Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor dirk3 » 05-04-2014 12:45

Ik zou het uitermate respectvol vinden als VDB de laatste competitiewedstrijd thuis gaat keepen.
Zou een gebaar zijn wat bij onze club past. Deze man heeft zich al die jaren als een voorbeeldig clubman gedragen.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Hermano » 05-04-2014 13:40

dirk3 schreef:Ik zou het uitermate respectvol vinden als VDB de laatste competitiewedstrijd thuis gaat keepen.
Zou een gebaar zijn wat bij onze club past. Deze man heeft zich al die jaren als een voorbeeldig clubman gedragen.


Sluit ik me volledig bij aan. Brian moet tegen Utrecht keepen of anders invallen, hopelijk ziet men ook bij de club in dat hij een groots afscheid verdient. Ik hoop dat hij nog een paar mooie jaren tegemoet gaat bij AA Gent.
Avatar gebruiker
Hermano
Selectiespeler
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 25-04-2009 10:17

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor xander » 05-04-2014 15:20

Sluit ik me volledig bij aan evenals vele andere fans vermoed ik. Mocht er niks meer op het spel staan behoort Brian hoe dan ook een volledige wedstrijd te keepen, lijkt mij logisch. Hij verdiend een groots afscheid!

Brian bedankt voor al die jaren!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Silver » 05-04-2014 21:20

Ook absoluut eens, als de play offs tegen die tijd veilig gesteld zijn gewoon VDB op de goal.
Plus een mooi doek (zoals vanavond op Zuid) zou ook erg mooi zijn als eerbetoon aan Brian.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor UnitedPompebleden » 18-04-2014 14:24

Vandenbussche = clubman = geliefd = prachtig afscheid toegewenst !!!

M.i. sws tegen Fc Utrecht opstellen !!
UnitedPompebleden
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 10-11-2012 16:06

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor vries153 » 18-04-2014 23:55

Met de 4de plaats nog mogelijk lijkt het mij beter eerst het wedstrijdverloop af te wachten en hem dan bv de laatste 20 minuten te laten invallen.

Ik gun Brian een mooi afscheid maar niet ten koste van alles , hoe hoger we eindigen des te meer inkomsten uit de voetbal rechten de club krijgt.
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor dirk3 » 19-04-2014 05:37

vries153 schreef:Met de 4de plaats nog mogelijk lijkt het mij beter eerst het wedstrijdverloop af te wachten en hem dan bv de laatste 20 minuten te laten invallen.

Ik gun Brian een mooi afscheid maar niet ten koste van alles , hoe hoger we eindigen des te meer inkomsten uit de voetbal rechten de club krijgt.


Jaja, die Brian is zo slecht, dat je hem pas in kan zetten als het wedstrijdverloop gunstig is. Wordt dan een erg respectvol afscheid......
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-04-2014 06:22

VDB is helemaal niets minder dan de dit seizoen matig keepende Nordfeldt. Dus opstellen die man. Het is hem gegund! Ik kijk liever naar deze echte clubman met winnaarsmentaliteit dan de nonchalant ogende Nordfeldt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 19-04-2014 07:07

Hoe mooi zou het zijn als Brian pas in de laatste wedstrijden zijn grootse afscheidstournee krijgt. In de play-offwedstrijden. Dat hij als enig overgebleven clubman samen met de jonge jongens Europees voetbal veilig stelt in de play offs. Ik ben ook van mening dat hij op dit moment niets minder is als Nordfeldt. En als je het een beetje als bovenstaand aan hem meedeelt kan hij ook nog wel eens boven zichzelf uitsteken. Maar ja, als de hoofdcoach helemaal niet zoveel belang heeft als Heerenveen Europees voetbal zou halen blijven het toch een bijzonder aantal wedstrijden die nog gespeeld moeten worden. Hoe goed je ook je best nog wilt doen met Heerenveen, de toekomst is AZ. Bewust of misschien onbewust zal dat altijd meespelen. Zeker als er met AZ wat goede wedstrijdpremies zijn besproken. Iets wat je objectief bekeken nooit uit het oog mag verliezen.

Laat van Basten lekker de laatste 2 competitiewedstrijden nog coachen. Indien de 4e plek behaald wordt dan heeft hij een hele dikke pluim verdiend. Maar blijkt dat er in de play offs tegen AZ gevoetbald moet worden, dan kun je hem eigenlijk niet verantwoordelijk laten zijn voor de resultaten. Ik denk dat van Basten ook nuchter genoeg is om dat te begrijpen. Misschien dat Dwight al vast wat voorbereidend werk wil/kan doen voor volgend seizoen? Misschien komt Ziyech er nog achter dat het helemaal geen slecht idee is om bij te tekenen en nog minimaal 1 seizoen bij Heerenveen te blijven. Ja, dromen mag.... :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor pes5 » 19-04-2014 09:52

Mackan68 schreef:Hoe mooi zou het zijn als Brian pas in de laatste wedstrijden zijn grootse afscheidstournee krijgt. In de play-offwedstrijden. Dat hij als enig overgebleven clubman samen met de jonge jongens Europees voetbal veilig stelt in de play offs. Ik ben ook van mening dat hij op dit moment niets minder is als Nordfeldt. En als je het een beetje als bovenstaand aan hem meedeelt kan hij ook nog wel eens boven zichzelf uitsteken. Maar ja, als de hoofdcoach helemaal niet zoveel belang heeft als Heerenveen Europees voetbal zou halen blijven het toch een bijzonder aantal wedstrijden die nog gespeeld moeten worden. Hoe goed je ook je best nog wilt doen met Heerenveen, de toekomst is AZ. Bewust of misschien onbewust zal dat altijd meespelen. Zeker als er met AZ wat goede wedstrijdpremies zijn besproken. Iets wat je objectief bekeken nooit uit het oog mag verliezen.

Laat van Basten lekker de laatste 2 competitiewedstrijden nog coachen. Indien de 4e plek behaald wordt dan heeft hij een hele dikke pluim verdiend. Maar blijkt dat er in de play offs tegen AZ gevoetbald moet worden, dan kun je hem eigenlijk niet verantwoordelijk laten zijn voor de resultaten. Ik denk dat van Basten ook nuchter genoeg is om dat te begrijpen. Misschien dat Dwight al vast wat voorbereidend werk wil/kan doen voor volgend seizoen? Misschien komt Ziyech er nog achter dat het helemaal geen slecht idee is om bij te tekenen en nog minimaal 1 seizoen bij Heerenveen te blijven. Ja, dromen mag.... :D



Heerlijk Mackan, in je eigen droomwereld leven. Jij bent soms echt alle realiteit uit het oog verloren.. Dat stukje over Lodeweges, wat denk je nu zelf?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Frisian Viking » 19-04-2014 13:34

Zoals Mackan dus zelf ook al beschrijft: 'Dromen mag'...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2014 13:44

pes5 schreef:Dat stukje over Lodeweges, wat denk je nu zelf?

Leuk hè, nog even reageren. Wat ik dacht toen ik het schreef? Wat zou het mooi zijn als..... That's all. Maar (te) positief denken lijkt tegenwoordig wel bijna verboden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor pes5 » 20-04-2014 20:39

Mackan68 schreef:Leuk hè, nog even reageren. Wat ik dacht toen ik het schreef? Wat zou het mooi zijn als..... That's all. Maar (te) positief denken lijkt tegenwoordig wel bijna verboden.



Zolang het alleen om dat dromen gaat prima. Maar dan toch weer even tussendoor Van Basten neerhalen en dingen over Ziyech suggereren.. Je lijkt frisianbadboy wel... Toch gek dat we die hier nu niet meer treffen nu de we het nog beter doen dan hiervoor.

Het zou jou en anderen sieren om eens toe te geven dat MvB hier gewoon een heel goede prestatie heeft geleverd. Zoals De Roon ook weer aangaf in een interview. Misschien spelen we niet altijd mooi, maar dat ligt onze kracht niet en we zijn gewoon beter in andere dingen.. En juist dat doet Van Basten prima. Hij haalt eruit wat er inzit.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Wizard » 22-04-2014 10:05

Soms zeg je hele verstandige dingen Mackan, maar soms.....
Is het zo moeilijk om es verder dan je neus te kijken en je over je koppigheid heen te zetten en dus te stellen dat MvB een prima prestatie heeft neergezet? Je schrijft een post over dromen over VDB en eindigt met Lodeweges. Ik zou het allesbehalve mooi vinden wanneer MvB zijn biezen voorafgaand aan de play-offs pakt en Lodeweges zou 't overnemen. Dat zou waanzin zijn, complete waanzin. Net zoals MvB altijd zeer integer is overgekomen en gezien zijn reputatie en persoon het niet kan maken om het te laten lopen in de play-offs tegen bijv. AZ. Waanzin...
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 22-04-2014 15:55

Neerhalen Pes5? Ik zeg alleen dat er voor hem dubbele belangen zijn. Dat kun je onmogelijk ontkennen. Ik heb steeds gezegd dat we qua stand op de ranglijst de afgelopen seizoenen niet kunnen klagen. Maar over het voetbal wél. En dat is zoals het is. Meer is er simpelweg niet van te maken. Deels door een matige selectie. Deels door onderschatting van het aanwezige materiaal. Deels door misschien onnodig lang te blijven fixeren op controle, die er nog steeds eigenlijk niet is. Van Basten is hier al in november 2012 op aangesproken. Dat soms een beetje meer opportunisme ook vruchten afwerpt. Maar hij wilde daar totdat het water aan de lippen stond niet aan. Maar toen het nodig was heeft hij het gelukkig zelf bewezen met dat matige materiaal.
Afgelopen seizoen eigenlijk weer. Een hele tijd voor de winterstop al rond de 4e stek gehangen zonder deze te pakken, waar dat écht wel een paar keer heel goed mogelijk was. Na de winterstop een iets mindere periode, maar nu op het eind gelukkig weer positief voetbal met de eigen jeugd voorop. Omdat het kan. Omdat play off al veilig gesteld is. Het lijkt er een beetje op dat de echte pro van Bastens op de valreep nog even van zich moeten laten horen. Wel heren, mijn zegen hebben jullie. Wat je ook zegt, het verhaal wordt er toch niet anders van.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor john2p » 22-04-2014 16:18

@mackan68, heb al een hele tijd niets meer van me laten horen, dacht ik zo ;). In je verhaal zitten wel goede nuanceringen. Ben het ook wel eens met je analyse, het is een mix van veel factoren; bestuurlijke onrust, wat vbasten op zich goed heeft weggehouden bij de selectie, matige selectie, maar ook soms te weinig durf, ook weinig echt lijn in het spel.

Ik zelf , maar dat moet als pro vbasten fan :P, ben toch van mening dat de balans naar de positieve zijde slaat. Want profvoetbal gaat uiteindelijk wel om de punten.

Maar het is ook duidelijk wat de uitdaging van Lodeweges is, nl. punten in combinatie met goed voetbal. Ik ben beniwued. Heb er wel al zin in. Nu nog periode vBasten goed afsluiten.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 22-04-2014 16:29

john2p schreef:@mackan68, heb al een hele tijd niets meer van me laten horen, dacht ik zo ;). In je verhaal zitten wel goede nuanceringen. Ben het ook wel eens met je analyse, het is een mix van veel factoren; bestuurlijke onrust, wat vbasten op zich goed heeft weggehouden bij de selectie, matige selectie, maar ook soms te weinig durf, ook weinig echt lijn in het spel.

Ik zelf , maar dat moet als pro vbasten fan :P, ben toch van mening dat de balans naar de positieve zijde slaat. Want profvoetbal gaat uiteindelijk wel om de punten.

Maar het is ook duidelijk wat de uitdaging van Lodeweges is, nl. punten in combinatie met goed voetbal. Ik ben beniwued. Heb er wel al zin in. Nu nog periode vBasten goed afsluiten.

Ik vond de discussies met jou helemaal niet zo slecht John. Op het moment dat het voetbal gewoon niet om aan te loeren is, wordt de kritische supporter nog kritischer. Op de momenten dat het er wel aardig uitziet is er veel meer ruimte om te relativeren. Zo werkt het gewoon. Maar wat ik voor de winter van 2012, het einde van dat seizoen, het begin van het huidige seizoen en met het voetbal van nu zie, daarin verandert mijn mening niet. Zoals je zegt. Het is een combinatie van factoren. Enerzijds hebben de supporters te hoge verwachtingen gehad. Onterecht of terecht laat ik in het midden. En aan de andere kant had het best wat opportunistischer gemogen én gekund. Dat was voor het publiek in ieder geval een stuk prettiger geweest om naar te kijken. We kijken nu met z'n allen uit naar volgend seizoen. Omdat we weten wat er aan potentieel bij onze club rondloopt. En omdat we toch met een scheef oog keken naar hoe Dwight het in 058 met óók beperkte middelen vooral voetballend prima heeft gedaan. Wat ze daar mistten was een spits die er tussen de 15 en 25 in knalde. Hopelijk hebben wij zo'n spits na de zomer ook weer. We zullen het wel gaan beleven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Calimero » 23-04-2014 17:13

pes5 schreef:Het zou jou en anderen sieren om eens toe te geven dat MvB hier gewoon een heel goede prestatie heeft geleverd. Zoals De Roon ook weer aangaf in een interview. Misschien spelen we niet altijd mooi, maar dat ligt onze kracht niet en we zijn gewoon beter in andere dingen.. En juist dat doet Van Basten prima. Hij haalt eruit wat er inzit.

Mackan verwacht gewoon dat we volgend seizoen met Lodeweges met dezelfde spelers als nu zo goed spelen als Bayern Munchen. Totaal niet realistisch maar die realiteit mis ik wel vaker bij hem. Ik vind dat MvB een prima prestatie heeft geleverd, met een respectievelijke 8e en 6e of hogere positionering, en toch een erg matige selectie.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor dirkj » 24-04-2014 11:57

Mackan68 schreef:.... Hoe goed je ook je best nog wilt doen met Heerenveen, de toekomst is AZ. Bewust of misschien onbewust zal dat altijd meespelen. Zeker als er met AZ wat goede wedstrijdpremies zijn besproken. Iets wat je objectief bekeken nooit uit het oog mag verliezen...


Geen kans onbenut laten om een trap te geven? Met de loyale opstelling van V.Basten de afgelopen jaren is dit echt een vrij laag-bij-de-grond insinuatie; en dat laastste argument is natuurlijk te idioot voor woorden. Je gooit er een veronderstelling in over premies, en dan ga je het over 'objectief' hebben?

Bah.
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-04-2014 13:16

Ik vind dat mensen denken dat van Basten nu al met het belang van AZ bezig is, niet sporen. Niks meer, niks minder. Belachelijke suggesties!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor abegoal » 24-04-2014 21:03

Heerenveen rules schreef:Ik vind dat mensen denken dat van Basten nu al met het belang van AZ bezig is, niet sporen. Niks meer, niks minder. Belachelijke suggesties!


Hoezo dan? Hij geeft het toch zelf ook aan in het interview!

Een pikant detail is dat SC Heerenveen de nieuwe club van Van Basten mogelijk nog treft in de play-offs om Europees voetbal. "Ik had de vraag wel verwacht, maar heb nog geen goed antwoord paraat. Het is natuurlijk een lastige situatie, maar ik denk dat alle trainers hun werk bij de club waar ze in dienst zijn zo goed mogelijk willen afmaken. En dat wil ik dus ook bij Heerenveen", besluit de oefenmeester.


Het is gewoon een vervelende (lastige) situatie, waarin elke vorm van belangenverstrengeling voorkomen moet worden. Mocht het toch tot een dubbele confrontatie met AZ leiden, kan ik me voorstellen dat men met de situatie in de maag zit. Een oplossing zie ik echter niet.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-04-2014 22:05

abegoal schreef:Hoezo dan? Hij geeft het toch zelf ook aan in het interview!


Waar staat dan dat hij bezig is met het AZ belang dan?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2014 03:48

Calimero schreef:Mackan verwacht gewoon dat we volgend seizoen met Lodeweges met dezelfde spelers als nu zo goed spelen als Bayern Munchen. Totaal niet realistisch maar die realiteit mis ik wel vaker bij hem. Ik vind dat MvB een prima prestatie heeft geleverd, met een respectievelijke 8e en 6e of hogere positionering, en toch een erg matige selectie.

Bayern?? Hahahaha. Tsja, en jij wilt het over realisme hebben. Ach jij je pleziertje joh. Het is je gegund hoor. Maar hou mij er even buiten. Als het qua voetbal maar de helft beter gaat, dan ben ik al tevreden. Bayern........ :lol: :roll: :lol:
Ik heb aangegeven ook tevreden te zijn met de klasseringen de afgelopen 2 seizoenen. Ook met de prestaties in een stuk of 10 wedstrijden waarin deze 'erg matige selectie' hartstikke leuk speelde, aanvallend, opjagend, knokkend voor elkaar. We verschillen gewoon van mening over het aantal wedstrijden dat dat is gebeurd. Meer niet. Maar blijf lekker hameren op het kritische. Het zal je naam wel zijn.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 25-04-2014 03:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2014 03:52

dirkj schreef:
Geen kans onbenut laten om een trap te geven? Met de loyale opstelling van V.Basten de afgelopen jaren is dit echt een vrij laag-bij-de-grond insinuatie; en dat laastste argument is natuurlijk te idioot voor woorden. Je gooit er een veronderstelling in over premies, en dan ga je het over 'objectief' hebben?

Bah.

Ja want dat zijn natuurlijk zaken die helemaal niet besproken zijn voor volgend seizoen bij AZ wil je zeggen?? Dream on! Europees halen voor AZ is van belang. Dus ook in het belang voor van Basten. Die werkt daar namelijk volgend seizoen. Niets meer dan feiten. Hem het beste wensen is kennelijk een trap na geven. Het zij zo.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor dirkj » 25-04-2014 09:01

Mackan68 schreef:Ja want dat zijn natuurlijk zaken die helemaal niet besproken zijn voor volgend seizoen bij AZ wil je zeggen?? Dream on! Europees halen voor AZ is van belang. Dus ook in het belang voor van Basten. Die werkt daar namelijk volgend seizoen. Niets meer dan feiten. Hem het beste wensen is kennelijk een trap na geven. Het zij zo.


Soms bekruipt me het gevoel dat je zelf niet snapt wat je opschrijft. Laten we de quotes er maar even bijpakken dan.

... Maar ja, als de hoofdcoach helemaal niet zoveel belang heeft als Heerenveen Europees voetbal zou halen blijven het toch een bijzonder aantal wedstrijden die nog gespeeld moeten worden. Hoe goed je ook je best nog wilt doen met Heerenveen, de toekomst is AZ. Bewust of misschien onbewust zal dat altijd meespelen. Zeker als er met AZ wat goede wedstrijdpremies zijn besproken. ... Maar blijkt dat er in de play offs tegen AZ gevoetbald moet worden, dan kun je hem eigenlijk niet verantwoordelijk laten zijn voor de resultaten.


Je zit hier gewoon te suggereren dat Van Basten eventuele play-off wedstrijden tegen AZ gaat verkloten omdat ie dan volgend seizoen wat kleingeld kan verdienen. Dat is een aanval op zijn professionaliteit en zijn integriteit die niet terecht is.

Als men je op deze manier het beste wenst, heb je geen vijanden meer nodig.
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Flying Frisian » 25-04-2014 09:02

Graag vanaf hier weer over Brian Vandenbussche, andere onderwerpen kunnen elders besproken worden.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Appie_M » 25-04-2014 14:31

Brian Vandenbussche begint zondag ondanks de supportersactie van FeanOnline niet in de basis tegen FC Utrecht, meldt SC Heerenveen-watcher Roelof de Vries van Omrop Fryslan.

Trainer Marco van Basten kiest voor de sportieve belangen van de Friezen en geeft de voorkeur aan doelman Nordfeldt. SC Heerenveen (51 punten) staat slechts drie punten achter op Vitesse, de nummer vier van de Eredivisie met 54 punten.
Vandenbussche kijkt ondertussen al wel uit naar het duel. "Mijn familie en vrienden komen speciaal naar het stadion. Het zou mooi zijn als we na zeventig minuten met 5-0 leiden, dan zet de trainer mij er wellicht nog in", sprak hij hoopvol tegenover de Leeuwarder Courant.
(Bron: Feanonline)

Logisch als je het mij vraagt. We maken nog kans om 4e te worden en dus moet de eerste doelman gewoon blijven staan voor de vastigheid. Een eventueel afscheid van deze fantastische clubman zou een mooi gebaar zijn, maar mag niet ten koste gaan van de sportieve prestaties.

Ik zeg overigens niet dat ik Brian een mindere doelman vind dan Nordfeldt. In mijn mening verschillen ze niet veel van elkaar, maar Nordfeldt is nu eenmaal de vaste doelman, al het hele jaar. Omdat het voor de vastigheid in een team geen goed idee is om een doelman te wisselen als daar geen goede reden voor is, ben ik het eens met deze beslissing.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Erwin4ever » 27-04-2014 09:45

Ook ik kan, gezien de situatie, leven met het starten met Kristoffer. Echter als de wedstrijd het toelaat moet deze clubman een daverend afscheid gegund worden en dus krijgen!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 27-04-2014 17:50

Mooi en collegiaal gebaar van Kristoffer. Meteen na de 2-0 maakte hij al armgebaren om gewisseld te worden. Ondanks de tegengoal toch een prachtige afsluiting voor Brian. Ik wens hem het allerbeste terug in zijn Heitelân. Wat een Superfries is hij. Wie is de volgende die de 10 jaar bij onze club vol gaat maken?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor mitrita » 27-04-2014 18:35

Mackan68 schreef:Wie is de volgende die de 10 jaar bij onze club vol gaat maken?


Mijn gok : Pele van Anholt.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten

cron