Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Na Vitesse is ook ADO Den Haag in buitenlandse handen gekomen. Je vraagt je toch wat zo'n stel Chinezen ermee moet.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

BK2007 schreef:Na Vitesse is ook ADO Den Haag in buitenlandse handen gekomen. Je vraagt je toch wat zo'n stel Chinezen ermee moet.
De catering verbeteren hoop ik. Die smerige broodjes knakworst bij ADO beginnen me de keel uit te hangen. Dan liever Babi Pangang of Foe-yong-Hai!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Appie_M schreef:
De catering verbeteren hoop ik. Die smerige broodjes knakworst bij ADO beginnen me de keel uit te hangen. Dan liever Babi Pangang of Foe-yong-Hai!
Gadverdamme, doe mij dan maar een broodje knakworst.

Waarom verkoopt niemand een club aan Italianen? Pizza ontbreekt vrijwel overal op het menu.
nou nou
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Rutten gisteren voor niks naar Zuid Frankrijk. Wilde Cvitanich bekijken, helaas geblesseerd....
Past wel in het beeld, bij die club gaat alles mis momenteel. Verwacht deze week nog wel wat paniek aankopen daar.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wilkshire, Boulahrouz en Kazim zijn ook aankopen die niet wijzen op een verstandig transferbeleid.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Gearard schreef:Wilkshire, Boulahrouz en Kazim zijn ook aankopen die niet wijzen op een verstandig transferbeleid.
Oude glorietijden herleven: Östlund, Bandalovski, Jean Carlos Dondé, Bosschaart, Huysegems.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Zoeken ze niet nog een vleugelspits? Volgens mij hebben wij nog Wildschut in de aanbieding. :twisted:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Jan de Jonge staat nu al onder druk bij Heracles. Te triest voor woorden.

http://www.nu.nl/sport/3860847/crisisbe ... niets.html
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Heeft mijns inziens niets met Jan de Jonge te maken dat het daar zo slecht gaat. Natuurlijk is Jan geen José Mourinho of Guus Hiddink, maar van de selectie waar hij mee moet werken betwijfel ik het of die het gaan redden om dit seizoen niet te degraderen. Zelfs de beste trainer kan van stront geen boter maken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

dirk3 schreef:Rutten gisteren voor niks naar Zuid Frankrijk. Wilde Cvitanich bekijken, helaas geblesseerd....
Past wel in het beeld, bij die club gaat alles mis momenteel. Verwacht deze week nog wel wat paniek aankopen daar.
Lachwekkende club. Teren nog steeds op de Europacup van 70 en 4 landskampioenschappen in 40 jaar en dat noemt zich een topclub. Dat magische legioen van ze is ook één van de grootste mythes van West-Europa. Ze hebben hert financieel weer een beetje op orde en ze gaan weer allemaal rare dingen doen en net niet spelers halen. Waar is die o zo geweldige jeugdopleiding opeens? Zal me niet verbazen als die ooit weer dik in de schulden raken.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ze maken nu weer precies dezelfde fouten als enkele jaren geleden, allemaal niets toevoegende oude 'over-the-top' spelers halen. Ze hadden de weg van eigen jeugd gewoon verder moeten doorzetten.
nou nou
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Is toch niet te geloven zoiets?

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... ards.dhtml

Gaat er daar dan ook niks meer goed?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

dirk3 schreef:Is toch niet te geloven zoiets?

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... ards.dhtml

Gaat er daar dan ook niks meer goed?
Het past wel in het verhaal van de transfervrije spelers zonder restwaarde die ze tot nu toe achterin aangetrokken hebben.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ajax loot Barcelona, Paris Saint-Germain en Apoel Nicosia in de Champions League. Lekker dan. Die zijn waarschijnlijk weer zeer snel uitgespeeld op het Europese hoogste podium. Maar ach, 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Beetje kansloze opmerking. En zij spelen tenminste Europees. Wij mogen blij zijn als we dat nog een keertje doen.
The two most powerful warriors are patience and time.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Mackan68 schreef:Ajax loot Barcelona, Paris Saint-Germain en Apoel Nicosia in de Champions League. Lekker dan. Die zijn waarschijnlijk weer zeer snel uitgespeeld op het Europese hoogste podium.'
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Toch wel jammer, het zou wel weer eens leuk zijn een Nederlandse club die in de CL overwintert. Aan de andere kant, wordt je derde dan is er nog wel het een en ander mogelijk in de EL, mits ze zich daartoe kunnen zetten want ook dat toernooi loopt de laatste jaren niet altijd even soepel bij Ajax.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Geheid zien ze bij Ajax mogelijkheden om te overwinteren in de CL. Sukkels...
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

DSCH schreef:
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Toch wel jammer, het zou wel weer eens leuk zijn een Nederlandse club die in de CL overwintert. Aan de andere kant, wordt je derde dan is er nog wel het een en ander mogelijk in de EL, mits ze zich daartoe kunnen zetten want ook dat toernooi loopt de laatste jaren niet altijd even soepel bij Ajax.
Nee het blijft natuurlijk altijd een loterij met de tegenstanders. Maar het moet toch wel een schokkende conclusie zijn voor de Amsterdammers dat ze, ondanks dat ze de laatste jaren onbetwist kampioen werden, Europees helemaal niets klaarspelen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Voorstopper schreef:Beetje kansloze opmerking. En zij spelen tenminste Europees. Wij mogen blij zijn als we dat nog een keertje doen.
Met zo'n grote begroting en grote bek mag je dat ook wel van ze verwachten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ajax treft het de laatste jaren ook niet in de CL, ze loten steeds minimaal twee Europese topclubs. Als ze gunstig loten, kan de tweede ronde gehaald worden, maar daar zal ook dit seizoen weer geen sprake van zijn.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Gearard schreef:Ajax treft het de laatste jaren ook niet in de CL, ze loten steeds minimaal twee Europese topclubs. Als ze gunstig loten, kan de tweede ronde gehaald worden, maar daar zal ook dit seizoen weer geen sprake van zijn.
Dat is absoluut waar. Hoe is het mogelijk dat je iedere keer maar weer in de poule des doods ingedeeld wordt. Je zou er bijna iets van beginnen te denken. Maar dat is natuurlijk volstrekt onmogelijk....
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 28-08-2014 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Ik voorspel een hoop narigheid in Rotterdam straks......

Niet te geloven dit.....maar past perfect in wat er daar gaande is de afgelopen weken.


saved by the bell....
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Lucky bastards inderdaad, die Feyenoorders. Dat ze het zover laten komen is toch te erg voor woorden? Twente er wel uit tegen een Azerbaijaans houthakkersploegje. Ook Zwolle eruit, of er moet nog een wonder geboren, al lag dat wel in de lijn der verwachtingen.

Het Nederlandse voetbal is stervende.....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Wat voor medicijn moet ons dan volgens jou helpen om de opkomst van de steenrijke clubs in het oosten het hoofd te bieden?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Als FIFA maffiabaas Blatter blijft zitten waar hij zit gaat er de komende 3-4 jaar niets veranderen. Alleen FIFA kan iets teweeg brengen, verder niemand. Met andere woorden, we zijn overgeleverd aan een seniele, megalomane, oude bok.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

De fase waarin de eredivisie nu de laatste jaren inzit, doet me zo denken aan de jaren tachtig van de vorige eeuw. Toen lukte het de Nederlandse clubs ook niet om verder te komen in de toen nog 3 Europa cup divisies.

Ik moet wel zeggen, dat ik nu een stuk somberder ben. Toen zag je toch, dat het gemiddelde niveau beter was en dat er een geweldige generatie er aan zat te komen.

En dat zie ik nu een stuk minder, ook omdat veel jongens al zo vroeg weggaan.

Maar wat ik nog veel erger vind, is bijv. het commentaar van Schreuder op de wanprestatie. Hij zou de nieuwe ster zijn aan het trainersfirnament. Voor hem maakt die rare Joop zo´n kolderieke constructie met Michel Jansen.
En dan na zo´n blamage komen met teksten als " jammer" en " ik ben wel tevreden". Godbetert eruit tegen een club uit Azerbeidzjan.

Dan heb ik nog liever Aad de Mos, die ooit na een nederlaag van Ajax tegen Bohemians Praag, de legendarische woorden " met deze jongens win je de oorlog niet" sprak. En dan had die het over vBasten, en met name Rijkaard en Vanenburg. Hij kreeg gelukkig ongelijk. Maar hij gaf ze wel terecht op hun flikker na een wanprestatie. Maar meneer Schreuder is tevreden.....technisch-tactisch zal het wel goed zijn. Maar onze topsportmentaliteit is bedroevend op voetbal gebied. Ze moeten maar eens goed naar Esther Schippers, Epke Zonderland, de Hockeydames, zwemmers kijken. Hoe die zich opofferen en zich K... voelen na een verlies.
Laatst gewijzigd door john2p op 28-08-2014 23:51, 2 keer totaal gewijzigd.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Mackan68 schreef:Als FIFA maffiabaas Blatter blijft zitten waar hij zit gaat er de komende 3-4 jaar niets veranderen. Alleen FIFA kan iets teweeg brengen, verder niemand. Met andere woorden, we zijn overgeleverd aan een seniele, megalomane, oude bok.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Maar helaas vrees ik ook dat als hij weg is, er wel weer een andere (grotere) gek komt.

Macht en geld corrumpeert.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

john2p schreef:De fase waarin de eredivisie nu de laatste jaren inzit, doet me zo denken aan de jaren tachtig van de vorige eeuw. Toen lukte het de Nederlandse clubs ook niet om verder te komen in de toen nog 3 Europa cup divisies.

Ik moet wel zeggen, dat ik nu een stuk somberder met. Toen zag je toch, dat het gemiddelde niveau beter was en dat er een geweldige generatie er aan zat te komen.

En dat zie ik nu een stuk minder, ook omdat veel jongens al zo vroeg weggaan.

Maar wat ik nog veel erger vind, is bijv. het commentaar van Schreuder op de wanprestatie. Hij zou de nieuwe ster zijn aan het trainersfirnament. Voor hem maakt die rare Joop zo´n kolderieke constructie met Michel Jansen.
En dan na zo´n blamage komen met teksten als " jammer" en " ik ben wel tevreden". Godbetert eruit tegen een club uit Azerbeidzjan.

Dan heb ik nog liever Aad de Mos, die ooit na een nederlaag van Ajax tegen Bohemians Praag, de legendarische woorden " met deze jongens win je de oorlog niet". En dan had die het over vBasten, en met name Rijkaard en Vanenburg. Hij kreeg gelukkig ongelijk. Maar hij gaf ze wel terecht op hun flikker na een wanprestatie. Maar meneer Schreuder is tevreden.....technisch-tactisch zal het wel goed zijn. Maar onze topsportmentaliteit is bedroevend op voetbal gebied. Ze moeten maar eens goed, naar Esther Schippers, Epke Zonderland, de Hockeydames, zwemmers kijken. Hoe die zich opofferen en zich K... voelen na een verlies.
+1 Helemaal niets aan toe te voegen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Dream on Bubbe.

Financial Fair Play is gewoon een gotspe, een fantoombeeld van dhr. Platini. Clubs kunnen dit zeer makkelijk omzeilen met externe financierders, of zelf totale overnames door suikerooms, zie PSG, Monaco, Chelsea, Manchester City.

Denk je nou echt dat de rijke clubs met een grote schuldenlast zich zo laten vangen?

Je ziet toch welke belachelijke transferbedragen er worden betaald, terwijl de bedoeling was om dit tegen te gaan met Financial Play. Het wordt alleen maar meer.

Ik geloof dat er maar 1 remedie is. 10 jaar lang NIET meer kijken, zodat voetbal niet meer commercieel interessant is. Dan opnieuw beginnen, maar dan vanaf het begin met finananciële regels.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Schaken dacht bij 3-3 aan verlengen..... Hoe is het mogelijk!

Je ziet een speler voor je die even temporiseert, om de dreiging van een 3-4 weg te nemen. Om vervolgens toe te willen slaan in de verlenging. Na het laatste fluitsignaal wandelt hij naar de kant om even wat te drinken. Schud zijn benen los en steekt zijn duim nog even omhoog naar het publiek. Het komt goed, ik ga het voor jullie doen......
Plaats reactie