Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Batistuta » 07-01-2014 18:58

NSA en Snowden ism. Waldnews publiceren afgeluisterd gesprek uit Wales :

- Hello , I speak to big boss ?

- no big boss is catching fish on his lake , this is mr. Vonk

- Hello, this is mr. Tan , I want buy mr. Eiklem , is possible ?

- Ok, but you have big money ?

- no, I am poor asian guy, please give mr Eiklem , little money, please

- but I am new , I must do good for Heerenveen

- Ok, you say to supporters you are poor club , I always say

- Thank you mr Tan, mr Eiklem come to you


:wink:

"Paz y Amor"
Avatar gebruiker
Batistuta
Selectiespeler
 
Berichten: 231
Geregistreerd op: 05-06-2013 11:25
Woonplaats: Buenos Aires

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Vrieskist » 08-01-2014 09:01

Nog steeds geen witte rook?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 08-01-2014 10:28

Cardiff City could have four former Molde players in their squad by the time they play West Ham United in home Premier League action this Saturday.

Manager Ole Gunnar Solskjaer is lining up Norwegian international goalkeeper Orjan Nyland, midfield players Magnus Wolff Eikrem and Mats Moller Daehli plus striker Mama Biram Diouf, who is currently with Hannover.

The Bluebirds had intended to unveil Eikrem and Daehli and both have had their exhaustive medicals and trained with Solskjaer's squad yesterday, while the final paperwork is still being completed.

It is thought the combined fee for the two players is £5m-plus.

They are players Solskjaer believes will help Cardiff retain possession and, in turn, ease the pressure on over worked defenders.

Eikrem and Daehli are due to be officially confirmed within the next few days, while Nyland and Diouf could join them in Cardiff. (Wales Online)


Kortom: slechts een kleine hobbel. Die transfer komt er wel.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Otsje P » 08-01-2014 10:44


SC Heerenveen en Cardiff City zijn rond over de transfer van Magnus Wolff Eikrem. De middenvelder maakt per direct de overstap, bevestigt technisch directeur Hans Vonk.

"De voorwaarden zijn wederzijds goedbevonden en de speler is al medisch gekeurd", aldus Vonk tegenover de NOS. "We wachten nu alleen nog op een mail met de ondertekende verklaring. Die verwacht ik woensdagochtend." Hoeveel Heerenveen ontvangt voor de middenvelder wil Vonk niet bekendmaken. Eikrem had een contract tot de zomer van 2017.

"Hij was zelf niet tevreden bij Heerenveen en financieel kunnen wij het goed gebruiken", aldus Vonk, die nog niet kan zeggen of Heerenveen een vervanger gaat vastleggen. "Alleen als er een directe versterking komt die ook betaalbaar is." Op de officiële website hebben Heerenveen en Cardiff City de deal nog niet bevestigd.


Bron: voetbalprimeur
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 08-01-2014 11:29

SVSCH schreef:Pff wat een onzin weer... Omdat een bepaalde groep supporters meedoet aan dat kansloze twitter moet de club daar dan ook alles maar op zetten over onderhandelingen? Gaat toch nergens over dit.


Dat jij Twitter kansloos vindt moet jij weten. Het is de snelste nieuwsbron die er is. Het gaat erover, wees transparant,waarom iemand niet mee gaat op trainingskamp. Het nieuws gaat nu 10 keer sneller dat in het Riemer tijdperk bijvoorbeeld. Destijds bleef die info binnenskamers. Nu kwam het nieuws razensnel vanuit de Engelse media hier. Het komt toch wel uit, dus communiceer transparant over spelers die niet mee gaan in met een trainingsweekend. Krijg je ook geen speculaties. Het is 2014 niet 1995.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 08-01-2014 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Otsje P » 08-01-2014 11:37

Grimo schreef:Het gaat erover, wees transparant,waarom iemand niet mee gaat op trainingskamp. Het nieuws gaat nu 10 keer sneller dat in het Riemer tijdperk bijvoorbeeld. Destijds bleef die info binnenskamers. Nu kwam het nieuws razensnel vanuit de Engelse media hier. Het komt toch wel uit, dus communiceer transparant over spelers die niet mee gaan in met een trainingsweekend. Krijg je ook geen speculaties. Het is 2013 niet 1995.


Helemaal met je eens. Waarom moeten je eigen fans uit de geruchtenmachine horen dat Eikrem in Engeland zit, ipv mee te zijn op trainingskamp? Nu is was het allemaal speculatie, terwijl je net zo goed eerlijk kunt zijn. Het komt toch altijd allemaal wel uit, is wel weer gebleken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor edaluz » 08-01-2014 11:43

Otsje P schreef:Helemaal met je eens. Waarom moeten je eigen fans uit de geruchtenmachine horen dat Eikrem in Engeland zit, ipv mee te zijn op trainingskamp? Nu is was het allemaal speculatie, terwijl je net zo goed eerlijk kunt zijn. Het komt toch altijd allemaal wel uit, is wel weer gebleken.


Zoiets heet in mijn optiek gewoon beleid. Hoe vaak gebeurd het niet dat een speler voor onderhandelingen naar het buitenland gaat? Nu heeft Eikrem ervoor gekozen om zich te laten fotograferen in het openbaar.

Heerenveen doet hier nooit uitspraken over tot iets officieel bevestigd is. Wat is voor jou de meerwaarde hiervan dat het officieel naar buiten wordt gebracht? Door zoiets te doen wijk je af van je normale manier van doen, terwijl het gewoon duidelijk is; geen uitspraken tot iets officieel is. Alhoewel wij als supporters natuurlijk nieuwsgierig zijn en alles willen weten, hoeft men zoiets in mijn optiek niet officieel te melden.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Lardy » 08-01-2014 11:50

Nu even over Eikrem. Ik vind het doodzonde dat die jongen vertrekt, misschien heeft hij hier nog niet laten zien wat hij kan, maar een enorme potentie had hij wel. En in Engeland gaat hij verzuipen want daar is hij nog helemaal niet klaar voor, en helemaal geen degradatiekandidaat als Cardiff. Dan speel je volgend jaar 48 wedstrijden in de Championship excl. Nacompetitie, League Cup, FA Cup en welke cup nog allemaal meer.

Nu zitten wij helaas opgescheept met Van den Berg, De Roon en de Kamps. Spelers voor niveau NAC, RKC en noem maar op. En als ik de berichten van Vonk zo lees dan moet je niet raar opkijken als er niks voor gehaald wordt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 08-01-2014 11:56

Lardy schreef:
Nu zitten wij helaas opgescheept met Van den Berg, De Roon en de Kamps. Spelers voor niveau NAC, RKC en noem maar op. En als ik de berichten van Vonk zo lees dan moet je niet raar opkijken als er niks voor gehaald wordt.


Tja het is jammer maar wat doe je eraan. Life goes on. Zwaar overdreven hoe je de Roon en van der Berg wegzit als degradatie voetballers. Kamps is van dat niveau, mee eens. Die andere twee niet, daar doe je ze tekort.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Lardy » 08-01-2014 11:58

Grimo schreef:Tja het is jammer maar wat doe je eraan. Life goes on. Zwaar overdreven hoe je de Roon en van der Berg wegzit als degradatie voetballers. Kamps is van dat niveau, mee eens. Die andere twee niet, daar doe je ze tekort.


Is niet overdreven. De Roon kan als hij zich ontwikkeld wel tot een nuttige speler voor Heerenveen vormen, maar van den Berg is gewoon een degradatievoetballer. Als je zelf een beetje de bal wilt hebben dan heb je die gozer niet nodig.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 08-01-2014 12:04

edaluz schreef:
Zoiets heet in mijn optiek gewoon beleid. Hoe vaak gebeurd het niet dat een speler voor onderhandelingen naar het buitenland gaat? Nu heeft Eikrem ervoor gekozen om zich te laten fotograferen in het openbaar.

Heerenveen doet hier nooit uitspraken over tot iets officieel bevestigd is. Wat is voor jou de meerwaarde hiervan dat het officieel naar buiten wordt gebracht? Door zoiets te doen wijk je af van je normale manier van doen, terwijl het gewoon duidelijk is; geen uitspraken tot iets officieel is. Alhoewel wij als supporters natuurlijk nieuwsgierig zijn en alles willen weten, hoeft men zoiets in mijn optiek niet officieel te melden.


Beleid uit de jaren 90 ja. Tegenwoordig gaat het nieuws sneller. In die ontwikkeling moet je als club mee gaan. Neem je supporters serieus. Als je weet dat Eikrem daar een wedstrijd gaat bezoeken is de kans groot dat hij gespot wordt wanneer je in het openbaar verschijnt. Is er een gesprek ergens binnenskamers is dat weer anders. Ik snap dat ze graag geen uitspraken doen wanneer iets nog niet officieel is. Maar wanneer iemand niet mee gaat op trainingskamp en in het openbaar zich vertoont met Solskjaer dan kan je net goed daar als club transparant over zijn naar je achterban. Je achterban mag je best serieus nemen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 08-01-2014 12:07

Lardy schreef:Is niet overdreven. De Roon kan als hij zich ontwikkeld wel tot een nuttige speler voor Heerenveen vormen, maar van den Berg is gewoon een degradatievoetballer. Als je zelf een beetje de bal wilt hebben dan heb je die gozer niet nodig.


Ben ik niet met je eens. Dan wens ik je veel sterkte.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Lardy » 08-01-2014 12:08

Grimo schreef:Ben ik niet met je eens. Dan wens ik je veel sterkte.


Waarmee?
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 08-01-2014 12:10

Lardy schreef:
Waarmee?


Met je ergenis die je gaat krijgen en waarschijnlijk al hebt tov van der Berg.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Lardy » 08-01-2014 12:12

Grimo schreef:Met je ergenis die je gaat krijgen en waarschijnlijk al hebt tov van der Berg.


Ach, ik zou het graag anders zien, en misschien gaat Vonk nu ook spelers halen voor de manier waarop van Basten wil gaan spelen. Maar ik heb in de jaren veel mindere goden voorbij zien komen, dus ik denk dat ik een half jaartje van den Berg ook nog wel aan kan. :D
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 08-01-2014 13:10

Allereerst iedereen nog de Beste Wensen !!

Zit je even 2 weken in Brazilië , kom je terug en is bijna iedereen met een fatsoenlijke balaanname , rust aan de bal ,overzicht, en ook nog eens een pass kan geven naar de goede kleur verkocht of ontbonden. Zorgelijke ontwikkeling , maar de van den Berg fans zullen het allemaal wel prima vinden. Als Ziyech morgen zijn enkelbanden afscheurt kunnen we voorlopig kijken naar mijn persoonlijke "Nachtmerrie"middenveld bestaande uit de Roon , van den Berg en de Kamps zucht .....

Vonk : " Desondanks is zijn vertrek voor beide partijen een win-win-situatie. "Hij was zelf niet tevreden bij Heerenveen ...."
Hoe zou dat nou komen ??

Ff een eerste tip voor Vonk : Ga eens kijken bij Hans Mulder van Nec , die heeft in principe alles wat je hier nodig hebt om op het middenveld te kunnen spelen : Geen scorend vermogen , gebrek aan overzicht, tactisch zwak, beperkte techniek, matige passing en pakt zo nu en dan een kaart mee uit onvermogen. Halen die jongen , voordat Fc Den Bosch ermee aan de haal gaat.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor abegoal » 08-01-2014 13:18

Leuk stukje satire, maar het lijkt de nieuwe werkelijkheid te zijn geworden.

Een van de beste spelers vertrekt (ben mij bewust van de discussie hierover, maar toch) en in principe komt er niet eens een vervanger voor terug.
De trend die Yme c.s. ingezet hadden om de traditionele top 3 aan te vallen was niet haalbaar en daar heb ik vrede mee. Dit is echter van een andere orde en geeft mij het gevoel dat we niet meer zijn dan een club die gaat strijden voor de plekken 8-12 (of met een beetje lef 6-10). Dat het zo erg was op financieel gebied had ik beslist niet verwacht.

Nou is voetbal wel altijd de waan van de dag, dus met een beetje geluk is er over een paar jaar weer een wat rooskleuriger toekomstperspectief.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor du longhi » 08-01-2014 16:35

Als de bedragen kloppen heeft Cardiff het contract, wat doorliep tot 2017, afgekocht voor 2,5 miljoen. De nood moet wel erg hoog geweest zijn om hem direct voor de eerste beste gegadigde te laten gaan. Dit bedrag had je waarschijnlijk ook deze zomer wel kunnen krijgen. Heb het gevoel dat men er niet alles uit heeft gehaald.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Eric » 08-01-2014 18:41

Opvallend dat hij ontevreden is. Waarschijnlijk dus ook de grootste reden dat hij zo snel al weer weg is (en voor relatief weinig geld). Ik ben benieuwd of we nog een vervanger gaan krijgen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor vincentdelbos » 08-01-2014 19:51

Ik kan me goed voorstellen dat hij niet tevreden was. Hij was geen onbetwiste nummer één, maar naar mijn mening wel één van onze betere voetballers. Ik vind het oprecht jammer dat hij weg is.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 08-01-2014 20:20

vincentdelbos schreef:Ik kan me goed voorstellen dat hij niet tevreden was. Hij was geen onbetwiste nummer één, maar naar mijn mening wel één van onze betere voetballers. Ik vind het oprecht jammer dat hij weg is.


Dat trekt toch geen enkele speler die een beetje kan voetballen , je zal op de bank moeten plaats nemen voor huist , tuin en keuken voetballers als de Roon, van den Berg of Kamps. Ik ben alweer een tijdje gestopt , maar daar zou ik nu zelfs nog moeite mee hebben.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Stiffie » 08-01-2014 21:24

Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 08-01-2014 21:32

Stiffie schreef:Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.


Het verhaal gaat dat van Basten hem te goed vond met de bal....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Thinkman » 08-01-2014 21:37

Alle genoemde transferbedragen zijn speculatie.
Ik heb wel gehoord dat Solskjaer na aankoop Eikrem al door zijn 30 miljoen budget heen is. :mrgreen:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor pes5 » 08-01-2014 23:04

Stiffie schreef:Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.


Dit gevoel bekruipt mij ook. Heel apart. Het moet haast wel een clausule zijn.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Neymar » 09-01-2014 00:52

Ik verheugde me zo erg op zijn toekomst bij Heerenveen. Dat hij ontevreden is kan ik zeker begrijpen als je ziet welke middenvelders van Basten wel opstelt.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Lipton » 09-01-2014 10:45

Mijn grote kritiek punt met van Basten is dat hij met sommige spelers niet goed omgaat, en dan is het vooral met spelers die wissel zitten. Pappa en Eikrem hebben niet gebracht wat ze zouden kunnen brengen. Terwijl het meteen duidelijk was dat Eikrem een speler is die heel erg goed is voor Heerenveen begrippen.

Jammer dat hij weggaat, maar hij levert nu natuurlijk wel een mooi zak centje op.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Fanatismo » 09-01-2014 13:45

Stiffie schreef:Ik ben nog steeds stomverbaasd over het gemak en de snelheid waarmee men Eikrem naar Cardiff heeft laten gaan.
Met 1 jaar contractsduur was hij nog 2,5 miljoen waard geweest. Deze onderhandelswijze is niet des Heerenveens.
Ik hoop dat we het verhaal er nog eens over te horen krijgen want ik vind het een vreemde zaak.


Ik vind het ook een vreemde zaak, hoop ook dat we het echte verhaal te horen krijgen.
Dat ie ontevreden was is logisch, had gewoon basisspeler moeten zijn!
Helaas te vroeg afscheid van hem genomen, wens hem veel succes bij Cardiff!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Stiffie » 09-01-2014 22:01

Een puntje dat nog niet genoemd is, maar het is puur speculeren, is zijn suikerziekte.
Wellicht kan Eikrem toch niet elke dag 100% leveren. Hij werd vaak als hij een basisplaats had na een minuut of 70 gewisseld. Speelde Edman ook niet met suikerziekte?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 10-01-2014 00:04

Solskjaer heeft zowel bij Manchester United als Molde FK samengewerkt met Eikrem. Beiden kennen elkaar inmiddels door en door. Solskjaer heeft ook genoeg ervaring om te kunnen inschatten wat de Premier League vraagt van zo'n speler, zowel kwalitatief als fysiek. Natuurlijk brengt dat geen garanties met zich mee, maar ik denk niet dat Eikrem hoog op het lijstje van de trainer had gestaan bij serieuze vraagtekens op fysiek gebied. Daarnaast mag ik aannemen dat Heerenveen ook huiswerk heeft verricht. Het lijkt me dus sterk, al kan ik deze theorie niet uitsluiten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron