Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor feanryp23 » 23-10-2013 13:43

Toen die Lejsal net bij ons was, keepte hij ook briljant, en Timmer, die ook net bij ons was, pakte ook de ene bal na de andere. Deze beide keepers hebben het niet lang volgehouden, maar misschien is het met Nordfeldt wel hetzelfde verhaal. Net een Theo Janssen, die toevallig een goed seizoen had, en vervolgens niet meer presteerde (na een transfer).
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor 1983 » 23-10-2013 15:58

Heerenveen rules schreef:Niet mee eens. Die ene wedstrijd die VDB keepte, stond er veel meer een doelman die heerste in de 16. Ik vind Nordfeldt dit seizoen zwaar onder de maat. Ik vind hem zwaar gehyped. Het is niet meer dan een matige doelman dit seizoen die heel veel fouten maakt. Ik zou graag zien dat VDB weer onze eerste doelman wordt.

Ieder zijn mening, ik houdt bij ieder bal die richting VDB gaat mijn hart vast. Dat gevoel heb ik bij Nordfeldt nooit, ondanks dat die ook het nodige verkeerd doet. VDB heb ik nooit wat gevonden, straalt ook totaal niks uit. Inwisselbaar voor een heleboel andere keepers in de Eredivisie. Ik weet dat bijna niemand het met me eens is. Dat komt mede omdat het zo'n aardige, sympathieke vent is, als dat niet zo was geweest hadden wel meer mensen dezelfde mening over hem gehad. Hoeft van mij niet nog een keer contractverlenging te krijgen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Calimero » 23-10-2013 17:57

Superfries1996 schreef:Brian is zijn kat kwijt. Niet heel inhoudelijk, maar wie weet ziet iemand hem lopen..

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1789_n.jpg


Ik denk dat hij even langs de dierenbescherming moet. Deze kat is gisteren gevonden tussen Langezwaag en Gorredijk:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor topcoach » 26-10-2013 13:21

ik denk dat het tijd wordt voor VDB !!
topcoach
Nieuw talent
 
Berichten: 123
Geregistreerd op: 17-02-2013 18:31

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Calimero » 29-10-2013 14:43

Van mij mag het!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor g11 » 30-10-2013 00:16

1983 schreef:Ieder zijn mening, ik houdt bij ieder bal die richting VDB gaat mijn hart vast. VDB heb ik nooit wat gevonden, straalt ook totaal niks uit.


In Stuttgart kennen ze anders een VDB die alles, maar dan echt alles tegen hield.
Geweldige europacup avond.

Beetje selectief geheugen is niet erg, maar zo'n wedstrijd als tegen Stuttgart zie ik dat tamme konijn wat nu zo nodig vast in de basis moet staan de eerste vijf jaar nog niet spelen.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 30-10-2013 06:19

Mijn wens om VDB morgenavond in de beker te laten keepen heeft niets te maken met het feit dat Brjan zo'n vriendelijke gast is, want dat is Nordfeldt ook. Alleen ik merk op dit moment dat hij geen concurrentie voelt omdat hij onbetwist de nummer 1 is, of zou zijn. En in dat gevoel mag je best wat verandering aanbrengen als daar een reden voor is. En die is er op dit moment gewoon. Je kunt het tot in het oneindige ontkennen. Maar feit is gewoon dat hij momenteel niet de kwaliteiten laat zien om wél een punt of de winst uit het vuur te slepen. Maar ik vindt het allemaal prima wat van Basten allemaal uit zijn geniale brein weet te toveren. Helemaal nu hij zelf heeft aangegeven dat we zoals vorig seizoen net zo goed weer richting de degradatiestreep zouden kunnen gaan. Als je dan niet alles probeert om dat te voorkomen en je nog steeds vasthoudt aan een te behouden manier van voetballen dan komt met iedere speeldag het moment dichterbij dat hij zijn contract niet eens uit zal zitten. Het voetballen is in anderhalf seizoen helemaal niets verbeterd. Alleen Finnbogason is ietsje beter gaan presteren in de eerste 8 wedstrijden. Maar ook hij was in de laatste 2 terug bij af. En krijgt 'het leksum' van van Basten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Grimo » 30-10-2013 09:46

Slap betoog. Verhaal over de keepers grijp je enkel en alleen om weer over je stokpaardje van Basten te zeuren. Om vervolgens compleet oftopic af te sluiten over Finnbogason
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor topcoach » 02-11-2013 13:04

ik ga er vanuit dat vdB verstandig is en naar Belgie terug gaat. hier krijgt hij toch geen kans meer...
topcoach
Nieuw talent
 
Berichten: 123
Geregistreerd op: 17-02-2013 18:31

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Appie_M » 02-11-2013 13:29

topcoach schreef:ik ga er vanuit dat vdB verstandig is en naar Belgie terug gaat. hier krijgt hij toch geen kans meer...


Weet ik zo nog net niet. Brian is een echte clubman en zodra Nordfeldt vertrekt zal hij er gewoon weer moeten staan. Bij een eventuele transfer naar een andere club zal hij toch weer op nul moeten beginnen en de vraag is of dat een goed idee is, ook gezien zijn leeftijd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Grimo » 02-11-2013 13:40

Brian zit allang bij de club maar het woord clubman is niet van toepassing op profvoetballers.
Brian is als keeper nu in de kracht van zijn leven, het is zijn eigen land en als hij hetzelfde kan verdienen of meer moet ie gewoon gaan. Je wilt je carrière toch niet afsluiten als reserve keeper.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor topcoach » 02-11-2013 13:44

Brian is gewoon te goed voor de reservebank. Let maar eens op als hij de kans krijgt....
topcoach
Nieuw talent
 
Berichten: 123
Geregistreerd op: 17-02-2013 18:31

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Superfries88' » 02-11-2013 13:50

Grimo schreef:Brian zit allang bij de club maar het woord clubman is niet van toepassing op profvoetballers.


Waarom niet? Vandenbussche is bezig aan zijn tiende seizoen, heeft altijd zijn uiterste best gedaan, heeft nooit rare uitlatingen gedaan en is altijd benaderbaar geweest voor supporters. Zelfs als bankzitter liep hij nimmer weg voor zijn verantwoordelijkheid. Het feit dat veel collega-spelers tegenwoordig snel van club veranderen, wil niet zeggen dat hij geen clubman kan zijn of worden. Dat maakt ze misschien zelfs wel extra bijzonder ten opzichte van vroeger.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Flying Frisian » 02-11-2013 13:52

Mocht Nordfeldt komende zomer vertrekken, dan zie ik de club een nieuwe eerste doelman halen. Brian zal wekelijks willen spelen en moet in dat geval elders emplooi vinden.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Mackan68 » 02-11-2013 14:01

Grimo schreef:Slap betoog. Verhaal over de keepers grijp je enkel en alleen om weer over je stokpaardje van Basten te zeuren. Om vervolgens compleet oftopic af te sluiten over Finnbogason

Ach ja. Jij hoort bij het groepje dat hem blind aanbidt. Mijn zegen heb je. Jij staat voor geen enkele andere mening open. Alles wat ook maar enige kritiek bevat is slap betoog. Jij je zin. Nu blij?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Flying Frisian » 02-11-2013 14:08

Ik voorzie een probleem komende zomer, aangezien ik verwacht dat beide doelmannen dan zullen vertrekken. De laatste keer dat dat gebeurde, was na het seizoen 2003/04. Nordfeldt heeft een clausule in zijn contract waardoor hij voor een Premier League of Bundesliga-club nagenoeg risicoloos kan worden overgenomen. Vandenbussche schijnt nu al op zoek te zijn naar een nieuwe club voor volgend seizoen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Grimo » 02-11-2013 14:15

Mackan68 schreef:Ach ja. Jij hoort bij het groepje dat hem blind aanbidt. Mijn zegen heb je. Jij staat voor geen enkele andere mening open. Alles wat ook maar enige kritiek bevat is slap betoog. Jij je zin. Nu blij?



Kijk dat bedoel ik Mackan68. Je hebt geen objectieve blik meer. Zoek maar op, van mij zal je geen hosanna verhalen lezen over van Basten. Nergens lees je dat ik hem aanbid if een geweldige coach vind.
Ik sta voor alle meningen over. Alleen jouw obsessieve ongefundeerde meningen die allemaal anti van Basten zijn ondersteun ik niet. Je grijpt elke topic aan, van spelers tot oud spelers om van Basten af te zagen. Dat begint op te vallen en ik vind dat je daar compleet in door slaat.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Gekko » 02-11-2013 14:18

Flying Frisian schreef:Ik voorzie een probleem komende zomer, aangezien ik verwacht dat beide doelmannen dan zullen vertrekken. De laatste keer dat dat gebeurde, was na het seizoen 2003/04. Nordfeldt heeft een clausule in zijn contract waardoor hij voor een Premier League of Bundesliga-club nagenoeg risicoloos kan worden overgenomen. Vandenbussche schijnt nu al op zoek te zijn naar een nieuwe club voor volgend seizoen.

Ik zie VDB hier blijven als Nordfeldt vertrekt. Hij is zo gesetteld, heeft zijn keepersschool.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Grimo » 02-11-2013 14:22

Die keeperschool laat hij zo achter zich hoor. Hij huurt een veld en wat kleedkamers bij Nieuweschoot thats it. Overigens is hij zelf al niet heel veel meer aanwezig op ene middag in de week.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Appie_M » 02-11-2013 14:50

Grimo schreef:Die keeperschool laat hij zo achter zich hoor. Hij huurt een veld en wat kleedkamers bij Nieuweschoot thats it. Overigens is hij zelf al niet heel veel meer aanwezig op ene middag in de week.


Nee, maar het is wel een extra reden om hier te blijven. Hier is hij al 10 jaar gesettled, heeft hier een huis, een leven, een baan, een keepersschool en meer. Ik weet niet of het wel verstandig is om in deze economische malheur dat allemaal weg te gooien en weer opnieuw te beginnen. Denk het eigenlijk niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Grimo » 02-11-2013 14:54

Dat zijn allemaal zekerheidshalve voor hem. Maar hij zal toch hoop ik ook nog sportieve ambities hebben?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Appie_M » 02-11-2013 14:59

Grimo schreef:Dat zijn allemaal zekerheidshalve voor hem. Maar hij zal toch hoop ik ook nog sportieve ambities hebben?


Vast wel. Maar het is een afweging die hij moet maken. Laat ik alles wat ik in 10 jaar bij Heerenveen heb opgebouwd achter om weer op nul te beginnen of blijf ik hier? Hij zal moeten kiezen. Daarnaast voorzie ik ook nog genoeg sportief perspectief voor hem bij Heerenveen zodra Nordfeldt vertrekt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 05-11-2013 15:52

Ik zie hem graag blijven, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Ze hebben nu 3 keepers (hij, Noppert en Kramer) bij het tweede, die bij toerbeurt spelen. Gemiddeld spelen ze één keer in de 2/3 weken competitie (bedankt KNVB en Fox), en verder wat oefenpotjes. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervoor geen prof bent geworden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor topcoach » 08-11-2013 23:46

Beste mensen, het is tijd voor VDB !!
topcoach
Nieuw talent
 
Berichten: 123
Geregistreerd op: 17-02-2013 18:31

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor H-J » 25-01-2014 09:00

Van Feanfan.nl
Vandenbussche wijst contractverlenging af


Brian Vandenbussche zal volgend seizoen niet meer te bewonderen zijn in het Abe Lenstra Stadion. De Belgische sluitpost heeft een contractvoorstel van sc Heerenveen voor twee seizoenen afgewezen, meldt Het Laatste Nieuws-redacteur Sven Claes.

Vandenbussche (32) werd in 2004 opgepikt bij Sparta Rotterdam. Aanvankelijk fungeerde de doelman als stand-in voor Boy Waterman, maar inmiddels is hij al bezig aan zijn tiende seizoen bij sc Heerenveen. Hij noteerde 178 Eredivisie-wedstrijden en ruim 25 Europese wedstrijden. Vooral tegen VfB Stuttgart (1-0) maakte hij furore.

Sinds vorig seizoen moet Vandenbussche genoegen nemen met een vaste reserverol achter Kristoffer Nordfeldt. Hoewel het onduidelijk is of de Zweed volgend seizoen nog in Heerenveen onder de lat staat, heeft de goalie uit Blankenberge besloten niet in te gaan op een nieuw contractvoorstel.

Vandenbussche verzamelde tussen 2006 en 2009 drie interlands voor België.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Hinkelpikke » 25-01-2014 09:16

:(
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor baasje » 25-01-2014 10:12

Erg jammer maar heb wel begrip voor zijn besluit. Deze man verdient een groots afscheid!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Nordfeldt94 » 25-01-2014 10:19

baasje schreef:Erg jammer maar heb wel begrip voor zijn besluit. Deze man verdient een groots afscheid!


Amen, geweldige clubman die een groots afscheid verdient!
Come on you boys!
Nordfeldt94
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 03-12-2012 12:29

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Neymar » 25-01-2014 11:39

Heel jammer maar begrijpelijk. Hopelijk vindt hij een mooie club en keept hij nog lekker door tot z'n 40ste. 32 is helemaal niet oud voor een keeper, het begint net voor hem.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Brian Vandenbussche

Berichtdoor Frisian Viking » 25-01-2014 11:48

Begrijpelijk en hoeft voor beide partijen niet slecht uit te pakken. Clubman in hart en nieren die het absoluut verdiend nog ergens een mooi avontuur te beleven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten

cron