Uche Nwofor

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor MimiC » 20-10-2013 09:54

Fryskeboy22 schreef:Deze jongen eindelijk in actie gezien gister en mijn voorgevoel kwam uit, waarom speelt deze gozer in vredesnaam bij ons... Heb me kapot geërgerd aan Nwofor, hij heeft totaal geen goede techniek en doet maar wat.. Nee gauw weg met deze kerel.


Dat is nou weer vreemd want ik vond hem juist goed spelen.
Zijn techniek laat misschien te wensen over maar daar in tegen kon hij tenminste de bal voorin wel bij zich houden.
MimiC
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 17-07-2013 16:23

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Lardy » 20-10-2013 12:28

Zijn directe tegenstander scoorde anders wel in de laatste minuut. Ik weet niet wat de afspraken zijn dus wil hem die goal niet verwijten. Verder liep hij een beetje als een toerist over het veld. Maar ik heb ook niet het idee dat het een buitenspeler is.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 20-10-2013 13:06

Lardy schreef:Zijn directe tegenstander scoorde anders wel in de laatste minuut. Ik weet niet wat de afspraken zijn dus wil hem die goal niet verwijten. Verder liep hij een beetje als een toerist over het veld. Maar ik heb ook niet het idee dat het een buitenspeler is.


Past prima in het straatje van van Basten , fysiek sterk , snel , en hij kan ongetwijfeld hard rechtdoor rennen ! Nothing else Mathers , alle andere eigenschappen ( voor uitleg zie Wildschut ) tellen niet mee.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 20-10-2013 13:11

Eerste indruk was geen positieve.
Soory voor de oneliner
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Neymar » 20-10-2013 17:42

Hij is een beetje onwennig aan de bal lijkt het wel. Heeft geen goede balcontrole. Maar laten we hem niet na één wedstrijd al afschrijven.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor paparazzi » 21-10-2013 01:47

Ik zie wel wat in de beste man. Hij stond nu ook niet goed gepositioneerd natuurlijk. Ik denk dat het een goede centrumspits zou kunnen worden. Snel, sterk, behendig , goed schot (wat net naast ging) Mijn eerste indruk is positief. Zeker als je achter staat en Mijnheer v Basten posteert je zomaar even op de flank.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor spuit-11 » 21-10-2013 09:33

Heerlijk, beste man heeft 10 minuten meegedaan in een op dat moment al op holgeslagen wedstrijd, en wordt gelijk al afgeschreven door sommigen.... Opportunisme ten top...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Otsje P » 21-10-2013 09:39

spuit-11 schreef:Heerlijk, beste man heeft 10 minuten meegedaan in een op dat moment al op holgeslagen wedstrijd, en wordt gelijk al afgeschreven door sommigen.... Opportunisme ten top...


Haha, bijzonder inderdaad. Het leek wel wat onwennig, maar om hem na 10 minuten op een voor hem vreemde positie te beoordelen vind ik ook wel erg snel.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor feanryp23 » 21-10-2013 09:52

Ik vond het al even heerlijk om te zien hoe hij een bal met z'n borst panklaar legde voor Finnbogason, die er helaas niks mee deed. Hij mocht dan gisteren wat onrustig ogen aan de bal, zou ik hem nu absoluut nog niet afschrijven!

Vraag me alleen af wat voor liedje je hierop kunt bedenken. :lol:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor spuit-11 » 21-10-2013 10:10

Iets van:

Uche uche uche,
Ga die bal der inpluggen? :roll:

op de melodie van

ugge ugge ugge
het stikt hier van de muggen
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor oldtimer » 21-10-2013 10:16

spuit-11 schreef:Iets van:

Uche uche uche,
Ga die bal der inpluggen? :roll:

op de melodie van

ugge ugge ugge
het stikt hier van de muggen


Gefeliceerd!
Ik was net te laat :D
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor siesta » 21-10-2013 16:30

Zeer zwakke invalbeurt tegen Vitesse, en stond aan de basis van de 2-3 (verspeelde de bal knullig en zijn directe man scoorde de 2-3)


Laat voortaan maar lekker op de bank zitten. :roll:
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Appie_M » 21-10-2013 16:36

Zullen we die jongen maar niet beoordelen op basis van 10 minuten? Ik vond hem niet heel slecht voor zover je dat in 10 minuten kan beoordelen. Ik wil hem dan graag wel eens langer aan het werk zien. Een uitstekende kans hiervoor is de bekerpot tegen VVV, je geeft dan Finnbogason een wedstrijdje rust en geeft Oege de kans.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor oldtimer » 21-10-2013 17:29

siesta schreef:Zeer zwakke invalbeurt tegen Vitesse, en stond aan de basis van de 2-3 (verspeelde de bal knullig en zijn directe man scoorde de 2-3)


Laat voortaan maar lekker op de bank zitten. :roll:


Hij verspeelde de bal inderdaad knullig ongeveer bij de linker cornervlag.
Dat hij daarna niet meer tijdig terug was om Van Aanholt op te vangen vind ik niet zo'n wonder.
Maar misschien zou ik het nog een keer moeten bekijken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Wizard » 22-10-2013 08:16

Ik vond het ook een zeer zwakke invalbeurt. Twee keer simpel balverlies en verdedigde in de tegencounter een aantal keer lucht. Maar goed, zoals hier al terecht werd aangegeven kan je hem niet volledig beoordelen op 10 minuten.
Je kunt wel zien dat hij ontzettend snel en behendig is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Magnus Eikrem » 22-10-2013 11:06

Scoorde gisteravond in elk geval een doelpunt met de beloften, uit tegen Vitesse. Ook de beloften verspeelden een comfortabele 0-2 voorsprong, al hielden zij er een punt aan over (2-2).
Overige doelpunt kwam van Wildschut.
Hoop dat dit het vertrouwen van zowel Wildschut als Nwofor op kan vijzelen, zijn toch jongens die je vaak in wilt gaan zetten in de competitie.
Magnus Eikrem
Nieuw talent
 
Berichten: 86
Geregistreerd op: 24-09-2013 14:42

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 23-10-2013 13:57

Vaak is het inderdaad zo dat je iemand niet op 10 minuten kunt beoordelen, maar vaak ook wel. Ik heb al meerdere keren zelf meegemaakt dat je bij nieuwe spelers al aan de eerste balbehandelingen kunt zien of hij wel of niet goed genoeg is. En vaak bleek dit achteraf te kloppen.
Nu ziet het er bij Afrikanen wel vaker onbeholpen uit, ze hebben vaak een hele vreemde, ongepolijste techniek, maar fysiek is het wel in orde en zijn het atleten. Wellicht moet je hem niet in de kleine ruimte beoordelen, maar als er ruimte is.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 23-10-2013 14:14

Bubbe schreef:Weer zo'n speler die een paar keer per maand hooguit twintig minuten in mag vallen en in die periode nog geen 10% kan laten zien van wat hij eigenlijk kan. Zolang Finnbogason bij Heerenveen zit zal Nwofor geen eerlijke kans gaan krijgen. Als Finnbogason in de winter vertrekt zal Nwofor er staan. Ben ik van overtuigd.


Dat is ook de reden dat ik het geen probleem zou vinden als Finny in januari voor de hoofdprijs verkocht wordt. Voordat er ook maar sprake is van verlengen met van Basten ben ik erg benieuwd hoe hij dit zal handelen en of er nog iets anders in zijn geniale brein zit dan alle ballen op Finnbogason. Hij zal in een eerste reactie zeggen dat er een andere topspits gehaald moet worden. Ben ik bijna zeker van.
En voor degenen die willen weten waarom ik het mislopen van play offs eventueel geen probleem zou vinden. Met het 'controlerende' middenveld wat weer overduidelijk de voorkeur heeft hoef ik alleen terug te denken aan de afgelopen wedstrijden tegen Utrecht in de play offs. En eigenlijk ook de laatste competitiewedstrijden van vorig seizoen. Zonder visie. Zonder overtuiging. Dat hoef ik niet nog een keer te beleven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-10-2013 18:58

Ja, het is echt saai dit seizoen. Blijf volhouden Mackan met je stokpaardje.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 23-10-2013 19:15

Toen Bas Dost wegging deed vBasten het toch ook gewoon met de aankoop Finnbogason? Pakte volgens mij niet verkeerd uit. Dus wat maakt je zo zeker Mackan dat hij dat weer niet zou doen met Nwofor?

Daarbij zou ik geen enkele trainer weten die zijn topscorer zou gaan wisselen. Ik bedoel Koeman gaat toch ook niet Pelle eruit halen om zijn reservespits kansen te geven? Je geeft spelers kansen op basis van dat ze of hun voorganger er uit spelen of omdat je twijfels hebt aan een basisspeler.
Maar het feit dat je, je spel afstelt op je beste speler is volgens mij wat elke coach doet en heeft niets met simplisme te maken maar gewoon realistisch denken me dunkt. Dat zgn. varieëren zie ik ook bij Barca niet, of bij real of bij PSG.
Je zal wel gek wezen. Haal messi er uit, dan is Barca ook met zijn andere topspelers gewoon 30% minder, hetzelfde geldt voor Ronaldo bij Real en Ibrahimovic bij PSG.
Of lewandoskwi bij Dortmund, Özil bij Arsenal. En al die coaches stemmen hun spel echt op die spelers af hoor. Of zijn dat ook simpel denkenden? Alsof Foppe zijn teams ook niet om zijn sterkste speler heenbouwde, of Verbeek etc.

Ik vind dat ook echt een rare aantijging; vBasten stemt zijn spel af op Finnbogason, ja duh en verleden jaar op Djuricic. En wellicht volgend jaar (als hij er dan nog is) om Ziyech.
Mijn punt is, en dan ben ik weer met Mackan eens. Als je een team om je beste man heen stelt, doe het dan zo, dat het ook je beste man is, dus inderdaad niet met twee controleurs. Zeker niet tegen gelijkwaardige of mindere tegenstanders zoals NEC/RKC etc. Tegen de top 5 clubs a la.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 23-10-2013 22:53

Nwofor is voorlopig de discussie niet waard als het om de spitspositie gaat. Finnbogason is ongenaakbaar. Vind Uth trouwens op het eerste gezicht ook beter dan Nwofor, maar dat terzijde.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 23-10-2013 23:54

john2p schreef:Toen Bas Dost wegging deed vBasten het toch ook gewoon met de aankoop Finnbogason? Pakte volgens mij niet verkeerd uit. Dus wat maakt je zo zeker Mackan dat hij dat weer niet zou doen met Nwofor?

Daarbij zou ik geen enkele trainer weten die zijn topscorer zou gaan wisselen. Ik bedoel Koeman gaat toch ook niet Pelle eruit halen om zijn reservespits kansen te geven? Je geeft spelers kansen op basis van dat ze of hun voorganger er uit spelen of omdat je twijfels hebt aan een basisspeler.
Maar het feit dat je, je spel afstelt op je beste speler is volgens mij wat elke coach doet en heeft niets met simplisme te maken maar gewoon realistisch denken me dunkt. Dat zgn. varieëren zie ik ook bij Barca niet, of bij real of bij PSG.
Je zal wel gek wezen. Haal messi er uit, dan is Barca ook met zijn andere topspelers gewoon 30% minder, hetzelfde geldt voor Ronaldo bij Real en Ibrahimovic bij PSG.
Of lewandoskwi bij Dortmund, Özil bij Arsenal. En al die coaches stemmen hun spel echt op die spelers af hoor. Of zijn dat ook simpel denkenden? Alsof Foppe zijn teams ook niet om zijn sterkste speler heenbouwde, of Verbeek etc.

Ik vind dat ook echt een rare aantijging; vBasten stemt zijn spel af op Finnbogason, ja duh en verleden jaar op Djuricic. En wellicht volgend jaar (als hij er dan nog is) om Ziyech.
Mijn punt is, en dan ben ik weer met Mackan eens. Als je een team om je beste man heen stelt, doe het dan zo, dat het ook je beste man is, dus inderdaad niet met twee controleurs. Zeker niet tegen gelijkwaardige of mindere tegenstanders zoals NEC/RKC etc. Tegen de top 5 clubs a la.



Al in je eerste regeltje ben je me kwijt. Ik snap namelijk niet wat van Basten en Dost voor connectie hebben. Misschien ben je het zelf ook kwijt?? Met het oog op een zeker vertrek van je beste speler zou je moeten willen weten hoe verder als hij vertrekt. Dan weer janken om een andere topspits is inderdaad ook een optie. Waarschijnlijk door jou gerechtvaardigd. Jij snapt van Basten tot in de kleinste details.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor john2p » 24-10-2013 07:59

@mackan68 Volgens mij was het bij de aanstelling van vBasten nog niet voor de honderd procent zeker dat Bas Dost, laat staan de complete voorhoede, weg zou gaan. Volgens mij heeft vBasten daar nooit over "gejankt" wel over het feit dat hij bij zijn aanstelling te horen had gekregen dat hij mocht herinvesteren en dat naar zijn idee niet kon op basis van de gemaakte afspraken. En ik denk dat ook jij wel weet hoe (on)betrouwbaar Veenstra is geweest in zijn communicatie.
Waar het mij omgaat is dat vBasten volgens mij gewoon toen met het materiaal aan de slag is gegaan die er toen was (dus ook met Finnbogason, waarvan NIEMAND wist of het wel een topspits zou worden). En ik denk dat je die credits vBasten in ieder geval kan geven dat hij dus van Finnbogason een topspits gemaakt heeft. Laten we duidelijk zijn tot dan gewoon een mislukte spits in België. Dus waarom zou vBasten nou niet van bijv. Nwofor een topspits kunnen maken. Dat is mijn punt.
En ik vind het een beetje flauw van je dat je dus daarna niet meer verder leest. Als je goed had opgelet ben ik juist wel kritisch op vBasten. Zeker inzake de invulling van het middenveld en ook zijn spelopvatting.
Maar je toonzetting (janken etc) geeft al aan dat je gewoon niet meer openstaat voor discussie en eigenlijk vBasten (en niet zozeer mij, want daar gaat het niet om), geen kans meer geeft. Nou dan is dat duidelijk.
Laatst bijgewerkt door john2p op 24-10-2013 10:07, in het totaal 2 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Wizard » 24-10-2013 09:10

@Mackan68

Ik lees vaak met plezier je (af en toe inhoudelijk sterke) posts, maar het bisseren van MvB met steeds hetzelfde argument, wordt nu wel vervelend.
Welke trainer zou met deze selectie nou niet z'n elftal bouwen rondom Finnbogason? Je kunt wel doodleuk op balbezit met een aanspeelpunt spelen, maar dat aanspeelpunt ontbreekt. Daarnaast zie ik veel meer lijn in ons spel komen en komen de goals bijna uitsluitend door het uit positie lopen van spelers (omschakeling) en uit standaardsituaties. Ik persoonlijk heb het idee dat het steeds beter wordt. Je ziet dat spelers elkaar steeds beter weten te vinden (aanvallend) en de combinaties lopen steeds vlotter.
Recentelijk opperde Lardy al een 'Marecek' op 6 met Eikrem en Ziyech. Dat zou uitstekend zijn geweest. Waar sommige hier De Roon (die ik nog niet klaar vind voor SCH 1) de hemel inprijzen, zie ik de beste man naast z'n hartstochtelijke inzet vaak uit positie lopen. Bij Joey ziet het er minder mooi uit, maar speelt wel veel effectiever en staat verdedigend vaak z'n mannetje. Beide heren vind ik alleen te licht voor een echte top6-klassering.

Uche: Heb hem alleen bij VVV aan het werk gezien (positieve indruk) en nu 10 minuten tegen Vitesse (zwakke indruk). Ik wacht het af en kom pas met een oordeel als ik de beste man 3 echte wedstrijden heb zien spelen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 25-10-2013 11:28

Ach Verbeek deed toch hetzelfde. Stemde zijn spel af op Huntelaar en de voorzetten van Yildirim. Later stemde hij zijn spel af op Alves, het hele team speelde in dienst van Alves. Middenvelders scoorden toen zelden of nooit.

Sollied leunde op Pranjic, Toen hij daar niet de vervanger voor kreeg die hij wilde (Ruiz) was hij er ook klaar mee.

Jans leunde op de voorhoede, maakte er een counterploeg van met Aissaidi, Dost, en Narcing.

Van Basten stende het spel af op de tandem Djuricic Finnbogason en doet hij dat op Fiinbogason.

Als je een speler in je selectie hebt die er met kop en schouders bovenuit steekt dan dan is het logisch dat je je ploeg daar op af stemt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 25-10-2013 11:30

Wizard schreef:
Waar sommige hier De Roon (die ik nog niet klaar vind voor SCH 1) de hemel inprijzen, zie ik de beste man naast z'n hartstochtelijke inzet vaak uit positie lopen.


Niet klaar voor SCH1? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry maar dit gaat mij te ver :roll:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Knipecity » 25-10-2013 11:40

Bubbe schreef:Behalve een hattrick heeft hij anders behoorlijk weinig laten zien bij Heracles, tot nu toe. Daar doet Nwofor niet voor onder. Nwofor is even oud en heeft al veel meer ervaring in de Eredivisie.


Kijk niet alleen naar goals. Uth zijn balbehandeling is veel beter. Nwofor heeft 5 tellen nodig om een bal te controleren. Zag er op zijn minst gezegd zwaar onbeholpen uit tegen Vitesse en schoot een grote schietkans daarbij ook nog onbesuisd naast, net als die andere matige 'aanwinst' van VVV overigens. Die bal hoeft niet door het net, maar in het net.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Force » 25-10-2013 11:47

Knipecity schreef:
Kijk niet alleen naar goals. Uth zijn balbehandeling is veel beter. Nwofor heeft 5 tellen nodig om een bal te controleren. Zag er op zijn minst gezegd zwaar onbeholpen uit tegen Vitesse en schoot een grote schietkans daarbij ook nog onbesuisd naast, net als die andere matige 'aanwinst' van VVV overigens. Die bal hoeft niet door het net, maar in het net.


Door het net is misschien wel leuk. Hebben we net als in Duitsland een media-hype en zijn we eindelijk van dat zwarte pieten geneuzel af.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Grimo » 25-10-2013 12:10

Knipecity schreef:
Kijk niet alleen naar goals. Uth zijn balbehandeling is veel beter. Nwofor heeft 5 tellen nodig om een bal te controleren. Zag er op zijn minst gezegd zwaar onbeholpen uit tegen Vitesse en schoot een grote schietkans daarbij ook nog onbesuisd naast, net als die andere matige 'aanwinst' van VVV overigens. Die bal hoeft niet door het net, maar in het net.


Knap dat je hun beide nu al kan vergelijken. :roll:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Uche Nwofor

Berichtdoor Mackan68 » 25-10-2013 15:49

Heerenveen rules schreef:Ja, het is echt saai dit seizoen. Blijf volhouden Mackan met je stokpaardje.


Heb ik het over dit seizoen? Met de uitspraken van van Basten en met dezelfde fouten die de spelers als ook van Basten zelf maakt heb ik niet veel vertrouwen in hem. Maar ik geloof dat dat verboden is? Laten we het er maar op houden dat ik kritischer ben. Jij hoort bij een groepje dat laaiend is dat alles wat hij doet top is. Ik niet. Zo simpel is het. Bij vreemde wissels of basisopstellingen zeik ik jou ook niet af toch? Zullen we het even over het opstellen van van den Berg ten opzichte van Eikrem hebben? Oh nee, nutteloos want dat is natuurlijk ook terecht. Het voetbal is er stukken beter door geworden. En de resultaten evenaren de wedstrijden waarin hij wel mee deed toch? En wat was iedereen in zijn element toen Hansma Eikrem naar Heerenveen haalde. Ach laten we er maar over ophouden. Met je oneliners ben je de discussie niet waard. Neem een voorbeeld aan John2P. Die beargumenteert zijn mening in ieder geval nog. Zal voor jou te ingewikkeld zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten