Daley Sinkgraven

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Currahee » 09-04-2014 09:22

Hebben mensen überhaupt het interview bekeken? Hem wordt gewoon gevraagd waar hij over zoveel jaar wil zijn in zijn carrière. Hij geeft aan dat hij Barcelona als zijn droomclub ziet maar ook snapt dat hij daar gelijdelijk heen zou moeten met paar tussenstappen. Dan vraagt de verslaggever via welke weg dan? Hij geeft aan dat hij dat voorzich zelf wil houden. Verslaggever zegt dan ajax is een mooie tussenstap en hij geeft alleen toe dat hij ajax een mooie club vind.

dus heel veel verkeerd zegt hij niet in mijn ogen
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Baggerraartje » 09-04-2014 09:41

Eric schreef:Maar in principe zijn zij toch hetzelfde als net afgestudeerde werknemers met veel ambitie? Die gaan ook echt niet zeggen dat ze de rest van hun carrière bij het eerste bedrijf blijven waar ze starten. Bijna iedereen heeft een bepaalde ambitie en bij voetballers is het nou eenmaal zo (helaas voor ons) dat zij het hoogst mogelijke willen bereiken. Andersom zullen voetballers in Zweden en/of Jupiler League ervan dromen ooit bij ons te mogen spelen. Zo gaat dat nou eenmaal.


Dat zal wel, maar je mag als pas afgestudeerde werknemer bij je eerste werkgever toch wel presteren...? Wat mij stoort is dat ze al wel nagedacht hebben over de Ajax en Barcelona, maar niet wat ze nu met Heerenveen willen bereiken. Ze willen zich alleen in de picture spelen. Het lijkt wel dat het alleen status heeft, als je Heerenveen zo snel mogelijk verlaat, ipv iets gepresteerd te hebben. Kijk naar Narsingh, Dost, Assaidi etc etc. Wat hebben deze mensen nu gepresteerd na Heerenveen en wat hebben ze nu gewonnen?? Helemaal niks!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Otsje P » 09-04-2014 09:41

Currahee schreef:dus heel veel verkeerd zegt hij niet in mijn ogen


Helemaal niks verkeerds zelfs.

Maar mensen horen liever liegende en huichelende (Dirk Kuijt achtige) spelers, die beweren ontzettend van Heerenveen te houden, en er het liefst de rest van hun carriere blijven spelen, en het liefst nog gewoon contributie willen betalen, en zaterdag ochtends de D's fluiten enz.

Ambitie is de drijfveer tot verbetering. Als ze het wel prima vinden om 5 jaar voor Heerenveen te spelen, dan betekend dat gewoon dat ze zich niet ontwikkelen, en stil staan.

Als je jonge spelers langer voor je wilt behouden, dan moet je zorgen dat je door middel van goed beleid en goede contracten de aansluiting kan vinden met de top van Nederland. Vanuit PSV, Feyenoord,Vitesse en Twente worden de laatste jaren verrekte weinig binnenlandse transfers gedaan. Simpelweg omdat alleen Ajax er nog boven zit. Dus moet je zorgen dat je op het niveau van die 4 bovengenoemde clubs komt. Dan is een overstap geen verbetering meer.

Maar dat niet op die jonge gasten afschuiven. Die komen allemaal uit de randstad, en voor hun is Heerenveen nu niet bepaald de droomclub.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Knipecity » 09-04-2014 09:44

Denk dat dat de werkelijkheid is. Jij bent supporter van Heerenveen, die spelers niet. Die zien Heerenveen gewoon als een eerste stap in hun carriere. Je kan je daar aan ergeren, maar de enige kans voor een club als Heerenveen om te overleven is door een opleidingsclub te zijn. Wij leiden op voor de grotere clubs in Nederland en die leiden weer op voor de grotere en iets minder grote clubs in Europa. Waar eerstedivisieclubs weer opleiden voor ons. Zo is het nou eenmaal en daar kan je je maar beter bij neerleggen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 09-04-2014 09:58

Mijn hemel wat een paniek en gezeik om niks zeg. Kijk eerst eens dat interview voordat je wat roept, op basis van een gereproduceerd stukje op een reproductiesite. Hij zegt helemaal niks raars, zonde dat de nadruk op 1 of 2 zinnetjes aan het eind van een item wordt gelegd.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Gekko » 09-04-2014 11:58

Ik heb het gezien en vond het geen enkel punt. Tuurlijk moet zo'n jongen ambitie hebben en hij loopt hier heus de kantjes er niet vanaf.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Superfries1996 » 09-04-2014 12:19

Wat een gedoe om niks, elke voetballer wil in de toekomst wel voor een club als Barcelona spelen, dat een tussenstap noodzakelijk is, is niet meer dan logisch.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Feanfan13 » 09-04-2014 15:14

Ik had liever gehoord dat hij had gezegd: 'mijn ambities liggen de eerst komende 3 jaar bij Heerenveen.' Of is dat zo'n grote moeite om te zeggen nadat een club je van jongs af aan heeft opgeleid? Vervolgens had hij ieder willekeurig antwoord kunnen geven van dat hij daarna een stap naar de topclubs in Nederland moet maken om vervolgens bij Barca uit te komen.

Hij heeft nu min of meer een openlijke sollicitatie gedaan richting Ajax, aangezien Ajax bezig is met alle talenten op te kopen uit de eredivisie, kunnen we binnen heugelijke tijd ook een bod op Sinkgraven verwachten.

Het gene wat ik gewoon niet begrijp is dat je dus geen clubgevoel krijgt naarmate je bijna je gehele levens al bij een club speelt. De enige speler bij Hveen die dit lijkt te hebben is Pele van Anholt.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Tikkieterug » 09-04-2014 15:25

Feanfan13 schreef: ... blabla ...

Het gene wat ik gewoon niet begrijp is dat je dus geen clubgevoel krijgt naarmate je bijna je gehele levens al bij een club speelt. De enige speler bij Hveen die dit lijkt te hebben is Pele van Anholt.


Ja want als Ajax zich meldt voor Pelé dan blijft hij natuurlijk liever bij Heerenveen? :roll:

Ik begrijp deze discussie totaal niet, Sinkgraven wil (net als bijna iedere andere voetballer) gaan voor de top. Het zou toch fantastisch zijn als Heerenveen aan de basis zou staan van zijn succes? Als hij hier goed speelt dan komt die stap vanzelf en houdt de club er financieel ook nog wat aan over.
Jaap
Avatar gebruiker
Tikkieterug
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 14-01-2013 15:30

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Wizard » 10-04-2014 12:42

Tikkieterug schreef:Ik begrijp deze discussie totaal niet, Sinkgraven wil (net als bijna iedere andere voetballer) gaan voor de top. Het zou toch fantastisch zijn als Heerenveen aan de basis zou staan van zijn succes? Als hij hier goed speelt dan komt die stap vanzelf en houdt de club er financieel ook nog wat aan over.

Precies. Stelletje muggenzifters dat jullie zijn. Daley doet niks verkeerd en oa Ajax zou een logische tussenstap KUNNEN zijn. Hij doet helemaal geen open sollicitatie: gezeur om niks hier.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor TORCIDA » 10-04-2014 13:28

alleen supporters mogen ambities hebben, voetballers niet.. die blijven maar bij de club waar ze zijn opgeleid...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor SVSCH » 10-04-2014 17:11

uh volgens mij mis ik een aantal berichten, waar is er sprake van gezeur dan? Zijn maar 2 mensen die er vraagtekens bij hebben, verder is iedereen het gewoon met elkaar eens toch?
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 10-04-2014 17:54

Ik ben al van jongs af aan supporter van sc.Heerenveen. Maar ik heb ook ambities. Wil wel eens wat meer, een stapje hogerop. Als Ajax belangstelling voor mij toont zou ik daar zeker over nadenken. Het zou een logische tussenstap zijn alvorens naar een Europese topclub over te stappen........ :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Eric » 10-04-2014 21:09

Mackan68 schreef:Ik ben al van jongs af aan supporter van sc.Heerenveen. Maar ik heb ook ambities. Wil wel eens wat meer, een stapje hogerop. Als Ajax belangstelling voor mij toont zou ik daar zeker over nadenken. Het zou een logische tussenstap zijn alvorens naar een Europese topclub over te stappen........ :lol:


Krijg jij er geld voor om supporter te zijn of betaal je er voor? Wat laat je jezelf weer eens van een kinderachtige kant zien zeg.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Erwin4ever » 11-04-2014 19:38

Eric schreef:Krijg jij er geld voor om supporter te zijn of betaal je er voor? Wat laat je jezelf weer eens van een kinderachtige kant zien zeg.

Zoals ik het lees is het eerder een zijn manier om te zeggen dat hij dit een beetje een discussie om niets vindt.
Dat zou in ieder geval best logisch zijn, want dat is het namelijk.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 12-04-2014 02:44

Eric schreef:
Krijg jij er geld voor om supporter te zijn of betaal je er voor? Wat laat je jezelf weer eens van een kinderachtige kant zien zeg.


Heb je de :lol: gemist? Bij VI tv noemen ze regelmatig het woord 'satire'. Zo duidelijk Eric?? Over kinderachtig gesproken zeg.... Volgens mij moet je even een snickers nemen. Schijnt te helpen. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Gekko » 13-04-2014 08:15

Mooi interviewtje met Van Aken. Alsof ze zo uit de banken van pakweg VWO 5 zijn gestapt. Totaal geen verwende voetballers.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor dirk3 » 13-04-2014 08:23

Gekko schreef:Mooi interviewtje met Van Aken. Alsof ze zo uit de banken van pakweg VWO 5 zijn gestapt. Totaal geen verwende voetballers.


Volgens de NOS zijn het Hielke en Sietse en daar kan ik me wel in vinden:)
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Knipecity » 13-04-2014 12:53

Van Aken, Sinkgraven en Finn lijken alledrie wel wat op elkaar.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Calimero » 15-04-2014 17:23

Knipecity schreef:Van Aken, Sinkgraven en Finn lijken alledrie wel wat op elkaar.


Alleen schelen Sinkgraven en Van Aken ongeveer anderhalve kop. ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Knipecity » 15-04-2014 17:32

Heb het puur over blonde koppie van de 3 mannekes 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Stiffie » 19-07-2014 21:49

Daley zit bij Lodeweges volgens mij op dit moment niet bij de eerste elf. Als Dwight er ook maar een beetje verstand van heeft, dan gaat Daley natuurlijk altijd voor Wildschut (en zelfs de Roon of vd Berg een van die twee).
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Mackan68 » 19-07-2014 22:18

Stiffie schreef:Daley zit bij Lodeweges volgens mij op dit moment niet bij de eerste elf. Als Dwight er ook maar een beetje verstand van heeft, dan gaat Daley natuurlijk altijd voor Wildschut (en zelfs de Roon of vd Berg een van die twee).

Daley is de beoogd opvolger van Hakim. Maar aangezien Lodeweges hoopt en er vanuit gaat dat hij blijft... En op één of andere onduidelijke reden ziet hij kennelijk nog wél toekomst in Wildschut. Hij komt daar nog wel achter.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-07-2014 22:36

Sinkgraven vond ik vorig seizoen nog erg wisselvallig, al mag dat ook op zijn leeftijd.
Dat Wildschut in de spits staat is natuurlijk een noodgreep, het is gewoon wachten op een nieuwe spits. Voor de buitenkant mag Wildschut concurreren met Slagveer, beiden zijn niet goed genoeg. Bilal is wel zeker van zijn plekje.
Dan kan je Sinkgraven op de linksbuiten zetten, maar misschien wil Lodeweges wel snelheid op de flanken en Sinkgraven is niet echt de snelste.
Voor de 10 positie is Ziyech onbetwist de nummer 1, veruit de beste speler van de selectie
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Hielke » 23-07-2014 12:24

Daley heeft in de voorbereiding nog niet zijn vorm van vorig seizoen te pakken. Het zou mij dan ook niet verbazen als hij in eerste instantie buiten het basisteam valt. Als Ziyech alsnog vertrekt, zal hij of Thorsby promoveren tot basisspeler. Daley lijkt me nuchter genoeg om te beseffen dat zijn tijd wel komt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Duo Maxwell » 07-08-2014 11:44

Op twitter nu ook geruchten dat Ajax interesse heeft in Sinkgraven...
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Baas » 07-08-2014 11:57

Duo Maxwell schreef:Op twitter nu ook geruchten dat Ajax interesse heeft in Sinkgraven...

Laten we hopen dat dit alleen geruchten zijn.
Mocht Ajax echt concreet worden, dan maar ballen tonen.
Sinkgraven absoluut niet verkopen, tenzij men met een giga-bod komt.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Superfries88' » 07-08-2014 12:00

Duo Maxwell schreef:Op twitter nu ook geruchten dat Ajax interesse heeft in Sinkgraven...

Dat gerucht ging een maand geleden ook al al. Zo werd hij genoemd als potentiële vervanger van Blind. Niet serieus nemen, zou ik zeggen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor wald pyk » 07-08-2014 12:02

Ajax vraagt voor Blind 21 miljoen. Dus mocht dit waar zijn dan maar een bedrag vragen boven de 10 miljoen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Daley Sinkgraven

Berichtdoor Frisian Viking » 07-08-2014 12:33

Het zal inderdaad wel bij een gerucht blijven, maar ik denk wel dat Sinkgraven het type speler is dat ze graag bij Ajax zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten