretribune. Kijk, dat er een jaarlijkse verhoging van een paar procent is, soit. Snappen we allemaal. Inflatiecorrectie of dat soort tralala: prima. Betalen we gewoon een paar piekies meer. Zeuren we niet over. Maar deze verhogingen gaan dwars door het Arenadak.

Edwin, misschien maak ik me nu veel te druk. Wil je woensdag alsjeblieft, met dat olijke hoofd van je, op de Ajax-site zeggen: "1 APRIL!! KIKKER IN JE BIL!!! HET WAS MAAR EEN GEBBETJE!!! HAHAHA!!!"

Dan ben ik ten eerste blij dat onze club niet echt de beste van Blaricum, Aerdenhout en Wassenaar wordt. En ten tweede ben ik blij dat er dan nog een soort van humor in onze club zit. Al zou de eventuele grap nog slechter zijn dan het voetbal van Ajax 1. Kom op Edwin, zeg het alsjeblieft woensdag. En anders wordt onze nieuwe supportersyell: 'Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Duurste!' Met een lekkere kakkerige Gooise 'R'.

Met vriendelijke groet,
Rodney Rijsdijk


Is de enorme prijsverhoging inderdaad een slechte 1-aprilgrap of bittere realiteit? Sommige bronnen maken bekend dat de prijsverhoging niet van toepassing is op 75% van de seizoenkaarthouders. Die andere 25% is naar het zich laat aanzien dus wel het spreekwoordelijke 'bokje'. En uit de ingezonden brief valt op te maken dat het niet plaatsen zijn voor de bobo's.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, arrogantste én duurste!! :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten