Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 05-01-2014 20:19

Je schrijft het zo stellig op dat jezelf denkt dat alleen jouw visie de waarheid is.

Toevallig ben ik ook leidinggevende. Denk niet dat het van toepassing is welke functie je bekleed om over sc Heerenveen een mening te hebben.
Hoop dat je als leidinggevende beter luister naar het personeel dan dat je leest. Nergens geef ik alleen de economische redenen aan. Jij was degene die in je eerdere reakties alleen het negatieve voetbal als reden gaf.

Nu herstel je jezelf en geef je vier redenen. Waarvan ik er ook al drie gaf.Waarin ik mij kan vinden. Over de volgorde kan je twisten.

Overigens is nergens bekend gemaakt hoeveel sponsoren we nu hebben tov vorig seizoen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor dirk3 » 05-01-2014 20:25

En ik ben loodgieter. Als ze niet betalen dan ben ik ook leiding gevende.
Kom op zeg.....
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Arnoud » 05-01-2014 20:37

Ik heb net het stukje van HeerenveenTV gezien over de tweede dag in Portugal. Daarin wordt ingegaan, in een gesprek met Van Basten, op het te verwachten vertrek van Eikrem. Van Basten betreurt dat vertrek en geeft ook aan waarom, namelijk dat hij Eikrem goed zou kunnen gebruiken in het geval van de te verwachten schorsingen op het middenveld. En daarbij noemt hij Van den Berg, Ziyeck en de Roon die al de nodige kaarten gepakt hebben. Mijn conclusie: Eikrem is/was voor Van Basten niet meer dan een vervanger voor één van de drie genoemden. Als hij dat ook zo uitgesproken heeft bij de directie dan kan ik er begrip voor op brengen dat de directie medewerking verleent (of wellicht moet verlenen, afhankelijk van het contract) om Eikrem te laten gaan en heb ik er begrip voor dat Eikrem weg wil. Ik vind het persoonlijk doodzonde, want ik zie meer in Eikrem dan in Van den Berg, maar ach, ik ben ook maar één van die 16 miljoen coaches die in Nederland wonen :D
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-01-2014 20:39

Het is moeilijk om een waardige vervanger te vinden die als bankzitter wil fungeren en alleen speelt als er iemand van die drie spelers geschorst is.
Loopt er bij Jong Ajax niet nog wat rond :?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Fanatismo » 05-01-2014 21:07

Feanfan 1 schreef:Het is moeilijk om een waardige vervanger te vinden die als bankzitter wil fungeren en alleen speelt als er iemand van die drie spelers geschorst is.
Loopt er bij Jong Ajax niet nog wat rond :?


Tja, dat is voor een eventuele opvolger goed nieuws :(
Wat van Basten zegt is toch geen nieuws meer voor ons, dat konden we allemaal al zien, hoe goed Eikrem het ook zou doen, hij bleef wisselspeler :(
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor dirk3 » 05-01-2014 21:34

In het filmpje heeft Van Basten het over de financiele noodzaak om te verkopen. Daar schrik ik toch wel een beetje van.
Dat klinkt acuut, anders hadden ze hem wel in de zomer verkocht.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Wizard » 05-01-2014 21:38

Fryskeboy22 schreef:SC Heerenveen lijkt opvolger van Magnus Eikrem al in beeld te hebben. Harmeet Singh van Feyenoord. Mag vertrekken, niet mee op trainingskamp

aldus @rutgeroosting & @secondsch twitter

Er is geïnformeerd, niet meer niet minder.
Vertrek van Eikrem zou een aderlating zijn. Solskjaer kiest hiermee voor een hereniging met zijn sleutelspeler, wat te begrijpen is aangezien er bij Cardiff vooral behoefte is aan goede middenvelders.
Voor Eikrem is het de vraag of dit slim is. Wanneer Cardiff zou degraderen, speelt hij een divisie lager en dus toch een behoorlijk niveau lager. Met Finnbogason die behouden blijft en een Eikrem in de basis, speelt SCH volgend jaar EL.

NB Normaliter zou deze stap voor elke speler geweldig zijn (je speelt tenslotte in de PL). Echter moet er nu meegewogen worden dat Eikrem daar al heeft gespeeld en niet voor niks die stap terugzette richting de Noorse competitie. Nu een dragende speler worden in de Eredivisie zou ik toch kiezen boven Cardiff, waar het maar de vraag is of Solskjaer dat elftal op de rails krijgt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Thinkman » 05-01-2014 21:52

Het was volgens de club "financieel erg nodig" om Eikrem te verkopen. Ik denk dat er nog een flinke bezem door de hele club moet, voordat we weer een gezonde toekomst hebben.

Overigens, belofte Daniel Geissler, waar is die?
In november zei hij nog dit (Bor. MGladbach volgde m toen) :
"Trainer Marco van Basten heeft mij ook bevestigt dat ik in de winterstop wederom mee mag op trainingskamp. Ik ben nu negentien en wil zo snel mogelijk bij het eerste elftal."

Waarom zit die nu dan niet in Portugal?
Zéker nu Eikrem er niet meer bij is, meteen invliegen die gast. Beetje doorpakken aub!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor jeewee » 05-01-2014 21:54

Geissler is mee naar Portugal, stond eerst niet op papier maar is in het sc Heerenveen tv filmpje gewoon aan het inchecken. Zal inderdaad wel als vervanger van Eikrem zijn opgeroepen, wel vreemd dat hij niet standaard bij de groep zat.
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor xander » 05-01-2014 22:37

Slecht om te communiceren dat er financiële noodzaak is, denken straks alle clubs hier voor een appel en een ei spelers op te kunnen halen. Maak dit liever na de transfer periode bekend. Nu melden dat we hem niet kwijt hoeven en zo de prijs opdrijven lijkt mij!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor g11 » 05-01-2014 22:39

Volgens onbevestigde berichten zou de transfersom 3,5 miljoen bedragen.
Komt aardig in de richting van het tekort over het lopende jaar.

Daarbij opgeteld dat Eikrem terug kan naar een trainer waar hij een speciale band mee heeft, in een betere competitie kan spelen, en hier niet geheel tevreden is.

Maar misschien wel het meest belangrijke: de noodzaak om onze spits te verkopen niet meer aanwezig is in deze transfer window. Hierdoor kan de vraagprijs van Finnbogason stijgen. Wordt hij niet verkocht, dan is er niks loos.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor TORCIDA » 05-01-2014 23:02

Soms schaam ik me voor sommige supporters hier op het forum, wat een achterlijke gasten. Vonk de schuld geven , het nieuwe bestuur de schuld geven? Jeeezus. De communicatie krijgt een sneer.... Sinds wanneer lopen we te koop met op hand zijnde transfers.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Wizard » 05-01-2014 23:05

TORCIDA schreef:Soms schaam ik me voor sommige supporters hier op het forum, wat een achterlijke gasten. Vonk de schuld geven , het nieuwe bestuur de schuld geven? Jeeezus. De communicatie krijgt een sneer.... Sinds wanneer lopen we te koop met op hand zijnde transfers.

Amen.
Nu, wanneer Eikrem dreigt te vertrekken, spreken mensen hier moord en brand omdat er bij een blessure van Ziyech de creativiteit verloren zou gaan. Nee, we hebben geen goede doorstroom. Varga is een miskoop omdat hij er niet meteen staat en het vertrek van Eikrem zou Marco's schuld zijn... M'n oren klapperen weer.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Knipecity » 05-01-2014 23:55

Ik denk dat wij moeten werken aan ons acceptatievermogen. Ikzelf incluis. Er is voor ons geen tijd om van spelers te gaan houden, althans weinig. Wij moeten slechts van de club houden, die blijft bestaan, de spelers zijn slechts passanten, want Heerenveen is een club die bestaat van de spelershandel. In het verleden mochten wij genieten van Tomasson, Korneev, Van Nistelrooij, Huntelaar, Samaras, Allback, Sulejmani, Pranjic, Alves etc. Eikrem mag zich nog niet tot dit rijtje scharen, daarvoor heeft hij nog te weinig laten zien, maar potentie was er. Finnbogason schurkt tegen dat rijtje aan en we hebben ook nog stylist Ziyech.

Wij moeten accepteren en nieuwsgierig zijn. Wie wordt de volgende parel in ons Abe Lenstra Stadion?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 06-01-2014 01:17

TORCIDA schreef:Soms schaam ik me voor sommige supporters hier op het forum, wat een achterlijke gasten. Vonk de schuld geven , het nieuwe bestuur de schuld geven? Jeeezus. De communicatie krijgt een sneer.... Sinds wanneer lopen we te koop met op hand zijnde transfers.


De club had qua communicatie gewoon maar buiten kunnen brengen dat Eikrem naar Cardiff ging voor een mogelijke overstap. Wat is daar raar aan. In de huidige tijd komt er door alle sociale media het vanzelf aan het licht dat Eikrem niet mee was naar Portugal. Nu komen er foto's door via Twitter van Eikrem bij Cardiff. Gewoon duidelijk zijn, sc Heerenveen twittert constant foto's en filmpjes over het trainingskamp. Waarom om de hete brei heen draaien en het niet melden. Is niet meer van deze tijd.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-01-2014 07:50

TORCIDA schreef:Soms schaam ik me voor sommige supporters hier op het forum, wat een achterlijke gasten. Vonk de schuld geven , het nieuwe bestuur de schuld geven? Jeeezus. De communicatie krijgt een sneer.... Sinds wanneer lopen we te koop met op hand zijnde transfers.


Helemaal mee eens! Wat een dom geblaat is hier te lezen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Gekko » 06-01-2014 09:47

Op de korte termijn is verkoop van spelers de enige manier om het grote gat te dichten. Dit is dus puur overleven. Hoerdoor heb je ook de ruimte om voor Finnbogason de hoofdprijs te pakken of hem langer hier te houden. Voetballend is het jammer maar voor de trainer is Eikrem geen eerste keus (hetgeen ik betreur). Andere spelers met directe verkoopwaarde hebben we vrijwel niet. Finnbogason zeker, Nordfeldt en Ziyech misschien maar dan houdt het op.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Knipecity » 06-01-2014 09:50

Gekko schreef:Op de korte termijn is verkoop van spelers de enige manier om het grote gat te dichten. Dit is dus puur overleven. Hoerdoor heb je ook de ruimte om voor Finnbogason de hoofdprijs te pakken of hem langer hier te houden. Voetballend is het jammer maar voor de trainer is Eikrem geen eerste keus (hetgeen ik betreur). Andere spelers met directe verkoopwaarde hebben we vrijwel niet. Finnbogason zeker, Nordfeldt en Ziyech misschien maar dan houdt het op.

Otigba
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Gekko » 06-01-2014 09:52

Verdedigers leveren veel minder op, geldt oo voor keepers. Otigba gaat geen miljoenen opleveren zoals Eikrem. Hoe jammer ik het vertrek van Eikrem ook vind, ik heb meer buikpuin van de centen die zijn verspild aan het wonder Pappa.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor edaluz » 06-01-2014 10:10

Behoorde Eikrem daadwerkelijk tot de topverdieners binnen de selectie? In dat geval ontstaat er natuurlijk wel ruimte in het salarishuis om Ziyech een sterk verbeterd contract aan te bieden.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Damaverick » 06-01-2014 11:07

zweed1 schreef:Het is afwachten wat ervoor terugkomt, als het Singh wordt dan weten wij genoeg. Dan beginnen wij op Vitesse te lijken met al die gehuurde spelers. Wij hebben nu al Dijks, Kamps, Nwofor, en die jeugd keeper van Ajax.


Kramer is niet gehuurd...
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Erwin4ever » 06-01-2014 18:08

Ook ik betreur deze transfer, echter heb ik begrip voor zowel het bestuur als Eikrem.
Het bestuur moet gaten dichten en Eikrem heeft hier van de verdediger van Basten nooit een eerlijke kans gekregen.
Het zou mooi zijn als de ruimte in het salarissenpotje gebruikt wordt om talenten langer vast te leggen.

Lijkt mij dat er geen topmiddenvelder gehaald kan/zal worden, dan liever talenten kans geven dan weer een middelmatige speler kopen of huren.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Mackan68 » 06-01-2014 18:12

edaluz schreef:Behoorde Eikrem daadwerkelijk tot de topverdieners binnen de selectie? In dat geval ontstaat er natuurlijk wel ruimte in het salarishuis om Ziyech een sterk verbeterd contract aan te bieden.

Van jeugd/beloften contract naar A-contract zal al een behoorlijke verbetering zijn. Maar het wordt zo langzamerhand wel eens tijd!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor HUNTELAAR » 06-01-2014 18:42

Op de korte termijn is verkoop van spelers de enige manier om het grote gat te dichten. Dit is dus puur overleven. Hoerdoor heb je ook de ruimte om voor Finnbogason de hoofdprijs te pakken of hem langer hier te houden. Voetballend is het jammer maar voor de trainer is Eikrem geen eerste keus (hetgeen ik betreur). Andere spelers met directe verkoopwaarde hebben we vrijwel niet. Finnbogason zeker, Nordfeldt en Ziyech misschien maar dan houdt het op.


Otigba


Bilal
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor SVSCH » 06-01-2014 19:45

Grimo schreef:De club had qua communicatie gewoon maar buiten kunnen brengen dat Eikrem naar Cardiff ging voor een mogelijke overstap. Wat is daar raar aan. In de huidige tijd komt er door alle sociale media het vanzelf aan het licht dat Eikrem niet mee was naar Portugal. Nu komen er foto's door via Twitter van Eikrem bij Cardiff. Gewoon duidelijk zijn, sc Heerenveen twittert constant foto's en filmpjes over het trainingskamp. Waarom om de hete brei heen draaien en het niet melden. Is niet meer van deze tijd.


Pff wat een onzin weer... Omdat een bepaalde groep supporters meedoet aan dat kansloze twitter moet de club daar dan ook alles maar op zetten over onderhandelingen? Gaat toch nergens over dit.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 06-01-2014 19:54

Op de clubsite is wel degelijk melding gemaakt van een aanstaande transfer. In een nieuwsbericht werd het aangegeven en dit werd nader toegelicht in de tv-reportage van de eerste trainingsdag. Naar de media is naar omstandigheden ook keurig gereageerd. Dat alles lijkt me meer dan voldoende in de wetenschap dat het überhaupt nog geen feit is dat Eikrem vertrekt. Niets mis mee.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Stiffie » 06-01-2014 20:07

Ben toch wel heel erg benieuwd naar het transferbedrag. Eiikrem mag natuurlijk alleen afreizen als de clubs het eens zijn.

Je zit vooraan in de transferperiode, de speler heeft nog een contract van 3,5 jaar, je zit met Dagobert Tan om tafel met 30 miljoen los in zijn zak en Eikrem heeft 2 maal 8 in zijn geboortedatum en daar geilt Tan op.

Tja dan hebben we of een 1 een hele geode prijs gekregen, of 2 er is een clausule of 3 er is slecht onderhandeld maar met Riemer als back-up kan ik me dat moeilijk voorstellen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries1996 » 06-01-2014 20:31

Stiffie schreef:Ben toch wel heel erg benieuwd naar het transferbedrag. Eiikrem mag natuurlijk alleen afreizen als de clubs het eens zijn.

Je zit vooraan in de transferperiode, de speler heeft nog een contract van 3,5 jaar, je zit met Dagobert Tan om tafel met 30 miljoen los in zijn zak en Eikrem heeft 2 maal 8 in zijn geboortedatum en daar geilt Tan op.

Tja dan hebben we of een 1 een hele geode prijs gekregen, of 2 er is een clausule of 3 er is slecht onderhandeld maar met Riemer als back-up kan ik me dat moeilijk voorstellen.


En toch lijkt het te gaan om een bedrag van tussen 2.5 en 3.5 miljoen euro :cry:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries1996 » 07-01-2014 16:48

Nog steeds geen officiële bevestiging, ik koester nog steeds een ietwat naïeve hoop dat hij het verkeerde sterrenbeeld blijkt te hebben o.i.d..

Maar elk voordeel heeft zijn nadeel: Met zijn vertrek komt er meer salarisruimte vrij voor de contractverlenging van Ziyech, of zie ik het dan verkeerd?
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Gekko » 07-01-2014 16:53

Het betekent dat er meer mensen in de organisatie hun baan houden, dat de verwarming niet uithoeft, dat er weep papier kan worden besteld. En misschien blijft er iets over voor Ziyech. Maar het vertrek van Pappa levert een nieuwe korte termijn tegenvaller op (en wel een lange termijn besparing).
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten