Rajiv Van La Parra

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Frisian Viking » 02-06-2014 19:43

Ik mag aannemen dat er alles aan gedaan wordt om Wildschut te slijten. Die voegt natuurlijk niks toe.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 02-06-2014 20:06

En toch klopt het verhaal van Vonk hier wel denk ik. Er zullen niet eerder spelers (vervangers) gehaald worden dan dat Finnbogason, Wildschut en Bilal verkocht worden. Ik denk dat Morten de strijd moet aangaan met Sinkgraven. Dat Sinkgraven op zijn beurt mocht hij het af gaan leggen zich kan richten op de linksvoor positie. Ik zie hem zo Wildschuit uit de basis spelen (houden). En ik denk dat we ook niet verbaasd op moeten kijken dat, mocht er een bod komen dat niet geweigerd kan worden, Bilal ook nog wel eens verkocht zou kunnen worden. Het kan wel eens een topzomer worden qua inkomsten. Finnbogason voor max. 10 miljoen. Ziyech voor 3½ tot 4 miljoen. Bilal wellicht naar Turkije voor een bedrag tussen de 4 en 7 miljoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 02-06-2014 20:30

Het lijkt wel of je er naar uit kijkt. Mag toch hopen dat Bilal hier nog zeker een jaar blijft. Anders blijft er vrijwel geen toegevoegde kwaliteit meer over en moet je hopen dat alle aankopen die meerwaarde zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Thinkman » 02-06-2014 20:38

Frisian Viking schreef:Ik mag aannemen dat er alles aan gedaan wordt om Wildschut te slijten.


Ik denk dat het dan nog niet lukt.
Anderzijds, laten we ons eens positief verrassen, wie weet wordt t nog wat met hem komend seizoen.
En anders, Marco nog steeds belangstelling? Vriendenprijsje.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Feanfan13 » 03-06-2014 01:58

@Wizard & @futbolgek

Jullie doen beide je naam eer aan! Open gewoon jullie ogen eens, en zet FOX sport eens uit, koop een seizoenkaart en observeer VLP eens de gehele wedstrijd (ook als hij niet aan de bal is). VLP is en blijft gewoon een zeer matige speler, gaat bijna geen duel aan, verdedigd niet mee, haalt het tempo uit het spel (voornamelijk bij counters), voorzetten komen zelden tot nooit aan etc etc etc. Bilal heeft voor zijn leeftijd en ervaring vele malen betere statistieken. Inderdaad hij was zo goed de tweede seizoenshelft, omdat hij meer op de bank zat, qua invaller maakte hij wel de beste indruk moet ik eerlijk bekennen ;) En nee ik floot hem zeker niet uit, dat heeft die namelijk niet verdient.

Heb je niet door dat VLP totaal niks met onze club heeft, hij wou altijd al naar Feyenoord! Deze jonge is even ondankbaar als Ziyech. Die zullen jullie ook vast wel geweldig vinden, al kan Ziyech natuurlijk 10X meer met een bal dan deze ballerina.

Ik ben een supporter van een club (het stadion, de naam, het logo) niet van tijdelijke passanten die totaal geen gevoel voor onze club hebben.

Dus geen nepsupporter, ik volg alle wedstrijden, blijf zitten tot de laatste minuut en wacht tot de spelers na de wedstrijd hun rondje gedaan hebben, ik baal de gehele week als ze verliezen ben vrijwilliger bij Feanfan en Nieuwnoord etc etc..
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 03-06-2014 04:17

Knipecity schreef:Het lijkt wel of je er naar uit kijkt. Mag toch hopen dat Bilal hier nog zeker een jaar blijft. Anders blijft er vrijwel geen toegevoegde kwaliteit meer over en moet je hopen dat alle aankopen die meerwaarde zijn.

Wat is dat nou weer voor insinuatie? Omdat ik bepaalde dingen niet uitsluit en er ook het positieve van inzie (vele miljoenen) zou ik ernaar uitkijken dat we bijvoorbeeld Bilal kwijt zouden raken..... Beetje een vreemde redenatie. Als je in één zomer een kleine 20 miljoen kunt binnen halen is dat natuurlijk vreselijk. Zeker op het moment dat onze club ruim in de centen zit.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 03-06-2014 05:59

Zoals ik zei, je lijkt vooral het positieve te zien. Ziyech en Finnbogason houdt iedereen rekening mee en daarmee halen we ook 10 miljoen op. Maar meer spelers verkopen maakt onze selectie echt kwaliteitsarm. Over Bilal doen mensen nu nog gemakkelijk, maar die jongen is de meest talentvolle van de 3.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Hinkelpikke » 03-06-2014 10:21

Feanfan13 schreef:@Wizard & @futbolgek

Jullie doen beide je naam eer aan! Open gewoon jullie ogen eens, en zet FOX sport eens uit, koop een seizoenkaart en observeer VLP eens de gehele wedstrijd (ook als hij niet aan de bal is). VLP is en blijft gewoon een zeer matige speler, gaat bijna geen duel aan, verdedigd niet mee, haalt het tempo uit het spel (voornamelijk bij counters), voorzetten komen zelden tot nooit aan etc etc etc. Bilal heeft voor zijn leeftijd en ervaring vele malen betere statistieken. Inderdaad hij was zo goed de tweede seizoenshelft, omdat hij meer op de bank zat, qua invaller maakte hij wel de beste indruk moet ik eerlijk bekennen ;) En nee ik floot hem zeker niet uit, dat heeft die namelijk niet verdient.

Heb je niet door dat VLP totaal niks met onze club heeft, hij wou altijd al naar Feyenoord! Deze jonge is even ondankbaar als Ziyech. Die zullen jullie ook vast wel geweldig vinden, al kan Ziyech natuurlijk 10X meer met een bal dan deze ballerina.

Prima dat je geen fan bent van Van La Parra, maar dan moet je niet met onwaarheden komen. Hij verdedigt namelijk vaak tot de achterlijn mee, heeft een uitstekende voorzet en die eindeloze acties heeft hij allang afgeleerd. Bovendien heeft hij zich nooit negatief uitgelaten over onze club. Van mij had hij mogen blijven. Want hoewel Rajiv ook niet mijn favoriet is, is het voor Heerenveenbegrippen een prima buitenspeler en ten opzichte van Wildschut al helemaal een verademing.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor fuotbalgek » 03-06-2014 10:32

Feanfan13 schreef:@Wizard & @futbolgek

Jullie doen beide je naam eer aan! Open gewoon jullie ogen eens, en zet FOX sport eens uit, koop een seizoenkaart en observeer VLP eens de gehele wedstrijd (ook als hij niet aan de bal is). VLP is en blijft gewoon een zeer matige speler, gaat bijna geen duel aan, verdedigd niet mee, haalt het tempo uit het spel (voornamelijk bij counters), voorzetten komen zelden tot nooit aan etc etc etc. Bilal heeft voor zijn leeftijd en ervaring vele malen betere statistieken. Inderdaad hij was zo goed de tweede seizoenshelft, omdat hij meer op de bank zat, qua invaller maakte hij wel de beste indruk moet ik eerlijk bekennen ;) En nee ik floot hem zeker niet uit, dat heeft die namelijk niet verdient.

Heb je niet door dat VLP totaal niks met onze club heeft, hij wou altijd al naar Feyenoord! Deze jonge is even ondankbaar als Ziyech. Die zullen jullie ook vast wel geweldig vinden, al kan Ziyech natuurlijk 10X meer met een bal dan deze ballerina.

Ik ben een supporter van een club (het stadion, de naam, het logo) niet van tijdelijke passanten die totaal geen gevoel voor onze club hebben.

Dus geen nepsupporter, ik volg alle wedstrijden, blijf zitten tot de laatste minuut en wacht tot de spelers na de wedstrijd hun rondje gedaan hebben, ik baal de gehele week als ze verliezen ben vrijwilliger bij Feanfan en Nieuwnoord etc etc..


Wie je bent of wat je doet interesseert me weinig, je schetst gewoon een onjuist beeld van een speler gebaseerd op een tendens van negativiteit die om VLP heen hangt. Dergelijke uitlatingen laten zien dat je niet in staat bent een eerlijke beoordeling van een speler te geven, maar te veel vast hangt aan emoties. En het is prima om vanuit de emotie een bepaalde voorkeur voor de ene speler te hebben en een afkeer van de andere, maar het slaat nergens op om zijn kwaliteiten zo neer te zetten zoals jij hier doet. En deze tendens rondom VLP waar jij hier vrolijk aan mee doet, is naar mijn gevoel zeker een factor in het niet verlengen vanuit zijn kant. Denk daar nog maar eens aan terug wanneer je naar Wildschut zit te kijken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Duo Maxwell » 03-06-2014 12:25

Ik zie eigenlijk liever Wildschut (invallen) dan VLP voetballen :oops:, rendement is misschien iets minder, maar vind ook dat Wildschut niet super veel kansen heeft gehad. Dat gedraaf vind ik leuker om te kijken dan dat eeuwige gekap en gedraai van VLP, en ja het laatste half jaar was wat beter dat is een feit. Maar we moeten ook niet gaan overdrijven VLP is echt niet onmisbaar.

Ik denk dat er uit Wdschut nog wel wat te kneden valt.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor TORCIDA » 03-06-2014 13:07

Jullie doen beide je naam eer aan! Open gewoon jullie ogen eens, en zet FOX sport eens uit, koop een seizoenkaart en observeer VLP eens de gehele wedstrijd (ook als hij niet aan de bal is). VLP is en blijft gewoon een zeer matige speler, gaat bijna geen duel aan, verdedigd niet mee, haalt het tempo uit het spel (voornamelijk bij counters), voorzetten komen zelden tot nooit aan etc etc etc. Bilal heeft voor zijn leeftijd en ervaring vele malen betere statistieken. Inderdaad hij was zo goed de tweede seizoenshelft, omdat hij meer op de bank zat, qua invaller maakte hij wel de beste indruk moet ik eerlijk bekennen ;) En nee ik floot hem zeker niet uit, dat heeft die namelijk niet verdient.

Heb je niet door dat VLP totaal niks met onze club heeft, hij wou altijd al naar Feyenoord! Deze jonge is even ondankbaar als Ziyech. Die zullen jullie ook vast wel geweldig vinden, al kan Ziyech natuurlijk 10X meer met een bal dan deze ballerina.

Ik ben een supporter van een club (het stadion, de naam, het logo) niet van tijdelijke passanten die totaal geen gevoel voor onze club hebben.

Dus geen nepsupporter, ik volg alle wedstrijden, blijf zitten tot de laatste minuut en wacht tot de spelers na de wedstrijd hun rondje gedaan hebben, ik baal de gehele week als ze verliezen ben vrijwilliger bij Feanfan en Nieuwnoord etc etc..


sta jij altijd met de rug naar het veld? of belemmerd een paal jouw gezichtsveld? wat een onvermogen van observatie heb jij.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Frisian Viking » 03-06-2014 13:21

Feanfan13 schreef:@Wizard & @futbolgek

Jullie doen beide je naam eer aan! Open gewoon jullie ogen eens, en zet FOX sport eens uit, koop een seizoenkaart en observeer VLP eens de gehele wedstrijd (ook als hij niet aan de bal is). VLP is en blijft gewoon een zeer matige speler, gaat bijna geen duel aan, verdedigd niet mee, haalt het tempo uit het spel (voornamelijk bij counters), voorzetten komen zelden tot nooit aan etc etc etc. Bilal heeft voor zijn leeftijd en ervaring vele malen betere statistieken. Inderdaad hij was zo goed de tweede seizoenshelft, omdat hij meer op de bank zat, qua invaller maakte hij wel de beste indruk moet ik eerlijk bekennen ;) En nee ik floot hem zeker niet uit, dat heeft die namelijk niet verdient.

Heb je niet door dat VLP totaal niks met onze club heeft, hij wou altijd al naar Feyenoord! Deze jonge is even ondankbaar als Ziyech. Die zullen jullie ook vast wel geweldig vinden, al kan Ziyech natuurlijk 10X meer met een bal dan deze ballerina.

Ik ben een supporter van een club (het stadion, de naam, het logo) niet van tijdelijke passanten die totaal geen gevoel voor onze club hebben.

Dus geen nepsupporter, ik volg alle wedstrijden, blijf zitten tot de laatste minuut en wacht tot de spelers na de wedstrijd hun rondje gedaan hebben, ik baal de gehele week als ze verliezen ben vrijwilliger bij Feanfan en Nieuwnoord etc etc..

Je hebt je zojuist onsterfelijk belachelijk gemaakt met deze post. Van harte. Er staat nauwelijks iets in wat klopt. Doe die anti-VLP-bril eens af en kijk eens goed naar hem zou ik zeggen. Grapjurk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Feanfan13 » 03-06-2014 17:16

Hahahaha, als hij zo goed is waarom wordt hij dan steeds gepasseerd? Jullie hebben meer inzicht dan Ron Jans en Marco van Basten dus? En als de meeste binnenlandse scouts van onze club? Die hem ook niks vinden, en ja daarvan ken ik er 6.

Jullie bekijken het sportief gezien, maar als jij bij je werk niet optimaal presteert word je er ook uit geflikkerd. VLP heeft de kans gekregen maar heeft zich nauwelijks bewezen. Dus asjeblieft zet die rozebril eens af en observeer hem objectief. VLP kreeg en krijgt van mij werkelijk waar elke wedstrijd weer een nieuwe kans.

VLP heeft voordat hij bij hveen kwam duidelijk de wens uitgesproken om bij feyenoord te komen. Dus laat hem daar lekker heen gaan ;) Ik zal hem niet missen.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor DSCH » 03-06-2014 17:27

Feanfan13 schreef:Hahahaha, als hij zo goed is waarom wordt hij dan steeds gepasseerd? Jullie hebben meer inzicht dan Ron Jans en Marco van Basten dus? En als de meeste binnenlandse scouts van onze club? Die hem ook niks vinden, en ja daarvan ken ik er 6.

Jullie bekijken het sportief gezien, maar als jij bij je werk niet optimaal presteert word je er ook uit geflikkerd. VLP heeft de kans gekregen maar heeft zich nauwelijks bewezen. Dus asjeblieft zet die rozebril eens af en observeer hem objectief. VLP kreeg en krijgt van mij werkelijk waar elke wedstrijd weer een nieuwe kans.

VLP heeft voordat hij bij hveen kwam duidelijk de wens uitgesproken om bij feyenoord te komen. Dus laat hem daar lekker heen gaan ;) Ik zal hem niet missen.


Hij werd gepasseerd omdat van Basten op dat moment de voorkeur gaf aan Sinkgraven en Bilal, waar ik het overigens mee eens was. Maar als ik kijk naar jouw observatie zijn er, zoals ook al eerder door anderen aangegeven, wel heel veel onjuistheden in te lezen. van la Parra verdedigt zeker wel mee, maakt al een stuk minder scharen dan voorheen en ook zijn voorzet is flink verbeterd. Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat ik het een geweldige speler vindt en dat hij absoluut moet blijven, maar ik denk wel dat hij voor Heerenveenbegrippen een goede buitenspeler is en zeker wat kan toevoegen. Zeker als invaller, al is het natuurlijk de vraag of hij daar zelf wel op zit te wachten.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor frisianbadboy » 03-06-2014 18:07

Als ik moet kiezen tussen Rajiv van la Parra of Yanic Wildschut dan wist ik het wel.

Tienduizend keer liever een Rajiv op halve kracht dan een Wildschut op volle kracht. In die zin hoop ik dat Rajiv blijft want ik moet er niet aan denken dat Wildschut ook maar een seconde in het veld komt te staan het komende seizoen.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-06-2014 18:55

Frisian Viking schreef:Je hebt je zojuist onsterfelijk belachelijk gemaakt met deze post. Van harte. Er staat nauwelijks iets in wat klopt. Doe die anti-VLP-bril eens af en kijk eens goed naar hem zou ik zeggen. Grapjurk.


Ik vraag me toch af wie zich nu onsterfelijk belachelijk maakt. Jij of hij. Wat hij over VLP zegt klopt aardig of wou jij beweren dat hij duels aangaat, dat hij meeverdedigt, dat hij het tempo niet uit de aanvallen haalt en dat hij een goede voorzet heeft? Bilal heeft inderdaad veel betere statistieken. Zeg maar wat hier niet in klopt dan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor DSCH » 03-06-2014 19:21

Heerenveen rules schreef:Ik vraag me toch af wie zich nu onsterfelijk belachelijk maakt. Jij of hij. Wat hij over VLP zegt klopt aardig of wou jij beweren dat hij duels aangaat, dat hij meeverdedigt, dat hij het tempo niet uit de aanvallen haalt en dat hij een goede voorzet heeft? Bilal heeft inderdaad veel betere statistieken. Zeg maar wat hier niet in klopt dan.


Ik durf te beweren dat hij duels aangaat, dat hij meeverdedigt en dat zijn voorzet sterk is verbeterd. Ik ben het wel met je eens dat hij soms het tempo uit de aanvallen haalt, daar kan hij nog zeker aan werken. Ik durf ook te beweren dat VLP voor een club als Heerenveen in deze tijd een goede speler is. Helemaal wanneer hij de punten die wij hier aanhalen nog meer kan verbeteren. En dat sluit ik niet uit!!
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Frisian Viking » 03-06-2014 19:35

Heerenveen rules schreef:Ik vraag me toch af wie zich nu onsterfelijk belachelijk maakt. Jij of hij. Wat hij over VLP zegt klopt aardig of wou jij beweren dat hij duels aangaat, dat hij meeverdedigt, dat hij het tempo niet uit de aanvallen haalt en dat hij een goede voorzet heeft? Bilal heeft inderdaad veel betere statistieken. Zeg maar wat hier niet in klopt dan.

Van la Parra is juist iemand die altijd meeverdedigd en heeft denk ik van onze buitenspelers de beste voorzet. Verder heeft Van la Parra laten zien echt stappen te willen maken. Zijn handelingssnelheid is aanzienlijk omhoog gegaan en ook voor wat betreft het maken van die overbodige bewegingen is het toch al een stuk beter geworden dan in zijn eerste seizoen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Frisian Viking » 03-06-2014 19:37

DSCH schreef:Ik durf te beweren dat hij duels aangaat, dat hij meeverdedigt en dat zijn voorzet sterk is verbeterd. Ik ben het wel met je eens dat hij soms het tempo uit de aanvallen haalt, daar kan hij nog zeker aan werken. Ik durf ook te beweren dat VLP voor een club als Heerenveen in deze tijd een goede speler is. Helemaal wanneer hij de punten die wij hier aanhalen nog meer kan verbeteren. En dat sluit ik niet uit!!

Inderdaad. Van la Parra moet niet denken dat hij even een stap omhoog kan maken. Echt uitblinken is Van la Parra nog nooit echt gelukt hier. Het zijn altijd vlagen waarin hij laat zien wat hij kan. Wil hij een stap hogerop maken dan zal hij veel constanter en stabieler moeten presteren.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Thinkman » 03-06-2014 20:12

Als VLP verstandig is, verlengt hij alsnog bij sc Heerenveen. Grote vraag is dus of VLP verstandig is.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor BK2007 » 03-06-2014 20:14

VLP is best vaak uitgefloten. Ik denk dat hij mede daardoor helemaal niet zo happig is op bijtekenen. Denk dat hij dat dus ook helemaal niet van plan is.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 04-06-2014 09:07

Vermakelijk om een aantal reacties hier te lezen. Een paar:
- 6 scouts beweren dat VLP geen talent heeft? Juist VLP stond vorig seizoen in de top20 van grootste Nederlandse talenten, welke is samengesteld door analisten en scouts. Dit seizoen heeft hij een behoorlijke stap gemaakt en zal hij zeker in deze top20 staan danwel een aantal plekken zijn gestegen;
- VLP zou niet meeverdedigen. Volgens mij is hij juist de vleugelspeler bij uitstek die meeverdedigt. Uiteraard kan 't eens voorkomen dat hij niet meeverdedigt, maar dan zie je dat dat bewust is (doordat een medespeler dat op die positie overneemt). Tactisch kan dat soms handig zijn, zodat VLP in een omschakeling dan weer op volle kracht is.
- Bilal heeft betere statistieken? De statistieken zijn onlangs aangehaald hier en daaruit is af te leiden dat Bilal geen betere statistieken heeft

Verder eens dat VLP geen haast heeft met bijtekenen. De club wachtte te lang met contractverlenging en een deel van de 'supporters' floot hem uit en stond niet als een 12e man achter hem.
Mijns inziens heb je met Bilal en VLP op de vleugels twee heerlijke vleugelaanvallers die zowel in balbezit als in de omschakeling erg gevaarlijk kunnen zijn. Daarnaast hebben ze beide nog een behoorlijk groeipotentieel. Alleen al de lijn omhoog die VLP afgelopen seizoen heeft laten zien is enorm.

Soms is het goed ook te kijken naar de ontwikkeling die een speler heeft doorgemaakt ipv hem te (ver-)oordelen op z'n tekortkomingen van een seizoen ervoor.

NB Geen man overboord als hij niet bijtekent. Voor de club en als liefhebber, maar vooral ook voor VLP zelf zou het beste zijn wanneer hij vandaag nog bijtekent.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2014 09:21

Knipecity schreef:Zoals ik zei, je lijkt vooral het positieve te zien. Ziyech en Finnbogason houdt iedereen rekening mee en daarmee halen we ook 10 miljoen op. Maar meer spelers verkopen maakt onze selectie echt kwaliteitsarm. Over Bilal doen mensen nu nog gemakkelijk, maar die jongen is de meest talentvolle van de 3.

Natuurlijk is het geen hoop welke ik hier uitspreek. Maar je kunt toch moeilijk alleen de negatieve kant belichten. Kijk eens wat je met 20 miljoen doet op dit moment. Je doet heel goede zaken om je finaciële situatie er behoorlijk florisanter voor te laten staan. Een vertrek van AL onze toppers is in het verleden goed opgevangen. Met heel veel euro's zal dat in dit geval niet anders zijn. Dus óók niet wanneer een Bilal zich al goed genoeg acht om bijvoorbeeld te vertrekken naar een grote Turkse club. Het gaat in de voetballerij helaas te vaak om het geld. Laten we daar dan als club maar ons voordeel mee doen. Al hoe moeilijk het voor sommigen is om te accepteren dat spelers vaak anders denken dan supporters. Realiteitszin heet dat.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2014 09:30

Ik hoop niet dat we nu van la Parra met Wildschut moeten gaan vergelijken. Waar de een technisch bijzonder onderlegd is ontbreekt dat bij de ander volkomen. In van la Parra zit simpelweg nog groei. In Wildschut niet. Die zal nooit iets anders kunnen dan loeihard rennen. Eventueel door de tegenstander heen om vervolgens de bal ook nog eens keihard richting de cornervlag of het videoscherm te knallen.
En toch krijgt hij ook komende weken weer de kans om zich in de basis te knokken. Ik ben er absoluut niet zeker van of hem dat gaat lukken.
Niemand is bij onze club onmisbaar. Ook Rajiv niet. Maar daarom is het wel jammer dat hij vertrekt omdat hij gewoon van waarde kan zijn. Is het niet als basisspeler, dan wel als invaller.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 04-06-2014 11:06

20 miljoen is verschrikkelijk veel geld, dat klopt. Maar als je even kijkt naar de basis van afgelopen seizoen en dan met name het einde van het seizoen dan zijn we al kwijt, deels door eigen wil, Kum en Kruiswijk. De centrale verdedigers, toch een belangrijk deel van je team. Voor komend seizoen heb je daar Buijs en Otigba op dit moment. Dat is vrij mager. Van Aken zie ik voorlopig toch als linksback. Laat die daar nog maar even rijpen.

Ik ben er van uitgegaan dan Ziyech en Finnbogason nog vertrekken. De 2 spelers met veruit het hoogste rendement van het team, dat is al een enorme aderlating. Bilal komt daarna als speler met een enorm potentieel. Als je 7 miljoen kan krijgen moet je dat zeker doen, maar toch, ik hoop dat die jongen blijft. Die kan nog veel moois laten zien.

VLP daarentegen, is stukken beter dan Wildschut, maar ik zal niet lang treuren om zijn vertrek. Wildschut zie ik echter graag vertrekken.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2014 11:16

@Knipecity: Ik snap je angst wel. Maar ik heb vertrouwen door vergelijkbare situaties in het verleden. En daar zijn we eigenlijk altijd goed uitgesprongen. Het liefst zie ik ook zowel Finnbogason, van la Parra als Ziyech verlengen en Bilal blijven. Wildschut zie ik ook als redelijke miskoop. Ik weet niet op basis waarvan ik hoop zou moeten hebben dat hij het alsnog gaat laten zien. Mag van mij ook wel vertrekken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 04-06-2014 12:41

Mackan68 schreef:@Knipecity: Ik snap je angst wel. Maar ik heb vertrouwen door vergelijkbare situaties in het verleden. En daar zijn we eigenlijk altijd goed uitgesprongen. Het liefst zie ik ook zowel Finnbogason, van la Parra als Ziyech verlengen en Bilal blijven. Wildschut zie ik ook als redelijke miskoop. Ik weet niet op basis waarvan ik hoop zou moeten hebben dat hij het alsnog gaat laten zien. Mag van mij ook wel vertrekken.


Dat zeg je wel, dat we eigenlijk altijd goed uit al die verkopen zijn gesprongen, maar dat is slechts ten dele waar. Ik vind wel dat wij ieder jaar een stukje zwakker worden. Vandaar ook dat we in de laatste 6 seizoenen naast 2 keer 5e ook 11e, 12e en 8e zijn geëindigd.
In de 8 seizoenen daarvoor eindigden we als slechtste 2x op de 7e plaats en voor de rest allemaal 4e of 5e. Dat is toch wel een neergaande tendens, overall gezien.

De financiële situatie is inmiddels zo dat we wel moeten verkopen, maar als het met Lodeweges dan net zo gaat als met Jans en Van Basten dan krijgen we dus eerst een slecht seizoen (opbouw?), gevolgd door een beter seizoen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 04-06-2014 13:45

Knipecity schreef:De financiële situatie is inmiddels zo dat we wel moeten verkopen, maar als het met Lodeweges dan net zo gaat als met Jans en Van Basten dan krijgen we dus eerst een slecht seizoen (opbouw?), gevolgd door een beter seizoen.

Daar ga ik niet vanuit. Ik geloof niet dat Dwight hier net als van Basten anderhalf seizoen nodig heeft om de juiste spelers, de juiste balans en de juiste speelwijze te ontdekken. Ik blijf bij mijn mening dat van Basten al in het eerste seizoen meer opportunistisch had moeten spelen. Vooral in de thuiswedstrijden had dit meer punten op kunnen leveren.
Dat de resultaten op de langere termijn met wat dalen te maken hebben ligt volgens mij voor een groot gedeelte aan de stabiliteit op het gebied van de trainers. De groei en stabiliteit waren daar onder Foppe de Haan en Gertjan Verbeek. Toen het om de 2 jaar van trainer veranderen begonnen is waren de resultaten ook vaker wisselend. Heeft in mijn ogen niet echt met de kwaliteit van de spelers te maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 04-06-2014 14:22

Ik denk wel dat de algehele kwaliteit van de spelers omlaag is gegaan, maar goed, het moet hier over VLP gaan en we dwalen een beetje af. 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor camataru » 07-06-2014 09:51

is deze lulhannes nu nog speler van ons, of heeft hij ergens anders getekend.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten