Amateurvoetbal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Appie_M » 15-07-2013 10:44

Ebiede schreef:en toch lees je heel veel mensen die het zo fijn vinden dat de derby terug is. Hierboven is cambuur in al zijn glorie.


Het heeft natuurlijk wel wat, de Friese Derby weer terug in de eredivisie. De afgelopen jaren zijn we op dat gebied natuurlijk niet bepaald verwend. We moesten het steeds doen met de surrogaatderby tegen Groningen, bij gebrek aan beter. Wat dat betreft ben ik blij dat Cambuur weer terug is, ook al denk én hoop ik dat het bij één jaartje blijft.

Wat betreft de harde kern van Cambuur, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik woon zelf in Leeuwarden en ik ken wel een paar van die lui en voor het grootste deel zijn dat alleen maar van dat aso-volk. Ik heb ook al genoeg dingen opgevangen over wat ze bijvoorbeeld met de buscombi van Heerenveen willen doen. Het stadion van Cambuur ligt in een volkswijk, compleet met nauwe straatjes en dergelijke. Een veelgehoorde Cambuur-uitspraak over de supporters van Heerenveen is dan ook: die komen de stad niet uit. Van wat ik gehoord heb lijkt het alsof sommigen zich meer verheugen op het geweld en eventuele supportersrellen met ons dan de derby zelf.

Het ergste is nog wel dat ze er ook nog gewoon trots zijn op dat geweldadige imago. Ik sprak laatst iemand van de supportersvereninging Kern van Cambuur (wel een aardige jongen verder, geen geweldadige hooligan). Hij zei dat Cambuur iets van 200/250 echte hooligans heeft. Hij bedoelde het vast niet zo, maar het klonk net alsof je met een generaal praat die je verteld hoeveel troepen zijn leger wel niet kan inzetten. Er zijn natuurlijk ook wel normale Cambuursupporters, een paar vrienden van mij zijn gewoon diehard Cambuur supporters maar zijn dat gewoon goede gozers waar je lekker mee kan ouwehoeren. Ook totaal niet geweldadig.

Maar goed, van wat ik dus opgevangen heb zijn ze nu al plannetjes aan het smeden. Dit heeft niks te maken met officiële kanalen maar vooral individuele supporters. En dan heb ik heus niet alleen maar over spandoekjes en tifo-acties. Mijn raad is dan ook: Als je zo rond 29 september iets geel-blauws ziet voorbijkomen, wees dan op je hoede.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Rienk prins » 15-07-2013 13:40

1e pot van DKV is tegen NAC, dat is meteen een Bus Combi. Dus er is ook niet veel vertrouwen in de eigen supporters.
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
Rienk prins
Selectiespeler
 
Berichten: 356
Geregistreerd op: 18-08-2010 12:59

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Appie_M » 15-07-2013 13:41

En terecht. Ik hoorde dat de buscombi van DKV-supporters duurder is dan normaal, omdat ze eventuele kapotte ramen vooraf al in rekening brengen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor rottevalle » 15-07-2013 14:28

Rienk prins schreef:Dat klopt, al heeft Viod wel degelijk een hele sterke ploeg hoor.. Die gaan makkelijk handhaven in de 3e klasse. Ploegen als Rottevalle en WTOC zijn aanzienlijk minder.

Daar geloof ik niks van. We gaan dit jaar richting linker rijtje in 3b. Onze selectie is van vijftien, wat vorig jaar gewoon te weinig bleek naar vijfentwintig man gegaan.
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Ebiede » 15-07-2013 15:05

@rottevalle dat zegt toch niets als jullie vb het vierde hebben opgeheven en hier mee vul je het eerste aan, wordt je daar niet beter van.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor rottevalle » 15-07-2013 15:08

Klopt maar dat is niet het geval. Wat oude jongens zijn teruggekomen na wat omzwervingen en we hebben wat jeugd van Drachtster boys gekregen. Dit houdt dus onder andere ook in dat we ons vierde niet hebben hoeven opheffen. We krijgen er een vijfde elftal bij.
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Flying Tilster » 15-07-2013 23:52

rottevalle schreef:
Rienk prins schreef:Dat klopt, al heeft Viod wel degelijk een hele sterke ploeg hoor.. Die gaan makkelijk handhaven in de 3e klasse. Ploegen als Rottevalle en WTOC zijn aanzienlijk minder.

Daar geloof ik niks van. We gaan dit jaar richting linker rijtje in 3b. Onze selectie is van vijftien, wat vorig jaar gewoon te weinig bleek naar vijfentwintig man gegaan.


VIOD gaat m.i. bovenin meedraaien in de 3e klasse.
Deze ploeg is het destijds gedegradeerd naar de 4e klasse, omdat de voltallige selectie vanaf meet af aan al tegen de toenmalige trainer (Rikus v/d Es) was. Ze hebben er in de 1e seizoenshelft toen helemaal nix aan gedaan. In de winter is er toen een spelersbijeenkomst geweest, waarna Rikus v/d Es de handdoek heeft geworpen. Echter.. toen was het leed al geleden en de interim-trainer Leen Spek kreeg het niet helemaal meer op de rit. Ze zijn er toen sneu uitgegaan tegen WTOC.

Kijkende naar de ploegen in 3B zal Rottevalle vast leuk meedoen, maar ik schat VIOD echt vele malen hoger in.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-08-2013 20:16

Will iemand ook een oefenwedstrijd spelen tegen ODV zondag 2 ??
Wij spelen reserve 5e klasse en het is een relatief jong team (18-29 jaar) Graag bij jullie, wegens besparing van onze velden.
Graag in de regio Drachten - Heerenveen - Oosterwolde - Roden - Bergum

Aanstaande donderdag, anders volgende week door de week ergens (zondag a.s. is geen optie)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Jurjenv » 23-08-2013 07:56

Heb je een bericht gestuurd, ook al is het inmiddels donderdag geweest
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Superfries1996 » 23-08-2013 12:07

De situatie zoals wij die de afgelopen jaren kenden is niet uniek..

Bij onze club is al minstens drie keer een bedrag van rond de 3000 euro uit de clubkas gestolen. Lijkt weinig, maar voor een amateurvereniging is dat vrij veel. De personen die toegang hebben tot deze kas in de kantine, zijn op één hand te tellen.

Zowel bestuur als voorzitter weten ervan. Wat volgt?

Géén aangifte.
Géén plaatsing van een camera.

De kantinecommissie(verantwoordelijk voor de clubkas) blijft ondertussen lekker op de plek zitten, terwijl links en rechts tientallen vrijwilligers keihard werken met tig acties om geld binnen te harken. Vervolgens verdwijnt dat geld op mysterieuze wijze. De club is ondertussen zo goed als failliet, man, wat wordt je toch ziek van dit soort figuren..
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Ebiede » 23-08-2013 12:17

Het is een verenging waarbij de leden bepalen, dus een algemene bijzondere ledenvergadering is zo geregeld.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Superfries1996 » 23-08-2013 13:00

Ebiede schreef:Het is een verenging waarbij de leden bepalen, dus een algemene bijzondere ledenvergadering is zo geregeld.


Die vindt maandag plaats. Het is alleen zo zinloos, iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd en eigenlijk dezelfde mentaliteit als bij sc Heerenveen: bêst genôch.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Jurjenv » 24-08-2013 09:52

Trek je 'bek' mar open dan zou ik zeggen
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-08-2013 17:59

@fanatic-4-ever.
Wedstrijd volgende week zondag om 10:30 is dik in orde.
Mijn PM hapert een beetje, dus ik doe het op deze manier.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Superfries1996 » 12-09-2013 20:45

Zojuist de allesbeslissende wedstrijd gespeeld om door te gaan in de poulefase van de Beker. Het was een spannende wedstrijd en het spel golfde op en neer, de tegenstander was íets beter in de afronding en won enigszins geflatteerd met 19-0.

Het leven van een amateurvoetballer is hard.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-09-2013 21:28

Superfries1996 schreef:Zojuist de allesbeslissende wedstrijd gespeeld om door te gaan in de poulefase van de Beker. Het was een spannende wedstrijd en het spel golfde op en neer, de tegenstander was íets beter in de afronding en won enigszins geflatteerd met 19-0.
Het leven van een amateurvoetballer is hard.

Wel meer balbezit zeker :D
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Mackan68 » 12-09-2013 21:44

Superfries1996 schreef:Zojuist de allesbeslissende wedstrijd gespeeld om door te gaan in de poulefase van de Beker. Het was een spannende wedstrijd en het spel golfde op en neer, de tegenstander was íets beter in de afronding en won enigszins geflatteerd met 19-0.

Het leven van een amateurvoetballer is hard.


Hahaaaaaaaa. Mooi wedstrijdverslag!! Maar wie tegen wie voetbalde er?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Eric » 12-09-2013 21:59

Ik ben benieuwd wat Co Adriaanse hierover zou zeggen :mrgreen:
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor feanfans » 12-09-2013 23:23

Lag het aan het veld of aan de tegenstander? :wink:

Heeft iemand nog een abonnement op de vi? Foto gezien van Nederland voetballend?
Dan begrijp je toch niet waarom Tilster en Rottevalle er zo'n hekel aan hadden om op bezoek te komen :mrgreen:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Superfries1996 » 13-09-2013 12:10

Ik denk dat het balbezit de tweede helft onder de 10% lag. :lol:

Het was de derde wedstrijd in de poulefase van de beker, VV Steenwijk A1(1e klasse) tegen FC Wolvega A2(2e klasse). Zal je wel niet zoveel zeggen.

edit: Helaas. Het veld was fantastisch, de scheidsrechter uitstekend en de tegenstanders sportieve jongens. Ik kan geen enkel excuus verzinnen dit keer, dus ik vrees dat we gewoon niet zo goed zijn :wink:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor rottevalle » 13-09-2013 14:41

feanfans schreef:Heeft iemand nog een abonnement op de vi? Foto gezien van Nederland voetballend?Dan begrijp je toch niet waarom Tilster en Rottevalle er zo'n hekel aan hadden om op bezoek te komen

Hahaha, ja ik zag de foto.
Direct weer hoorde ik het suizen van de wieken van de windmolen. Gedachten die teruggingen naar spectaculaire wedstrijden op een onbespeelbaar veld. Een 4-0 ruststand en 4-4 eindstand en wonderbaarlijke doelpunten schoten door mijn hoofd. Het had zijn charme wel.
Wij zijn de beker doorrgekomen, aan onze stand verplicht in een poule met Blija Twijzel en Asc 22 voor 4 tegen.
Helaas, moet je straks weer op een winderige avond naar Holwierde of de polder ;)
Alderaarst!
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor feanfans » 18-09-2013 19:52

Haha zelf hoor ik die windmolens niet meer, maar ik hoor er vaker tegenstanders over.

Het waren meestal schitterende wedstrijden idd! Ik heb nog even in het archief op voetbalnoord gekeken. Hier een quote uit een verslag van jullie kant wat ik tegenkwam.

elkaar 7 keer. En steeds was het spektakel: veel doelpunten en een onvoorspelbaar scoreverloop. Voor de toeschouwers waren de wedstrijden in elk geval altijd leuk: gemiddeld werd er per wedstrijd 7 keer gescoord. En net zo belangrijk: hoewel de emoties soms hoog opliepen was er altijd sprake van een prettige en sportieve sfeer. In kwaliteit ontliepen de ploegen elkaar niet veel.. Maar feit is dat Ouwe Syl uit de onderlinge duels veel meer punten wist te halen dan Rottevalle: de Sylsters wonnen 4 keer en Rottevalle slechts 1 keer. Twee maal eindigde de wedstrijd in een gelijkspel.


Uitslag van deze wedstrijd was overigens 1-2 voor jullie :wink:
Een gemiddelde van 7 goals. Ongekend.

Wij zijn ook verrassend door in de beker in een poule met Waterpoort Boys, SDS en Ropta Boys. Op papier de zwakste, maar toch alles gewonnen.
Wellicht zit er een herhaling van zetten in zoals met die 4-4 van destijds. Al ga ik dan liever voor die keer dat de uitslag 4-5 was. Al schat ik dat dat kwaliteitsverschil de laatste jaren in ons nadeel wat groter is geworden :wink:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Force » 19-09-2013 09:24

feanfans schreef:Haha zelf hoor ik die windmolens niet meer, maar ik hoor er vaker tegenstanders over.


Dat komt dan waarschijnlijk door de crossmotoren die achter het hoofdveld in het weiland op zaterdagmiddag rondjes rijden :wink:

Ouwe Syl uit is ook niet mijn favoriet; als het goed is liggen mijn kruisbanden daar nog ergens op dat veld. Ook heb ik wel meegemaakt dat je in de winter om de ijsbaan moest lopen om bij het hoofdveld te komen. Ook geen pretje voor de gemiddelde luie amateurvoetballer zoals ik. ;)

Nee, doe mij maar gewoon een lekker wedstrijdje in Rottevalle o.i.d.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Flying Frisian » 13-05-2014 11:54

CV Topklasse: Twee Jupiler Leagues, vier Topklassen
Geplaatst: 12 mei 2014 19:31 Door Andor Heij

REGIO – Er ligt een plan op tafel voor een nieuwe voetbalpiramide. Het plan, dat nog niet officieel naar buiten is gebracht, komt van de CV Topklasse en houdt in dat er onder de eredivisie twee Jupiler Leagues komen. Dan volgen er vier topklassen, twee op zaterdag en twee op zondag. Daaronder moeten acht hoofdklassen komen, die ook verdeeld zijn in een zaterdag en zondag-afdeling.

Dit moet vanaf het seizoen 2015-2016 gestalte krijgen. De beide Jupiler Leagues krijgen een regionaal karakter, noord en zuid. Ongeveer de helft van de topklasse clubs ‘promoveert’ dan naar één van de eerste divisies. Ook daaronder volgt uiteraard een versterkte promotie naar de topklassen en de hoofdklassen. De CV Topklasse is zelf plannen gaan maken, omdat die van de KNVB lang uitbleven. Dit plan lijkt overigens sterk op een idee van Be Quick 1887, dat al enige jaren bij de KNVB in een la ligt. Het voordeel voor de huidige topklasseclubs, die de stap omhoog kunnen maken, is dat de tegenstanders een stuk aantrekkelijker worden. Ook is de promotie-degradatie regeling met de hoofdklasse heel wat overzichtelijker.

Strenge eisen van tafel
Voorwaarde voor de nieuwe competitie-opzet is wel dat de huidige strenge eisen om in de Jupiler League te spelen van tafel moeten. Momenteel worden er onder meer eisen gesteld aan het aantal contractspelers en de accommodatie. Daarom is er nog steeds geen fatsoenlijke promotie-degradatie regeling tussen de topklasse en de Jupiler League. Achilles ´29 is dan wel naar de Jupiler League gepromoveerd, maar dat is nog een zogeheten ´pilot´.

Of het plan van de CV topklasse ook daadwerkelijk kans maakt is nog maar de vraag. De strenge licentie eisen worden mede in stand gehouden om het moeilijker te maken voor een amateurclub om vanuit de topklasse naar de Jupiler League te promoveren. Op die manier degradeert er dan ook geen club vanuit het betaalde voetbal naar de topklasse. Daarnaast zal er weerstand zijn bij de clubs uit het betaalde voetbal, omdat veel tegenstanders uit de huidige topklasse minder aansprekend zijn.

In de nieuwe opzet zou de topklasse erg gaan lijken op de oude hoofdklasse dat toen nog het hoogste niveau was. De rechterrij van de huidige topklasse en de linkerrij van de hoofdklassen gaan die nieuwe klasse vormen. Het verschil is wel dat de huidige hoofdklasse clubs grotere afstanden moeten afleggen en ook minder derby´s spelen.

Onderscheid zaterdag-zondag
Het onderscheid tussen het zaterdag en zondagvoetbal is een ander aspect dat de uitvoering van het plan kan bemoeilijken. Wat moet er bijvoorbeeld gebeuren als er te veel zaterdagclubs degraderen. Zouden die dan tussen de zondagclubs moeten spelen? Voor het overgrote deel van de zaterdagclubs is dat onbespreekbaar. Ook voor de zondagclubs kan dat moeilijk worden, omdat de hele organisatie op de zondag gericht is.

Er zijn ongetwijfeld meer haken en ogen aan het plan van de CV Topklasse. Zo is er ook nog steeds de discussie over de instroom van belofteteams in de diverse competities. Maar het is positief dat er eindelijk een plan op tafel ligt om de gesprekken over de promotie-degradatieregeling los te trekken. Want voordat iedereen het weet is het seizoen 2015-2016 een feit en dan moet er een promotie-degradatie regeling tussen de profs en amateurs op tafel liggen. Het is beter om er op tijd over na te denken dan op het laatste moment een gedrocht in elkaar te draaien.
http://www.tweenul.nl/nieuws/cv-topklasse-twee-jupiler-leagues-vier-topklassen#sthash.HYn5Eo1h.dpuf
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-05-2014 20:50

Kwam dit toevallig tegen:
18 mei 2014: GSAVV Forward 4 - vv Peize 4: 1-32, geen typefout

Geen idee hoeveel spelers de thuisploeg had en in welke staat. Dat ze nog een goal maken maakt het des te vreemder
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-06-2014 20:36

Zijn er ook dokters of (sport)fysiotherapeuten op dit forum, of kan iemand anders mij helpen ?

Ik voetbal inmiddels 24 jaar en tot november afgelopen jaar heb ik nooit een serieuze blessure gehad. In deze wedstrijd ging ik met een vrij gestrekt been naar voren op de bal en tegelijkertijd werd ik geblokt door een tegenstander die van de andere kant kwam. Ik wist meteen dat er iets mis was en kon niet zelfstandig het veld verlaten. Direct naar het ziekenhuis voor foto's en de eerste diagnose was dat de enkelbanden verrekt waren, met gevolg op krukken lopen, rust houden en de voet omhoog. Na 6 weken zou het weer over moeten gaan (hooguit jaarwisseling toendertijd)
Met behulp van fysiotherapie zou het beter moeten gaan, maar in januari kon de fysio mij niet meer helpen en zei dat het tussen de oren zat.
In februari werd ik naar de sportarts gestuurd en ik moest opnieuw röntgenfoto's laten maken. Na dat bekeken te hebben was ze niet heel veel wijzer geworden. Op haar verzoek moest ik voor een MRI scan en 5 weken later kon ik eindelijk die scan laten maken. Op 1 april de uitslag en ik vol verwachting naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ook daar konden ze niet heel veel vinden, behalve dat het een fikse opdonder had gehad. Opnieuw niet te veel belasten en in juni/juli moet het over zijn.
Nu begin juni, heb ik eigenlijk nog dezelfde problemen als in februari/maart (het gaat ietsiepietsie beter)
Inmiddels ga ik weer naar de fysio en kreeg ik eerst rek- en strekpoefeningen mee. De eerste paar weken ging het ook iets beter. Nu heb ik op haar verzoek sportschoenen met demping gekocht.

Het probleem is dat ik nog steeds niet fatsoenlijk en langdurig kan (hard)lopen. Het lopen zelf gaat meestal wel goed, maar het hardlopen gaat zeer moeizaam. Op de loopband gaat het hardlopen best goed, maar als ik dan gewoon moet lopen op die loopband voel ik het direct weer. Ook op gras, bospaden, asfalt het maakt niks uit. De pijn aan de rechterkant van de enkel en onder de voet (ik vermoed hielbeen) blijft aanwezig. Dus als ik de voet op de grond neerzet en het gewicht ()72kg) erop komt.

Op de hak lopen, tenen lopen, mountainbiken, hometrainen, zelfs tegen een bal schoppen, ik alles wat ik doe kan ik, maar als ik eenmaal hardloop dan gaat het weer mis. En ook het springen gaat meestal niet goed

Wie o wie kan mij verder helpen of de gouden tip geven ?? Ik weet het niet meer ...
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Appie_M » 05-06-2014 22:10

Heb je wel goede hardloopschoenen? Goede hardloopschoenen zijn namelijk ontzettend belangrijk als je blessurevrij wilt hardlopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-06-2014 22:33

Appie_M schreef:Heb je wel goede hardloopschoenen? Goede hardloopschoenen zijn namelijk ontzettend belangrijk als je blessurevrij wilt hardlopen.

Ja, heb ik bij een sportwinkel gekocht en daar ter plekke nog op een loopband gelopen. De schoenen hebben demping en dat schijnt cruciaal te zijn bij hardloopschoenen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Jarno! » 06-06-2014 04:19

Allicht een carriere switch maken tot keeper?
Jarno!
Nieuw talent
 
Berichten: 89
Geregistreerd op: 13-09-2007 11:37
Woonplaats: Muscat

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor Jacob » 06-06-2014 16:06

HET DERDE LAAT KAMPIOENSCHAP BEWUST LOPEN
5 juni 2014 7:15
Nieuweschoot 3 heeft afgelopen woensdag het kampioenschap met opzet laten lopen. Dit na een schandalige overtreding van een van de spelers van huidig koploper Steenwijker Boys, na ongeveer 10 minuten spelen. Hierbij werd de laatste man van Nieuweschoot al liggend op de grond doelbewust tegen het hoofd geschopt. Met een bebloed gezicht vertrok hij direct naar de Dokterswacht om zich te laten onderzoeken. Hij was niet de enige die van het veld afstapte. De rest van het team besloot dat ook direct te doen, aangezien een dergelijke overtreding niks meer met voetbal heeft te maken en de sfeer gespannen werd. De KNVB zal bepalen wat er nu verder zal gebeuren. Het Derde heeft al besloten dit jaar niet meer tegen Steenwijker Boys in actie te komen, ook al wordt de kans geboden om de wedstrijd opnieuw te spelen.

Het had afgelopen woensdag zo mooi kunnen worden. Met een overwinning zou Nieuweschoot 3 koploper Steenwijker Boys passeren in puntenaantal en vlak voor de eindstreep de eerste plek overnemen. Het liep echter anders. Van het begin af aan was het een wedstrijd waarin van beide kanten stevig de duels werden aangegaan. Ons derde had in de openingsfase het beste van het spel. Een doelpunt hing dan ook al in de lucht. Bij toeschouwers van de tegenstander was al enige ongerust te bespeuren, omdat het volgens een van hen ‘nog zeker niet gedaan was’. Toen sloeg de vlam in de pan.

Het Derde dat elk jaar meedraait om de bovenste plek, wil met haar actie een statement maken. Meedoen om de titel is natuurlijk het mooiste wat er is, maar dan wel op een normale manier. Direct van het veld afstappen was afgelopen woensdag dan ook de enige juiste keuze van het team.

De voltallige selectie van het Derde feliciteert hierbij Steenwijker Boys van harte met het behaalde kampioenschap: een fantastische prestatie om erg trots op te zijn!


http://www.vvnieuweschoot.nl/1/136/het- ... ust-lopen/
Jacob
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-10-2013 04:03

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten