Jeroen Lumu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 22-08-2014 17:29

wald pyk schreef:Geef die jongen toch een kans. Hij heeft hier nog geen bal geraakt of hij word al weer af gemaakt.
Hij geeft in de Leeuwarder aan dat hij vroeger inderdaad lastig was maar dat zijn leven heeft gebeterd.
Geef hen een kans.


Afgemaakt is een groot woord , maar alleen al het feit dat je als speler van Willem II naast je schoenen gaat lopen is natuurlijk droevig, twijfelachtig en bijna lachwekkend. Een quote in een krant zegt mij niet zo heel veel, maar hij krijgt hier een eerlijke kans om mijn "terechte"vooroordeel weg te nemen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Zwartje » 23-08-2014 08:37

wald pyk schreef:Geef die jongen toch een kans. Hij heeft hier nog geen bal geraakt of hij word al weer af gemaakt.
Hij geeft in de Leeuwarder aan dat hij vroeger inderdaad lastig was maar dat zijn leven heeft gebeterd.
Geef hen een kans.


Ja dat zeggen ze allemaal. Maar wel doodleuk pas geleden zijn contract ontbonden bij Ludogorets (al foute boel dat een jonge Nederlandse speler daar speelt). Hij is gewoon nog steeds lastig. Zal wel weer zo'n zelfde verhaal worden als Tannane, dat gevoel heb ik heel erg met hem. Het waren 10 fantastische maanden... :erm:
Zwartje
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 08-08-2014 11:30

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Gekko » 23-08-2014 10:05

Een gokje, je weet het nooit. Ziyech had ook een mentaal probleem en heeft dat verwonnen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Mackan68 » 23-08-2014 10:49

Zwartje schreef:
Ja dat zeggen ze allemaal. Maar wel doodleuk pas geleden zijn contract ontbonden bij Ludogorets (al foute boel dat een jonge Nederlandse speler daar speelt). Hij is gewoon nog steeds lastig. Zal wel weer zo'n zelfde verhaal worden als Tannane, dat gevoel heb ik heel erg met hem. Het waren 10 fantastische maanden... :erm:

Is met die kneuterclub in een kneutercompetitie wel gewoon bekerwinnaar én kampioen geworden. Als ik me niet vergis. Hij zegt dat de overstap naar Bulgarije achteraf geen handige was omdat men daar nauwelijks Engels spreekt. En dat hij het wellicht nodig had om met een schone lei te kunnen beginnen. Maar het lijkt er op dat dat hem bij voorbaat al niet gegund is. Ik ga er vanuit dat hij ons gaat verrassen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor oldtimer » 23-08-2014 10:54

Lumu had inderdaad nooit naar Bulgarije moeten gaan. Hij heeft zich er waarschijnlijk erg alleen gevoeld en de muren zullen hem zijn aangevlogen door gebrek aan contacten ( schat ik in ). Dat hij nu terug is vind ik eerder logisch dan dat we er " de lastpost " achter moeten zoeken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Appie_M » 23-08-2014 14:57

Ik heb niet zoveel verwachtingen van Lumu. Heb nooit op hem gelet in zijn jaartje bij Willem II en ben ook niet bepaald een fanatieke volger van het Bulgaarse voetbal. Kan alleen maar meevallen dus.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor wald pyk » 23-08-2014 15:22

We hebben allemaal wel eens domme dingen gedaan.Hij wil weer met een schone lei beginnen.
Iedereen verdiend een 2de kans.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Stiffie » 23-08-2014 22:48

Snelle, behendige speler. Mooi dat hij direct kan aanhaken en niet 4 weken nodig heeft om fit te worden.
Maandag mooi minuten laten maken bij de beloften.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Thinkman » 23-08-2014 22:52

Stiffie schreef:Snelle, behendige speler. Mooi dat hij direct kan aanhaken en niet 4 weken nodig heeft om fit te worden.
Maandag mooi minuten laten maken bij de beloften.


Toch leuk gevonden door Hans Vonk!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Peter » 24-08-2014 10:33

Moet nog wel oog krijgen voor zijn medespelers. Ik durf nog niet direct te zeggen of het was is. Lijkt mij een erg egoïstische speler. Kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat hij zijn medespelers nog niet kent. Nog even afwachten wat mij betreft. Vond het wel opmerkelijk dat hij mocht invallen. Had verwacht dat Van Amersfoort zijn debuut zou maken.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Wizard » 25-08-2014 10:15

Positieve eerste indruk van Lumu! Voor z'n fysiek is hij erg balvast. Benieuwd naar z'n voorzet en passeeracties.
Hij lijkt verder over inzicht en veel snelheid te beschikken. Erg benieuwd naar z'n ontwikkeling.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor marpykje » 25-08-2014 12:14

vanavond maar even kijken bij de beloften. Daar zal hij toch wel in de basis starten?
Avatar gebruiker
marpykje
Nieuw talent
 
Berichten: 80
Geregistreerd op: 28-03-2005 11:51
Woonplaats: h'veen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Delars » 26-08-2014 11:17

Hoorde dat Lumu gisteren erg goed was bij de beloften. Iemand die dit kan bevestigen?
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Mackan68 » 26-08-2014 17:20

Delars schreef:Hoorde dat Lumu gisteren erg goed was bij de beloften. Iemand die dit kan bevestigen?

Hij deed zijn best. Maar erg goed.... Ik heb in ieder geval nog niet echt gezien wat ik wel van hem verwacht. Dat hij pijlsnel is en een flitsende passeeractie in huis heeft. Maar hij heeft denk ik nog eventjes tijd nodig.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Peter de Vries 1970 » 30-08-2014 09:54

Lumu is net als Van la Parra een gok, maar hij heeft het in zich om echt een publieksspeler te worden. Op de flanken snelle jongens met Lumu en Larsson. Dat wordt nog leuk!!
Peter de Vries 1970
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 10-08-2014 17:54

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Stiffie » 03-10-2014 06:54

Hoe is het met 'Lunatic' Lumu? :roll:
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Rdv » 03-10-2014 07:12

Intussen is het alweer einde verhaal Lumu bij onze club. Citaat uit de LC van vandaag. "Hans Vonk: Dwight en ik zijn eensgezind, het is mooi geweest".

Zo krijg hij een nieuwe kans, verkloot hij het weer. Niet handig!
Rdv
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 02-10-2013 21:12

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 07:18

Rdv schreef:Intussen is het alweer einde verhaal Lumu bij onze club. Citaat uit de LC van vandaag. "Hans Vonk: Dwight en ik zijn eensgezind, het is mooi geweest".

Zo krijg hij een nieuwe kans, verkloot hij het weer. Niet handig!


Het is toch niet te filmen. Ik ben benieuwd wat het menneke heeft uitgespookt, dom jonkje.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 07:26

Hij stond bekend om zijn onprofessionele gedrag. Heerenveen had beter moeten weten. Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten...
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 07:59

Grimo schreef:Hij stond bekend om zijn onprofessionele gedrag. Heerenveen had beter moeten weten. Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten...


Het was een gok, en een verantwoorde gok ook. Hij was transfervrij, en ze konden zijn contract ontbinden. Hij krijgt het niet voor elkaar om echt professioneel te leven, prima, dan houden we ermee op.

Wat echter wel een serieuze kwestie is, is dat we nu eigenlijk echt geen back up vleugel meer hebben. Slagveer en Larsson, dat is het. Varga is blijkbaar niet goed genoeg voor een kans, en Thorsby is een noodoplossing. Vooralsnog hebben we er geen hinder van gehad dat Larsson er niet was, maar als Slagveer straks ook nog wat krijgt, dan gaat het erg krap worden.

Maar goed, dit wisten we al de hele tijd. Ontzettend krappe selectie, dan moet je geluk hebben dat een ieder heel blijft. En er geen contracten na een maand weer ontbonden worden. :wink:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Satyr » 03-10-2014 08:24

Haha, ook totaal geen diplomatiek gelul :mrgreen:

'De reden hiervoor is dat er tussen SC Heerenveen en Jeroen Lumu verschil van inzicht is over de wijze waarop het vak van profvoetballer moet worden ingevuld.'
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Voorstopper » 03-10-2014 08:26

Die jongen gooit zijn glazen goed in zo, dat wordt nooit meer wat.
Slagveer, Larsson, Thorsby en van Amersfoort als opties, het is behelpen, helemaal omdat we ook al zo weinig middenvelders hebben. Hoe ver is Kada?
Laatst bijgewerkt door Voorstopper op 03-10-2014 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Otsje P » 03-10-2014 08:26

BTW Grimo, was nog even naar boven gescrold, en zag geen reacties van je staan in het Lumu topic. Dan is het wel weer gemakkelijk om achteraf te komen met:

Grimo schreef:Hij stond bekend om zijn onprofessionele gedrag. Heerenveen had beter moeten weten. Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten...


Op die manier heb je het altijd goed natuurlijk. Als ze het niet hadden gedaan, en hij bij Cambuur de pannen van het dak zou spelen, dan had je het ook gebruikt om het Vonk weer kwalijk te nemen.

Gokje, feitelijk geen risico. Jammer, gebeurd bij iedere club.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor TORCIDA » 03-10-2014 08:31

Hij stond bekend om zijn onprofessionele gedrag. Heerenveen had beter moeten weten. Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten..


had het ook een euro kunnen worden. Waarom nou weer zo negatief.... Heerenveen wist dit en heeft deze gok genomen. Helaas pakt Lumu het niet op om dus de bekenden redenen. Het contract zat dus goed in elkaar, ze kunnen makkelijk en rechtsgeldig van hem af. Heeft dus niets met een dubbeltje op de eerste rang te maken. Maar met het gevoel dat ze Lumu, die echt wel voetbalpotentie bezit wel op het juiste spoor zouden krijgen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Thinkman » 03-10-2014 08:42

Jammer maar helaas. Heerenveen wilde hem nog een kans geven, maar hij heeft het helemaal zelf verknald. Kan nu wel een slotje op dit topic.
Als dit vertrek ook financieel weer wat ruimte oplevert, kunnen we binnenkort toch nog een nieuwe speler verwachten? Of zou Vonk nu wachten tot de winterstop?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor pes5 » 03-10-2014 08:43

Otsje P schreef:
Het was een gok, en een verantwoorde gok ook. Hij was transfervrij, en ze konden zijn contract ontbinden. Hij krijgt het niet voor elkaar om echt professioneel te leven, prima, dan houden we ermee op.

Wat echter wel een serieuze kwestie is, is dat we nu eigenlijk echt geen back up vleugel meer hebben. Slagveer en Larsson, dat is het. Varga is blijkbaar niet goed genoeg voor een kans, en Thorsby is een noodoplossing. Vooralsnog hebben we er geen hinder van gehad dat Larsson er niet was, maar als Slagveer straks ook nog wat krijgt, dan gaat het erg krap worden.

Maar goed, dit wisten we al de hele tijd. Ontzettend krappe selectie, dan moet je geluk hebben dat een ieder heel blijft. En er geen contracten na een maand weer ontbonden worden. :wink:


Eens met zowel het eerste als het tweede. Alleen weegt het tweede voor mij momenteel zwaarder. We hebben echt bijzonder matig bezette vleugels. Slagveer is naar mijn mening niet goed genoeg voor de basis, Larsson is geblesseerd, Van Amersfoort vind ik meer een spits, Thorsby mist snelheid en is een middenvelder. Varga is blijkbaar helemaal niet goed genoeg en ik weet niet of Kada of Gudmonsson er klaar voor zijn.

Vonk heeft gegokt en verloren. Wat Lumu betreft kun je hem dat niet kwalijk nemen. Wat ik hem wel kwalijk neem, is dat hij voor Van la Parra, Wildschut, Fazli en Bilal slechts een zekerheidje (Larsson) en een gokje heeft gehaald. Dat was al te weinig en dat breekt je nu dubbel op. De basis is niet goed genoeg en er is ook nog eens geen concurrentie.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Thinkman » 03-10-2014 08:51

Je kunt El Ghanassy wel bellen, die is ook beschikbaar. Maar dat is ook een gokje..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 08:52

Otsje P schreef:BTW Grimo, was nog even naar boven gescrold, en zag geen reacties van je staan in het Lumu topic. Dan is het wel weer gemakkelijk om achteraf te komen met:

Op die manier heb je het altijd goed natuurlijk. Als ze het niet hadden gedaan, en hij bij Cambuur de pannen van het dak zou spelen, dan had je het ook gebruikt om het Vonk weer kwalijk te nemen.

Gokje, feitelijk geen risico. Jammer, gebeurd bij iedere club.


Onzin Otsje. Dus je moet vooraf wat over hem schrijven anders mag je je mening niet uitten. Het is niet dat ik goed wil hebben ofzo.Daar gaat het mij niet om. Dit gokje kost niks dat is het geluk. Maar we hadden en hebben dringend buitenspelers nodig,dan zoek je vind ik jongens waar geen risico's aan kleven. Lumu had al wat behoorlijke krassen op zijn cv. Nu zakken eigenlijk Lumu en Heerenveen na een paar maanden al door het ijs. De posities zijn nu wederom niet dubbel bezet met echte buitenspelers, aangezien Varga nog niet in beeld is. Hadden ze een gokje gewaagd , wanneer we ruimer in de buitenspelers zaten was dit logischer geweest. Nu missen we weer een optie op een plek die onderbezet is.

Voor de aanvallers La Parra, Nwofor,Fazli,Bilal,La Parra. Wildschut en Finnbogason zijn nu slechts Larsson en Dalgaard gehaald als vervangers. Dat vind ik niet sterk zacht uitgedrukt.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 03-10-2014 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Grimo » 03-10-2014 09:08

Wordt nu een Pieter Busscher gemist in de organisatie die veel met de moeilijkere jongens bezig was?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeroen Lumu

Berichtdoor Superfries88' » 03-10-2014 09:25

Volgens de LC gaat het om afspraken negeren, ontbreken op trainingen en incidenten buiten het veld. Dat is niet het gedrag van iemand die zijn leven wilde beteren. Zijn eigen reactie is ook veelzeggend: er zijn dingen gebeurd, hij hoopt dat het elders nog goed komt met hem, maar dat weet hij zelf ook niet zeker...

Heerenveen heeft een risico genomen en helaas is dat slecht uitgepakt. Bij Dordrecht ging dat goed met Ojo, maar Lumu is blijkbaar weer anders. Het zegt wel genoeg dat een man als Lodeweges geen heil meer ziet in een langere samenwerking. Zijn loopbaan als profvoetballer is snel voorbij als hij niet snel die knop omzet.

Deze stap maakt de komst van een extra buitenspeler wel noodzakelijk.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten

cron