FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Ebiede » 01-11-2014 13:03

Stiffie schreef:Als dit werkelijk de situatie is dan was het dus een treurig verhaal. Geen geld, blijvende te korten, niet lenen alleen maar verkopen en dus elk jaar minder worden....


Dat is wel heel kort door de bocht. Als je wel gaat lenen en niets hebt om te verkopen ben je nog sneller bij de afgrond. Ik sta volledig achter de huidige koers.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Thinkman » 01-11-2014 14:45

Stiffie schreef:Als dit werkelijk de situatie is dan was het dus een treurig verhaal. Geen geld, blijvende te korten, niet lenen alleen maar verkopen en dus elk jaar minder worden....


Het roer is al omgegooid, echter voordat dit volledig doorgevoerd is en vruchten afwerpt ben je zo een paar jaar verder.
Volgens mij ligt er een prima beleidsplan (in neie dei), waarbij de toenmalige directeur (Robert nogwat) iets te kort door de bocht ging en bovendien te veel focuste (al dan niet noodgedwongen) op de korte termijn (snijden, transfers etc). Nu heeft er al een aardige sanering plaatsgevonden en kan gelukkig meer naar de lange termijn gekeken worden; nieuwe faciliteiten voor sponsors, kostenstructuur saneren (sportstad!), organisatie en last but not least het voetbal en de supporters.

Kritisch blijven moet, zeuren en klagen mag zo nu en dan, maar wat mij betreft het glas is weer halfvol. En het smaakt naar meer! :D
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 01-11-2014 15:05

Thinkman schreef:
Het is dan ook een goed nieuws show ;) Vonk zal aan een kant wel transparant willen zijn maar het zou dom zijn de exacte clausules en argumenten publiek te maken. We zijn immers een handelshuis, dit is altijd ons beleid geweest. Transparantie over algemeen beleid en financiele situatie prima, en dat is volgens mij ook gebeurt; Heerenveen is 'de duurste club per stoeltje' vooral dankzij de wurgende constructie met Sportstad, en we leiden daardoor nog steeds miljoenenverlies. Daar wordt hard aan gewerkt, maar dat is een politiek langdurig verhaal. Geld is er nauwelijks, verplichtingen des te meer.
Bilal is verkocht omdat hij een *** is, en ja hij is nu de grote man in de Kuip (not), welke clausules er zijn afgesproken is zoals altijd niet bekend gemaakt, Brama is nu de grote man bij Zwolle (not).
Als Vonk nu roept dat er versterking komt in de winterstop, dan loopt hij op de feiten en onderhandelingen vooruit.
Hij kijkt en praat vast met spelers, maar zij moeten willen en het moet kunnen. Vonk gaf ook aan niet (meer) te willen huren. Hij kan pas wat roepen als het contract getekent is, remember die middenvelder uit Tsjechie of Hongarije die al gekeurd was en toen alsnog afhaakte .. Geen geld en geen garanties, dus wat kan Vonk nog roepen? Laten we de daden afwachten.

Het komt bij mij een beetje over dat er vooral in is gegaan op de situatie van de club. Dat verhaal van de stadionhuur weten we onderhand allemaal wel. Maar over een eventuele clausule in het contract van bijvoorbeeld Sinkgraven, waardoor hij voor een laag bedrag kan vertrekken naar Ajax kun je nu toch gewoon eerlijk zijn? Daarmee beïnvloedt je geen onderhandelingspositie, want die clausule, als die er is, staat dan vast. Nergens horen we dat de club niet mee gaat werken aan een verkoop waarmee een bedrag gemoeid zal zijn van rond de 4-5 miljoen. En dat baart zorgen. Al wéér lijkt het er heel erg op dat veel te vroeg ons grootste doorgebroken creatieve talent zal vertrekken voor veel te weinig. Zo ga je er alleen maar op achteruit. Ik noem dat niet echt een goed nieuws show. Maar anderen zijn misschien sneller tevreden, dat blijkt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Joucke » 01-11-2014 15:42

Die clausule is niet benoemd door Vonk. "als er binnenlands niet meer dan 5/6 miljoen betaald wordt, maar de speler wil naar een binnenlandse club, wat moet je dan", die onderhandelingen werden door hem als interessant aangemerkt.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 01-11-2014 15:54

Joucke schreef:Die clausule is niet benoemd door Vonk. "als er binnenlands niet meer dan 5/6 miljoen betaald wordt, maar de speler wil naar een binnenlandse club, wat moet je dan", die onderhandelingen werden door hem als interessant aangemerkt.

Ik gok er op dat er helemaal niet over een eventuele clausule gesproken is. Wat je moet doen als je niet krijgt wat je wenst te ontvangen voor je grootste talent? Wat dacht je van hem langer behouden? Heeft niet voor niets een contract tot 2017+2. Zo moeilijk kan het niet zijn. Denk eerst eens aan de club in plaats van alle medewerking te verlenen aan jonge spelers die net komen kijken op niveau.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 01-11-2014 16:21

De geluiden over een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen gingen meermaals de ronde.
Net zoveel vertrouwen als afgelopen zomer bedoel je? Dat is toen nogal behoorlijk beschaamd door diverse omstandigheden, dus zonder daarvoor iemand aan te wijzen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Gekko » 01-11-2014 21:14

Ondanks de financiële situatie, de beperkte omvang Vd selectie wordt er weer lekker gevoetbald, staan we in de subtop en heb ik al meer emoties gevoeld dan onder Jans en Van Basten samen. De mannen bovenin zijn goed bezig, ook als de rotte appels van de tribunes worden verwijderd. Dat men weinig kan vertellen over huidige contracten en evt versterkingen is logisch. Van je huidige werknemers ga je hun contractinhoud niet publiek maken, zou mooie boel zijn. En je moet niet praten over versterkingen voor ze getekend hebben. Dat is onderdeel van het spel.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Lenstra » 02-11-2014 19:11

Is 'Petitie Noord' nog ter sprake geweest?
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Appie_M » 02-11-2014 19:16

Lenstra schreef:Is 'Petitie Noord' nog ter sprake geweest?


Petitie Noord zelf niet, maar de vraag hoe het staat met de ontwikkelingen rondom de nieuwe sfeertribune is uiteraard wel ter tafel gekomen. Takkenberg gaf in principe aan dat de gesprekken met de supportersgroepen gaande zijn, dat ze ermee bezig zijn, maar dat er nog een paar haken en ogen aan het zaakje zitten. Op zich niets nieuws dus.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Stiffie » 02-11-2014 20:23

Ik weet dat Takkenberg er behoorlijke haken en ogen aan ziet. Slechte ontwikkeling die bijgesteld moet worden. Die sfeertribune op Noord moet er komen!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor HUNTELAAR » 02-11-2014 20:49

Takkenberg denkt in problemen om die sfeertribune tegen te houden. Mijn inziens onvoorstelbaar.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor xander » 02-11-2014 21:17

Weinig nieuws ook komend seizoen en de komende seizoenen hetzelfde liedje zolang Takkenberg zijn portefeuille houd.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor SVSCH » 02-11-2014 21:37

Zoals ik al vaker heb aangegeven moet deze man er zo snel mogelijk uitgewerkt worden als we als supporters een beetje serieus genomen willen worden. Weet niet wat hij precies wil met dit beleid maar hij heeft zijn credits al aardig verspeeld inmiddels...

Zullen nu wel weer een paar een grapje over mijn gebruikersnaam maken hihi en zeggen dat het tuig moet worden aangepakt.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries1996 » 02-11-2014 22:51

SVSCH schreef:Zoals ik al vaker heb aangegeven moet deze man er zo snel mogelijk uitgewerkt worden als we als supporters een beetje serieus genomen willen worden. Weet niet wat hij precies wil met dit beleid maar hij heeft zijn credits al aardig verspeeld inmiddels...

Zullen nu wel weer een paar een grapje over mijn gebruikersnaam maken hihi en zeggen dat het tuig moet worden aangepakt.



Als je met iedereen zo communiceert, begrijp ik wel waarom je niet of nauwelijks serieus genomen wordt.

SVSCH schreef:Bist al droog achter de oren jong? is te hopen dat kneusjes als jou wegblijven van een nieuwe sfeertribune.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor SVSCH » 04-11-2014 00:22

Wordt het toch bevestigd wat voor kneus je dus bent door een pbtje hier te plaatsen.

Hou het hier ook maar voor gezien, wat een trieste bedoening is dit forum geworden. Niet zo vreemd dat van degenen die vroeger posten bijna niemand meer over is. Torcida succes verder met superfries96 en de grimo's hier :stan:
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 04-11-2014 07:59

In veel gevallen worden er in verhitte discussies pb's verstuurd waarin het niveau te beschamend is om dat op het open forum te posten....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Grimo » 04-11-2014 10:05

SVSCH schreef:Wordt het toch bevestigd wat voor kneus je dus bent door een pbtje hier te plaatsen.

Hou het hier ook maar voor gezien, wat een trieste bedoening is dit forum geworden. Niet zo vreemd dat van degenen die vroeger posten bijna niemand meer over is. Torcida succes verder met superfries96 en de grimo's hier :stan:



Dit een triest forum noemen maar en zelf zulke pbtjes sturen...tja.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor JD » 04-11-2014 22:27

Sv heeft gelijk, er zijn bijna geen jongens van vroeger of bekende mannen op de tribune die nog iets posten op dit forum. Veel hier willen elk incident toe wil schrijven aan een klein groepje vervelende pubers maar die moeten toch echt even wakker worden. Hoewel de hk in het stadion en daarbuiten volledig met sc Heerenveen versmolten is lijkt dit forum wel op een bingoavond van Feanfan.
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor SCHWWW1 » 04-11-2014 23:35

@superfries1996 Doe nou maar niet zo stoer via internet terwijl je net komt kijken.. en waarschijnlijk niet een een seizoenskaart hebt. En als je dan wel via internet zo stoer wilt praten zeg dan gewoon je eigen naam! of moet ik hem hier even bloot geven?
SCHWWW1
Bankzitter
 
Berichten: 15
Geregistreerd op: 06-10-2014 23:11

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor hm_DR88 » 04-11-2014 23:46

De laatste tijd is er op verschillende plaatsen een behoorlijke discussie ontstaan tussen de "harde" kern en de "zachte" kern. De "hardliners" die de confrontatie zoeken en een groep die juist het omgekeerde wil zien. Elkaar berichten lijken als olie op het vuur te werken en ingenomen stellingen worden nog manhaftiger ingenomen dan voorheen.

De koers die bestuurlijk Heerenveen is ingeslagen, lijkt een weerslag te krijgen op dit forum. Traditionele waarden uit Riemer van der Velde zijn tijd lijken terug te keren. Veel van de bezoekers van SC Heerenveen moeten echt helemaal niets hebben van confrontatiegedrag. Dit is ook terug te zien op dit forum. Hoe groot de "harde" kern bij Heerenveen is weet ik niet. Maar het lijkt er vooral op dat ze steeds meer de sympathie verliezen. Zeker als ik bepaalde bijdragen lees dan word ik daar niet vrolijk van. De macht van supportersgroepen is bij het vertrek van Veenstra gebleken. Maar deze geregistreerde machtsuitoefening, is m.i. keurig binnen de geplande kaders uitgevoerd. Overschatting zou wel eens tot teleurstelling kunnen leiden. Ik zou het jammer vinden dat er allerlei blokkades nodig zouden moeten zijn om "grensoverschrijdend" te voorkomen. "Mar as it net kin sa as it mat dan mat it mar sa as it kin".
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor bollebert » 04-11-2014 23:56

want? wie schaar jij nu onder harde kern?
ben het eens met sommige dat dit forum niet meer is wat het was.
komt omdat discussie niet meer mogelijk is en mensen in vakjes worden gezet, tevens denken bepaalde mensen dat ze de wijsheid hebben hier...heel jammer!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries1996 » 05-11-2014 00:06

SCHWWW1 schreef:@superfries1996 Doe nou maar niet zo stoer via internet terwijl je net komt kijken.. en waarschijnlijk niet een een seizoenskaart hebt. En als je dan wel via internet zo stoer wilt praten zeg dan gewoon je eigen naam! of moet ik hem hier even bloot geven?


Het enige wat ik zeg is dat het communiceren van SVSCH nou niet bepaald van hoog niveau is. Dan kun je gezamenlijk heel leuk mij de stoere internethooligan gaan noemen, terwijl ik naar mijn mening in deze discussie toch wel vrij redelijk ben, van jullie kant blijft het vooralsnog bij vervelend taalgebruik en uitdagingen om mijn identiteit bekend te maken.

En wat mijn naam betreft, ga gerust je gang!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor bollebert » 05-11-2014 18:07

benieuwd wat feanfan vind van het afschaffen van de regeling dat je goedkoop naar bepaalde uitwedstrijden kon en hun naar ons.
en wat de beide supporterclubs nu voor hun leden kunnen betekenen
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 05-11-2014 18:59

bollebert schreef:benieuwd wat feanfan vind van het afschaffen van de regeling dat je goedkoop naar bepaalde uitwedstrijden kon en hun naar ons.
en wat de beide supporterclubs nu voor hun leden kunnen betekenen

Ik zal wel te negatief denken, maar ik heb het gevoel dat ze de voorkeur hebben voor zelf de hoofdprijs kunnen vragen aan bezoekende supporters dan dat ze meewerken aan een fatsoenlijke, betaalbare prijs voor de supporters die graag uitwedstrijden bezoeken. Ze zullen wel denken. De gekken die het er echt voor over hebben gaan toch wel. Zowel voor de thuis= als uitwedstrijden.
Maar het lijkt me voor de club leuker als je regelmatig kunt zeggen: Heerenveen is weer bij een tegenstander aanwezig met een vol uitvak dan wanneer er 150 man op de tribunes staan. Voor mensen die geen supporter zijn kan dat ze misschien ook over de streep trekken om een seizoenkaart aan te schaffen én mee te gaan naar uitwedstrijden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries82 » 05-11-2014 21:38

bollebert schreef:benieuwd wat feanfan vind van het afschaffen van de regeling dat je goedkoop naar bepaalde uitwedstrijden kon en hun naar ons.
en wat de beide supporterclubs nu voor hun leden kunnen betekenen


Moet je de supportersclubs mailen. Op dit forum zullen ze vast niet reageren.
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Superfries82
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 24-10-2007 19:54
Woonplaats: Heerenveen

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor bollebert » 05-11-2014 22:55

bij nn staat het op het programma al is het naar mijn mening te laat maar van feanfan weet ik het niet..
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 03-02-2015 20:20

Voor iedereen die denkt verstand van onze club te hebben.
Het is serieus een erg leuke avond, degenen die voorgaande jaren mee hebben gedaan kunnen dit beamen.
Dus geef je op en doe lekker mee.


Vrijdagavond 13 februari is het weer zo ver! Dan organiseert Supportersvereniging FeanFan voor het derde achtereenvolgende jaar de Mister FeanFan quiz. In deze kennisquiz worden de deelnemers (in koppels van twee) aan de tand gevoeld over hun kennis van het heden en verleden van onze pompeblêdenclub. De quiz wordt weer verzorgd door Robert Anker Media.

Net als voorgaande jaren zijn er ook dit jaar weer mooie prijzen te winnen. Maar het belangrijkste is natuurlijk: eer en roem, want het winnende koppel mag zich een jaar lang Mister FeanFan 2015 noemen!

Durf jij het aan? Geef je dan op!

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar info@feanfan.nl
Deelname kost € 2,50. Voor leden van supportersvereniging FeanFan is deelname gratis.

Datum: vrijdag 13 februari 2015
Tijd: 20.00 uur (deuren open vanaf 19.30 uur)
Locatie: Kraszaal in het Abe Lenstrastadion (ingang A aan de hoofdingang-zijde)
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Grimo » 04-02-2015 00:14

En deelname voor niet leden, wat moeten die betalen?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor heerenveenown » 04-02-2015 00:21

Grimo schreef:En deelname voor niet leden, wat moeten die betalen?
Deelname kost € 2,50. Voor leden van supportersvereniging FeanFan is deelname gratis.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 16-02-2016 21:45

Afbeelding
Op vrijdagavond 26 februari a.s. organiseert Supportersvereniging FeanFan voor het vierde achtereenvolgende jaar de Mister FeanFan quiz. In deze kennisquiz worden de deelnemers (in koppels van twee) aan de tand gevoeld over hun kennis van het heden en verleden van onze pompeblêdenclub. De quiz wordt weer verzorgd door Robert Anker Media.


De Mister FeanFan voetbalquiz is een gezellige supportersavond die helemaal in het teken staat van de historie en het heden van sc Heerenveen. Foto’s, beelden en namen van spelers en trainers leiden je door de prachtige historie van onze Friese trots.


Er zijn weer mooi prijzen te winnen. De eerste prijs is een waardebon van € 250,- per persoon voor een voetbalreis naar keuze. Het duo dat als tweede eindigt krijgt een VIP-arrangement aangeboden voor een thuiswedstrijd van sc Heerenveen. En de derde prijs is een thuis- of uitshirt (naar keuze) uit de Feansjop.



Maar het belangrijkste waarvoor wordt gestreden is natuurlijk eer en eeuwige roem. Het winnende duo mag zich namelijk een jaar lang Mister FeanFan 2016 noemen! Een wisselbokaal is daarvan het tastbare bewijs!

Durf je het aan? Geef je dan nu op!

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar info@feanfan.nl
Voor leden van supportersvereniging FeanFan is deelname gratis.

Voor niet-leden bedraagt de deelname slechts € 2,50


Datum: vrijdag 26 februari 2016
Tijd: 20.00 uur (deuren open vanaf 19.30 uur)
Locatie: Lippe Wonen – Houtnet Café in het Abe Lenstrastadion (ingang A aan de hoofdingang-zijde)



Je bent van harte welkom!
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron