Rajiv Van La Parra

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-03-2014 21:05

Rajiv van La Parra moet zijn trainingsarbeid voortaan beperken tot de velden van sc Heerenveen. Volgens De Telegraaf mag de buitenspeler van trainer Marco van Basten niet meer individueel aan de slag in Amsterdam.

Van La Parra verklaarde in eerder stadium ontevreden te zijn over de aandacht voor afwerken. Om die reden werkte hij individuele trainingen af in Amsterdam, onder begeleiding van zijn broer. "Ik wissel soms nog wel goede acties af met een minder vervolg. Dat rendement moet omhoog", vertelde de vleugelaanvaller.

Van Basten plaatste al eerder bedenkingen bij de individuele trainingen in verband met de fysieke gesteldheid. Van La Parra kreeg in dat stadium nog wel toestemming, maar deze zou inmiddels zijn ingetrokken. Volgens het dagblad heeft hij zelfs een belofte afgelegd.

Het is onduidelijk of dit iets te maken heeft met de disciplinaire schorsing tegen Vitesse (2-2). Van Basten verklaarde dat Van La Parra 'stout' is geweest door zich niet aan bepaalde regels te houden, maar verder wilde de tacticus er niets over kwijt.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor DSCH » 30-03-2014 21:12

Dat zou nergens op slaan, laat die jonge lekker voor hem zelf trainen. Is alleen maar goed, want zijn rendement kan inderdaad wel omhoog.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Fryskeboy22 » 30-03-2014 21:41

'Van La Parra mag niet meer individueel trainen'

'Van La Parra mag niet meer individueel trainen'
Rajiv van La Parra moet zijn trainingsarbeid voortaan beperken tot de velden van sc Heerenveen. Volgens De Telegraaf mag de buitenspeler van trainer Marco van Basten niet meer individueel aan de slag in Amsterdam.

Van La Parra verklaarde in eerder stadium ontevreden te zijn over de aandacht voor afwerken. Om die reden werkte hij individuele trainingen af in Amsterdam, onder begeleiding van zijn broer. "Ik wissel soms nog wel goede acties af met een minder vervolg. Dat rendement moet omhoog", vertelde de vleugelaanvaller.

Van Basten plaatste al eerder bedenkingen bij de individuele trainingen in verband met de fysieke gesteldheid. Van La Parra kreeg in dat stadium nog wel toestemming, maar deze zou inmiddels zijn ingetrokken. Volgens het dagblad heeft hij zelfs een belofte afgelegd.

Het is onduidelijk of dit iets te maken heeft met de disciplinaire schorsing tegen Vitesse (2-2). Van Basten verklaarde dat Van La Parra 'stout' is geweest door zich niet aan bepaalde regels te houden, maar verder wilde de tacticus er niets over kwijt.


Ik vind dit echt SCHANDALIG van Van Basten, laat die jongen lekker doen wat hij graag wil in zijn vrije tijd!, bovendien is hij dan ook gewoon met sport bezig wat alleen maar goed is, zolang zijn werk bij sc Heerenveen er niet onder lijdt tenminste.

En ik vroeg het mij ook al af en het wordt dan ook bevestigd dat van Basten weinig aan afwerken doet op de trainingen en aanvallen over de vleugels en voorzetten... hier gaat het de gehele seizoen al mis bij ons vooral na de winterstop, Slagveer,Ziyech,Bilal, VLP konden/mochten gewoon niet de achterlijn halen en de bal op maat afleveren doormiddel van een voorzet of een steekpass over de grond op Finnbogason..... en over Wildschut wil ik het al helemaal niet hebben, dat is een blind hardrennend paard die geen assist kan geven.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Arnoud » 30-03-2014 22:33

Ik vind het overigens van Van Basten getuigen van minachting van de supporters door geen enkele verklaring te geven voor de straf van La Parra. Op deze wijze behandelt hij niet alleen een speler als een klein kind , maar ook de supporters.
Wij hoeven niet en detail te weten wat de reden van de straf is, maar deze uitleg is niet acceptabel.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Flamingo » 31-03-2014 08:27

Natuurlijk kan het extra trainen van spelers kwaad. Heerenveen is een topsportorganisatie die werken met een periodisering en jaarplanning. Hier moet je rekening mee houden met de fitheid van spelers. Rust is daarin heel belangrijk. Een speler kan dus niet zomaar zonder toestemming in zijn vrije tijd extra trainingen afwerken.

Daarnaast werd het deze week al duidelijk dat van Basten niet heel erg in is voor het Eco-coaching van Tjalling vd Berg. Daarin staat centraal dat de spelers zelf beter worden. VLP geeft aan dat hij meer op afwerken moet trainen en doet dit in Amsterdam. Eigenlijk hoort dit gewoon op de club te kunnen.

Over het stout zijn van VLP hoef ik niets te weten als supporter. Natuurlijk ben ook ik al anderhalve dag nieuwsgierig naar het incident, maar dit kun je ook intern houden. Daar hebben wij als supporters niets mee nodig.
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor oldtimer » 31-03-2014 10:46

Ik ben ook wel enigszins nieuwsgierig, maar RECHT op dit soort informatie hebben wij als supporters natuurlijk niet.
Ook niet op een uitleg in een soort afgeslankte vorm.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 31-03-2014 11:02

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er bij Heerenveen onvoldoende op zijn eindrendement word getraind ? Dat is toch juist dat gene wat bij VLP ontbreekt ? Dat gaat hij dus noodgedwongen zelf maar aan de slag en daar word je dan voor gestraft ? Wereld op zijn kop als je het mij vraagt, kunnen we van Basten niet een wedstrijd thuis laten ?
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Grimo » 31-03-2014 11:29

RuudvanHuntelaar schreef:Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er bij Heerenveen onvoldoende op zijn eindrendement word getraind ? Dat is toch juist dat gene wat bij VLP ontbreekt ? Dat gaat hij dus noodgedwongen zelf maar aan de slag en daar word je dan voor gestraft ? Wereld op zijn kop als je het mij vraagt, kunnen we van Basten niet een wedstrijd thuis laten ?


Knap Ruud dat je meteen van Basten veroordeelt terwijl je niet alle inns en outs, afspraken etc kent.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 31-03-2014 11:40

Grimo schreef:
Knap Ruud dat je meteen van Basten veroordeelt terwijl je niet alle inns en outs, afspraken etc kent.


Ik veroordeel niemand , ik lees alleen dat VLP zelf tot de conclusie is gekomen dat er niet voldoende op rendement word getraind. En volgens mij is van Basten de trainer , en die bepaalt toch waarop er getraind word ? Hoe moeilijk kan het zijn om met deze jongen daarmee aan de slag te gaan ? 15 minuten extra voor of na de training moet toch gewoon mogelijk zijn , Slagveer en Bilal kunnen dat ook prima gebruiken. Nu moet hij naar Amsterdam toe rijden om een paar ballen op een doel te kunnen schieten....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor john2p » 05-04-2014 21:06

http://nos.nl/video/632475-van-la-parra ... -doen.html

Storm in een glas water dus. Goede reactie vlaParra, idem vBasten, zand erover en verder gaan. Prima.

Ging dus niet over het extra trainen van la Parra. Had ik eerlijk gezegd ook niet van vBasten verwacht. Die is niet zo´n trainer die daar zo over valt. Sterker nog die vindt dat spelers uit zichzelf meer individueel moeten trainen.

Wat het grappige is aan vlaParra, is dat hij niet kan liegen en zwijgen. Na 1 keer doorvragen geeft hij toch antwoord op de vraag hahaha.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor abegoal » 05-04-2014 21:07

Je kunt wel zien dat hij heeft getraind op afwerken. Zat er lekker in vanavond... :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor john2p » 05-04-2014 21:09

abegoal schreef:Je kunt wel zien dat hij heeft getraind op afwerken. Zat er lekker in vanavond... :mrgreen:

HAHAHAHA precies :P
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Grimo » 06-04-2014 00:31

RuudvanHuntelaar schreef:Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er bij Heerenveen onvoldoende op zijn eindrendement word getraind ? Dat is toch juist dat gene wat bij VLP ontbreekt ? Dat gaat hij dus noodgedwongen zelf maar aan de slag en daar word je dan voor gestraft ? Wereld op zijn kop als je het mij vraagt, kunnen we van Basten niet een wedstrijd thuis laten ?



Bilal Basaçikoglu opende tegen PSV de score met een volley en bedankte na afloop Van Basten voor zijn aanwijzingen. 'We oefenen met Van Basten vaak op volleys. Hij scoorde zelf vroeger ook vaak zo. Dit is het resultaat van de oefeningen op de training en de tips van de trainer.

Dat bedoel ik Ruud, snel oordelen terwijl je de inns en outs niet kent.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Kiekerjan » 01-05-2014 11:19

Nu dat Kruiswijk niet verlengt zie ik haast ook niet meer zitten met Van la Parra, erg jammer dit. Kans is klein dat hij ook bij ons blijft. Het wordt voor Lodeweges en Hans Vonk een compleet nieuw team op te bouwen.

----------------------Nordfeldt/Noring/Aankoop-----------------------

---Aankoop/Schmidt----Otigba----Aankoop---van Aken--------------

------------------------------Van Anholt--------------------------------

------Van de Berg/Aankoop------------------------De Roon----------------

-----Bilal/Aankoop----------Aankoop/Uth--------Sinkgraven---------------

Laten we hopen dat Bilal zich niet gek laat maken door de Turkse clubs. Ik ben daar best wel een beetje ongerust over. Zou vreselijk zijn in een zomer. Bilal, Finnbogason, van la Parra, Ziyech en Kruiswijk weg. Maar ja hopelijk is de scouting goed voorbereid. Overigens vindt ik Varga er nog niet klaar voor ook al is die jongen zeer technisch begaafd. Maar ja eerst maar even aan kijken met van la Parra maar ik vrees het ergste.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Kiekerjan » 11-05-2014 12:04

'Serieuze interesse uit Engeland voor Feyenoord-target'

Feyenoord moet rekening houden met serieuze concurrentie als het gaat om de handtekening van Rajiv van La Parra. Wolverhampton Wanderers wil de selectie graag versterken met de transfervrije vleugelspeler van sc Heerenveen, meldt SKY Sports.

De kersverse kampioen van de league One wil meerdere spelers aantrekken om komend seizoen ook een rol van betekenis te kunnen spelen in het Championship, de divisie onder de Engelse Premier League. Onduidelijk is vooralsnog of Van La Parra bereid zou zijn om te vertrekken naar een lagere afdeling in het Engelse voetbal.

Feyenoord werd recent in verband gebracht met een mogelijke overstap van de vleugelspeler van sc Heerenveen. Van La Parra kwam in het verleden in de jeugdopleiding uit voor de Rotterdamse club. Het is echter ook niet uitgesloten dat de begeerde speler zijn contract alsnog zal verlengen in Friesland.

Van La Parra kwam dit seizoen tot 32 competitiewedstrijden voor sc Heerenveen. Hij wist vijf keer het net van de tegenstander te vinden. In 2012 maakte hij de overstap van Caen naar Friesland.


Erg jammer zou ik het vinden dat Rajiv ons gaat verlaten maar uit zijn oogpunt kan ik het wel snappen. Zo'n kans moet je gewoon als voetballer niet laten liggen. Tenminste ik zou dat doen als ik hem was. Maar misschien laat hij een andere kant zien dat het voor voor hem het beste is om hier te blijven. We zullen zien.

Daarbij snap ik nu ook waarom opeens Marzo een contract aanbieding krijgt dat geld van Rajiv gaat nu naar hem toe. Dit word volgend jaar een compleet nieuw elftal bouwen.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Superfries1996 » 11-05-2014 12:08

Kan hij mooi weer even afspreken met Eikrem! :D
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Thinkman » 11-05-2014 13:17

VLP heeft juist bij ons geleerd om een volwassener prof te worden. Als hij verstandig is verlengt hij hier met 2 of 3 jaar, breekt volgend jaar echt door en maakt dan pas een eventuele overstap. Nu vertrekken zou puur om het geld zijn.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Gekko » 12-05-2014 13:30

Ik zou hem in de basis hebben gezet ipv Slagveer. Hij brengt ondanks of dankzij zijn impulsiviteit het nodige teweeg en dat heb je nodig in zo'n situatie. Hij gaat hoe dan ook weg heb ik de indruk. Op basis van laatste maanden is dat jammer.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2014 15:03

Van la Parra heeft natuurlijk eerder de fout gemaakt om te vroeg te vertrekken. Maar geld is natuurlijk heilig. Hij heeft het absoluut wel in zich om een goede winger te worden. Zeker op Premiership niveau. Maar vooralsnog zou ik toch eerst nog een jaar of 3 in Nederland blijven. Net zoals veel vertrekkende spelers is hij nier bij de nummer 5 nog niet eens onbetwist basisspeler. Wat heb je dan een stapje hogerop te zoeken. Maar ik begrijp ook goed dat als hij ergens misschien wel 4-5 keer zo veel kan verdienen dat hij de gok waagt. Maar ik heb het idee dat hij wacht tot Feyenoord concreet wordt voor hem. Dit stap zie ik hem wel maken en ik verwacht ook niet dat hij het veel slechter zou doen als Ruben Schaken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2014 15:34

http://www.feanfan.nl/nl/nieuws_lezen/v ... um=twitter
Het is een beetje natrappen. Maar ik begrijp zijn gevoel wel. Ik denk dat niemand de keus voor Slagveer ten opzichte van Rajiv heel erg goed kan verklaren. Maar er zijn eerder voetballers geweest die het niet helemaal met Marco eens waren. En ook met hen is het nooit meer helemaal goed gekomen. Maar gelukkig is hij weg. Dus alle gelegenheid voor Rajiv om bij te tekenen. Je bent hier nog niet uitgeleerd!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor DSCH » 12-05-2014 17:07

Ik begrijp de frustratie van van la Parra ook volledig. Hij is aanduidend beter dan Slagveer en bovendien kan hij veel meer bewerkstelligen in de kleine ruimte. En tegen AZ thuis wist je dat er niet veel ruimte zou zijn om te voetballen, die kwamen alleen om te verdedigen. Ook speelde Slagveer niet al te best in de uitwedstrijd tegen AZ. Dat allemaal bij elkaar opgeteld zou ik als Rajiv zijnde ook mijn vraagtekens plaatsen bij een plaats op de bank.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor rienksch » 13-05-2014 18:23

Wolverhampton is een mooie club die de laatste tijd erg omlaag is gegaan als ik het goed begrepen heb zijn ze 2 keer achter elkaar gedegradeerd terwijl deze club gewoon in de Premier League thuis hoort maar natuurlijk zou het verstandig van hem zijn om nog 2 of 3 jaar bij ons te blijven maar ik ga er van uit dat hij vertrekt.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 20-05-2014 16:52

Is Rajiv er al bijna uit wat hij precies wil, of wil hij zijn beslissing nog een week of 6 uitstellen tot na de WK en een vertrek van wellicht een stuk of wat Feyenoorders?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor DSCH » 20-05-2014 18:32

Mackan68 schreef:Is Rajiv er al bijna uit wat hij precies wil, of wil hij zijn beslissing nog een week of 6 uitstellen tot na de WK en een vertrek van wellicht een stuk of wat Feyenoorders?


Ik neem aan dat de club niet zes weken wil wachten op VLP, maar ik had wel al eerder een antwoord verwacht. Vind het ook allemaal wel erg lang duren, en daarom heb ik niet echt het idee dat VLP staat te popelen om bij te tekenen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Knipecity » 20-05-2014 21:38

Prima als hij blijft, maar laten we nou niet doen alsof we een topspeler kwijtraken als hij vertrekt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor fuotbalgek » 21-05-2014 08:48

Wel de meest effectieve buitenspeler die we hebben ;)
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 21-05-2014 09:30

DSCH schreef:
Ik neem aan dat de club niet zes weken wil wachten op VLP, maar ik had wel al eerder een antwoord verwacht. Vind het ook allemaal wel erg lang duren, en daarom heb ik niet echt het idee dat VLP staat te popelen om bij te tekenen.

Daarom ook mijn vraag. Rajiv had aangegeven snel tot een beslissing te komen maar kwam daar later op terug omdat zijn zaakwaarnemer in het buitenland zat. Die is volgens mij nu al weer anderhalve week terug dus daaraan kan het niet liggen. Of juist wel. De man zal wel aan het leuren zijn, maar Feyenoord kan ook niets zonder zelf eerst verkocht te hebben. Ik had wel het idee dat Rajiv er van doordrongen was wat hij hier had. En dat het nog maar de vraag was of hij dat ergens anders ook terug zou krijgen. Hij is onze meest rendabele vleugelspeler ondanks dat hij vaker niet dan wel in de basis stond. Vanuit dat oogpunt gezien zie ik hem graag blijven om in de tijd die hij als basisspeler krijgt stabieler te worden. Zonder de vele alles of vaker niets momenten. Hierin zit in zijn geval zeker nog groei. Ik heb ook vertrouwen in Varga, maar die moet nog bewijzen een niveau hoger aan te kunnen. Als het bij Rajiv (en ook Slagveer en Bilal) al wisselvallig is......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Wizard » 21-05-2014 09:49

VLP heeft alle recht om nu rustig een beslissing te nemen. De club heeft er (te) lang mee gewacht, zodat Rajiv ook alle recht heeft om er z'n tijd voor te nemen.

Uiteraard hoop ik dat Rajiv blijft, want hij heeft dit seizoen enorme stappen gemaakt. Het gros van de supporters zag 't niet zitten, maar Rajiv heeft de scouting en zichzelf z'n gelijk bewezen. Daarnaast is mijn bescheiden mening dat Rajiv nog lang niet aan z'n top zit. Een seizoen doorontwikkelen met een basisplek zou hem volgend jaar een mooie transfer (en meer zekerheid) kunnen geven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2014 16:47

Wizard schreef:VLP heeft alle recht om nu rustig een beslissing te nemen. De club heeft er (te) lang mee gewacht, zodat Rajiv ook alle recht heeft om er z'n tijd voor te nemen.

Uiteraard hoop ik dat Rajiv blijft, want hij heeft dit seizoen enorme stappen gemaakt. Het gros van de supporters zag 't niet zitten, maar Rajiv heeft de scouting en zichzelf z'n gelijk bewezen. Daarnaast is mijn bescheiden mening dat Rajiv nog lang niet aan z'n top zit. Een seizoen doorontwikkelen met een basisplek zou hem volgend jaar een mooie transfer (en meer zekerheid) kunnen geven.

Handig als hij is houdt hij alle opties open. Zelfs een later verlengen bij onze club. Maar momenteel is daar geen sprake van. Jammer maar zo hoort het kennelijk. Heerenveen is voor hem de laatst mogelijke optie voor het geval er echt niets beters (financieel) komt. Ik zie hem wel naar Feyenoord gaan als vervanger voor Ruben Schaken. Ik denk dat hij er niet zou misstaan, maar vraag me af hoe het publiek op hem zou reageren als hij in de Kuip zo vaak ompielt als dat hij bij ons meestal deed.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Rajiv Van La Parra

Berichtdoor Currahee » 24-05-2014 17:25

van mij mag hij blijven maar je zou als club best op zoek kunnen naar een vervanger. Zodra je die gevonden hebt kun je tegen Rajiv zeggen dat ze hun aanbod intrekken. Zo hou je de deur open voor Rajiv. Zeg je nu gelijk nee en kun je niets vinden heb je een probleem. Nu kan het zijn dat hij nog gewoon blijft.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten

cron