Jeroen Lumu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 09:26

Grimo schreef:Dus je moet vooraf wat over hem schrijven anders mag je je mening niet uitten.


Nee, dat hoeft niet, daar heb je gelijk in. Het ging mij er alleen om dat ik het idee heb, da je het toch wel zo zou presenteren dat het een fout van de TD was. Als een andere club hem had genomen, en hij zou daar de pannen van het dak spelen, dan was er ook weer kritiek geweest omdat wij het weer niet aandurfden. Snap je waar ik heen wil? Het is toch nooit goed. Hier konden ze zich toch geen buil aan vallen?

Wat ik wel met je eens ben, is dat je Lumu erbij had moeten nemen, naast nog een andere vleugel. Je wist, zoals je zei, van te voren al dat hij geen zekerheidje zou zijn. Nu zit je dus met de gebakken peren.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 03-10-2014 09:28

Droevig maar dit was wel ongeveer mijn verwachting wat betreft deze jongen , hier was voor Pieter ook geen eer aan te behalen. Was eigenlijk vanaf het begin een kansloze onderneming....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Runtelaar » 03-10-2014 09:36

Grimo schreef:Voor de aanvallers La Parra, Nwofor,Fazli,Bilal,La Parra. Wildschut en Finnbogason zijn nu slechts Larsson en Dalgaard gehaald als vervangers. Dat vind ik niet sterk zacht uitgedrukt.


Je maakt de lijst wel langer dan hij is. 2x van La Parra is wel wat veel van het goede. Ook Wildschut was in de winter al verhuurd, kwam even 2 maandjes terug. En Bilal kwam pas halverwege het seizoen door, daar was ook niet veel rekening mee gehouden aan het begin van het seizoen. Net als nu met een van Amersfoort. Dan was Fazli eigenlijk nog te licht voor het niveau, wat je nu ook zou kunnen zeggen van bijvoorbeeld een Huser.

Dat we nu te weinig mogelijkheden hebben klopt, maar je overdrijft het wel flink. Het is nu inderdaad hopen dat de vleugelspelers heel blijven en dat onze jeugd zich goed ontwikkeld en zich goed laten zien wanneer ze de kans krijgen.
Runtelaar
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 03-07-2014 14:10
Woonplaats: Meppel

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 09:51

Runtelaar schreef:
Je maakt de lijst wel langer dan hij is. 2x van La Parra is wel wat veel van het goede. Ook Wildschut was in de winter al verhuurd, kwam even 2 maandjes terug. En Bilal kwam pas halverwege het seizoen door, daar was ook niet veel rekening mee gehouden aan het begin van het seizoen. Net als nu met een van Amersfoort. Dan was Fazli eigenlijk nog te licht voor het niveau, wat je nu ook zou kunnen zeggen van bijvoorbeeld een Huser.

Dat we nu te weinig mogelijkheden hebben klopt, maar je overdrijft het wel flink. Het is nu inderdaad hopen dat de vleugelspelers heel blijven en dat onze jeugd zich goed ontwikkeld en zich goed laten zien wanneer ze de kans krijgen.



VLP was dubbel idd, dat zie ik nu ook :wink:

Ik verzacht het helemaal niet, deze aanvallers stonden bij ons onder contract. Dat Bilal pas halverwege het seizoen door kwam maakt niet, hij werd wel meteen basisspeler en is nu weg. Dan zou je ook Slagveer kunnen weg strepen omdat ie een halfjaar op de bank heeft gezeten en nu wel in de basis MOET starten omdat er niet anders is. Ik vind niet dat ik overdrijf, de genoemde spelers stonden allemaal onder contract bij Heerenveen, dus opties. Op dit moment zijn daar Larson en Dalgaard voor terug gekomen, waarvan ik Dalgaard persoonlijk al afschrijf. Natuurlijk zijn van Amersfoort en Huser nog opties maar we kunnen niet alles op de jeugd gooien. Constatering is gewoon dat we met Larson en Dalgaard praktisch niet versterkt zijn, alleen maar verzwakt. De positieve speelwijze en verrassende positie verbloemen dit gelukkig tot nu toe, maar voor hoe lang..
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor AllardP » 03-10-2014 09:55

Hoe je het wendt of keert, we hebben gewoon veel te weinig op de vleugels. Maar twee echte vleugelspelers (Slagveer en Larsson), waarvan eentje weinig indruk maakt en de tweede net nieuw is. Daarachter is het helemaal droevig. Varga is totaal niet in beeld, zodat middenvelders (Thorsby), centrumspitsen (Van Amersfoort) of zelfs verdedigers (Schmidt) op de vleugel terechtkomen. Pure armoede; zelfs degradatiekandidaten hebben meer breedte in hun selectie.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 10:01

Otsje P schreef:
Nee, dat hoeft niet, daar heb je gelijk in. Het ging mij er alleen om dat ik het idee heb, da je het toch wel zo zou presenteren dat het een fout van de TD was. Als een andere club hem had genomen, en hij zou daar de pannen van het dak spelen, dan was er ook weer kritiek geweest omdat wij het weer niet aandurfden. Snap je waar ik heen wil? Het is toch nooit goed. Hier konden ze zich toch geen buil aan vallen?

Wat ik wel met je eens ben, is dat je Lumu erbij had moeten nemen, naast nog een andere vleugel. Je wist, zoals je zei, van te voren al dat hij geen zekerheidje zou zijn. Nu zit je dus met de gebakken peren.


Dat het nooit goed is weet ik niet Otsje. Ik ben zeer positief verrast door Buijs en het duo van Aken en Buijs, ook ben ik onder de indruk wat Sinkgraven af en toe laat zien, Uth verrast mij misschien nog wel het meest en Thorsby is een jongen waar ik veel potentie in zie en waar volgens mij een goede kop op zit. Ik ben niet kritisch over alles. Ik ben en blijf wel kritisch over de onevenwichtige selectie. Een goed scoutingsapparaat en TD had voor weinig, of transfervrij echt wel bruikbare vleugelspelers binnen gehaald, dat is in het verleden wel bewezen. Alleen de huidige heren lukt dat nu niet en dat zegt wel iets volgens mij.

Lumu hadden ze als extratje aan de selectie moeten toevoegen,niet als versterking, hij was transfervrij en een gokje, prima. Nu hij weg is, is de selectie nog smaller en onevenwichtiger geworden en dat had nooit gemogen.Daarom vind ik dat Heerenveen net als Lumu verliezer is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Knipecity » 03-10-2014 10:05

AllardP schreef:Hoe je het wendt of keert, we hebben gewoon veel te weinig op de vleugels. Maar twee echte vleugelspelers (Slagveer en Larsson), waarvan eentje weinig indruk maakt en de tweede net nieuw is. Daarachter is het helemaal droevig. Varga is totaal niet in beeld, zodat middenvelders (Thorsby), centrumspitsen (Van Amersfoort) of zelfs verdedigers (Schmidt) op de vleugel terechtkomen. Pure armoede; zelfs degradatiekandidaten hebben meer breedte in hun selectie.

En toch gewoon 4e staan. Wat zegt dat over het team en over de rest van de competitie? 8)

Ik ben het helemaal eens over het gebrek aan kwaliteit op de vleugels, maar dat maakt het toch bijzonder wat we als team presteren. Moet je nagaan als we echt goede vleugels hadden. Al waren ze maar half zo goed qua rendement als Narsingh en Assaidi in hun Heerenveen-tijd waren.

Zo'n Lumu een kans geven is leuk, maar die jongen heeft problemen aan zijn kont hangen. Het grappige is dat er altijd weer clubs en trainers zijn die denken dat ze zo'n jongen wel in het gareel krijgen. Nou 9 van de 10 keer lukt dat niet. Goed dat ze al snel tot dit inzicht zijn gekomen en mensen er uit knikkeren die het groepsproces verstoren, want er staat meer een team dan in jaren is gezien.
Laatst bijgewerkt door Knipecity op 03-10-2014 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Runtelaar » 03-10-2014 10:08

Grimo schreef:VLP was dubbel idd, dat zie ik nu ook :wink:

Ik verzacht het helemaal niet, deze aanvallers stonden bij ons onder contract. Dat Bilal pas halverwege het seizoen door kwam maakt niet, hij werd wel meteen basisspeler en is nu weg. Dan zou je ook Slagveer kunnen weg strepen omdat ie een halfjaar op de bank heeft gezeten en nu wel in de basis MOET starten omdat er niet anders is. Ik vind niet dat ik overdrijf, de genoemde spelers stonden allemaal onder contract bij Heerenveen, dus opties. Op dit moment zijn daar Larson en Dalgaard voor terug gekomen, waarvan ik Dalgaard persoonlijk al afschrijf. Natuurlijk zijn van Amersfoort en Huser nog opties maar we kunnen niet alles op de jeugd gooien. Constatering is gewoon dat we met Larson en Dalgaard praktisch niet versterkt zijn, alleen maar verzwakt. De positieve speelwijze en verrassende positie verbloemen dit gelukkig tot nu toe, maar voor hoe lang..


Als je kijkt wat we nu onder contract hebben staan, is de lijst niet eens veel korter. Qua kwaliteiten denk ik ook niet dat een Dalgaard, van Amersfoort en Huser onderdoen voor Fazli en Nwofor. Die jongens konden het niveau ook niet bepaald aan. Larsson is geblesseerd, maar ik heb het idee dat hij niet een achteruitgang is. Maar dat zal nog moeten blijken wanneer hij een langere periode basis staat.
Wel is het minder dat we 2 (redelijk) waardige eredivisievleugels kwijtraken en daar enkel 1 voor terugkrijgen. (Wildschut werd hier door de meesten ook afgebrand als blind paard e.d.)
Dat Lumu nu weer weg is verandert eigenlijk weinig aan de situatie vanaf de transferperiode. We konden nog niks van hem verwachten en hij was lange tijd geblesseerd. Dus er is niet echt een probleem bijgekomen.
Runtelaar
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 03-07-2014 14:10
Woonplaats: Meppel

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 10:15

Runtelaar schreef:Dat Lumu nu weer weg is verandert eigenlijk weinig aan de situatie vanaf de transferperiode. We konden nog niks van hem verwachten en hij was lange tijd geblesseerd. Dus er is niet echt een probleem bijgekomen.


Zeker wel, de keuzes zijn voorin nu nog beperkter geworden en bij blessures van Larson en Slagveer moeten we weer terug vallen op middenvelders. De wisselopties zijn nog beperkter geworden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 10:25

Bubbe schreef:Allemaal leuk en aardig, maar met pakweg 10 minuten speeltijd was de bijdrage van Lumu 0,0000001 %.


Maar we hoopten en gingen er vanuit dat dit meer zou gaan worden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor BK2007 » 03-10-2014 10:26

Tsja, hadden ze nou maar die twee extra spitsen gehaald waarvoor ik gepleit had.
Had je die kunnen inzetten ipv middenvelders.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor AllardP » 03-10-2014 10:28

Knipecity schreef:En toch gewoon 4e staan. Wat zegt dat over het team en over de rest van de competitie? 8)


Eens, dat is gewoon een heel goede prestatie. De organisatie in het team is veel beter dan vorig jaar en dat zet ik op het conto van Lodeweges. Neemt niet weg dat de selectie gewoon duidelijke zwaktes kent en ik vrees dat we de rekening daarvoor nog wel gepresenteerd krijgen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Superfries88' » 03-10-2014 10:31

Persoonlijk vind ik het te makkelijk om te redeneren dat Lumu louter een extraatje had moeten zijn. Dan had je 'm helemaal niet moeten halen in mijn ogen, want gezien de toenmalige situatie was daar simpelweg geen behoefte aan. Er is met hem een risico genomen en die is helaas slecht uitgepakt. Grotendeels door zijn eigen gedrag, maar dat zorgt inderdaad wel voor een probleem qua bezetting. Op links heb je wel wat opties, maar op rechts ben je nu te afhankelijk van Slagveer. Dat zal zo snel mogelijk (waarschijnlijk januari) aangepakt moeten worden. Of er moet transfervrij toevallig nog iemand rondlopen die voldoet aan de wensen, maar die kans is vrij gering.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Runtelaar » 03-10-2014 10:32

Grimo schreef:Zeker wel, de keuzes zijn voorin nu nog beperkter geworden en bij blessures van Larson en Slagveer moeten we weer terug vallen op middenvelders. De wisselopties zijn nog beperkter geworden.


Die waren al beperkt, want na die 10 minuten die hij gespeeld heeft was hij geblesseerd en was hij dus al geen wisseloptie meer.
Kijk allemaal trouwens ook even naar vorig seizoen, wie heeft er ook alweer een half seizoen op linksbuiten gespeeld? Dat was ook geen vleugelspeler. Onze vleugelspelers zaten met z'n allen op de bank want die waren schijnbaar allemaal minder dan een aanvallende middenvelder. Wat is dan nu het probleem dat er weer een aanvallende middenvelder ervaring opdoet op de linker vleugel?
Runtelaar
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 03-07-2014 14:10
Woonplaats: Meppel

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Knipecity » 03-10-2014 10:45

Sinkrgaven of Thorsby vind ik echt totaal verschillende type middenvelders.
Sinkgraven kan net als Djuricic in een Messi-achtige rol spelen. Thorsby is een talentvollere uitvoering van De Roon. Een box to box speler, een loper, een werker en zwoeger. Totaal geen vleugelspeler.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 10:46

Runtelaar schreef:
Die waren al beperkt, want na die 10 minuten die hij gespeeld heeft was hij geblesseerd en was hij dus al geen wisseloptie meer.


Maar de intentie dat hij een wisseloptie werd of bassisspeler werd was er wel.


Kijk allemaal trouwens ook even naar vorig seizoen, wie heeft er ook alweer een half seizoen op linksbuiten gespeeld? Dat was ook geen vleugelspeler. Onze vleugelspelers zaten met z'n allen op de bank want die waren schijnbaar allemaal minder dan een aanvallende middenvelder. Wat is dan nu het probleem dat er weer een aanvallende middenvelder ervaring opdoet op de linker vleugel?


Precies, en ze wisten allemaal dat Sinkgraven bij het vertrek van Ziyech middenvelder zou worden en dat daar dus een positie voor vrij kwam. Slagveer heeft vorig jaar het merendeel van de wedstrijden op de bank gezeten en nu moet hij wel spelen want er is niks anders. Thorsby vult het nu redelijk in maar het is natuurlijk niet wat je van een buitenspeler wilt zien, waarvoor je naar het stadion komt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 10:48

Grimo schreef:Dat het nooit goed is weet ik niet Otsje. Ik ben zeer positief verrast door Buijs en het duo van Aken en Buijs, ook ben ik onder de indruk wat Sinkgraven af en toe laat zien, Uth verrast mij misschien nog wel het meest en Thorsby is een jongen waar ik veel potentie in zie en waar volgens mij een goede kop op zit. Ik ben niet kritisch over alles. Ik ben en blijf wel kritisch over de onevenwichtige selectie. Een goed scoutingsapparaat en TD had voor weinig, of transfervrij echt wel bruikbare vleugelspelers binnen gehaald, dat is in het verleden wel bewezen. Alleen de huidige heren lukt dat nu niet en dat zegt wel iets volgens mij.


Ik ben me er van bewust dat je niet alleen maar kritiek hebt. Ik bedoel dan ook vooral dat het in deze situatie nooit goed is. Probeer je het niet en slaagt ie ergens anders: Kritiek op Vonk.

Pak je hem wel, en pakt het slecht uit: Kritiek op Vonk.

Maar ik deel je mening wat de onderbezette vleugels betreft. Maar omdat ik niet kan zien wat er in de portemonnee zat, blijf ik voorzichtig in mijn oordeel. Transfervrij kom je toch al snel bij spelers met een smetje.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 10:53

Otsje P schreef: Transfervrij kom je toch al snel bij spelers met een smetje.


Buijs, Marzo, de Roon, Uth, Nortfeldt,van la Parra kwamen volgens mij allen transfervrij naar Heerenveen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Magnus Eikrem » 03-10-2014 10:57

RuudvanHuntelaar schreef:Droevig maar dit was wel ongeveer mijn verwachting wat betreft deze jongen , hier was voor Pieter ook geen eer aan te behalen. Was eigenlijk vanaf het begin een kansloze onderneming....


Pieter Busscher is op dit moment slechts nog elftalleider van de A1.Zijn sociaal-maatschappelijke taken zijn door iemand anders opgepakt.
Magnus Eikrem
Nieuw talent
 
Berichten: 86
Geregistreerd op: 24-09-2013 14:42

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 10:58

Grimo schreef:Buijs, Marzo, de Roon, Uth, Nortfeldt,van la Parra kwamen volgens mij allen transfervrij naar Heerenveen.


Zeker, maar deze spelers zijn allemaal vastgelegd terwijl ze nog speler waren bij hun andere club. Dit waren allemaal spelers die bewust hun contract niet verlengden om ergens anders een stap hogerop te maken. VLP liet ook zijn contract aflopen, en heeft zich hier via een stage binnengespeeld.

Ik doel op spelers die nu nog transfervrij zijn. Zo anderhalve maand na het sluiten van de transferdeadline.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 11:10

Otsje P schreef:Ik doel op spelers die nu nog transfervrij zijn. Zo anderhalve maand na het sluiten van de transferdeadline.


Daar kan ik mij iets bij voorstellen inderdaad. Ik mag hopen dat ze in ieder geval nu haalbare buitenspelers op het oog hebben om aan te trekken in de winterstop. Tot dan moeten we het doen met de huidige nood opstellingen en hopen dat Larson snel fit genoeg is en blijft. Na de winter komen meestal de pijntjes en schorsingen en daar is deze selectie te smal voor , dus ik hoop dat ze in ieder geval in de winter nog twee vleugel aanvallers en een middenvelder er bij aantrekken en dat Sinkgraven het seizoen hier afmaakt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor fuotbalgek » 03-10-2014 11:11

Goed bekeken heeft deze jongen tot nu toe geen waarde gehad en mis je hem daarmee niet direct. Lodeweges zal nu voor Varga moeten kiezen, omdat de spoeling wel erg dun wordt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 11:15

fuotbalgek schreef:Goed bekeken heeft deze jongen tot nu toe geen waarde gehad en mis je hem daarmee niet direct. Lodeweges zal nu voor Varga moeten kiezen, omdat de spoeling wel erg dun wordt.



Voor Varga moeten kiezen? Waarom? Tot nu toe speelden Wildschut, Thorsby,Larson, van Amersfoort op die positie. Dat zegt alles over Varga op dit moment, die wel een echte linksbuiten is maar kennelijk niet goed genoeg (nog) is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor fuotbalgek » 03-10-2014 11:19

Indien Lodeweges een buitenspeler op de bank wil zal hij voor Varga moeten kiezen, zo gezegd. Dit kan ook anders opgelost worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Mackan68 » 03-10-2014 15:19

Grimo schreef:Wordt nu een Pieter Busscher gemist in de organisatie die veel met de moeilijkere jongens bezig was?

Die is nog steeds werkzaam binnen de organisatie. Is begeleider bij de A1. Ik weet niet in hoeverre hij contact heeft (gehad) met een Lumu. Sommige patsertjes worden nooit volwassen. De popie jopie uithangen op Instagram is natuurlijk ook veel boeiender dan je best doen als je je laatste kans krijgt in het profvoetbal op het hoogste niveau bij onze prachtige club. Ik geloof niet dat er ook nog maar een club zit te wachten op Jeroen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-10-2014 15:28

Treurig dit. Gokken op een probleem geval, misgokken en nu niemand meer hebben als alternatief. Slagveer en Larsson hebben nu nul concurrentie terwijl Slagveer niet eens basiswaardig is. Slecht beleid.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Kiekerjan » 03-10-2014 17:35

Ik verwacht dat er morgen leuke liedjes over Lumu komen en ik denk dat supporters van Willem 2 ook daar voorstander van zijn :wink:

Maar doodzonde dat deze jongen niet aan de afspraken houdt, dan heeft hij heel verkeerd zelfbeeld of neemt gewoon lekker iedereen in de maling. Verstandige keuze van Vonk en lodeweges, maar valt natuurlijk dan wat te zeggen waarom je dan hebt gehaald.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Knipecity » 03-10-2014 18:06

Dit soort jongens worden steeds weer gehaald, omdat ze transfervrij zijn, zeker wel getalenteerd en omdat veel mensen zichzelf overschatten en denken dat ze zo'n moeilijke jongen wel op het rechte pad kunnen krijgen. Maar goed, dat heb ik ook al genoemd op pagina 1 toen hij net gehaald werd. Net als bij Dalgaard denk ik dan, wat zitten daar voor mensen dat ze dit soort gokjes nemen. Nu zal Lumu weinig gekost hebben, maar het zijn van die kansloze missies.

Zo, en nu door. Snel een speler halen die wel wil en transfervrij is want met deze smalle selectie gaat het vroeg of laat mis.
El Ghanassy zou ik me ook niet aan wagen. Is ook al een paar keer weggestuurd bij clubs.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Crash » 03-10-2014 18:06

Hoe dom kun je zijn? Tot twee keer toe weggestuurd en uitgekotst worden bij vorige werkgevers en dan bij de club die je misschien wel de laatste kans op eerherstel gunt het opnieuw verbruien. Lumu is de overtreffende trap van dom. Dom, dommer, Lumu.

Uitstekend beleid van Vonk en co. De gok om het met hem te proberen was te begrijpen. Je verwacht immers niet dat iemand zó onnozel zal zijn dat hij zich drie keer aan dezelfde steen stoot. De beslissing om weer afscheid te nemen op korte termijn is uitstekend. Het ontbreken van alternatieven op de vleugel is geen excuus deze beslissing niet te nemen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor hm_DR88 » 03-10-2014 21:43

Jammer dat zo'n jongen het niet kan snappen. Jammer dat zijn directe omgeving hem niet meer kan sturen. Jammer dat je zo je talent verspilt. Heerenveen heeft heel duidelijk de grens zichtbaar gemaakt nu. Niet onverstandig met het oog op toekomstige "probleemkindjes". De afgelopen jaren zijn vette jaren geweest voor een aantal voetballers. Die tijd is voorbij. De club helpt hen er alleen maar mee door heel duidelijk aan te geven binnen welke kaders er gepresteerd gaat worden.

Heel jammer voor Jeroen Lumu. Zoek een personal coach en laat je de komende twee jaar (minimaal) volledig onder curatele zetten. Misschien maak je dan een kans(je).
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten