Moderators: Beheerders, Fanmasters
1983 schreef:Hij is overal mislukt en hier mislukt ie ook. Het is niks, het is nooit wat geweest en het zal nooit wat worden. Past goed in het rijtje grote miskopen. Weggegooid geld.
1983 schreef:Oh, dus het ligt allemaal aan anderen dat Raitala geen reet heeft gepresteerd? Hou toch op zeg. Bovendien, is dat centrum van nu nou zoveel beter dan? We krijgen nog net zoveel goals tegen als vorig jaar, het valt nu alleen minder op omdat we er zelf minder maken. En daarbij, andere linksbacks hebben het vorig jaar met dat zelfde verrotte centrum beter gedaan dan Raitala. Ik snap niet waar dat vertrouwen in hem weg komt. Wat hij liet zien was echt dramatisch. Het record rode kaarten is overigens 7, Gregor van Dijk (verbaasd me niet dat die lul dat record heeft, maart dat geheel terzijde).
Mackan68 schreef:Van die goals zit er ook een aantal blundertjes bij van Nordfeldt. We hadden er zo een stuk of 4-5 minder tegen kunnen hebben. De penalty tegen Grunn meegerekend. Je ziet het echt niet goed als je wilt beweren dat het centrale duo niets beter is als vorig seizoen. Laat me het zo stllen: Wil je Kruiswijk of Otigba graag vervangen door Zomer? Hij is de reden van een gepasseerde Raitala. Kum mocht daar op een gegeven moment blijven staan terwijl hij daar niets beter was.
Lardy schreef:Nee, Kum staat inderdaad een dijk van een wedstrijd te spelen. Niet stappen bij buitenspelval, 45 minuten lang Hupperts kwijt en aanvallend 0,0 inbreng.
Heerenveen rules schreef:Raitala heeft gelukkig ook laten zien vorig jaar een goede speler te zijn....... Die kan er ook helemaal niks van.
Mackan68 schreef:Het zou fair zijn als Raitala in ieder geval de kans zou krijgen zich te bewijzen naast een prima spelende Kruiswijk dit seizoen. Falen van Raitala kwam mede door Zomer. Wie dat niet wil zien...
fuotbalgek schreef:Raitala is al afgeschreven. En terecht. Heeft veel en veel te veel geblunderd vorig jaar. Moeten ze alleen nog kwijt zien te raken.
Het falen van Raitala afschuiven op Zomer, sorry hoor, het bord voor je kop.
1983 schreef:Dat beweer ik wel, vorig jaar haalde hij regelmatig hetzelfde niveau als Kum gister. En daarbij vond ik Dijks buiten 2 keer rood beter dan Raitala. Die goede wedstrijden waar jij het over hebt, welke waren dat precies? Ik kan me ze niet voor de geest halen en dat ligt niet aan mijn geheugen. Volgende week gewoon weer Dijks wat mij betreft.
Gearard schreef:Wat heeft Dijks nou zo goed gedaan dat hij er volgende week 'gewoon' weer in staat? Twee domme rode kaarten en ondanks zijn lengte een hele matige kopper. Allesbehalve overtuigend.
Fryskeboy22 schreef:Jukka speelde vanavond erg sterk tegen het bijna complete eerste elftal van Vitesse, hopelijk staat hij zaterdag weer in de basis!
Superfries1996 schreef:
Fryskeboy22 schreef:Niet goed opgelet zie ik wel, Van Anholt is geschorst komende zaterdag
Appie_M schreef:
Dit dus. Laten we Raitala eerst maar eens een 2e kans geven naast een fatsoenlijk centraal duo voordat we over hem gaan zeuren.
oldtimer schreef:Hansson en Dingsdag vormden voor Heerenveen - begrippen niet een redelijk duo, maar een zeer goed tot uitstekend duo.
Als je hen als redelijk kwalificeert zet je een duo als b.v Kruiswijk - Otigba ( of Kum ) weg als onvoldoende of zelfs slecht.
En dat is tegenover deze spelers niet billijk. Zij verdienen dat predicaat redelijk. Zeker voor de ( huidige ) Heerenveen - begrippen, waarbij de bomen niet meer in de hemel groeien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten