RuudvanHuntelaar schreef:
Grimo is op Lurling niet van toepassing dat de trainer en technische staf die dagelijks met hem op het veld staan er meer verstand en zicht op hebben ? Gudelj en de rest van de technische staf vonden hem niet goed genoeg meer om deel uit te maken van de wedstrijd selectie van Nac , maar voor ons is het een aanwinst ? Ik vind het vooral armoedig , en getuigen van wanbeleid. Van Basten wou 1 jaar geleden 2,5 miljoen voor Wildschut betalen, nadat een bod van 2 miljoen was afgewezen. Dan halen we hem nu alsnog op voor 7 ton om dan vervolgens tot de conclusie te komen dat hij er niks van kan ( goh serieus niet .....) en dan halen we dus maar een bijna 37 jarige op om dat gat te vullen.....
Wat Gudelj er van vindt interesseert mij niet Ruud. Wat jij ervan vindt interesseert me helemaal al niet. Wat onze technische staf ervan vindt interesseert me wel. Lurling vertelde dat hij een goed gesprek had gehad met Riemer over zijn rol. Ik heb daar wel vertrouwen in. Je vergelijking met Wildschut gaat nergens over. Of kan Wildschut ook op tien spelen?
Ik heb jou nog nooit op een positieve manier hier een bijdrage zien leveren. Enkel en alleen maar gezeur. Geef Lurling hier eerst eens een kans voordat je het bij voorbaat al afbrandt.