Moderators: Beheerders, Fanmasters
vincentdelbos schreef:Ik kan me goed voorstellen dat hij niet tevreden was. Hij was geen onbetwiste nummer één, maar naar mijn mening wel één van onze betere voetballers. Ik vind het oprecht jammer dat hij weg is.
Stiffie schreef:Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.
Stiffie schreef:Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.
Heerenveen rules schreef:Ik vermoed dat Eikrem volgend jaar in de Championship loopt te ballen.....Ja, echt een stap omhoog.
Baggerraartje schreef:Je vraagt je nu wel af waarom Eikrem in godsnaam een half jaar geleden getekend heeft bij Heerenveen?
Superfries88' schreef:
Eikrem droomde van het spelen in de Premier League. Via Heerenveen wilde hij de volgende carrièrestap maken. Dit tempo had hij vast niet verwacht, maar de manier waarop hij zijn basisplaats verloor waarschijnlijk evenmin. Zijn doel is alleen bereikt.
Grimo schreef:Als kleine jongen droomde hij natuurlijk al van de nr 17 van Engeland. Elk Noors jongetjes slaapt in een Cardiff pyjama en hoopt ooit voor de club van geweldenaar Vincent Tan te voetballen.
Grimo schreef:Als kleine jongen droomde hij natuurlijk al van de nr 17 van Engeland. Elk Noors jongetjes slaapt in een Cardiff pyjama en hoopt ooit voor de club van geweldenaar Vincent Tan te voetballen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten