Feanatieke schreef:Ik weet dat het in de huidige commerciële tijden niet meer mogelijk is, maar wat mij betreft spelen we nog een seizoen met hetzelfde uitshirt.
Is in Engeland (?) zelfs verplicht.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanatieke schreef:Ik weet dat het in de huidige commerciële tijden niet meer mogelijk is, maar wat mij betreft spelen we nog een seizoen met hetzelfde uitshirt.
Jurjenv schreef:
Silver schreef:Jurjenv schreef:
Volgens mij niet hoor, in Engeland hebben ze elk jaar een nieuw uitshirt. Wel wordt vaak het uitshirt van het vorige seizoen als het 3e shirt voor het nieuwe seizoen gebruikt.
Jako twijfelt over contractverlenging met Heerenveen
PRIMEUR - Het contract met kledingsponsor Jako loopt nog tot de zomer van 2014, maar de Duitse kledingfabrikant twijfelt momenteel hevig of het de samenwerking met SC Heerenveen nog langer wil voorzetten. De onderhandelingen over een verlenging van het contract lopen al langer, maar zijn sinds kort door Jako op een laag pitje gezet.
De reden hiervoor is dat de inkomsten uit de merchandise 'schikbarend' zijn teruggelopen in vergelijking met vorig seizoen, zo weet FeanOnline. Jako haalt een groot gedeelte van het sponsorgeld (circa twee miljoen euro per jaar) terug uit de verkoop van onder andere wedstrijdshirts. Op dit moment is het voor Jako de vraag of het onder de huidige voorwaarden nog rendabel is om kledingsponsor te blijven.
Het huidige contract tussen Jako en SC Heerenveen loopt tot de zomer van 2014.
Bron: Feanonline
Lardy schreef:En daar loopt weer een sponsor weg, die Veenstra toch. Die man moet echt vertrekken. Heerenveen gaat naar de kloten zo.Och wacht...
pes5 schreef:In een ander topic wist Torcida anders vol overtuiging te melden dat Jako onder betere voorwaarden zou verlengen. Dat was dan een pluspunt voor de directie zo zei hij... Mogen we dit dan als minpunt noemen![]()
Feanatieke schreef:Volstrekte kul. Dit is het best verkochte uitshirt ooit. Met afstand.
De reden hiervoor is dat de inkomsten uit de merchandise 'schikbarend' zijn teruggelopen in vergelijking met vorig seizoen, zo weet FeanOnline. Jako haalt een groot gedeelte van het sponsorgeld (circa twee miljoen euro per jaar) terug uit de verkoop van onder andere wedstrijdshirts. Op dit moment is het voor Jako de vraag of het onder de huidige voorwaarden nog rendabel is om kledingsponsor te blijven.
pes5 schreef:In een ander topic wist Torcida anders vol overtuiging te melden dat Jako onder betere voorwaarden zou verlengen. Dat was dan een pluspunt voor de directie zo zei hij... Mogen we dit dan als minpunt noemen![]()
Torcida is dus ook niet meer serieus te nemen...
henkjan101 schreef:Zou het nieuwe thuisshirt ook voor het eerst gedragen worden tegen Fc Utrecht op 5 mei aanstaande?
Duo Maxwell schreef:Mooi shirt! Goed dat het witte sponsor vlak wat verkleind is.
Gebruikers op dit forum: sidodejong en 4 gasten