Merchandising [Shirts, Feansjop]

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Het is ook een 'ongewoon' shirt. Ik inderdaad nergens dat ze zeggen dat het lelijk is. Leuk dat we er tussen staan :).
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Het stukje eronder valt idd wel mee, maar om het ''leuk'' te noemen om tussen al die afgrijselijke dingen te staan... Het is duidelijk niet als compliment bedoeld.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ze hebben het inderdaad over een "unusual shirt with an interesting premise". Het woord lelijk wordt niet genoemd.
Here's an unusual design with an interesting premise. SC Heereveen's kit is based on the Frisian flag, the official flag of the Dutch province of Friesland. The seven red Pompeblêd – seal lily leaves – symbolise seven independent regions from Medieval times
Toch vind ik het niet echt een eer om op die lijst te staan. Sommige van die shirts zijn echt te lelijk voor woorden. Degene die het laatste shirt heeft ontworpen (nr 20) mag daar wat mij betreft een levenslange gevangenisstraf voor krijgen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Wanneer mogen wij de kleurpotloden weer uit de kast halen om het volgende shirt te ontwerpen? Of is het de laatste keer niet zo goed bevallen, wij spelen er nauwelijks in en ik zie niemand in dat shirt lopen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Das ook logisch, vorig jaar hadden we een van de mooiste uitshirts ooit en dus is de opvolging daarvan een ondankbare taak. Daarnaast is het huidige uitshirt sowieso weinig bijzonders vergeleken met die van vorig jaar. Ik heb er in elk geval geen 60 euro voor over.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Appie_M schreef:Das ook logisch, vorig jaar hadden we een van de mooiste uitshirts ooit en dus is de opvolging daarvan een ondankbare taak. Daarnaast is het huidige uitshirt sowieso weinig bijzonders vergeleken met die van vorig jaar. Ik heb er in elk geval geen 60 euro voor over.
Klopt. Vorig jaar was het uitshirt echt mooi. Dit jaar vind ik hem gewoon lelijk.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Neymar schreef:
Klopt. Vorig jaar was het uitshirt echt mooi. Dit jaar vind ik hem gewoon lelijk.
Lelijk wil ik nou ook weer niet zeggen, het is op zichzelf niet een lelijk shirt. Maar het is gewoon weinig bijzonders, zeker vergeleken met dat schitterende shirt van vorig jaar.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Vond die van vorig jaar ook niet bijzonder. Ik denk dat Jako het heft weer in eigen handen neemt, dit hele idee is ook op poten gezet door het oude bestuur. Daarbij vond ik de inzendingen nou ook weer niet overweldigend vorig jaar.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hoop dat dit wel wordt behouden. Het zorgt voor een stukje extra binding met de supporters én voor mooiere shirts. Ik moet er toch niet aan denken dat we komend jaar weer met rode vlakken in de vorm van hockeysticks moeten gaan spelen. Moet zeggen dat ik het zwarte uitshirt met gouden/beige horizontale strepen wel mooi vond.
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Wat geloof ik niet zo is, is dat het shirt gebaseerd is op de provincievlag. Pas in 1956 werd het de vlag van de provincie Friesland. In 1947 werd het onderdeel van het wapen van de provincie Groningen.

MAAR: in de jaren dertig was het al het shirt van Heerenveen!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Rond november begon men er meestal mee toch? Het is niet helemaal een idee van het 'oude bestuur' trouwens, het kwam in eerste instantie bij van Erve weg. En die zit er nu weer.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Fanatic 4-ever schreef:Rond november begon men er meestal mee toch? Het is niet helemaal een idee van het 'oude bestuur' trouwens, het kwam in eerste instantie bij van Erve weg. En die zit er nu weer.
Heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de club om te vragen of we volgend jaar weer de uitshirtjes mochten ontwerpen. Kreeg net deze reactie:
Graag willen we je bedanken voor je e-mail. Komende weken zal worden vastgesteld of de actie een vervolg zal krijgen. Mijn vermoeden is dat de actie er zeker weer gaat komen.

Ik hoop je hiermee voldoende te informeren.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Tikkieterug
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 14-01-2013 15:30

Bericht door Tikkieterug »

Kunnen we deze niet krijgen bij onze seizoenskaart ipv. dat boekje van van Keimpema? (Welke hier overigens nog steeds niet binnen is)
Jaap
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Van Keimpema werkt volgens mij niet meer voor Heerenveen, dus ik denk niet dat we dat boek uberhaupt nog gaan krijgen. Daar ben ik overigens niet heel rouwig om.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Appie_M schreef:Van Keimpema werkt volgens mij niet meer voor Heerenveen, dus ik denk niet dat we dat boek uberhaupt nog gaan krijgen. Daar ben ik overigens niet heel rouwig om.
Heb ik voor niks een seizoenkaart genomen, ik denk, leuk boekie erbij. :lol:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Leuk voor in de open haard misschien. Het liefst zou ik nooit meer een woord van Kwalbert lezen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik heb begrepen dat er een schip is gecharterd dat op het diepste plaatsje vd Stille Oceaan de Keimpema boeken gaat dumpen. Arme vissen daar....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het is natuurlijk wel raar dat de club iets beloofd, het vervolgens niet nakomt maar er niks over laat horen.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Het is ook nog niet zeker dat het boek niet komt. Volgens mij was het toch sowieso de bedoeling om het boek in november/december aan seizoenkaarthouders te leveren. Dus misschien komt het nog gewoon. Mocht het niet (meer) komen dan vind ik het inderdaad wel raar dat de club daar niks over gemeld heeft, maar echt rouwig zal ik er niet om zijn.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Friesiaan schreef:http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/pres ... ansjop!/10

2,50 is een koopje. Aanrader.
Deze presentatiegids is vooral interessant voor de verzamelaars, of de mensen die af en toe eens wat simpele feitjes willen opzoeken. De inhoud is voor 99% ook op de officiële website van de club te vinden. Het is daarom niet zozeer een aanrader, maar vooral een prima extraatje voor een normale prijs. Dat is overigens geen kritiek richting de makers, want ik denk dat zij in eerste instantie een andere doelgroep benaderen.
Damaverick
Nieuw talent
Berichten: 147
Lid geworden op: 29-01-2013 12:44

Bericht door Damaverick »

DSCH schreef:Het is ook nog niet zeker dat het boek niet komt. Volgens mij was het toch sowieso de bedoeling om het boek in november/december aan seizoenkaarthouders te leveren. Dus misschien komt het nog gewoon. Mocht het niet (meer) komen dan vind ik het inderdaad wel raar dat de club daar niks over gemeld heeft, maar echt rouwig zal ik er niet om zijn.
Klopt, er is denk ik ook iets te snel geoordeeld door verschillende mensen hier.
In mijn mail voor verlenging van de seizoenskaart stond nl het volgende:
Als dank voor het verlengen van uw seizoenkaart ontvangt u het nog te verschijnen boek "Heerenveen in de aanval. Topschutters in het pompeblêdenshirt" (adviesprijs 17,50) gratis! Let op: Het boek verschijnt in het najaar, u ontvangt daarom pas in het najaar aanvullende informatie over de wijze van verspreiding!
Als we dus op 1 januari nog niets hebben gehoord mogen we klagen :wink:
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Damaverick schreef:Als we dus op 1 januari nog niets hebben gehoord mogen we klagen :wink:
Nee, we mogen klagen als we hem dan wél hebben ontvangen.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Van mij mogen ze wel een wielertenue toevoegen aan het assortiment!
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Mooi nieuw uitshirt gepresenteerd op feanonline.

Is dit een suporters ontwerp of van jako zelf
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 714
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Ontwerp van Feanonline gebaseerd op de collectie die Jako heeft. Neem aan dat sc Heerenveen aan heeft gegeven een rood uitshirt te kiezen voor volgend seizoen, en op basis daarvan is dit ontwerp gemaakt. Dus kans is (zoals ze zelf aangeven) groot dat het daadwerkelijke shirt er (totaal) niet op lijkt.
.-
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Trouwens, wat is het nu weer voor excuus om door de 'bestuurlijke perikelen' geen ontwerpwedstrijd te doen? Het is juist een kleine moeite, plus betrokkenheid van de supporters en positieve reclame, me dunkt.
Heerenveen till I die!
Silver

Bericht door Silver »

Zoals jeewee zegt, komt uit de catalogus van Jako.
Afbeelding

Hoop alleen wel dat het thuisshirt niet zo'n standaardshirt is zoals deze:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik ga ervan uit dat het shirt wel gaat lijken op de afgebeelde rode tricot.
Met een zwarte broek daaronder ziet dat er ook prima uit.
Zeg maar niks!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hinkelpikke schreef:Trouwens, wat is het nu weer voor excuus om door de 'bestuurlijke perikelen' geen ontwerpwedstrijd te doen? Het is juist een kleine moeite, plus betrokkenheid van de supporters en positieve reclame, me dunkt.
Ik neem aan dat men momenteel heel veel andere dingen heeft te doen en dat het meer een kwestie van tijd en prioriteiten is.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Is de feansjop morgen 'gewoon' open? Het is goede vrijdag, maar er staat alleen dat ze maandag dicht zijn, terwijl er vaak ook op goede vrijdag andere openingstijden zijn.
Plaats reactie