1. Tieme Klompe, zonder blessures had hij mijn inziens één van de beste NLse verdedigers ooit kunnen worden
2. Erik Tammer, door mijn trainer in de Fjes en Etjes werd ik altijd Tammertje genoemd

Bijna dezelfde voornaam, spits etc.
3. Nilsson, qua haardracht en speelstijl lijken we wel wat op elkaar
4. Brian Vandenbussche. Stuttgart thuis, clubspeler, houding naar het publiek.
5. Tomasson, voor mij één van de spelers die van een kleine club een grote heeft gemaakt. Daarnaast in zijn tijd bij zowel Feyenoord als Heerenveen op weinig negatiefs kunnen betrappen. Model profvoetballer.
6. Van Nistelrooy, heeft hier maar één seizoen gevoetbald, maar een CrossSide sjaal om je nek doen heeft toch wel indruk op mij gemaakt. Was verder ook erg toegankelijk voor het publiek.
7. Denneboom, had zoveel meer kunnen bereiken als het publiek wat meer achter hem had gestaan. Ik voelde altijd in het stadion de kritiek zodra hij de bal kreeg. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat nooit heeft gemerkt. Daarom kreeg hij van mij net altijd even een extra zetje.
8(&9). De gebroeders de Nooijer. Meegemaakt tijdens de allereerste forummeeting en het ontbijt wat we kregen op de club. Mooie foto aan overgehouden en beide ook zeer sociaal en gezellig.
9. Lurling, door velen gehaat. Maar in zijn tijd hier heeft hij geniale dingen laten zien.
10. Pele van Anholt. Voor mij nu het toonbeeld van hoeveel je met inzet kan bereiken. Ik geniet er vaak van wanneer ik hem zie spelen.
De meeste spelers komen uit de jaren '90. Na mijn 14e niet echt meer favorieten gehad, gezien de vele passanten die er hier onder contract hebben gestaan. Ik wil ook nog even mijn minst favoriete noemen: Hans Vonk. Naast dat ik hem altijd een middelmatige keeper heb gevonden vergeet ik nooit meer hoe hij mij als 8/9 jarig jongetje robuust een handtekening weigerde. Toen waren we nog een relatief kleine club en was meneer te nors om even wat tijd te nemen. Is mij toch altijd bijgebleven.