Dwight Lodeweges

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Superfries1994 » 31-03-2014 13:45

Lardy schreef:Omdat Henk de Jong de papieren voor Coach Betaald Voetbal niet had, en nu wel. Ik had echt verwacht, misschien komt dat nog, dat hij Henk de Jong assistent maakt en hem de beloften laat doen op maandagavond.

Ah zo. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er geen assistent bij komt (uit financieel oogpunt). Denk dat Klompe of Jansen die taak op zich gaat nemen.

Ik vind Lodeweges wel een sympathieke man (ondanks de zonde om ooit bij Cambuur aan de slag te gaan haha) en voor zover ik kan zien laat hij Cambuur leuk voetballen. Heeft een uitstekend seizoen gekend bij onze vriendjes. Zijn visie van aanvallend voetbal staat me ook aan, ik geloof er niets van dat het succes van Cambuur volledig te danken is aan Henk de Jong.

Advocaat, Ronald Koeman etc etc komen sowieso niet. Moet de club dan aankomen met Foeke Booy (doet het dit seizoen ook goed, vooral met de manier waarop) of Alex Pastoor? Dan hadden we ook weer geklaagd. Erwin Koeman was ook niet goed geweest volgens de meesten. John van den Brom past hier ook al niet. Het houdt een keertje op met de namen. Lodeweges is een nette man die laten zien heeft te gaan voor positief voetbal, en dat is denk ik wat we allemaal hier wel zouden willen zien.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor dirk3 » 31-03-2014 13:47

Ik snap echt niet dat iedereen zo negatief is. Alsof Lodeweges de Jansen van Cambuur is en Henk de Jong de Alfred Schreuder.

Cambuur speelt dit seizoen verzorgt aanvallend voetbal, met beperkte middelen. Daarnaast is Lodeweges iemand die rust uitstraalt, ook wanneer de druk hoog is (Cambuur bengelde lang onderin). Hij lijkt me ook iemand die bij de spelers vertrouwen inboezemt. De Cambuursupporters liepen met hem weg ( zal nu wat anders liggen haha). Hij is representatief en komt goed over in de media.

Binnen de mogelijkheden van de club lijkt het mij een prima te verdedigen keuze.

Hij krijgt een éénjarig contract. Mocht het mislukken (lijkt mij onwaarschijnlijk) dan kun je er goedkoop vanaf gedurende de looptijd. Komend jaar kunnen we verder kijken. Misschien is het een gelukkig huwelijk en zal er worden verlengd. Mocht het minder gelukkig zijn, dan zijn er wellicht kandidaten op de markt, die nu niet beschikbaar zijn. (Ten Hag, Verbeek etc).

Hulde aan de clubleiding voor het realiseren van deze (tussen)oplossing.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Baggerraartje » 31-03-2014 13:48

Tja...eigenlijk boek je pas succes met jeugd inpassen als je een aantal jaren blijft zitten. Als deze man voor 1 seizoen komt, is het werkelijk alleen een passant. Als je echt vertrouwen hebt in deze trainer, waarom dan niet gelijk voor een jaar of 3/4. Dan kun je weer echt gaan bouwen. Ben meer verbaast over de duur dan de persoon.... :?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Superfries1994 » 31-03-2014 13:53

Baggerraartje schreef:Tja...eigenlijk boek je pas succes met jeugd inpassen als je een aantal jaren blijft zitten. Als deze man voor 1 seizoen komt, is het werkelijk alleen een passant. Als je echt vertrouwen hebt in deze trainer, waarom dan niet gelijk voor een jaar of 3/4. Dan kun je weer echt gaan bouwen. Ben meer verbaast over de duur dan de persoon.... :?


Heel slim, gelijk een contract voor 4 jaar. En wat als het dan toch mislukt, ondanks het vertrouwen dat Heerenveen uiteraard wel in hem heeft (anders stel je hem niet aan)? Afkopen zeker? Verlengen daarentegen kan altijd nog.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2014 13:55

Ik zal echt de laatste zijn die zal ontkennen dat het enthousiasme van Henk de Jong níet een groot deel van het succes van DKV is. Maar als we hier weten dat het slechte voetbal vooral door van Basten komt dan is het te makkelijk om de Liwwadder credits voor Lodeweges' neus langs door te schuiven op de Jongs bordje. Dat gaat er bij mij niet in. Dwight verdient het voordeel van de twijfel. Je kunt geen mensen afbranden voordat ze ook maar een kans hebben gehad. Het enige waarmee ik vooral problemen heb is het jobhoppen wat duidelijk aan zijn naam verbonden is. Dat hij een Groningen en nu Cambuurverleden heeft is compleet irrelevant. Henk de Jong heeft dat ook en menigeen zou hem graag óók naar onze club zien komen.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Baggerraartje » 31-03-2014 13:59

Superfries1994 schreef:
Heel slim, gelijk een contract voor 4 jaar. En wat als het dan toch mislukt, ondanks het vertrouwen dat Heerenveen uiteraard wel in hem heeft (anders stel je hem niet aan)? Afkopen zeker? Verlengen daarentegen kan altijd nog.


1 jaar is zeker niet slim, daar de trainer dan ook vrij makkelijk alweer kan gaan rond kijken. Het geeft meer onrust dan rust! Kijk eens naar je zelf slimmerik. Als jij ergens gaat werken met een 4 jarig contract op zak, geeft bij jou thuis ook meer rust, dan een 1 jarig contract en dan maar afwachten of het verlengt wordt. Dan ga jezelf ook al in januari rond kijken...of wacht jij dan rustig af?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Arnoud » 31-03-2014 14:03

Heel veel met name emotionele reacties hier op het forum, maar dat was te verwachten, welke trainer het dan ook geworden zou zijn,
Persoonlijk vind ik het geen verkeerde keuze, zeker als je kijkt wat hij met Cambuur tot op heden presteert. Een aanstelling voor één jaar ? Heel verstandig, verlengen is altijd beter dan afkopen ! Straks hem vanaf dag 1 dat hij bij de club is steunen en vervolgens op zijn merites beoordelen. Wolkom Dwight !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Nordfeldt94 » 31-03-2014 14:08

Dus. Weet totaal niet hoe ik hier over moet denken. Toch wel gemengde gevoelens! Laat cambuur natuurlijk leuk voetballen dit seizoen, dus je zou zeggen dat je dan wel wat moet kunnen! Op het dkv-forum gaat iedereen trouwens helemaal los, vierendelen, stenigen, op de brandstapel, leuke suggesties die voorbij kwamen. Één ding weet ik wel, hij laat, er vanuit gaande dat cambuur erin blijft, de spelers volgend seizoen met de juiste instelling het veld in gaan tegen cambuur.
Come on you boys!
Nordfeldt94
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 03-12-2012 12:29

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Otsje P » 31-03-2014 14:10

Persoonlijk geen moeite met de keuze voor Dwight. Rustige, nuchtere en fatsoenlijke kerel. Die gewoon zeker bij de club past. Ook bij mij zit er wel een beetje de angst in dat Henk de Jong wel heel veel invloed heeft gehad op het goede spel van Cambuur, maar misschien heeft Lodeweges er dan wat van opgestoken :wink: .

Heb bovendien respect voor de gedurfde overstap, dat zal niet gemakkelijk voor hem zijn geweest, en dit zullen moeizame laatste weken worden.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Baas » 31-03-2014 14:11

Ondanks dat hij het goed doet bij DKV, hoop ik dat dit een grap is..
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor tsfo » 31-03-2014 14:13

Deze keus is ook goed. Karakter past bij Heerenveen en man met ervaring en kent de club al een beetje.
Welkom Dwight !
tsfo
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 31-03-2014 10:03

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Calimero » 31-03-2014 14:14

Ik kan wel janken en ga niet eens de moeite doen om dat gevoel te onderbouwen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Baas » 31-03-2014 14:15

Mocht t wel zo zijn, mag ie ritzmaier ook wel meenemen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Superfries88' » 31-03-2014 14:22

Wat de contractduur betreft: er kan ook een achterliggende gedachte aan vast hangen. Lodeweges een seizoen als eerste man, ervaring laten overbrengen aan de assistent en deze doorschuiven na ontvangst van het CBV-diploma. Dan doel ik dus op Klompe. Mocht die stap nog te vroeg komen, dan doe je er rustig een seizoen bij. Dat is inderdaad pure speculatie mijnerzijds, maar het is niet ondenkbaar. Ik zou daar weinig moeite mee hebben, mits Lodeweges dat jaar iets bijdraagt. Dat moet toch blijken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor robke » 31-03-2014 14:27

Tsja, Lodeweges is in iig niet sentimenteel te noemen. Henk de Jong zal niet meekomen naar Heerenveen. De beste man voelde zich behoorlijk genaaid toen zijn contract bij Heerenveen destijds niet werd verlengt. Klompe zal de nieuwe assistent worden. En waarschijnlijk een nieuwe job voor Talan bij de 1e selectie. Feit is dat Riemer & co weer verrassend bezig zijn :D
Avatar gebruiker
robke
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 02-06-2008 09:00

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Fryskeboy22 » 31-03-2014 14:29

Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club..... :crying:
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Grimo » 31-03-2014 14:33

Fryskeboy22 schreef:Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club..... :crying:


Ik zie meer heil in Makrini en Leeuwin dan in Lodweges.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Ebiede » 31-03-2014 14:36

Prima aanstelling wat mij betreft. Ik neem dat er ook nog een assistent bij komt.

Dat mag iedereen wat mij betreft zijn maar geen Henk de Jong. Als deze engerd komt dan ga ik echt overwegen om niet meer te komen totdat deze weer is vertrokken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Superfries1994 » 31-03-2014 14:38

Baggerraartje schreef:1 jaar is zeker niet slim, daar de trainer dan ook vrij makkelijk alweer kan gaan rond kijken. Het geeft meer onrust dan rust! Kijk eens naar je zelf slimmerik. Als jij ergens gaat werken met een 4 jarig contract op zak, geeft bij jou thuis ook meer rust, dan een 1 jarig contract en dan maar afwachten of het verlengt wordt. Dan ga jezelf ook al in januari rond kijken...of wacht jij dan rustig af?


De echte wereld kan je niet meer vergelijken met de voetbalwereld. Je weet toch wel dat langdurige contracten in die wereld nauwelijks zekerheid meer bieden? Die 'onrust' is er dus altijd. Een speler kan vandaag een nieuw contract ondertekenen en morgen alweer naar een club vertrekken die drie keer zoveel betaald. En zo is het ook met coaches. Cambuur heeft een contract met Lodeweges, maar die vertrekt ook gewoon tussentijds. Het zegt dus niets.

Een éénjarig contract is veel verstandiger. Geen gedoe met afkoopsommen of clubs waar de coach graag naar toe zou willen. Als één van de partijen aangeeft niet meer door te willen in januari om welke reden dan ook, hebben beiden tijd zat om iets nieuws te vinden. Het heeft immers toch geen zin om een samenwerking door te zetten als één van de partijen niet wil, of vind jij van wel?

Zeker voor coaches zijn éénjarige contracten niet vreemd. Guardiola werkte altijd zo bij Barcelona bijvoorbeeld. En je kan toch niet zeggen dat Barcelona daar zwakker van is geworden, al die 'onrust' die dat éénjarig contract heeft veroorzaakt..
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 31-03-2014 14:39

Fryskeboy22 schreef:Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club..... :crying:


El Makrini en Leeuwin zijn prima aanwinsten hoor , dat moet van Lodeweges nog maar blijken. Twee spelers die nimmer nooit verzaken en ook wat betreft leeftijd en voorbeeldfunctie prima bij onze groep zouden passen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor El Maestro » 31-03-2014 14:57

Een opvallende keuze. Het verbaast mij dat er hier nog vrij veel positieve reacties zijn op deze trainer, gezien zijn verleden (en daarmee doel ik niet op het feit dat hij voor Cambuur werkt). Want behalve dit seizoen, waarin Cambuur écht leuk voetbalt, heeft deze man nog nooit wat gepresteerd. Bij elke club waar hij werkte was hij toch vrij snel weer weg en zijn clubs voor Cambuur waren zelfs van amateurniveau. Daarnaast is het van dit seizoen ook niet helemaal duidelijk hoe belangrijk hij nu exact is bij die lui ten noorden van Goutum.
sc Heerenveen, el orgullo de Fryslân.
Avatar gebruiker
El Maestro
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 14-02-2012 17:33
Woonplaats: Joure

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Hermano » 31-03-2014 15:01

Misschien kunnen naast Makrini en Leeuwin ook nog wel Ritzmaier, Manu en Nienhuis hierheen gehaald worden! Of nog beter, fuseren!


Redelijke coach die Lodeweges en zijn verleden als assistent hier maakt het hele nieuws iets dragelijker. Zolang hij alleen het goede, aanvallende spel meeneemt (en dat is nog maar de vraag) is het wel acceptabel. Goede zaak dat hij iig nog maar voor 1 jaartje vast is gelegd.
Avatar gebruiker
Hermano
Selectiespeler
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 25-04-2009 10:17

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor TWR22 » 31-03-2014 15:09

Zo. Denk jaar niet actief geweest hier ....

Kan Lodeweges nog over straat in Leeuwarden??? Dat lijkt me nogal lastig nu namelijk. Ligt andersom natuurlijk veel gevoeliger; stel je maar eens voor dat MvB nu naar DKV zou gaan. Ritzmaier graag meenemen ja. Maar zo hebben we er wel meer nodig volgend jaar, bijna een nieuw elftal moet er gebouwd worden. Verder vind ik het geen slechte keus, er is ook gesproken met Mario Been maar Riemer wil die niet. (overigens ook een jaar niks gelezen hier ongeveer dus wellicht is dit al besproken).
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2014 15:14

Fryskeboy22 schreef:Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club..... :crying:

Mooi, dan mag van den Berg wat mij betreft de omgekeerde weg bewandelen. Die El Makrini is helemaal niet verkeerd. En Leeuwin ook niet!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Superfries1996 » 31-03-2014 15:20

Ritzmaier heeft net verlengd bij PSV, die komt niet.

Ik word er niet warm of koud van, niet de grote naam waarop ik had gehoopt (Verbeek, Hjullmand), maar tig keer liever dan een Koeman of Foeke Booy. Speelt met Cambuur, één van de slechtste teams van de Eredivisie, zeer verzorgd en vaak ook erg aanvallend voetbal. Heeft een spelopvatting waar wij met van Basten alleen maar van kunnen dromen, 'thuis vol op de aanval tegen PSV' e.d.

Als hij daarnaast Leeuwin en El Makrini meeneemt zou dat ook wel welkom zijn, twee posities die wel een kwalitatieve versterking kunnen gebruiken. Wat ik me vooral afvraag is wie zijn assistent wordt, en wat er met de selectie gebeurt.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Grimo » 31-03-2014 15:25

Superfries1996 schreef: Speelt met Cambuur, één van de slechtste teams van de Eredivisie, zeer verzorgd en vaak ook erg aanvallend voetbal. Heeft een spelopvatting waar wij met van Basten alleen maar van kunnen dromen, 'thuis vol op de aanval tegen PSV' e.d.
.


Zulk slecht matriaal heeft Cambuur niet. Een seizoen leuk voetbal met club waar totaal geen verwachtingspatroon of druk is, is al voldoende om bij SC Heerenveen trainer te worden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Eric » 31-03-2014 15:30

Supportersvereniging SC Cambuur wil acuut vertrek van Lodeweges
Maandag, 31 maart 2014 om 16:25
/
De supportersvereniging Kern van Cambuur heeft maandag besloten het vertrouwen in trainer Dwight Lodeweges officieel op te zeggen. De achterban van SC Cambuur baalt er behoorlijk van dat Lodeweges ervoor heeft gekozen na afloop van het seizoen over te stappen naar provinciegenoot sc Heerenveen.
Lodeweges volgt in de zomer Marco van Basten op in het Abe Lenstra Stadion. Dat de 56-jarige trainer uitgerekend voor sc Heerenveen kiest, komt hard aan. Die club is onder een aanzienlijk deel van de Cambuur-fans namelijk niet geliefd. “Onbegrijpelijk dat, in deze voor SC Cambuur zo belangrijke fase van de competitie, in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie, er zo’n bericht naar buiten komt.”
De Kern van Cambuur vindt dat het nieuws een bom legt onder de geweldige clubspirit die momenteel heerst in Leeuwarden. Volgens de supporters is er een onwerkbare en onhoudbare situatie ontstaan, nu al zeker is dat Lodeweges verkast naar de rivaal. “We roepen op tot het (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer van onze club”, zegt men in het statement. “Uiteraard spreken wij de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.”

voetbalzone.nl


Begint al goed :lol:
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Hielke » 31-03-2014 15:44

De vraag of Dwight Lodewegs een goede trainer is, die het aantrekkelijke voetbal terugbrengt in het Abe Lenstra stadion, vind ik veel interessanter dan de beladenheid van zijn overstap. Ik ben eerlijk gezegd nog niet overtuigd en vraag me af of de invloed van Henk de Jong - in mijn ogen een uitstekende trainer - niet van grote invloed is geweest. Lodeweges heeft mij tot dit seizoen nooit echt positief verrast, maar ik hoop van harte dat hij daar vanaf komende zomer in slaagt. Welkom bij de enige club van Friesland!
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor UK » 31-03-2014 15:44

Kan me nog een mooie zondagmiddag (ergens in het seizoen 2001/2002 volgens mij) herinneren.
Kwam na afloop van een wedstrijd Groningen/RKCin de catocomben van het Oosterpark terecht. Was de man daar toen niet
trainer en daarna niet meer?
Hij is verder niet veel op de voorgrond geweest. Heeft ook lang niet alles afgemaakt volgens mij, ook nu kiest hij eieren voor zijn geld.Ik meen dat Foppe destijds een hoge pet van hem op had.
Hoop dat hij de Noord Amerikaanse sportmentaliteit mee neemt. Verder niet positief of negatief maar nog meer DKV in de vorm van spelers is te veel gevraagd imo.

UK
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Re: Dwight Lodeweges

Berichtdoor Voorstopper » 31-03-2014 15:56

Hij is inderdaad bij vrijwel alle clubs maar kort gebleven en vaak ook nog op de achtergrond, een echte onopvallende clubhopper.
Vanaf 2000
1998-2001 - Zwolle
2001–2002 - Groningen
2002–2003 - Groningen beloften
2003–2004 - sc Heerenveen assistent
2004–2006 - Al Jazira assistent
2006–2007 - Nagoya Grampus Eight assistent
2007–2009 - PSV assistent
2009 - PSV interim
2009 - NEC
2010 - Edmonton
2010–2011 - JEF United
2013– Cambuur

Op een prima jaar Zwolle en een goed jaar Cambuur na vind ik het niet bijster indrukwekkend, erg veel clubs gehad, maar vooruit maar. De club zal het weten en laten we maar vasthouden aan het recente spel en succes van Cambuur.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten