Arnold Kruiswijk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Hinkelpikke » 05-05-2014 15:57

Van Aken.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor feanryp23 » 05-05-2014 16:41

Hinkelpikke schreef:Van Aken.

Retweet.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor HVNFL » 05-05-2014 17:13

Hinkelpikke schreef:Van Aken.


Uit tegen Vitesse zat hij er toch niet heel goed bij ;)
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 05-05-2014 18:29

Wat HVNFL dus zegt. Er is geen enkele speler foutloos, en zeker niet in de Eredivisie. Ook niet bij Real, Bayern, Barcelona en ga zo maar door.

Het verwachtingspatroon is hier altijd al enorm hoog geweest, zeker voor verdedigers. Ik heb vaak het gevoel dat we allemaal voor het gemak maar even vergeten van welke club wij supporter zijn.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor BK2007 » 05-05-2014 18:33

Calimero schreef:Wat HVNFL dus zegt. Er is geen enkele speler foutloos, en zeker niet in de Eredivisie. Ook niet bij Real, Bayern, Barcelona en ga zo maar door.

Het verwachtingspatroon is hier altijd al enorm hoog geweest, zeker voor verdedigers. Ik heb vaak het gevoel dat we allemaal voor het gemak maar even vergeten van welke club wij supporter zijn.


Wil jij van ons allemaal een Calimero maken of zo :mrgreen:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Mackan68 » 06-05-2014 17:23

Volgens Tjerkstramedia gaat Arnold een niet zo'n gekke stap maken. Het is geen buitenland, ook al lijkt het er met dat vreemdelingenlegioen wel op. Ook zal hij er waarschijnlijk niet veel hoeven in te leveren financieel en als we de oud-voorzitter mogen geloven gaan ze zeer binnenkort kampioen worden in Nederland. Arnold gaat zijn rol spelen bij Hollywood aan de Rijn. Ik heb niks met die club verder, maar vind het een leuke stap voor Arnold. Beter dan naar een club die eigenlijk een stap terug is. Of zoals elders vermeld een of ander wazig Cypriotisch of Grieks clubje. Het ga je goed Arnold!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Calimero » 06-05-2014 18:43

BK2007 schreef:Wil jij van ons allemaal een Calimero maken of zo :mrgreen:

Dat zou misschien niet eens zo'n slecht idee zijn. ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor john2p » 06-05-2014 19:03

Mackan68 schreef:Volgens Tjerkstramedia gaat Arnold een niet zo'n gekke stap maken. Het is geen buitenland, ook al lijkt het er met dat vreemdelingenlegioen wel op. Ook zal hij er waarschijnlijk niet veel hoeven in te leveren financieel en als we de oud-voorzitter mogen geloven gaan ze zeer binnenkort kampioen worden in Nederland. Arnold gaat zijn rol spelen bij Hollywood aan de Rijn. Ik heb niks met die club verder, maar vind het een leuke stap voor Arnold. Beter dan naar een club die eigenlijk een stap terug is. Of zoals elders vermeld een of ander wazig Cypriotisch of Grieks clubje. Het ga je goed Arnold!!



Zo, die had ik niet zien aankomen. Ik zou het inderdaad erg leuk voor hem vinden. Was in eerste instantie matig, maar de laatste twee seizoenen een stabiele factor. Daarbij heb ik hem nooit op een wanklank of negatieve richting de club kunnen betrappen. Zo kun je dus ook een club verlaten, met opgeheven hoofd en wederzijds respect.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Gekko » 09-05-2014 09:05

Tegen AZ zag je wel wat er gebeurt als de tegenstander met lopende mensen voorin en vanaf het middenveld speelt. dan verzuipt hij, kan het niet belopen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Fryskeboy22 » 19-05-2014 11:21

Kruiswijk tekent voor 3 jaar bij Vitesse

Arnold Kruiswijk speelt ook komend seizoen in de Eredivisie. De 29-jarige verdediger van sc Heerenveen tekende vandaag een driejarig contract bij Vitesse. Kruiswijk kwam in het seizoen 2010/2011 van het Belgische Anderlecht naar sc Heerenveen. De verdediger speelde in vier seizoenen 92 officiële wedstrijden voor de club en scoorde daarin niet. Zijn contract in Friesland liep na dit seizoen af.

,,Het is een hele mooie uitdaging”, vertelt Arnold Kruiswijk op de website van zijn nieuwe club. ,,Mijn contract bij Heerenveen liep af en ik wilde een stap maken. Vitesse is een club met ambitie. De club wil vooruit en dat past uitstekend bij mijn eigen ambities.”


www.sc-heerenveen.nl
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor No Pain, No Gain » 19-05-2014 11:52

Zou nu niet meer zo snel voor Vitesse kiezen. Maar qua niveau is het natuurlijk wel een mooie stap om zijn carrière voort te zetten. Ik denk wel dat we hem gaan missen. :cry: In ieder geval wens ik Arnold veel succes!
No Pain, No Gain
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 11-05-2014 11:39

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor dirk3 » 04-06-2014 14:57

Jarenlang een grijze muis geweest bij ons. Nooit ergens over gehoord. Nu is meneer vertrokken en brengt hij de club nog even in diskrediet. Los van het feit of hij gelijk heeft of niet, een echte prof doet zoiets niet.

Nu zit hij bij een club waar het intern één en al rust is.........
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-06-2014 15:01

dirk3 schreef:Jarenlang een grijze muis geweest bij ons. Nooit ergens over gehoord. Nu is meneer vertrokken en brengt hij de club nog even in diskrediet. Los van het feit of hij gelijk heeft of niet, een echte prof doet zoiets niet.
Nu zit hij bij een club waar het intern één en al rust is.........


Als hij een interview geeft en hij krijgt zulke vragen moet je daar gewoon antwoord op geven. En zulke rare uitspraken doet hij niet. Ik denk dat de waarheid nog veel erger is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 04-06-2014 15:38

En dan naar de meest onrustige club van het land gaan. Wat een clown. Hollywood aan de Rijn staat hem te wachten, zou hij dat wel door hebben?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor dirk3 » 04-06-2014 15:45

Als hij een interview geeft en hij krijgt zulke vragen moet je daar gewoon antwoord op geven. En zulke rare uitspraken doet hij niet. Ik denk dat de waarheid nog veel erger is


Jemig wist ik niet. Iedereen spreekt altijd de waarheid en niets dan de waarheid in een interview.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries88' » 04-06-2014 15:48

Als Heerenveen-supporter is het niet prettig om te lezen, zoveel is duidelijk. Maar in dit interview staan toch geen schokkende dingen? Kruiswijk heeft sportief slechte jaren gehad (wisten we), organisatorisch was het een puinhoop (wisten we), hij hoopt in overleg met de selectie bepaalde mensen te behouden (wisten we) en verder geeft hij een positief verhaal prijs over de rol van Van Basten. Als je als sportman dit soort dingen al niet meer kan zeggen, krijg je echt volstrekt nietszeggende verhalen. Kruiswijk valt in deze niets te verwijten, vind ik.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor pes5 » 04-06-2014 16:12

Superfries88' schreef:Als Heerenveen-supporter is het niet prettig om te lezen, zoveel is duidelijk. Maar in dit interview staan toch geen schokkende dingen? Kruiswijk heeft sportief slechte jaren gehad (wisten we), organisatorisch was het een puinhoop (wisten we), hij hoopt in overleg met de selectie bepaalde mensen te behouden (wisten we) en verder geeft hij een positief verhaal prijs over de rol van Van Basten. Als je als sportman dit soort dingen al niet meer kan zeggen, krijg je echt volstrekt nietszeggende verhalen. Kruiswijk valt in deze niets te verwijten, vind ik.


Helemaal mee eens en mooi verwoord.

Helaas begrijpen bepaalde mensen hier echter nog steeds niet hoeve onrust en chaos hier was/is.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor dirk3 » 04-06-2014 16:21

Superfries88' schreef:Als Heerenveen-supporter is het niet prettig om te lezen, zoveel is duidelijk. Maar in dit interview staan toch geen schokkende dingen? Kruiswijk heeft sportief slechte jaren gehad (wisten we), organisatorisch was het een puinhoop (wisten we), hij hoopt in overleg met de selectie bepaalde mensen te behouden (wisten we) en verder geeft hij een positief verhaal prijs over de rol van Van Basten. Als je als sportman dit soort dingen al niet meer kan zeggen, krijg je echt volstrekt nietszeggende verhalen. Kruiswijk valt in deze niets te verwijten, vind ik.


De vraag is of het nodig is om de club nu achteraf nog een trapje na te geven. Hij is door die club al die jaren vorstelijk beloond, ook de jaren dat hij niks liet zien. Een gentleman doet zoiets niet. En dan kiest hij nu notabene voor een club waar het ook de komende tijd instabiel zal blijven. Kennelijk maakt het hem niet uit dat de organisatie daar een puinhoop is. Laat hem daar zijn mond over opentrekken. Maar dat zal dan wel na afloop van het contract gebeuren.....
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries88' » 04-06-2014 16:44

Je denkt oprecht dat Kruiswijk denkt: nou, laat ik vandaag eindelijk eens lekker op sc Heerenveen afgeven? Kruiswijk doet misschien een paar keer per jaar een interview als deze en daarbij is de vraagstelling elke keer weer anders. Misschien is er nooit echt naar gevraagd, misschien heeft hij het wel steeds geweigerd in de naïeve hoop dat het toch zou overwaaien. In elk geval was dit hét moment om terug te kijken en dat heeft hij op een oprechte manier gedaan. Prima, niets mis mee.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor dirk3 » 04-06-2014 16:57

Superfries88' schreef:Je denkt oprecht dat Kruiswijk denkt: nou, laat ik vandaag eindelijk eens lekker op sc Heerenveen afgeven? Kruiswijk doet misschien een paar keer per jaar een interview als deze en daarbij is de vraagstelling elke keer weer anders. Misschien is er nooit echt naar gevraagd, misschien heeft hij het wel steeds geweigerd in de naïeve hoop dat het toch zou overwaaien. In elk geval was dit hét moment om terug te kijken en dat heeft hij op een oprechte manier gedaan. Prima, niets mis mee.


Denk je dat hij dit ook had gezegd als zijn contract was verlengd? Toen De Roon onlangs naar buiten kwam met een verhaal, was ik er ook niet blij mee. Maar hij had in ieder geval wel de ballen om het nu te zeggen en niet een beetje lafjes achteraf.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Grimo » 04-06-2014 17:24

We kunnen ons beter druk maken om wat hij zegt ipv dat hij wat zegt. Waar hij het over heeft is de situatie en dat het nog steeds onrustig is is een slecht teken. Voor mijn gevoel gaat het nog jaren duren voordat het rustig wordt binnen en buiten de club.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Knipecity » 04-06-2014 19:21

Grimo schreef:We kunnen ons beter druk maken om wat hij zegt ipv dat hij wat zegt. Waar hij het over heeft is de situatie en dat het nog steeds onrustig is is een slecht teken. Voor mijn gevoel gaat het nog jaren duren voordat het rustig wordt binnen en buiten de club.

Heerenveen is groot geworden onder Riemer en Foppe. Alles wat daarna kwam werd vergeleken met die heren. Zolang wij de historie niet achter ons kunnen laten, kunnen we ons niet richten op de toekomst.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Superfries88' » 04-06-2014 20:16

dirk3 schreef:Denk je dat hij dit ook had gezegd als zijn contract was verlengd? Toen De Roon onlangs naar buiten kwam met een verhaal, was ik er ook niet blij mee. Maar hij had in ieder geval wel de ballen om het nu te zeggen en niet een beetje lafjes achteraf.


Misschien was er bij verlenging überhaupt geen interview geweest, maar was er aangeklopt bij pakweg Kum. Dat weet ik niet, dus een antwoord op je vraag is volledig speculatief. Overigens was De Roon aanvoerder en dan kom je automatisch vaker aan het woord dan wanneer je 'slechts' een degelijke verdediger bent. Dat valt dus niet te vergelijken. In elk geval, Kruiswijk heeft gewoon eerlijk antwoord gegeven op vragen en daarbij heeft hij niemand echt beschadigd. En nogmaals: de nieuwswaarde is gering. Het is gewoon de welbekende informatie in een nieuw jasje, niets meer en niets minder. Als dit al te ver gaat, dan krijg je straks echt schoolkrantniveau interviews.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor pes5 » 04-06-2014 22:03

Inderdaad. Ik vind de kop van Feanonline trouwens slecht en sensatiezoekend. Riooljournalistiek. Ik betrap Feanonline daar steeds vaker op. Jammer.

Lees nu gewoon het stuk in de VI maar. Staat niks raars in en is zeker geen natrappen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor fuotbalgek » 05-06-2014 08:42

Kruiswijk geeft een heel behoorlijk en realistische interview voor zover dit van buitenaf te oordelen valt. Dat er een sensatiezoekend bericht van wordt gemaakt, niet verbazingwekkend, de reclamezuil moet immers wel voldoende bezoeken krijgen.

Kan Kruiswijk niet op een bewust belastende uitspraak betrappen, het zal puur een eerlijke manier van antwoorden zijn geweest. Nu hij ex-speler van Heerenveen is kan dat en als supporter moet je blij zijn met deze ongecensureerde voorstelling van zaken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Sumzor » 11-06-2014 07:29

En toen stond zijn huidige club in de verkoop en is alles ineens onzeker in Arnhem. Goh het rommelt er..... Van onrust in Heerenveen naar het oh zo rustige Arnhem.

Wel mooi wonen trouwens aan de veluwezoom
Sumzor
Selectiespeler
 
Berichten: 399
Geregistreerd op: 03-03-2011 14:32

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor fuotbalgek » 11-06-2014 15:06

Sumzor schreef:En toen stond zijn huidige club in de verkoop en is alles ineens onzeker in Arnhem. Goh het rommelt er..... Van onrust in Heerenveen naar het oh zo rustige Arnhem.

Wel mooi wonen trouwens aan de veluwezoom


Neem een pakkie Rennie's joh
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor TORCIDA » 13-06-2014 08:20

Sumzor anticipeert toch op het stuk in de vi van Kruiswijk? waarom moet hij rennies nemen, enigzins ironisch toch, wat Kruiswijk nu doet, overkomt?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor Frisian Viking » 13-06-2014 09:51

Ja, inderdaad. Kan er de humor wel van inzien. Van het ene naar het andere wespennest. Wat zal ie balen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Arnold Kruiswijk

Berichtdoor BK2007 » 13-06-2014 10:00

Frisian Viking schreef:Ja, inderdaad. Kan er de humor wel van inzien. Van het ene naar het andere wespennest. Wat zal ie balen.


Bij ons is het al een stuk rustiger geworden hoor. Geen media spektakels meer over de voorzitter iig.
Binnen de club zal het ook wel settelen de komende tijd.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten