Thomas Dalgaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Je zou toch verwachten dat 'ie op z'n minst bij de beloftes wel iets kon laten zien. Nee, meneer loopt neerslachtig en teleurgesteld z'n metertjes (niet een te veel, stel je voor dat 'ie moe wordt)...
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Zo, wat een drama deze speler....
Geen duel gewonnen, geen bal bij een medespeler.
Echt een gigantische miskoop! En dat hij dan nog opgesteld wordt......
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ik weet niet wat verontrustender is. Dat we scouts in dienst hebben die in deze jongen iets hebben gezien of dat we een technische staf hebben die hem nog steeds kansen gunt.

Voor alle partijen is het beter deze komende transferperiode afscheid te nemen, desnoods transfervrij. Je kunt beter Van Amersfoort meer speelminuten gunnen dan deze betaalde speler die op amateurniveau speelt.
patjuhh
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-05-2014 14:21
Locatie: Fryslân

Bericht door patjuhh »

o o o o wat is dit toch een miskoop. Hij kan echt helemaal niks.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ik weet niet wat verontrustender is. Dat we scouts in dienst hebben die in deze jongen iets hebben gezien of dat we een technische staf hebben die hem nog steeds kansen gunt.
Beide is verontrustend. Onvoorstelbaar dat een scouting een positief advies over deze speler heeft gegeven. Dat is veelzeggend voor het niveau van onze scouting. Dan heb je er totaal geen kijk op.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Je kunt je afvragen of hij wel echt gescout is, of dat men puur op de cijfers afgegaan is.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik stel mezelf beschikbaar. Had 5 minuten nodig om deze jongen af te keuren :wink:
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Ook ik zag tegen die Spaanse club (welke was het ook alweer?) dat deze jongen weinig in zijn mars had. Binnen 5 minuten is natuurlijk wel wat gechargeerd.

Natuurlijk kun je eens naast zitten als scouting; maar dit is zó schrijnend. Ik zie werkelijks niets waarvan ik denk hier zit nog wel muziek in. Ik las ergens dat er terugverlangt werd naar Gusatu. Ik maakte eerder al eens de vergelijking met Rafaël Vierra, die kon er ook niets van.

De scout die hier groen licht voor heeft gegeven verdient een brevet van onvermogen. Als dit het niveau van de scouting is kunnen we onze borst natmaken. En solliciteren, want menig van ons zou het niet veel slechter doen!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Is er iemand die kan nagaan welke blinde scout aanleiding is geweest om 7 ton in een gierput te flikkeren? Wat een totaal kansloze voetballer is dit, nutteloos om die überhaupt in de weg te laten lopen tijdens trainingen.

Vonk zijn schuld is het niet, als we in gedachten houden dat voormalig teammanager Vonk totaal niet capabel is voor een dergelijke functie.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat deze man profvoetbal mag spelen is een wonder. Wat een amateur!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Waarom maken we uberhaupt nog woorden vrij aan deze prutser? Schrijnende miskoop, in de winterstop maar slijten aan FC Emmen ofzo,
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

*Mompelt iets over Wout Weghorst*
Appie_M schreef:Waarom maken we uberhaupt nog woorden vrij aan deze prutser? Schrijnende miskoop, in de winterstop maar slijten aan FC Emmen ofzo,
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Zelden zo'n slechte voetballer gezien op betaald niveau.... wat een drama... hadden we nog beter Vivianne Miedema van sc Heerenveen dames kunnen overhevelen als 2de spits achter Uth ipv naar Bayern te laten gaan :mrgreen: .. Zelfs zij zou het nog beter doen dan Dalgaard.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

We hebben eerder zulke prutsers gehad zoals Gusatu, tarva huppelde pup! Schijnbaar halen we hele goede spitsen die gelijk verkocht worden, of hele slechte waar we nooit meer vanaf komen. Misschien moeten we op zoek naar een spits die daar tussen inzit en wat jaren blijft! :wink:
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Degene die verantwoordelijk is voor deze aankoop moet zich diep schamen. Je hebt al weinig te besteden, en dan gooi je zomaar ff 7 ton weg. Man, man, man.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

er is maar 1 die zijn fiat over nieuwe spelers moet geven en dat is riemer dus ...
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

in Denemarken was hij niet verkeerd bezig https://www.youtube.com/watch?v=NNwrufFGSZ8, echter heeft de club een paar dingen overschat en verkeerd ingezien door onkunde.

- Het niveau verschil tussen de 2de Deense competitie en de Eredivisie.
- Dertigers in algemeen worden niet meer beter, maar bouwen gestaagd af.
- Hij past niet in onze gespeelde spelletje. Hij is een counterspits voor een 4-5-1 systeem ofzo.
- Bij Viborg zag hij er ook veel afgetrainder uit in vergelijking met hier bij ons.

Kortom: combinatie van miskoop, verkeerd ingeschat, speler in slechte conditie, het laten varen van het beleid om jonge spitsen te scouten en beter te maken,
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Hopelijk was dit een wijze les voor de directie!

Wat een miskoop!
tsfo
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 31-03-2014 11:03

Bericht door tsfo »

Feanfan13 schreef:Hopelijk was dit een wijze les voor de directie!

Wat een miskoop!
Hopelijk komt Riemer niet weer met een hark aan zetten, want deze komt uit de hoge hoed van Riemer. Hans heeft deze niet gescout wel vast gelegd.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Mijn god zeg, wat is deze speler slecht.
Er zit helemaal niks in; geen techniek, wint geen duels, geen inzicht.
Dat balletje buitenkant rechts die hij op goal zou schieten... Dat zegt eigenlijk alles.
De kans die hij een aantal weken terug in een thuiswedstrijd miste, was niet een eenmalige misser.
Durf wel te zeggen dat ik in al die jaren zelden of geen slechtere speler dan Dalgaard heb gezien.
SCH
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

tsfo schreef:
Hopelijk komt Riemer niet weer met een hark aan zetten, want deze komt uit de hoge hoed van Riemer. Hans heeft deze niet gescout wel vast gelegd.
Hans is eindverantwoordelijke, bovendien lijkt het mij wel zo dat als je teammanager bent, jij ook echt wel naar de talenten gaat kijken die je haalt, zeker als het om je nieuwe slits van 7 ton gaat?

Of koop jij ook een huis (villa) via internet zonder een persoonlijk bezoek?
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Ze hebben zich bij club lelijk vergist in deze jongen, hoe kun je hier nou 7 ton voor uitgeven?
In Denemarken misschien een held, maar hier... treurig.
Ik hoop dat ze hem kunnen slijten in de winter, het liefste verkopen anders optie verhuur.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

feanfan13 zo werkt het hier niet riemers wil is wet en vonk is gewoon het loophondje van en valt het tegen dan gaat vonk zijn kop eraf en schuift riemer een andere naar voren.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

nou in de lc stond dat er een middenvelder kwam thern hopen ze denk ik bij hveen en een vleugel speler beide vast gratis en dat was het dan...
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

De LC zit er wel vaker naast. Eerst zien en dan geloven dus!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Thern is oud nieuws, die naam zingt al een hele tijd rond. Hij was al bij de club langs geweest een tijdje geleden.
Dat we een vleugel nodig hebben kan elke kleuter opschrijven.
Maak me eigenlijk net zo druk om de CV positie.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan13 schreef: Hans is eindverantwoordelijke, bovendien lijkt het mij wel zo dat als je teammanager bent, jij ook echt wel naar de talenten gaat kijken die je haalt, zeker als het om je nieuwe slits van 7 ton gaat?

Of koop jij ook een huis (villa) via internet zonder een persoonlijk bezoek?
Ik denk dat je het als volgt moet zien. Je gaat als jonge gast voor het eerst een huis kopen. Je neemt je vader mee. Jij bekijkt wat huizen. Je vader doet dat ook en die zegt op een gegeven moment: Dit zou een goede keus voor je zijn. Vol vertrouwen in de wijsheid van je vader doe je het maar als hij zegt: Ik zou dit huisje maar kopen.
Alleen de vader-zoon relatie in deze gaat niet helemaal, of helemaal niet op. Als er straks mensen zijn die het gehad hebben met het technisch beleid dan trekt Riemer zijn handen er vanaf en zegt dat Vonk eindverantwoordelijk is. Puur formeel bekeken is dat ook zo, maar iedereen weet hoe de lijnen daadwerkelijk lopen. Veel invloed, geen verantwoordelijkheden. Zo kun je van alles doen zonder gigantisch op je plaat te gaan. Nou, met het aantrekken van Dalgaard alleen al, liggen Riemers voortanden er al uit!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

amen..
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:. Nou, met het aantrekken van Dalgaard alleen al, liggen Riemers voortanden er al uit!
Ach, Riemer heeft er ook geen verstand van spitsen he. Elke aankoop moet een topper zijn ;)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef: Ach, Riemer heeft er ook geen verstand van spitsen he. Elke aankoop moet een topper zijn ;)
Nee. Miskopen kunnen we ons niet meer permiteren. Het is erg treurig dat een man met ooit z'on goede neus voor talent met een 30 jarige Deense spits die bij lange na geen eredivisie niveau heeft, op de proppen komt.
Plaats reactie