Uche Nwofor

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-10-2013 16:05

Met mensen zoals jij valt ook niet te discussiëren want je hebt bepaalde dingen in je hoofd en dat zal toch zo blijven. Dus aan bepaalde dingen begin ik niet eens. Verspilde moeite. Vanavond maar weer hopen voor je dat je weer een stok kunt vinden waarmee je op van Basten kunt slaan. Succes jongen!

Wat bedoel je trouwens met deze zin?

Mackan68 schreef:Jij hoort bij een groepje dat laaiend is dat alles wat hij doet top is.


Enig idee wat het woord laaiend betekent?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 16:06

john2p schreef:Maar je toonzetting (janken etc) geeft al aan dat je gewoon niet meer openstaat voor discussie en eigenlijk vBasten (en niet zozeer mij, want daar gaat het niet om), geen kans meer geeft. Nou dan is dat duidelijk.


Dat ik niet meer verder hoefde te lezen was natuurlijk bij wijze van spreken. Als je wilt discussiëren zul je de posts ook moeten lezen waarover de discussie gaat. Dat heb ik dus ook wel gedaan. Als ik dan van jou het woord janken liever niet mag gebruiken dan is piepen misschien beter op zijn plaats. Dat deed hij toen hij maar spelers wilde halen terwijl de directie wist dat er geen geld was. Ze stonden toen al behoorlijk onder druk, vergeet dat niet. Maar ook in de zomerstop was het Finnbogason wat de klok slaat. Die mocht vooral niet weg. Ik wil alleen maar zeggen dat je met het oog op een zeker zijnde vertrek van je superspits de 2e spits ook eens in het eerste aan het werk zou willen moeten zien. Anders ben je op het moment van vertrek compleet overgeleverd aan de situatie en heb je het op dat moment niet meer zelf in de hand. Er zijn echt wel momenten waarin je anderen minuten kunt laten maken. Is het niet Finnbogason die hij wil wisselen. Wissel dan aanvallend door er een middenvelder of desnoods als het moet een verdediger uit te halen. Daar waren vorig seizoen toch nog zat wedstrijden voor. Dit seizoen iets minder, maar toch. Overigens vond ik hem tijdens de revolutie ook te vaak negatief over wat er gaande was. Alsof hij compleet niet op de hoogte was van de situatie. Zowel bestuurlijk als financieel. Of dat het hem allemaal niet kon schelen. Het was nooit positief, alleen maar jammeren. En ik neem wel aan dat hij wel degelijk op de hoogte gehouden werd van hoe de vork in de steel zat op dat moment. Ik hoop dat ik nu beter duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 16:12

Heerenveen rules schreef:Enig idee wat het woord laaiend betekent?


Sorry, ik zal de zin voor jou speciaal even complementeren. Ooit gehoord over laaiend enthousiast??
Knap van je. Zie je niet vaak meer als 1 regel posten. En niet alleen als antwoord op die van mij. Iedereen die kritisch is wordt afgezeken. Hoop dat je er een goed gevoel aan over houdt!
Ik ben overigens positief over vanavond. Er is namelijk een behoorlijke kans dat de betere middenvelder vanavond gaat spelen. Ik hoop natuurlijk in plaats van Joey, maar met van Basten zou dat natuurlijk ook net zo goed Marten kunnen zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 25-10-2013 17:00

@mackan68 Ik snap je verhaal wel beter nu. Tja wat zal ik zeggen. Weet je wat grappig is, dat je met jouw houding t.a.v. vBasten juist dat weerspiegelt wat je hem verwijt, namelijk dat hij soms te negatief kritisch is. Dat gevoel heb ik ook weleens over jouw mening t.a.v. hem.

Maar ok,dat is niet relevant. Wat wel denk ik interessant is, is vBasten echt zo negatief, of zeurt/piept hij nou daadwerkelijk? Soms wel, ben ik met je eens. Op het bestuurlijk vlak, daar had hij in DIT jaar zich beter kunnen informeren. Verleden jaar denk ik dat hij echt een oor is aangenaaid door met name Veenstra. Ik denk dat we met zijn allen niet vergeten zijn, hoe die man veel mensen in de organisatie voor de gek heeft gehouden.

VWB de transfers, ja tijdens de verschilende transferperiodes heeft hij wel wat gezegd. Maar eerlijk gezegd heb ik hem nooit echt als zeurend ervaren. Wel dus dat hij de steun miste, bijv. dit jaar door het wegvallen van Hansma. Maar dat vond ik dan weer vervelend. Maar heb jij hem ooit echt over namen gehoord? Wildschut, maar ik kan mij nou niet herinneren dat hij daar zo`n stennis over heeft gemaakt. Topspits? Dit jaar heb ik (nog) geen naam gehoord. Wel dat hij inderdaad ten koste van veel Finnbogason wilde behouden, maar dat wilde de club zelf ook, getuige de 7 nullen grens. En ik kan me dat ook wel voorstellen.

Zijn kritische houding t.a.v. spelers, is misschien teveel, maar wel verklaarbaar van zijn eigen spelersachtergrond. Als je bedenkt dat hij superkritische trainers als, zijn bloedeigen vader, Cruijff, Sacchi en Capello heeft gehad. Maar goed, dat zie je toch ook bij eent rainer als Koeman. Zulke trainers hebben toch moeite om zich te verplaatsen in het mindere niveau van anderen. Daarom vind ik het niet zo gek dat de beste spelers zoals Djuricic of Finnbogason WEL groeien onder vBasten (bij Oranje liepen de grote jongens ook met hem weg (ook vNistelrooy vond hem voetbaltechnisch gewoon een toptrainer). Dat ligt aan henzelf. Maar ook denk ik dat ze sneller begrijpen wat vBasten bedoelt. Dat was met vBasten zelf ook zo versus Cruijff. Velen konden Cruijff niet volgen, maar vBasten wel, waardoor hij enorme stappen kon zetten.

Misschien is vBasten geen geschikte trainier voor ons niveau, omdat hij het dus echt niet kan overbrengen, zoals Hiddink, Advocaat en vGaal, die pedagogisch gewoon veel beter zijn onderlegd, en wrs ook veel beter in kunnen denken wat mindere spelers nodig hebben.

Ik vind het in ieder geval sympathiek dat hij het probeert. En als het mislukt, is hij moedig genoeg geweest om zich kwetsbaar op te stellen.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 17:38

john2p schreef:Misschien is vBasten geen geschikte trainier voor ons niveau, omdat hij het dus echt niet kan overbrengen, zoals Hiddink, Advocaat en vGaal, die pedagogisch gewoon veel beter zijn onderlegd, en wrs ook veel beter in kunnen denken wat mindere spelers nodig hebben.

Ik vind het in ieder geval sympathiek dat hij het probeert. En als het mislukt, is hij moedig genoeg geweest om zich kwetsbaar op te stellen.



De laatste 2 alinea's, daarmee sla je de spijker op de kop. Hij is inderdaad te geniaal in zijn denken over voetbal om dat op spelers over te brengen die niet topniveau hebben. Daarom denk ik dat de club en de selectie die we de komende jaren zullen hebben ook beter af is met een meer pedagogische trainer zoals een Foppe de Haan, Hans Westerhof of de namen die jij noemde. Maar wie van de jongere generatie heeft die kwaliteiten? Ik denk dat een Rijkaard het misschien wel zou kunnen. Maar die heeft in zijn toptijd bij Barcelona weer ontzettend meegelift op de kwaliteiten van veldtrainer ten Cate. Ik zal ook nooit zeggen dat ik niet blij ben dat hij het in Heerenveen geprobeerd heeft, Ik was ondanks dat ik niet bepaald zeker was over zijn trainerskwaliteiten wél blij dat hij hier hoofdcoach werd. Had ook gehoopt dat hij met zijn naam spelers zou weten over te halen om te blijven. Ik had meer van verwacht. Ik kan gewoon niet de bewuste serie wedstrijden vergeten en daarna het vervolg van het seizoen en de play offs. Ik vraag me oprecht af waarom of dat zo nodig het doel moest zijn. Heb nooit het gevoel gehad dat de intentie er was om ten koste van alles Europees voetbal veilig te stellen. Maar ook dat zal wellicht aan mij liggen.
RV heeft tot het allerlaatste moment enorm veel mensen het vel over de oren getrokken. Ik had eigenlijk binnen een half jaar na zijn aanstelling al een vreemd gevoel bij de man. En in het laatste half jaar is die overtuiging uiteraard compleet geworden. Hij is de grootste schande die onze club aangedaan is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 18:20

Dit bedoel ik nu. Wat een enorme verrassing weer in de opstelling. Niet van den Berg er uit. Niet de Roon, maar Ziyech. Een creatieve middenvelder voor een creatiever middenvelder. Altijd weer dat behoudende, controlerende. Ik meen me te herinneren dat Finny graag met Ziyech achter zich speelt. Maar dit zal vast beter uitpakken. :lol: Als hij straks eerst de thuiswedstrijden maar eens voor 100% voetbal wil gaan
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 25-10-2013 18:20

@Mackan68
Ik vermoed dat Klompe best wel eens een goede opvolger kan zijn. Meestal zijn verdedigers met een goed inzicht op de 1 of andere manier betere trainers dan de topaanvallers.
Laatst bijgewerkt door john2p op 25-10-2013 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 25-10-2013 18:21

Mackan68 schreef:Dit bedoel ik nu. Wat een enorme verrassing weer in de opstelling. Niet van den Berg er uit. Niet de Roon, maar Ziyech. Een creatieve middenvelder voor een creatiever middenvelder. Altijd weer dat behoudende, controlerende. Ik meen me te herinneren dat Finny graag met Ziyech achter zich speelt. Maar dit zal vast beter uitpakken. :lol: Als hij straks eerst de thuiswedstrijden maar eens voor 100% voetbal wil gaan



Ja, dat is ook wat ik vreesde :) Jammer.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 25-10-2013 18:21

Maar eerlijk is eerlijk Ziyech was ook niet echt in vorm de laatste drie wedstrijden. Het pakte voor Slagveer ook niet verkeerd uit om even reserve te staan.
Maar jammer is het wel, zeker tegen NEC.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 18:22

john2p schreef:@Mackan68
Ik vermoed dat Hansma best wel eens een goede opvolger kan zijn. Meestal zijn verdedigers met een goed inzicht op de 1 of andere manier betere trainers dan de topaanvallers.

Hansma is passé. Die heeft zijn 'beloning' binnen. En hoef ik niet weer in een functie bij de club terug te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 25-10-2013 18:27

Mackan68 schreef:I
Hansma is passé. Die heeft zijn 'beloning' binnen. En hoef ik niet weer in een functie bij de club terug te zien.



Shit ik bedoelde de tweede trainer, Klompe. Hansma is echt passe lol
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 18:44

john2p schreef:Shit ik bedoelde de tweede trainer, Klompe. Hansma is echt passe lol


Met Tieme is onze verdediging ook nog niet echt aantoonbaar beter geworden. In ieder geval het onderdeel voorkomen van goals niet. Voetballend zit er met Kruiswijk en Otigba wel vooruitgang in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor 1983 » 25-10-2013 18:54

Voetballend vind ik juist minder geworden met Otigba-Kruiswijk. Daarin was Gouweleeuw toch echt wel beter dan Otigba. Maar goed, dit is het Nwofor topic.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 26-10-2013 00:13

john2p schreef:@Mackan68
Ik vermoed dat Klompe best wel eens een goede opvolger kan zijn. Meestal zijn verdedigers met een goed inzicht op de 1 of andere manier betere trainers dan de topaanvallers.


Klompe heeft niet eens de papieren om een hoofdklasser te mogen trainen. Dus dat slaat helemaal nergens op. Tevens heb ik de afgelopen seizoenen de meerwaarde van Klompe nog niet gezien.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Riverside » 26-10-2013 10:25

Lekkere invalbeurt gisteravond. Hij heeft 10 minuten nodig om een bal aan te nemen. Maar gelukkig past hij in de visie van Van Basten, hard en blind rennen. Dan zie ik toch liever een voetballer, Marco Pappa bijvoorbeeld. Dat zal het 'ik mag je of mag je niet' gehalte van Van Basten wel zijn.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor feanryp23 » 26-10-2013 10:35

Gearard schreef:Lekkere invalbeurt gisteravond. Hij heeft 10 minuten nodig om een bal aan te nemen. Maar gelukkig past hij in de visie van Van Basten, hard en blind rennen. Dan zie ik toch liever een voetballer, Marco Pappa bijvoorbeeld. Dat zal het 'ik mag je of mag je niet' gehalte van Van Basten wel zijn.

Jij hebt blijkbaar maar 10 minuten nodig om een totaalbeeld van hem te schetsen. Die jongen die krijgt een paar minuten waarin hij zich wil bewijzen, en vliegt dus als een idioot achter elke bal aan. Je kunt pas een speler gaan beoordelen als deze ook echt minuten maakt en bijvoorbeeld een hele tweede helft speelt.
Marco Pappa vind ik ook een waardeloze speler, die ernstig overschat is en zichzelf ook nog eens te goed vindt voor de Eredivisie, die hij praktisch gewoon niet aankan.
Nee, geen Pappa, en Nwofor nog even niet afschrijven.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 26-10-2013 10:55

Gearard schreef:Lekkere invalbeurt gisteravond. Hij heeft 10 minuten nodig om een bal aan te nemen. Maar gelukkig past hij in de visie van Van Basten, hard en blind rennen. Dan zie ik toch liever een voetballer, Marco Pappa bijvoorbeeld. Dat zal het 'ik mag je of mag je niet' gehalte van Van Basten wel zijn.


Zeiken om het zeiken?

Hij mag invallen bij een 2-0 achterstand. Een tegenstander die massaal is ingezakt en zijn eigen teammaten lopen erbij alsof ze voetballen niks aan vinden. Totale lulkoek om hem hierop te beoordelen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Riverside » 26-10-2013 12:06

Vorige week had hij met zijn invalbeurt ook totaal geen inbreng. Nee, ze hadden voor dat geld beter een fatsoenlijke vleugelaanvaller kunnen kopen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-10-2013 12:09

Gearard schreef:Vorige week had hij met zijn invalbeurt ook totaal geen inbreng. Nee, ze hadden voor dat geld beter een fatsoenlijke vleugelaanvaller kunnen kopen.

Klopt en in januari mis je hem een aantal weken door de Afrika Cup. Ik ben sowieso al geen voorstanders om Afrikanen te halen, maar Nwofor is een totale onnodige aankoop/huur, want die kan er helemaal niks van. En dat is niet op die 2x 10 minuten gebaseerd
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor AllardP » 26-10-2013 12:32

Een blinde kan nog zien dat deze jongen geen rechtsbuiten is. Ik schrijf hem pas af als hij een kans in de spits heeft gekregen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Voorstopper » 26-10-2013 12:40

Nwofor nu al afschrijven lijkt me ook wat voorbarig. Ik vind het alleen niet echt een typische centrumaanvaller "Nederlandse-stijl", weer meer een 4-4-2 aanvaller (een beetje zoals Paolo Henrique). In Nederland halen we dit soort spelers en willen we ze omvormen zodat in ons systeem passen, en vaak lukt dat niet goed of het kost veel tijd. Die tijd zal Nwofor ook nog moeten krijgen, richting einde van het seizoen kan de afweging gemaakt worden of het wat is. Potentie is er ergens wel, grote vraag is of hij bij ons past en zich kan ontwikkelen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 26-10-2013 13:50

Gearard schreef:Vorige week had hij met zijn invalbeurt ook totaal geen inbreng. Nee, ze hadden voor dat geld beter een fatsoenlijke vleugelaanvaller kunnen kopen.



Dit meen je hoop ik niet. Jij beoordeelt iemand die twee keer 10 minuten mag invallen op een positie die niet de zijne is, terwijl zijn team dramatisch slecht voetbalt. Erg kortzichtig.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Wizard » 28-10-2013 13:45

Grimo schreef:Niet klaar voor SCH1? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry maar dit gaat mij te ver :roll:


Dat mag je vinden. Ik vind hem het grote manco op het middenveld. Uiteraard maakt hij behoorlijke stappen en jaagt hij alles op en af, maar in verdedigende zin is hij zoooo ontzettend kwetsbaar. Wanneer je een top6-positie ambieert, komen De Roon (en in mindere mate Joey) gewoon te kort. Analyseer de laatste 3-4 wedstrijden maar, en je zult zien dat De Roon te vaak uit positie staat.

@Nwofor: Deze beste man moet een kans in de spits krijgen en niet steeds op de vleugel geposteerd worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Jacob » 28-10-2013 19:31

Deze jongen voorlopig gewoon wat invalbeurtjes geven en bij de beloften laten spelen en zodra onze spits is verkocht hem met Fazli laten strijden voor een plek op de spitspositie
Jacob
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-10-2013 04:03

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 28-10-2013 19:52

Jacob schreef:Deze jongen voorlopig gewoon wat invalbeurtjes geven en bij de beloften laten spelen en zodra onze spits is verkocht hem met Fazli laten strijden voor een plek op de spitspositie

Dan kunnen we echt tegen degradatie voetballen
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor feanryp23 » 28-10-2013 20:39

Ge kunt zeggen wat ge wil, maar Uche scoort toch even 3x vanavond bij de beloften! :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 28-10-2013 20:43

feanryp23 schreef:Ge kunt zeggen wat ge wil, maar Uche scoort toch even 3x vanavond bij de beloften! :wink:

Juist, bij de beloften. Die hebben dit jaar een niveau dat lager ligt dan de Jupiler League 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Superfries1996 » 28-10-2013 20:56

en hij scoort maar twee keer.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor feanryp23 » 28-10-2013 20:57

Ik zie het nu ook ja, Chacon 2x en Nwofor 2x. BWA meldde via Twitter 1x Chacon en 3x Nwofor..
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Jacob » 28-10-2013 22:23

Jacob schreef:Deze jongen voorlopig gewoon wat invalbeurtjes geven en bij de beloften laten spelen en zodra onze spits is verkocht hem met Fazli laten strijden voor een plek op de spitspositie


Dan kunnen we echt tegen degradatie voetballen


Dat zou ik niet op voorhand zeggen, ik denk dat er best een kans bestaat dat Nwofor een goede spits kan worden. Elke keer als Heerenveen een nieuwe spits aantrekt, zijn er een hoop sceptische geluiden. Bas Dost zou te onervaren zijn (en hij presteerde in het eerste jaar ook niet geweldig) en Finnbogason kende niemand, toch zijn deze jongens behoorlijk gaan presteren. Ik wil maar zeggen, we schrijven weer een speler op voorhand af maar ik denk dat ie er gewoon 15 in veegt als hij een seizoen in de spits zou spelen.
Jacob
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 07-10-2013 04:03

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten