Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Gekko » 31-01-2015 19:29

Dus ook weer problemen bij PEC. Kan het zo in elkaar donderen sportief gezien.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Riverside » 31-01-2015 19:32

Wizard schreef:Hoe kom je daarbij aangezien dat feitelijk onjuist is.


Ik denk niet dat Lardy dat serieus meende, volgens mij wil hij met z'n post een punt maken dat het (kunst)gras bij de buren niet altijd groener is.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor diepFries » 31-01-2015 19:51

Mackan68 schreef:[...]
Praat me er niet van. Belachelijke regels en voorschriften overtreden waarmee niemands leven geriskeerd wordt levert de schatkist meer op dan met een te hoge snelheid 3 mensen dood rijden. Welkom in het pittoreske Nederland. Waar alles kan en alles mag.

En welkom in het pittoreske Nederland. Waar het voor een steeds groter wordende groep mensen kennelijk ontzettend belangrijk is om toch overal maar weer een mening over te hebben, zonder zich te verdiepen in achtergronden en de feitelijke omstandigheden van ieder individueel geval.

on-topic:
Benieuwd hoe het in Zwolle uitpakt. Er is daar de afgelopen jaren een aardige basis neergezet, echter naar nu blijkt kennelijk wel met enig financieel risico. Het zou voor ons niet nadelig zijn wanneer ze nu even pas op de plaats moeten maken.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 31-01-2015 20:47

diepFries schreef:En welkom in het pittoreske Nederland. Waar het voor een steeds groter wordende groep mensen kennelijk ontzettend belangrijk is om toch overal maar weer een mening over te hebben, zonder zich te verdiepen in achtergronden en de feitelijke omstandigheden van ieder individueel geval.

Slaat op? Is het ook al verboden om een mening te hebben? Jij past prima in de huidige politiek van dit land. Daar wil een bepaald groepje alles voor het zeggen hebben. Als het kon zelfs over wanneer je naar de plee gaat. Over de rest spreek ik uit ervaring. Weet dus genoeg achtergronden en omstandigheden.

Edit: Bericht aangepast door beheerder wegens taalgebruik
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 31-01-2015 22:03

Gearard schreef:Ik denk niet dat Lardy dat serieus meende, volgens mij wil hij met z'n post een punt maken dat het (kunst)gras bij de buren niet altijd groener is.

Ik twijfelde, aangezien de trend hier op dit forum steeds sterker wordt dat we maar roepen dat het sponsorbestand afneemt, terwijl dit juist stijgende is. Insinuaties worden hier verkondigd als feiten. Het is dan ook wat lastig te scheiden welk lid het wel sarcastisch bedoelt, en wie niet.
@Lardy. Sorry, had je bericht dus verkeerd geïnterpreteerd.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Lardy » 31-01-2015 22:11

Zo bedoelde ik het inderdaad Gearard. En om de reden die jij noemt Wizard. Een heleboel roepen altijd maar dat het bij andere clubs zo geweldig gaat ten opzichte van ons. Terwijl dat gewoon niet waar is.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor diepFries » 01-02-2015 17:57

Mackan68 schreef:[..]
Slaat op? Is het ook al verboden om een mening te hebben? Jij past prima in de huidige politiek van dit land. Daar wil een bepaald groepje alles voor het zeggen hebben. Als het kon zelfs over wanneer je naar de plee gaat. Over de rest spreek ik uit ervaring. Weet dus genoeg achtergronden en omstandigheden.

Edit: Bericht aangepast door beheerder wegens taalgebruik

Het is absoluut niet verboden om een mening te hebben, integendeel zelfs. Het is wel gevaarlijk om altijd en overal maar je mening over te denken moeten geven en van alles over één kam te scheren. Uitzonderingen, zowel positief als negatief zul je altijd blijven hebben. En ja, er is van alles mis in de wereld en ook in ons land, op alle niveaus en in alle gradaties. Dat kan soms moeilijk te verteren zijn. Maar lees voor de aardigheid je eigen post eens terug, als je met droge ogen durft te beweren dat dit schering en inslag in ons land is, vraag ik me af wat je hier nog doet. Wil jij in zo'n land leven? Of valt het misschien allemaal toch wel mee?

on-topic:
De middenmoot/onderkant subtop schuift weer mooi in elkaar met de uitslagen van dit weekend. Hopelijk kunnen we komende week thuis een stapje omhoog maken.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 01-02-2015 18:43

diepFries schreef:Maar lees voor de aardigheid je eigen post eens terug, als je met droge ogen durft te beweren dat dit schering en inslag in ons land is, vraag ik me af wat je hier nog doet. Wil jij in zo'n land leven? Of valt het misschien allemaal toch wel mee?

Ik heb hier zeer recent mee te maken gehad. Vandaar dat het hoog zit.
Ik weet niet wat jouw financiële status is, maar die van mij is niet dat ik een huis heb van een paar ton en nog een halve ton op de rekening ofzo. Als dat zo was geweest kun je van me aannemen dat ik inderdaad al lang mijn biezen had gepakt. De meeste instanties die met geld te maken hebben schuiven elkaar dat toe. En natuurlijk zijn er oplichters die het verschil tussen van jou en van mij niet kennen en er in om roven. Neem het PGB wat sinds kort onder verantwoordelijkheid van de gemeentes valt. Je leest het een na het andere verhaal over fraude. Het is zum kotzen!! Jan met de pet zal daar nooit bij komen want daarvoor moet je connecties hebben en bereid zijn een bruine arm te halen. Beide zijn in mijn geval niet van toepassing. Maar ik heb gelukkig een behoorlijk eigenzinnige mening en zal me niet stil houden over zaken die niet door de beugel kunnen. Zouden meer moeten doen i.p.v stilzwijgend met de meute meelopen. Dan zou het er politiek wel even anders voor staan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Janstra » 01-02-2015 19:55

Welk land zou je dan heen gaan?
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 01-02-2015 20:01

Janstra schreef:Welk land zou je dan heen gaan?

Naar een tropisch oord in ieder geval. Alhoewel. Canada is ook een fantastisch land. Met ten minste échte winters.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor abegoal » 02-02-2015 11:46

Mackan68 schreef:Naar een tropisch oord in ieder geval. Alhoewel. Canada is ook een fantastisch land. Met ten minste échte winters.


Veel te veel Fransen daar!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor mitrita » 02-02-2015 12:51

On topic dan maar weer ?

Politiek etc kan hier worden besproken.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 03-02-2015 20:53

PSV na 29 seconden met man minder na rood voor Willems
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Calimero » 03-02-2015 20:53

Dhr. K. Blom treedt weer eens op: een rode kaart voor een zogenaamde tackle binnen 23 seconde voor PSV. Dat die man nog mag fluiten.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 03-02-2015 20:54

Calimero schreef:Dhr. K. Blom treedt weer eens op: een rode kaart voor een zogenaamde tackle binnen 23 seconde voor PSV. Dat die man nog mag fluiten.

Ja, ook dit was - zo bleek uit de vertraagde herhaling - geen rood.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Thinkman » 03-02-2015 21:34

Calimero schreef:Dhr. K. Blom treedt weer eens op: een rode kaart voor een zogenaamde tackle binnen 23 seconde voor PSV. Dat die man nog mag fluiten.


Willems heeft in ieder geval een record te pakken;
Willems krijgt de snelste rode kaart in de Eredivisie ooit.

Correctie op verzoek van Kevin:

Blom heeft in ieder geval een record te pakken;
Blom geeft snelste rode kaart in de Eredivisie ooit.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Lipton » 04-02-2015 11:13

Weer een gevalletje "matchfixing" jammer dat het zo moet lopen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Currahee » 04-02-2015 11:28

Ik vind swerts nog veel erger als je het mij vraagt. Doet net of hij helemaal kapot geschopt wordt en na de tijd ook nog stug vol houden dat hij geraakt wordt. Dat hij gewisseld is door dit moment. (last van zijn heup) Dat hij toen geraakt werd aan zijn heup kwam doordat hij zelf achterlijk opspringt en misschien verkeerd neer komt. Maar als hij op de grond ligt grijpt hij toch echt naar zijn been en laat hij zich daar ook nog een tijdje aan behandelen. Van mijn part krijgt hij er een schorsing voor van 2 wedstrijden.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Otsje P » 04-02-2015 11:39

Currahee schreef:Ik vind swerts nog veel erger als je het mij vraagt. Doet net of hij helemaal kapot geschopt wordt en na de tijd ook nog stug vol houden dat hij geraakt wordt. Dat hij gewisseld is door dit moment. (last van zijn heup) Dat hij toen geraakt werd aan zijn heup kwam doordat hij zelf achterlijk opspringt en misschien verkeerd neer komt. Maar als hij op de grond ligt grijpt hij toch echt naar zijn been en laat hij zich daar ook nog een tijdje aan behandelen. Van mijn part krijgt hij er een schorsing voor van 2 wedstrijden.


Punt is wel, wat gebeurd er als hij niet opspringt?

Als ik met een pistool op iemand schiet, maar diegene springt net op tijd aan kant, dus ik raak hem niet. Wordt ik dan vrijgesproken, of vastgezet voor de poging???

Swerts moet niet net doen of hij enorm geraakt wordt, dat is aanstellerij en matennaaierij. Laat dat voorop staan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Currahee » 04-02-2015 11:42

zoals ik het zag trok willems zijn been juist terug en was swerts nog steeds niet geraakt. Het was een dom inkomen van willems en met veel te hoge snelheid maar volgens mij gaat hij hem nog steeds niet raken juist omdat hij zijn been intrekt en op de grond zet ipv gestrekt en hoog houd.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Otsje P » 04-02-2015 12:12

Currahee schreef:zoals ik het zag trok willems zijn been juist terug en was swerts nog steeds niet geraakt. Het was een dom inkomen van willems en met veel te hoge snelheid maar volgens mij gaat hij hem nog steeds niet raken juist omdat hij zijn been intrekt en op de grond zet ipv gestrekt en hoog houd.


Als dat het geval is, dan is het niet meer dan terecht dat hij niet geschorst wordt. Heb zelf de beelden slechts vluchtig voorbij zien komen, dus dat heb ik verder niet kunnen beoordelen. Las dat anderen (Maaskant enz) spraken van een enkelbreuk als hij was blijven staan. :roll:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 04-02-2015 12:15

Wat Otsje P zegt, is terecht. Wat zou er zijn gebeurd als Swerts was blijven staan? Daar hoeven we niet lang over te discussiëren lijkt mij.
Uiteraard moet Swerts niet de acteur uithangen en niet doen alsof hij geraakt is. Wat mij betreft geven ze dit soort spelers een schorsing op basis van videobeelden. De straf is alleen moeilijk vast te stellen wanneer iemand licht wordt geraakt, en het dan uitschreeuwt van de pijn. Alleen in dit geval kan je 'veinzen' bewijzen.
Seponering van de rode kaart natuurlijk terecht.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 04-02-2015 16:58

Wizard schreef:Wat Otsje P zegt, is terecht. Wat zou er zijn gebeurd als Swerts was blijven staan? Daar hoeven we niet lang over te discussiëren lijkt mij.
Uiteraard moet Swerts niet de acteur uithangen en niet doen alsof hij geraakt is. Wat mij betreft geven ze dit soort spelers een schorsing op basis van videobeelden. De straf is alleen moeilijk vast te stellen wanneer iemand licht wordt geraakt, en het dan uitschreeuwt van de pijn. Alleen in dit geval kan je 'veinzen' bewijzen.
Seponering van de rode kaart natuurlijk terecht.

Je ziet natuurlijk in de herhaling wel dat na het opspringen Swerts z'n rechterbeen de linkerheup van Willems raakt. Kan best zijn dat 'ie die aanraking voelde. Wel jammer dat niemand dat verder ziet.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Currahee » 04-02-2015 21:46

Hij wordt dan ook wel geraakt maar als hij op de grond ligt grijpt hij gelijk naar zijn been en laat hij zich daar aan behandelen. Vooral dat feit maakt hem voor mij een matennaaier
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 06-02-2015 18:37

Je begint aan Frank de Boer ook een beetje te merken dat hij de controle en rust kwijt begint te raken. Aan reacties, uitspraken en uitspattingen langs de lijn, maar ook op tactisch gebied. Eerst speelt hij tijdenlang met Sigthorsson terwijl die eigenlijk maar matig presteerde. Een tijdje terug was het ineens Milik die de kans kreeg zich te laten zien in de spits. Maar kennelijk was dat niet tot volle tevredenheid van de Boer want gister zette hij ús Lasse zomaar in de spits. Dan begin je niet alleen maar met spelers te schuiven, maar het lijkt mij dat je ook problemen binnen je systeem en automatismen haalt. Je kunt wel zeggen dat het Ajax systeem heilig is en dat iedereen hetzelfde speelt. Maar zo is het natuurlijk in werkelijkheid niet. Geen 2 spelers denken en doen hetzelfde in bepaalde situaties. Wat mij betreft duurt het aanmodderen nog even door. Uiteraard het liefst tot 16 maart. Ik heb verder ook niets met PSV of Feyenoord, maar zou goed kunnen leven wanneer een van die clubs eindelijk weer eens kampioen wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Frisian Viking » 06-02-2015 22:29

De Boer wordt min of meer ook in de steek gelaten door het beleid van Ajax. Prachtig hoor, al die jeugd enzo, maar het heeft ze in al die jaren geen stap verder gebracht, zeker Europees niet. Je kan ook verstandig financieel beleid voeren door ook te investeren in je spelersgroep. Waarom halen ze met al die miljoenen niet eens twee of drie spelers met wat meer (internationale) ervaring. Voor elke linie één. Als Ajax een beetje verstandig doet met dat geld kunnen ze de komende tien jaar zo kampioen worden, want dat is echt niet moeilijk in Nederland met de status van Ajax.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 07-02-2015 09:52

Frisian Viking schreef:De Boer wordt min of meer ook in de steek gelaten door het beleid van Ajax. Prachtig hoor, al die jeugd enzo, maar het heeft ze in al die jaren geen stap verder gebracht, zeker Europees niet. Je kan ook verstandig financieel beleid voeren door ook te investeren in je spelersgroep. Waarom halen ze met al die miljoenen niet eens twee of drie spelers met wat meer (internationale) ervaring. Voor elke linie één. Als Ajax een beetje verstandig doet met dat geld kunnen ze de komende tien jaar zo kampioen worden, want dat is echt niet moeilijk in Nederland met de status van Ajax.

Klopt. Zeker met een eigen vermogen van rond de 90 miljoen moet er meer mogelijk zijn. Maar dat ze op de centen letten vind ik geen probleem. Ik heb liever niet dat ze ieder jaar kampioen worden. Ze presteren zoals je zegt op Europees niveau toch niet. Het enige wat er groeit in Amsterdam zijn de ego's en de grote bekken. Ik ben daar wel een beetje klaar mee. Wat mij betreft zijn de vette jaren voor Ajax weer voor een tijd afgelopen en wordt een andere club weer eens kampioen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor john2p » 07-02-2015 11:25

@Mackan68 Heerenveen? :P
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 07-02-2015 13:14

john2p schreef:@Mackan68 Heerenveen? :P

2e Zou ook al fantastisch zijn. Of op één of andere manier rechtstreekse plaatsing voor EL voetbal. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor feanryp23 » 13-02-2015 10:33

Weliswaar geen profclubs, maar na Kozakken Boys heeft FC Lienden ook aangegeven niet te willen promoveren naar de Jupiler League. Ze kunnen geen nieuw voetbalveld aanleggen en ook opleidingsvergoedingen kunnen ze niet betalen. Moeten we wachten tot er straks een tweede divisie komt of blijft de stap gewoon te groot?
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten