Lerin Duarte

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lerin Duarte

Berichtdoor Superfries88' » 31-01-2015 14:30

sc Heerenveen heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Lerin Duarte. De 24-jarige middenvelder wordt gehuurd van Ajax. Duarte kwam eerder uit voor Sparta Rotterdam en Heracles Almelo. In de zomer van 2013 maakte de linksbenige middenvelder de overstap van Almelo naar Amsterdam. Lerin Duarte heeft ruim 150 wedstrijden in het Nederlandse betaalde voetbal achter zijn naam staan.


Nou, welkom! Huurconstructie vind ik niet optimaal, maar gezien de geringe tijd kan ik er wel mee leven.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2015 14:32

Optie tot koop? Zo ja, dan lijkt me dit best een goede aankoop voor het middenveld. Nu nog een rechtsbuiten Vonkie!
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Hinkelpikke » 31-01-2015 14:34

Optie tot koop, ja.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Voorstopper » 31-01-2015 14:34

Denk dat Ajax hem wel kwijt wil dus als hij bevalt kun je hem vast overnemen. Wel een subtopspeler dus wat dat betreft prima.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Crash » 31-01-2015 14:36

Prima. Kan een goal maken. Dat missen we toch wat op ons middenveld. Optie tot koop hopelijk voor een gering bedrag ook bedongen. Wordt het een onbetwiste basisspeler dan heb je er de komende jaren ook nog wat aan.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Riverside » 31-01-2015 14:36

Huren dus. Word ik niet zo vrolijk van, eerlijk gezegd. Tenzij er een optie tot koop bedongen is, maar dat maak ik niet op uit het bericht. Ben benieuwd hoe Duarte de positie van Sinkgraven in gaat vullen, een echte '6' is hij natuurlijk niet.

In ieder geval, succes bij onze club Lerin.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Barrie » 31-01-2015 14:38

In geval van een constructie met koopoptie ben ik hoopvol gestemd over zijn komst. Hebben we eindelijk iemand in de selectie die in staat is om uit te blinken op kunstgras! :wink:
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor nickstok » 31-01-2015 14:40

Zelfs zonder optie tot koop vind ik dit een goed besluit van de club. Er hoeft zo niet nog een middenvelder gekocht te worden en over een half jaar zijn Thorsby en Namli wellicht ook klaar voor de basis!
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor vincentdelbos » 31-01-2015 14:45

In zijn Heracles tijd een prima speler, dus ik ben benieuwd!
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Superfries1996 » 31-01-2015 14:50

Ik heb het nooit echt een bijzondere voetballer gevonden, voor zover dat wat zegt, maar het is denk ik wel een nuttige versterking. Ajax wil van hem af, dus ik denk dat je hem in de zomer voor maximaal één miljoen wel kan overnemen, als hij bevalt. Samen met Thern en van den Berg heb je dan toch een leuk middenveld.

Niet ideaal, maar ook niet heel slecht.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Lipton » 31-01-2015 14:51

Voor iemand die 24 is heeft Duarte best veel ervaring, spelen bij Ajax is altijd een ervaring op zich, ook al speelde hij daar niet zoveel.
Prima oplossing, zou mooi zijn als hij volgend seizoen hier ook gaat spelen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Zwartje » 31-01-2015 15:00

Duarte? Die was toch zo dik of niet meer inmiddels? Bij Heracles was het een leuke speler, maar dat waren er wel meer op kunstgras. Overtoom heeft daarna niks meer laten zien, Armenteros toch ook voor een hoger niveau ongeschikt en Duarte viel toch ook snel door de mand bij Ajax. Hier worden we niet beter van, maar voor nu is het misshien geen verkeerde oplossing.
Zwartje
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 08-08-2014 11:30

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-01-2015 15:05

We hebben zat middenvelders, dus wat moeten we met deze overig wel goede voetballer? We hebben geen vleugels, dus totaal overbodig dit.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor DSCH » 31-01-2015 15:17

Heerenveen rules schreef:We hebben zat middenvelders, dus wat moeten we met deze overig wel goede voetballer? We hebben geen vleugels, dus totaal overbodig dit.


Ik vind het niet totaal overbodig, na de komst van Thern hadden we eindelijk wat keuzes voor op het middenveld. Na het vertrek van Sinkgraven niet meer waar ik ontzettend van baalde, en nu met de komst van Duarte heb je weer wat keus tussen redelijk ervaren spelers, zeker voor eredivisie begrippen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Feanfan13 » 31-01-2015 15:21

Heerenveen rules schreef:We hebben zat middenvelders, dus wat moeten we met deze overig wel goede voetballer? We hebben geen vleugels, dus totaal overbodig dit.



Zit er wel iets positiefs in jou? Het enige wat je jij kunt doen is, zeuren, zeuren en nog meer zeuren. Als je het zwaar hebt op je werk dan hoef je dat hier niet af te reageren.

Ik zeg, welkom Duarte en veel succes gewenst ongeacht of er een optie tot koop is of niet.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor baasje » 31-01-2015 15:26

Prima deal, mits een gunstige optie tot koop is opgenomen. Nu nog een goede (rechts)buiten!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Wizard » 31-01-2015 15:27

De komst van Duarte is essentieel bij een vertrek van Sinkgraven (zie ook in mijn posts in het topic transferbeleid en one tier board). Wanneer een dergelijk type niet zou zijn gehaald, zouden we qua samenstelling op het middenveld ernstig tekort komen met het oog op play-off-voetbal. Ook al heeft Duarte dit seizoen nog geen Eredivisie ervaring opgedaan, hij is met zijn vaardigheden (creatief en heeft een goed schot) broodnodig nu Sinkgraven is vertrokken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-01-2015 15:37

Dus eigenlijk zeg je dat het halen van Thorsby en Namli zinloos is geweest?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor pes5 » 31-01-2015 15:55

Op het eerste oog een prima speler, maar wel even afwachten hoe fit hij is (ritme) en hoe goed hij momenteel is. Bij Heracles en Sparta was hij echt heel goed, bij Ajax kwam het er nooit uit Wel prima dat hij er bij is. Nu kun je weer variëren op het middenveld.
Nu nog een klasbak op de rechtsbuiten erbij en je hebt het redelijk goed voor elkaar.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Mackan68 » 31-01-2015 16:19

Het is allemaal zo vaag wat er aangetrokken wordt. En vooral voor welke posities. Als eerste werd de voetbalintelligente Morten Thorsby aan getrokken. Een rechtsbenige centraal middenvelder die eventueel als aanvallend middenvelder en heel eventueel als linksbuiten kan spelen. Thern en Namli zijn spelers die gepresenteerd werden dat ze op de 10 kunnen en 'eventueel' ook op de vleugels. Duarte komt daar dan nu nog bij. Hij is een linksbenige (aanvallende) middenvelder. Yunes Namli is ook linksbenig en is primair aanvallend middenvelder. Kan ook links op het middenveld of rechtsvoor. Simon Thern is een rechtsbenige linker middenvelder die ook centraal of rechts op het middenveld uit de voeten kan.

We missen eigenlijk nog steeds een goede speler voor op 6. Nou ja, die hebben we wel, maar die wil alleen bij ons nog maar op de linksback en het liefste weg. Zowel de Roon als van den Berg willen veel te veel mee aanvallen en hebben te veel overtredingen nodig als ze op 6 zouden moeten spelen.

Verder hebben we dus nog steeds geen waardig vervanger voor Larsson als hij geblesseerd raakt. Slagveer heeft dan nu wat concurrentie gekregen van Namli naar het schijnt. Maar ik geloof niet dat Lodeweges hem er zo snel uit zal halen. Hij verdedigt immers zo leuk mee. De speeltijd die Namli gister kreeg stelde niet bijster veel voor. Als je Larsson dan enigszins had willen spare i.v.m. de blessure die hij had, had je hem ook best wat langer speeltijd kunnen geven.

Dan houdt het ook nog eens absoluut op als Uth geblesseerd of geschorst is. Joey in de spits is niks (vind hij zelf ook niet echt zijn positie, gaf hij gister nog maar weer eens aan) en Dalgaard kun je na zijn zielige invalbeurt gister ook beter niet eens meer op de bank hebben. Dat is toch niets. Dan moet je dus eventueel zien hoe een van Amersfoort het daar zou doen.

Ik denk dat het met het huren van Duarte ophoudt voor ons. Met het geld van Sinkgraven lijkt het mij dat je toch wel een goed alternatief had kunnen halen voor Slagveer. Maar kennelijk ziet de technische leiding Yunes daar wel klaar voor, terwijl de trainer het volste vertrouwen heeft in de doorgaans falende Slagveer. We schieten er per saldo niets mee op. De zeer matig spelende Sinkgraven is in ieder geval weg, dus daar hoeven we ons in ieder geval niet meer aan te ergeren. Ik ben erg benieuwd hoe het de laatste maanden gaat lopen. En of ze voor het volgend seizoen de tribunes weer wat voller kunnen krijgen. Ik heb zo'n idee dat er veel mensen gaan wachten tot na de deadline om te verlengen. Puur omdat het de laatste transferperiodes maar afwachten is hoe ze handelen. Dat is voor velen niet echt positief blijven hangen en dat kan best eens zijn weerslag kunnen hebben. Wordt vast vervolgd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2015 17:18

Mackan68 schreef:Het is allemaal zo vaag wat er aangetrokken wordt. En vooral voor welke posities. Als eerste werd de voetbalintelligente Morten Thorsby aan getrokken. Een rechtsbenige centraal middenvelder die eventueel als aanvallend middenvelder en heel eventueel als linksbuiten kan spelen. Thern en Namli zijn spelers die gepresenteerd werden dat ze op de 10 kunnen en 'eventueel' ook op de vleugels. Duarte komt daar dan nu nog bij. Hij is een linksbenige (aanvallende) middenvelder. Yunes Namli is ook linksbenig en is primair aanvallend middenvelder. Kan ook links op het middenveld of rechtsvoor. Simon Thern is een rechtsbenige linker middenvelder die ook centraal of rechts op het middenveld uit de voeten kan.

We missen eigenlijk nog steeds een goede speler voor op 6. Nou ja, die hebben we wel, maar die wil alleen bij ons nog maar op de linksback en het liefste weg. Zowel de Roon als van den Berg willen veel te veel mee aanvallen en hebben te veel overtredingen nodig als ze op 6 zouden moeten spelen.

Verder hebben we dus nog steeds geen waardig vervanger voor Larsson als hij geblesseerd raakt. Slagveer heeft dan nu wat concurrentie gekregen van Namli naar het schijnt. Maar ik geloof niet dat Lodeweges hem er zo snel uit zal halen. Hij verdedigt immers zo leuk mee. De speeltijd die Namli gister kreeg stelde niet bijster veel voor. Als je Larsson dan enigszins had willen spare i.v.m. de blessure die hij had, had je hem ook best wat langer speeltijd kunnen geven.

Dan houdt het ook nog eens absoluut op als Uth geblesseerd of geschorst is. Joey in de spits is niks (vind hij zelf ook niet echt zijn positie, gaf hij gister nog maar weer eens aan) en Dalgaard kun je na zijn zielige invalbeurt gister ook beter niet eens meer op de bank hebben. Dat is toch niets. Dan moet je dus eventueel zien hoe een van Amersfoort het daar zou doen.

Ik denk dat het met het huren van Duarte ophoudt voor ons. Met het geld van Sinkgraven lijkt het mij dat je toch wel een goed alternatief had kunnen halen voor Slagveer. Maar kennelijk ziet de technische leiding Yunes daar wel klaar voor, terwijl de trainer het volste vertrouwen heeft in de doorgaans falende Slagveer. We schieten er per saldo niets mee op. De zeer matig spelende Sinkgraven is in ieder geval weg, dus daar hoeven we ons in ieder geval niet meer aan te ergeren. Ik ben erg benieuwd hoe het de laatste maanden gaat lopen. En of ze voor het volgend seizoen de tribunes weer wat voller kunnen krijgen. Ik heb zo'n idee dat er veel mensen gaan wachten tot na de deadline om te verlengen. Puur omdat het de laatste transferperiodes maar afwachten is hoe ze handelen. Dat is voor velen niet echt positief blijven hangen en dat kan best eens zijn weerslag kunnen hebben. Wordt vast vervolgd.


Thorsby is met zijn 18 jaar voor de toekomst aangetrokken. Thern is als directe versterking aangetrokken. Kan overal op het middenveld uit de voeten (zoals ook vorige week bleek). Namli is ook weer voor de toekomst, maar wel iets nabijer dan Thorsby (gezien zijn leeftijd).

Je begint over een 6, maar hebben wij wel een nummer 6? We spelen met de punt naar voren (Van den Berg). En wat is een echte nummer 6? Wat zijn de kenmerken daarvan? En wanneer ben je een echte 6 en wanneer niet? En kun je niet een 6 worden? Duarte is niet een typische aanvallende middenvelder vind ik, maar vrij allround. Dat vind ik van Thern ook. Daarnaast kunnen beiden zeer goed voetballen.

Ik hoop dat er nog een buitenspeler bij komt. Dan zou het team breed genoeg zijn. Namli kan op de buitenkant, Larsson en Slagveer ook. Dan heb je nog bij hoge nood Kada over. Ook Thern kan als buitenspeler ingezet worden volgens mij, maar liever uiteraard niet. Geef het bestuur nog gewoon tot het einde van de transferperiode. Komt die buitenspeler niet, dan vind ik ook dat daar niet goed mee is omgegaan. Ze hebben lang genoeg gehad daar een speler voor te vinden, vind ik.

Als Uth uitvalt, hebben we inderdaad alleen Dalgaard en Van Amersfoort. Dalgaard is vooralsnog een miskoop gebleken. Die moet eerst gesleten worden, voordat we een nieuwe kunnen aantrekken.

Je laatste alinea staat vol veronderstellingen. Je weet helemaal niet of er het volste vertrouwen in Slagveer is bijvoorbeeld. Waarom zouden ze anders een rechtsbuiten willen halen?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor BK2007 » 31-01-2015 17:34

Kan de Duarte eigenlijk ook op de vleugel spelen ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Erwin4ever » 31-01-2015 17:49

Ik zie het huren van Duarte als een mooie versterking voor de breedte.
Ideaal zou zijn als er een optie tot koop, voor een zacht prijsje, bedongen zou zijn.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Mackan68 » 31-01-2015 18:12

Superfries1994 schreef:Je laatste alinea staat vol veronderstellingen. Je weet helemaal niet of er het volste vertrouwen in Slagveer is bijvoorbeeld. Waarom zouden ze anders een rechtsbuiten willen halen?

Dat weet ik wel, want anders zou hij al wel eens wat vaker gewisseld zijn. Of op de wissel gezet zijn. Maar hij blijft en bleef staan. Hoe beroerd hij staat te voetballen. Dat durf ik dus wel meer te noemen dan een aanname. Ze moeten wel omdat ze het met al die primaire middenvelders nog niet gelukt is. Normaal gesproken had Lumu de concurrent moeten zijn, maar inmiddels is dat hoofdstuk van het sprookje uit. Maar gebleken is dat er nog meer hoofdstukken zijn. Die moeten alleen nog ingevuld worden. Of wellicht helemaal niet. Want het staat er toch zo prachtig voor. Helemaal met Duarte erbij, ben je eigenlijk wel klaar en kun je lekker achterover leunen tot 2 februari middernacht.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2015 18:21

Mackan68 schreef:Dat weet ik wel, want anders zou hij al wel eens wat vaker gewisseld zijn. Of op de wissel gezet zijn. Maar hij blijft en bleef staan. Hoe beroerd hij staat te voetballen. Dat durf ik dus wel meer te noemen dan een aanname. Ze moeten wel omdat ze het met al die primaire middenvelders nog niet gelukt is. Normaal gesproken had Lumu de concurrent moeten zijn, maar inmiddels is dat hoofdstuk van het sprookje uit. Maar gebleken is dat er nog meer hoofdstukken zijn. Die moeten alleen nog ingevuld worden. Of wellicht helemaal niet. Want het staat er toch zo prachtig voor. Helemaal met Duarte erbij, ben je eigenlijk wel klaar en kun je lekker achterover leunen tot 2 februari middernacht.


Varga was er nog lang niet klaar voor (en dus nog minder dan Slagveer) en andere opties had je nu eenmaal niet. Lumu was inderdaad al snel weg. Wie wilde jij er dan neerzetten? Je kan zeggen dat ze Kada voor de leeuwen hadden moeten gooien, die hadden ze wat mij betreft ook best een keer erin mogen zetten, maar dat is geen oplossing voor wedstrijden lang. Die jongen is daar echt nog veel te jong voor.
Jouw laatste zinnen zijn echt pure frustratie. Ik las het ook al op Feanonline. Daardoor worden je reacties niet leuker om te lezen en ga je ook minder op de inhoud letten. Zonde, want er valt best leuk te discussiëren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Wizard » 31-01-2015 18:24

Mackan68 schreef:Want het staat er toch zo prachtig voor. Helemaal met Duarte erbij, ben je eigenlijk wel klaar en kun je lekker achterover leunen tot 2 februari middernacht.

Ik dacht dat de Friezen zo'n nuchter volk waren?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Mackan68 » 31-01-2015 18:53

Superfries1994 schreef:Jouw laatste zinnen zijn echt pure frustratie. Ik las het ook al op Feanonline. Daardoor worden je reacties niet leuker om te lezen en ga je ook minder op de inhoud letten. Zonde, want er valt best leuk te discussiëren.

Ik citeer slechts. Dat jij dat op wilt vatten als frustratie komt puur op jouw bordje. Cynisme is iets anders dan frustratie. Net zozeer als dat negatief heel iets anders is als realistisch. Dingen benoemen zoals ze zijn. Of in ieder geval zoals je ze vind. Het schijnt tegenwoordig verboden te zijn. Wen er maar aan en sla mijn posts maar over als ze je niet bevallen. Ik ga ze niet aanpassen. Niet voor jouw, niet voor de koning, voor niemand. Er is inderdaad prima te discussiëren. En over het algemeen gaat dat ook best. Is mijn mening. Maar natuurlijk ergert iedereen zich wel eens aan een ander. Maar maak daar niet zo'n gemekker van. De een is cynisch, de ander haalt met zuigende opmerkingen het bloed bij anderen onder de nagels vandaan. Weer een ander zegt insider te zijn en doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft wat irritaties opwekt. En toch zijn we allemaal voor hetzelfde doel hier. Praten en van mening wisselen over onze club. En tsja, daarbij heb je net als op de tribunes een hele grote groep mensen die alles prachtig vinden en alles goed weten te praten omdat niemand op de hoogte is van ins en outs. En een iets kleinere groep die daar tegenin gaat en niet alles voor zoete koek aannemen. Omdat bepaalde zaken soms gewoon niet kloppen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor Mackan68 » 31-01-2015 18:57

Wizard schreef:Ik dacht dat de Friezen zo'n nuchter volk waren?

Ben ik ook. Maar in het geval van onze club momenteel meer van 'eerst zien en dan pas geloven'. Tot op heden heb ik qua vleugelspelers helaas nog niet zo veel gezien. En het verleden geeft helaas ook weinig vertrouwen om er vanuit te gaan dat het alsnog goed zal komen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor du longhi » 31-01-2015 19:00

Optie tot koop lijkt prima maar wij gaan echt niet het salaris betalen wat hij bij Ajax krijgt.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Lerin Duarte

Berichtdoor BK2007 » 31-01-2015 19:08

du longhi schreef:Optie tot koop lijkt prima maar wij gaan echt niet het salaris betalen wat hij bij Ajax krijgt.


Klopt. Het hangt ook van Duarte zelf af natuurlijk. Ik denk dat hij bij ons een nieuwe kans kan aanpakken om nog wat aan voetballen toe te komen op eredivisie niveau. Anders raakt zo'n speler helemaal in de vergetelheid.
Als hij er niet zoveel van maakt gaan we hem natuurlijk ook nooit kopen. :wink:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron