Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 28-08-2014 12:26

BK2007 schreef:
Zomaar een paar citaten dat je eigenlijk ook niet weet wat de club wel of niet mbt sponsoren precies doet.


Dat beweert Mackan toch ook niet. :roll:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 28-08-2014 13:05

Sorry maar als er sponsorcontracten aflopen en die bedrijven worden niet eens gepolst voor verlenging, dan kan je wel stellen dat het slappe hap is op de commerciele afdeling.


dat bedoel ik helemaal niet Grimo, dat zou slordig zijn, niet te selectief quoten, als je het hele bericht goed had gelezen was dat niet de strekking zijn.

Overigens zijn wij als oud sponsor vorig jaar juist wel benaderd om weer lid te worden en uitgenodigd, dus ze doen wel degelijk hun best. Sponsoren zoeken, zorgen dat er geen verdwijnen is momenteel vechten tegen de bierkaai.

Er zitten hier mijns inziens iets te veel roeptoeters die alleen maar als stuurlui op de wal wat beweren
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 28-08-2014 13:27

BK2007 schreef:Zomaar een paar citaten dat je eigenlijk ook niet weet wat de club wel of niet mbt sponsoren precies doet.


Nee, dus daarom vraag ik daar naar bij iemand die in ieder geval de suggestie wekt (ik wantrouw kaaskop in deze dus absoluut niet, maar ieder woord moet hier kennelijk afgewogen worden) dicht bij het vuur te zitten. Jij gelooft ook in je eigen aannames en voelt je daarbij ook nog op een of andere onduidelijke manier gesteund door verhalen die alleen in het geruchtencircuit de ronde doen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 28-08-2014 13:33

kaaskop schreef:Op de vraag hoe het zit met contacten binnen OSSH:
Jaarlijks komt de accountmanager (in mijn geval is dat al jaren Freddy Hut) langs.
Niet overdreven vaak, maar daar zit een ondernemer ook niet op te wachten.
Daarnaast via 06 of mail altijd gemakkelijk benaderbaar.
Daar is niets mis mee.

Goed om te lezen. Én positief!
Dit is dus duidelijk 1 kant van het verhaal. Ik heb ook al wat andere verhalen gelezen en dat is absoluut een gemiste kans bij iedere sponsor die dat contact niet zo ervaart.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 28-08-2014 13:36

TORCIDA schreef:Sorry maar als er sponsorcontracten aflopen en die bedrijven worden niet eens gepolst voor verlenging, dan kan je wel stellen dat het slappe hap is op de commerciele afdeling.


dat bedoel ik helemaal niet Grimo, dat zou slordig zijn, niet te selectief quoten, als je het hele bericht goed had gelezen was dat niet de strekking zijn.

Overigens zijn wij als oud sponsor vorig jaar juist wel benaderd om weer lid te worden en uitgenodigd, dus ze doen wel degelijk hun best. Sponsoren zoeken, zorgen dat er geen verdwijnen is momenteel vechten tegen de bierkaai.

Er zitten hier mijns inziens iets te veel roeptoeters die alleen maar als stuurlui op de wal wat beweren[/quote]


Je hoeft geen stuurlui te zijn op de wal, als je alle lege businessruimtes ziet na een wedstrijd,een compeet lege erelounge, en 9 lege skyboxen. Je hoeft geen roeftoeter te zijn om te constaren dat het het niet goed goed gaat op de commerciele afdeling als er nog maar 500 sponsoren zijn. Mooi dat jullie als oud sponsor weer zijn benaderd, zouden ze ook moeten doen met bedrijven die nooit zijn gestopt met sponsoren maar waarvan de contracten zo zijn aflopen....

In alle OSSH ruimte, hoe mooi ze ook zijn verbouwd, kan je na een uur na de wedstrijd van de ene zaal naar de andere zaal kijken..zo leeg. En al die lege plekken op de hoofdtribune, ter hoogte van de middelijn? Een grote kale plek, dat was voorheen ondenkbaar.

De huidige accountmanagers die er nu zijn, waren het ook in de tijden dat sponsors bijna op een wachtlijst stonden. Dat was makkelijke handel voor ze. Maar nu moeten ze aan de bak, verkopen! En daar zijn ze toch niet zo goed in.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 28-08-2014 15:53

[quote]De huidige accountmanagers die er nu zijn, waren het ook in de tijden dat sponsors bijna op een wachtlijst stonden. Dat was makkelijke handel voor ze. Maar nu moeten ze aan de bak, verkopen! En daar zijn ze toch niet zo goed in.[/quote]

dat zeg ik dus, de beste stuurlui staan aan wal. Dat heeft niets met constateren van lege plekken te maken, maar met de naifiteit om in een zin te menen men niet goed genoeg is. Hoeveel van de huidige sponsoren zijn nieuw? Dat lees je hier nergens.. Jij gaat of op een opmerking hier over iemand die niet is benaderd, dat is toch geen representatief beeld om maar direct een negatief statement te maken dat ze niet goed genoeg zijn? Wat dat betreft zijn er een aantal hier die zo bij de telegraaf kunnen werken, die leggen ook alles negatief uit, om maar stemming en sensatie te maken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 28-08-2014 16:31

TORCIDA schreef:
dat zeg ik dus, de beste stuurlui staan aan wal. Dat heeft niets met constateren van lege plekken te maken, maar met de naifiteit om in een zin te menen men niet goed genoeg is. Hoeveel van de huidige sponsoren zijn nieuw? Dat lees je hier nergens.. Jij gaat of op een opmerking hier over iemand die niet is benaderd, dat is toch geen representatief beeld om maar direct een negatief statement te maken dat ze niet goed genoeg zijn? Wat dat betreft zijn er een aantal hier die zo bij de telegraaf kunnen werken, die leggen ook alles negatief uit, om maar stemming en sensatie te maken.


Precies.
Blij dat supporters als jij en bijv., Wizard hier posten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan13 » 28-08-2014 17:11

We kunnen hier heen en weer blijven schrijven over de gevolgen, maar ik vraag me toch meer af wat de oorzaak van de teruglopende sponsor aantallen zijn.

Natuurlijk heeft de crisis een grote impact op de sponsor aantallen (faillissementen etc.). De bestuurlijke onrust heeft natuurlijk ook niet tot groei geleidt, en nieuwe clubs als PEC Zwolle en Cambuur, zullen ook de nodige sponsors hebben veroverd.

Aan de eerste twee punten kun je vrij weinig (meer) doen. Aan het laatste punt valt nog wel winst te behalen, natuurlijk zullen er sponsoren kiezen voor een club die dichterbij hun bedrijf gevestigd is omdat hun klanten kring daar hoogstwaarschijnlijk ook grotendeels vandaan komt. Maar de teruglopende sponsoren aantallen is al bezig voor het intreden van Cambuur in de eredivisie.

Wat ik voornamelijk denk is dat de sponsorbedragen die onze club hanteert niet meer van deze tijd zijn. Een sponsor probeert winst te halen uit haar of zijn investering. Als de investering te hoog zijn en het rendement te laag, zal hij dit laten vallen, logisch. Nu de sponsorruimtes zo leeg zijn, lijkt het mij een kwestie van vraag en aanbod, oftewel je zal de prijselasticiteit moeten gaan uitrekenen (sowieso geloof ik in het principe massa=kassa). Als de prijs daalt, nemen de sponsoraantallen dan toe?

Bijv: Als ik als sponsor zou kunnen kiezen om te kunnen netwerken voor 1600 (Heerenveen) euro per seizoen of voor 800 (cambuur, pec zwolle). En hiervoor eigenlijk beide keren hetzelfde voor terug krijg, is deze keuze snel gemaakt lijkt mij.

Het lijkt mij dus goed om de prijzen eerst te verlagen, zodra je alles weer vol hebt (ook aantrekkelijker voor de sponsoren), kun je de sponsorbedragen weer laten stijgen (vraag en aanbod).

En je kunt beter 1000 kleine sponsoren hebben dan 100 grote sponsoren. Wederom, vind ik ook nog steeds dat sponsoren meer aandacht verdienen, Heerenveen TV heeft hier inmiddels een goeie start mee gemaakt door de sponsoren de wedstrijd uitslagen te laten voorspellen, hier zijn volgens mij nog tal andere creatieve oplossingen voor op de sponsoren in het daglicht te zetten. Waar ik vooral over val is dat er alleen grotere sponsoren op de site worden gepubliceerd, de andere sponsoren worden weg gestopt onder het nieuws van de OSSH. Natuurlijk hoeven de kleine sponsoren niet meteen in Heerenveen TV. Maar een kleine vermelding met een kleine introductie op de website of op Facebook lijkt me een kleine moeite. Bovendien zal dit ook als positief worden ervaren voor zowel supporters als andere sponsoren.

Natuurlijke zullen er nog andere beweegredenen zijn waarom sponsoren stoppen, graag vraag ik dan ook aan @kaaskop wat zijn beweegreden was om te stoppen.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor kaaskop » 28-08-2014 18:17

Hallo Feanfan,
Nog steeds zit ik in vak 3 en ik ben (nog) niet gestopt met sponsoring.
Inmiddels ben ik bezig (vanwege leeftijd) om mijn zaak te verkopen.
Dat (en niets anders) is dan mijn reden om te stoppen.
Maar misschien blijf ik op een of andere manier ook wel lid, maar dat weet ik nu nog niet.
Tegenwoordig hebben ze volgens mij ook wel een lidmaatschap voor oud-sponsors.
Dan krijg je een wat uitgekleed pakket, bijv. zonder naamsvermelding e.d.
En zo niet, dan zal ik op de noord-tribune plaatsnemen. Daar heb ik al jaren nog 2 stoelen.

Waarom is het binnen een uur na de wedstrijd zo leeg in de sponsorruimtes?
Daar heb ik natuurlijk wel een idee over.
Voorheen kregen wij als OSSH-lid per seizoen een aantal consumptiebonnen.
(veel te weinig uiteraard, maar dat terzijde)
Sinds vorig seizoen zijn die bonnen afgeschaft.
Daar staat tegenover dat alle consumpties in de OSSH-ruimtes gratis zijn tot aan de persconferentie.
Wat zie je nu gebeuren?
Zodra de persconferentie is afgelopen, is iedereen vertrokken, want anders moet je losse consumptiebonnen gebruiken.
Die moet je weer uit een andere ruimte halen, en dat komt er dan niet van.

De verbouwing op west nodigt (mij) niet uit om langer te blijven dan voorheen.
Heel donker allemaal. Dat zou gezellig moeten zijn. Niet dus.
Komt bij dat in de ruimte waar wij altijd zitten (volgens mij is dar de Kras-zaal, maar zeker weten doe ik dat niet)
is uitgebreid met een podium.
Daar moeten zo nodig na de wedstrijd artiesten optreden.
Een hele hoop herrie, zodat ondernemers niet meer met elkaar kunnen communiceren.
Ook daarom gaan de mensen sneller weg dan voorheen.
Dit kan nooit de bedoeling zijn volgens mij.
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan13 » 28-08-2014 18:46

kaaskop schreef:Hallo Feanfan,
Nog steeds zit ik in vak 3 en ik ben (nog) niet gestopt met sponsoring.
Inmiddels ben ik bezig (vanwege leeftijd) om mijn zaak te verkopen.
Dat (en niets anders) is dan mijn reden om te stoppen.
Maar misschien blijf ik op een of andere manier ook wel lid, maar dat weet ik nu nog niet.
Tegenwoordig hebben ze volgens mij ook wel een lidmaatschap voor oud-sponsors.
Dan krijg je een wat uitgekleed pakket, bijv. zonder naamsvermelding e.d.
En zo niet, dan zal ik op de noord-tribune plaatsnemen. Daar heb ik al jaren nog 2 stoelen.

Waarom is het binnen een uur na de wedstrijd zo leeg in de sponsorruimtes?
Daar heb ik natuurlijk wel een idee over.
Voorheen kregen wij als OSSH-lid per seizoen een aantal consumptiebonnen.
(veel te weinig uiteraard, maar dat terzijde)
Sinds vorig seizoen zijn die bonnen afgeschaft.
Daar staat tegenover dat alle consumpties in de OSSH-ruimtes gratis zijn tot aan de persconferentie.
Wat zie je nu gebeuren?
Zodra de persconferentie is afgelopen, is iedereen vertrokken, want anders moet je losse consumptiebonnen gebruiken.
Die moet je weer uit een andere ruimte halen, en dat komt er dan niet van.

De verbouwing op west nodigt (mij) niet uit om langer te blijven dan voorheen.
Heel donker allemaal. Dat zou gezellig moeten zijn. Niet dus.
Komt bij dat in de ruimte waar wij altijd zitten (volgens mij is dar de Kras-zaal, maar zeker weten doe ik dat niet)
is uitgebreid met een podium.
Daar moeten zo nodig na de wedstrijd artiesten optreden.
Een hele hoop herrie, zodat ondernemers niet meer met elkaar kunnen communiceren.
Ook daarom gaan de mensen sneller weg dan voorheen.
Dit kan nooit de bedoeling zijn volgens mij.


Duidelijk verhaal, eerste punt van verbetering, meer consumpties na de wedstrijd voor de sponsoren dus. Rustigere ruimtes om te socializen etc.

Als je nou van elke sponsor zo'n uitleg krijgt, kun je snel een plan van aanpak maken.

Dankjewel voor je uitleg!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Thinkman » 28-08-2014 19:33

Een korte video impressie van de vernieuwde OSSH ruimtes op de off. clubsite.
Dat ziet er best heel gelikt uit, met voor elk wat wils!

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/rondleiding-vernieuwde-ossh-ruimtes/10
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 28-08-2014 19:43

:lol: je was me net voor. Wilde de link hier ook neerzetten !
Ziet er top uit.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 00:17

TORCIDA schreef:
dat zeg ik dus, de beste stuurlui staan aan wal. Dat heeft niets met constateren van lege plekken te maken, maar met de naifiteit om in een zin te menen men niet goed genoeg is. Hoeveel van de huidige sponsoren zijn nieuw? Dat lees je hier nergens.. Jij gaat of op een opmerking hier over iemand die niet is benaderd, dat is toch geen representatief beeld om maar direct een negatief statement te maken dat ze niet goed genoeg zijn? Wat dat betreft zijn er een aantal hier die zo bij de telegraaf kunnen werken, die leggen ook alles negatief uit, om maar stemming en sensatie te maken.



Ik heb het niet over één iemand die niet benadert is. Dat zijn er veel meer. Maar goed, we hebben idd hele goede accountmanagers, ze slepen de ene na de andere sponsor na binnen. Hou op en dream on!
De hele ossh is een dooie en saaie bende en dat komt doordat er geen kip rond loopt. En ondernemers die moeten betalen na de persconferentie en daarom maar weg gaan? Ik weet zeker dat wanneer het wel gezellig is men niet weg gaat en een paar bonnetjes koopt. Sluit nu eens de helft van de zalen zodat sponsoren weer bij elkaar staan in een volle gezellige ruimte ipv dat ze nu om hun heen kijken in half lege zaak. De Business ruimtes zijn gebouwd op basis 1150 sponsoren maar als er nog maar 500 rondlopen wordt het een kale lege boel zoals nu het geval is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 29-08-2014 08:26

Grimo schreef:
Ik heb het niet over één iemand die niet benadert is. Dat zijn er veel meer.


Maak hier maar een lijstje.
Zo, niet dan zit je als zo vaak maar wat te roeptoeteren, mede supporters te bashen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 08:40

BK2007 schreef:
Maak hier maar een lijstje.
Zo, niet dan zit je als zo vaak maar wat te roeptoeteren

Dit is wel een hele grote vette inkopper BK2007. Maar ik stel me op als Mark Uth en mis deze enorme kans voor open goal.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 08:41

BK2007 schreef:
Maak hier maar een lijstje.
Zo, niet dan zit je als zo vaak maar wat te roeptoeteren, mede supporters te bashen.


Sodemieter op. Als je het niet gelooft dan geloof je het toch lekker niet op. Dacht je nou echt dat ik de die bedrijven hier neer zet, vanwege jou, jij die contant de grootste onzin verkoopt en loopt te trollen. De desbetreffende bedrijven heb ik afgelopen zaterdag aan een accountmanager doorgegeven, aan hun nu om het op te pakken.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2014 09:28

k heb het niet over één iemand die niet benadert is. Dat zijn er veel meer. Maar goed, we hebben idd hele goede accountmanagers, ze slepen de ene na de andere sponsor na binnen. Hou op en dream on!
De hele ossh is een dooie en saaie bende en dat komt doordat er geen kip rond loopt. En ondernemers die moeten betalen na de persconferentie en daarom maar weg gaan? Ik weet zeker dat wanneer het wel gezellig is men niet weg gaat en een paar bonnetjes koopt. Sluit nu eens de helft van de zalen zodat sponsoren weer bij elkaar staan in een volle gezellige ruimte ipv dat ze nu om hun heen kijken in half lege zaak. De Business ruimtes zijn gebouwd op basis 1150 sponsoren maar als er nog maar 500 rondlopen wordt het een kale lege boel zoals nu het geval is.


Over roeptoeters gesproken, je trapt wat open deuren in. Natuurlijk is het leeg als je maar de helft aan sponsoren in een ruimte drukt terwijl er plaats is voor 1000. Maar dat zegt toch niets over de kwaliteiten van een accountmanager? of over hoe moeilijk het is? Daarnaast kun je je afvragen wat het initiatief is van de sponsoren zelf? Of gaan ze allemaal op hun kont zitten en willen ze vermaakt worden? Kom eens met ideeen ipv alleen maar roepen wat fout gaat of beter moet, zo makkelijk scoren...
dat zou Uth zelfs nog lukken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 09:35

TORCIDA schreef:
Over roeptoeters gesproken, je trapt wat open deuren in. Natuurlijk is het leeg als je maar de helft aan sponsoren in een ruimte drukt terwijl er plaats is voor 1000. Maar dat zegt toch niets over de kwaliteiten van een accountmanager? of over hoe moeilijk het is? Daarnaast kun je je afvragen wat het initiatief is van de sponsoren zelf? Of gaan ze allemaal op hun kont zitten en willen ze vermaakt worden? Kom eens met ideeen ipv alleen maar roepen wat fout gaat of beter moet, zo makkelijk scoren...
dat zou Uth zelfs nog lukken.



Tja het is altijd heel makkelijk om te roepen dat iemand open deuren intrapt. Dat die open deuren in te trappen zijn is nu net het probleem van deze club. Weet je..ga jij het goede accountmanagers vinden. Ik vind dat niet.
Ah nu moet ik met ideeen komen haha! Kom op zeg, de kern van dit probleem ligt diep in de club, zolang er hier nog bepaalde mensen rondlopen zal er weinig veranderen, met hoeveel ideeen ik ook kom.

Over een idee gesproken die heb ik al aangegeven in mijn vorige post. Beter lezen dus.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2014 09:39

je wordt een soort persiflage van je zelf Grimo...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 10:07

TORCIDA schreef:je wordt een soort persiflage van je zelf Grimo...



Hahaha makkelijke reaktie. Had van je ook niet anders verwacht gezien je vorige reaktie. We zijn het niet met elkaar eens klaar, laten we niet persoonlijk worden verder.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 10:16

Ook kaaskop geeft in mijn ogen een paar goede zaken aan waarnaar gekeken zou moeten worden.
Ik ben het ook niet altijd helemaal met Grimo eens, maar in dit verhaal heeft hij een heel goed punt.
In gloriedagen de boel bij elkaar houden vergt minder kwaliteit dan als het slechter gaat nieuwe bronnen aanboren. Tot op heden blijken er vraagtekens gezet te kunnen worden of de accountmanagers allemaal capabel genoeg zijn. Of dat er daar misschien wel meer fte's bij zouden moeten? Ik zeg ook maar wat. Maar volgens mij is er nog steeds geen sprake van groei in het aantal sponsors. En dan gaat het daar dus niet goed.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2014 10:49

Even een kleine opsomming van nieuwe sponsoren van Heerenveen sinds februari.

In de maand maart hebben wij de volgende bedrijven mogen verwelkomen binnen onze businessclub:
In maart heeft allereerst Bert Sloot Holding BV zich aangesloten bij de OSSH. Sinds half maart bezetten de heer Sloot en zijn gasten en/of collega’s twee stoelen op Loge West.

Tevens is Zicht, risico- en verzekeringsadviseur sinds de wedstrijd tegen N.E.C. ingestapt als OSSH-lid. De heer Vos en zijn gasten en/of collega’s zijn tijdens de wedstrijden te vinden in vak 6 op de westtribune.

Sc Heerenveen heeft vanmiddag de samenwerking bekrachtigd met een aantal sponsoren. Caparis, Actifood en Autoland van den Brug/Friesland Lease zetten hun handtekening onder een contract dat de bedrijven de komende jaren aan de voetbalclub verbindt. Namens sc Heerenveen heette voorzitter Jelko van der Wiel de gasten welkom. Hij benadrukte hierbij het belang van sponsoring voor de voetbalclub en een goede samenwerking.

Eén van de aanwezige partijen was Caparis N.V. Dit bedrijf is al jarenlang sponsor bij sc Heerenveen en sinds 2010 Supplier. Vier jaar geleden zijn sc Heerenveen en Caparis een samenwerking aangegaan ten aanzien van de schoonmaak en de post. De coöperatie levert Caparis een hoop werk op dat goed aansluit bij het personeel van de onderneming. sc Heerenveen op haar beurt kiest voor kwaliteit en vindt haar maatschappelijke verantwoording zeer belangrijk. Algemeen directeur Philip Glas tekende een sponsorovereenkomst die duurt tot en met juni 2017.
Ook Autoland van den Brug/Friesland Lease tekende een nieuwe overeenkomst tot en met juni 2017. Beide partijen zijn Supplier en op deze manier sinds 2009 verbonden aan de club. De lease van auto’s loopt via Friesland Lease en betreffende auto’s zijn afkomstig van Autoland van den Brug. Autoland van den Brug is sinds 1997 al sponsor bij sc Heerenveen, onder meer als co-sponsor, Business Partner en de laatste jaren als Supplier. Namens Autoland van den Brug werd het contract getekend door Hans van den Brug en namens Friesland Lease door Mirjam Marinus.
Alewijnse Zwolle is na even weg te zijn geweest weer terug als sponsor bij sc Heerenveen! De heer Zwemer en zijn gasten en/of collega’s zijn vanaf komende wedstrijd tegen PEC Zwolle te vinden op Loge oost.

De heer Speel is met zijn bedrijven Heidewoud Beheer B.V. & OS Vastgoed B.V. lid geworden van de OSSH. Vanaf de wedstrijd tegen NAC Breda op 22 februari jl. is hij samen met zijn gasten en/of collega’s bij de wedstrijden te vinden op Loge west.

Noordelijk Schade Taxatie Bureau B.V. is per half februari ingestapt als nieuw OSSH-lid. Vanaf afgelopen thuiswedstrijd tegen NAC Breda bezetten de heer de Vries en zijn gasten en/of collega’s twee stoelen op Loge West.

ESB Catering en Verhuur is sinds begin februari sponsor bij sc Heerenveen. De heer Zijlstra en zijn gasten en/of collega’s zijn tijdens de wedstrijden te vinden in vak 3 op de westtribune.



Wat opvallend is dat op de hier gedumpte lijst van gestopte sponsoren Alewijnse staat... maar nuance is bij de meesten hier ver te zoeken...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 11:04

TORCIDA schreef:
Wat opvallend is dat op de hier gedumpte lijst van gestopte sponsoren Alewijnse staat... maar nuance is bij de meesten hier ver te zoeken...


Hoezo nuance? Er staat toch ook dat Alwijnse even weg geweest is als sponsor? Mooi dat hij weer terug is.

Dus we kunnen constateren dat sinds februari met Bert Sloot Holding, Zicht Adviseurs, Alewijnse, dhr Speel, NSTB en EBS er wel zes (!!) nieuwe sponsoren zijn bijgekomen....Poeh poeh wel 6 nieuwe sponsoren in 7 maanden... :shock:

Duidelijker kunnen we het niet maken.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 11:14

TORCIDA schreef:Even een kleine opsomming van nieuwe sponsoren van Heerenveen sinds februari.

Wat opvallend is dat op de hier gedumpte lijst van gestopte sponsoren Alewijnse staat... maar nuance is bij de meesten hier ver te zoeken...

Een mooie uiteenzetting. Alleen het grootste gedeelte qua tekst gaat om verlengde contracten van Caparis/Friesland Lease en Autoland van den Brug. Dat er contracten verlengd worden is dik prima. Maar dat zorgt er alleen voor dat de lijst met sponsoren niet korter wordt. En ik kan het mis hebben, maar het lijkt mij de bedoeling dat die lijst toch op zijn minst binnen een aantal jaar weer op of over de 700 zou moeten zitten. Lijkt me geen raar streven als je van een 1200 af komt. Na een jaar nadat Veenstra op moest stappen zitten we 'nog steeds' maar rond de 550. En ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat dat ook nog een ruime schatting is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2014 11:34

hiermee bewijs je dus jouw bekrompen gedachte en kortzichtige reacties. Ik heb het hier over een kleine opsomming van hetgeen ik kon vinden. Het kunnen er inderdaad 7 zijn, maar ook meer want de lijst is niet compleet en niet actueel, er missen in ieder geval 2 maanden. Nou verwacht ik niet direct 100 nieuwe sponsoren in 2 maanden maar dan nog. Dus jouw poeh poeh is wederom op eigen kortzichtige gedachtegangen gebaseerd. Jouw voorbarige negatieve gejammer is wel aandoenlijk aan het worden zo. Je wilt niets positiefs zien en doet overkomen dat het allemaal niet zo moeilijk is. Bied je aan zou ik zeggen!
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 11:58

TORCIDA schreef:hiermee bewijs je dus jouw bekrompen gedachte en kortzichtige reacties. Ik heb het hier over een kleine opsomming van hetgeen ik kon vinden. Het kunnen er inderdaad 7 zijn, maar ook meer want de lijst is niet compleet en niet actueel, er missen in ieder geval 2 maanden. Nou verwacht ik niet direct 100 nieuwe sponsoren in 2 maanden maar dan nog. Dus jouw poeh poeh is wederom op eigen kortzichtige gedachtegangen gebaseerd. Jouw voorbarige negatieve gejammer is wel aandoenlijk aan het worden zo. Je wilt niets positiefs zien en doet overkomen dat het allemaal niet zo moeilijk is. Bied je aan zou ik zeggen!

Dit neigt een beetje naar om je heen blazen omdat je wordt aangesproken wordt op dingen die niet helemaal kloppen. Jet zet uiteen dat het zou gaan om nieuwe sponsoren. Wat dus niet klopt. Daar spreek ik je op aan en meer is het niet. Wat je er verder allemaal bij wenst te halen (200 sponsoren in 2 maanden) is al niet eens meer relevant op de manier waarop jij meent te moeten reageren. Koekoek!! Je doet je onderschrift overigens eer aan....Gebruik daarom ook maar niet meer woorden dan nodig. Want het merendeel is flauwekul. Het lijkt er op dat het hier verboden is om je zorgen kenbaar te maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 12:39

TORCIDA schreef: Je wilt niets positiefs zien en doet overkomen dat het allemaal niet zo moeilijk is. Bied je aan zou ik zeggen!



Prima. Noem jij de postivieve ontwikkelingen op sponsorgebied maar eens op over de afgelopen twee jaar. Ik zie ze niet, jij wel, dus ik ben benieuwd. Misschien krijg ik er dan een postivievere kijk op.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 29-08-2014 12:44

koekoek, zijn ook niet echt je eigen woorden mackie, waar heb ik het overigens over 200 sponsoren? Daarnaast staan er wel degelijk nieuwe sponsoren tussen. Staat er een sponsor tussen die weer opnieuw lid is terwijl hij op een eerder gedumpte lijst als vertrokken sponsor word genoemd, dus klakkeloos een lijst dumpen die niet klopt gaat er in als zoete koek. Wat ik met dit bericht duidelijk wilde maken is dat er alleen maar negatieve berichten belicht worden, maar de nuance om te zien wat er wel goed gaat volledig ontbreekt of niet relevant genoeg is. Het grappige is dat lieden als jij, grimo en nog een paar hier het forum vol kalken met nimmer aflatend negatief gezeik over alles wat beter moet kan of mensen die totaal niet deugen. Als er dan iemand probeert nuance aan te brengen wordt daar wat grappig en bijdehand over gedaan, of het is flauwe kul. Over zelfingenomen gesproken.. och en mijn onderschrift klopt dan toch precies mackkie
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 29-08-2014 12:47

TORCIDA schreef:Wat ik met dit bericht duidelijk wilde maken is dat er alleen maar negatieve berichten belicht worden, maar de nuance om te zien wat er wel goed gaat volledig ontbreekt of niet relevant genoeg is.


Belicht jij dan eens het postivieve van de sponsoring en commerciele afdeling.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2014 12:55

TORCIDA schreef:koekoek, zijn ook niet echt je eigen woorden mackie, waar heb ik het overigens over 200 sponsoren? Daarnaast staan er wel degelijk nieuwe sponsoren tussen. Staat er een sponsor tussen die weer opnieuw lid is terwijl hij op een eerder gedumpte lijst als vertrokken sponsor word genoemd, dus klakkeloos een lijst dumpen die niet klopt gaat er in als zoete koek. Wat ik met dit bericht duidelijk wilde maken is dat er alleen maar negatieve berichten belicht worden, maar de nuance om te zien wat er wel goed gaat volledig ontbreekt of niet relevant genoeg is. Het grappige is dat lieden als jij, grimo en nog een paar hier het forum vol kalken met nimmer aflatend negatief gezeik over alles wat beter moet kan of mensen die totaal niet deugen. Als er dan iemand probeert nuance aan te brengen wordt daar wat grappig en bijdehand over gedaan, of het is flauwe kul. Over zelfingenomen gesproken.. och en mijn onderschrift klopt dan toch precies mackkie

Mackie, mackkie?? Verkleinen van namen maakt je zelf niet groter, mocht je daarin geloven. Jij gebruikt ook woorden die van iemand anders geleerd hebt, net als ieder ander is het niet? Laten we nu a.u.b niet kinderachtig gaan doen (Torcie). Sorry, die 200 moest 100 zijn. Typefoutje.
Ik zeg nergens dat je geen nieuwe sponsoren genoemd hebt. Ik ging in op dat deel wat géén nieuwe sponsoren waren. Verder heb ik nergens lijsten gedumpt en ga ik daar helemaal niet op in. Jouw taalgebruik (gezeik) zegt meer over jou dan over zelfingenomenheid van mijn kant. Daar is namelijk geen sprake van. Als ik iets vind dat probeer ik dat to the point met argumenten duidelijk te maken. Maar je onderschrift klopt inderdaad. Jij kunt verder geen normale woorden vinden en meent dan zo van het bovenste plankje te moeten reageren. Succes met die tactiek verder! Komt bijzonder positief over!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten