Samir Fazli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zijn contract loopt nog tot 2014, zou mooi zijn als hij weer verhuurd zou worden.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lipton schreef:Zijn contract loopt nog tot 2014, zou mooi zijn als hij weer verhuurd zou worden.
Lijkt me niet dat dit nu de voorkeur geniet. Als Finn of Uth geblesseerd raakt, zal Fazli op de bank zitten. Hij is de 3e spits.

Amoah is er niet meer he. :lol:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Slagveer kan ook uit de voeten als spits, dus een verhuur is een prima optie en in mijn ogen inderdaad ook de beste optie.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Verhuren lijkt me ook zinloos, daar zijn contract na dit seizoen toch afloopt en ik niet geloof dat Fazli nog eens stappen gaat zetten hier. Zullen vast wel wat clubs geïnteresseerd in hem zijn.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gearard schreef:Verhuren lijkt me ook zinloos, daar zijn contract na dit seizoen toch afloopt en ik niet geloof dat Fazli nog eens stappen gaat zetten hier. Zullen vast wel wat clubs geïnteresseerd in hem zijn.
Verkopen zal wel niet lukken, verhuren of transfervrij laten gaan is echt de beste optie. Dan hebben wij er ook nog wat aan. (financieel gezien.)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Calimero schreef:Slagveer kan ook uit de voeten als spits, dus een verhuur is een prima optie en in mijn ogen inderdaad ook de beste optie.
Als counter-spitst misschien, maar verder?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

oldtimer schreef:Als counter-spitst misschien, maar verder?
Hij speelde bij de beloften regelmatig als spits, en zo ook in de jeugd. Zou hij dat ineens verleerd zijn?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Cambuur zoekt nog een verdediger en een spits. Zomer kopen en Fazli huren zou wat kunnen zijn.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, we gaan hier nadenken over wat DKV zoekt...... Het enige wat ik hoop is dat die lui de JL weer weten te vinden na dit jaar.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Heerenveen rules schreef:Ja, we gaan hier nadenken over wat DKV zoekt...... Het enige wat ik hoop is dat die lui de JL weer weten te vinden na dit jaar.
Als ze Zomer kopen wordt de kans dat ze degraderen alleen maar groter :lol:. Fazli maakte wel een goede indruk toen hij tegen Heracles werd gebracht. Ik denk dat hij de pech heeft gehad dat we altijd een betere spits hadden en dat hij daarom de kans niet kreeg. Voor hem zou het beter zijn als hij vertrekt, want een toekomst bij Heerenveen zal het niet worden denk ik.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Samir begint hier nu aan zijn 5e seizoen bij sc Heerenveen. Gaat in mijn ogen wel eens tijd worden dat de club een beslissing gaat nemen. Wat willen ze nou met die jongen? Geef hem godverdomme eens een kans man. Want voetballen kan hij wel. Of laat hem gaan, maar op de ze manier vernielen ze een voetballer.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Geef hem een kans? Alsof hij die niet gehad heeft. Scoort gewoon veel te weinig voor een Heerenveen-spits. Die maken er minstens 20 of zijn belachelijk goed als kapstok (Sibon in goede tijd). Hij heeft lang contract dus ze zullen wel niet van hem af kunnen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dit seizoen loopt zijn contract af. Het zal denk ik ook niet verlengd worden. Voor ons een net niet spits. Kan het beslist, maar het komt er ook beslist in wedstrijden niet uit. Niet bij het eerste, noch bij de beloftes. En daar moet het toch echt gebeuren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Het is ook wel opvallend dat naar mijn weten geen enkele eerste, dan wel de "mindere" eredivisieclubs nooit naar hem hebben gevraagd.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

john2p schreef:Het is ook wel opvallend dat naar mijn weten geen enkele eerste, dan wel de "mindere" eredivisieclubs nooit naar hem hebben gevraagd.
Kan op 2 manieren reageren.

Optie 1: Geen enkele club heeft nooit naar hem gevraagd?? Oftewel, alle clubs hebben minstens 1x naar hem gevraagd. :wink:

Optie 2: Euh.... Volgens mij heeft hij vorig seizoen de 2e seizoenshelft voor Helmond gespeeld. Bovendien met 6 goals en 4 assists niet onverdienstelijk ook nog.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Het mag nu inmiddels duidelijk zijn dat men het niet ziet zitten in Fazli.
Nu Uth (weer) geblesseerd is zit Fazli op de bank, denk dat ze voor die rol Nwofor gehuurd hebben.
Ik hoop dat men Fazli dan nog deze transferperiode weet te slijten.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Otsje P schreef: Kan op 2 manieren reageren.

Optie 1: Geen enkele club heeft nooit naar hem gevraagd?? Oftewel, alle clubs hebben minstens 1x naar hem gevraagd. :wink:

Optie 2: Euh.... Volgens mij heeft hij vorig seizoen de 2e seizoenshelft voor Helmond gespeeld. Bovendien met 6 goals en 4 assists niet onverdienstelijk ook nog.
Hehe Optie 1: zal ik maar zeggen dat het laat was toen ik dat typte: dus dat had moeten zijn ooit
Optie 2: daar heb je gelijk in, maar vervolgens blijft het daar bij. D.w.z. ondanks dat hij die statistieken had, komt er geen duidelijke belangstelling voor hem. Zal toch wel iets zijn dat veel clubs aan het twijfelen brengt.

Dat bedoelde ik eigenlijk in zijn geheel.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Kunnen ze Fazil of Uth (als Finnbogason blijft) wel verhuren aan VVV ?
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Deze jongen zal nog wel vertrekken gezien de huur van Nwofor. Ik kan me niet voorstellen dat hij de vervanger van Finnbogason is.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wel jammer dat de club hem nooit serieus neemt en heeft genomen. Zonde, want er zit wel meer in. Men wil hem zelfs niet eens laten gaan.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Boffy schreef:Deze jongen zal nog wel vertrekken gezien de huur van Nwofor. Ik kan me niet voorstellen dat hij de vervanger van Finnbogason is.
Ik denk niet dat we zowel Fazli als Uth kunnen verhuren. Uth zal wel verhuurd worden en Fazli houdt gewoon de rol die hij de afgelopen jaren heeft vervuld.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Zolang Fazli hier zit wordt hij gewoon gebruikt als noodverband en 3e optie. Uth moet zich ontwikkelen en wordt dus verhuurd.
The two most powerful warriors are patience and time.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Valt ook heel droevig in!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Baggerraartje schreef:Valt ook heel droevig in!
..??

Ik vond hem juist prima invallen? Was erg dreigend, had de pech dat Ziyech in de laatste minuten niet een bal voorgaf, hij had de 3-1 makkelijk in kunnen tikken.
nou nou
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vond hem ook goed invallen. Andere wedstrijd gezien dus.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik vond hem ook sterk invallen, had hij nou ruzie met die vrouwenmepper van Cambuur? Kreeg t niet helemaal mee.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Samir viel heerlijk in en laat zien dat hij wel toe is aan meer speelminuten. Hij kreeg het aan de stok met de keeper. Maar waarom is mij wel onduidelijk.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Baggerraartje schreef:Valt ook heel droevig in!
Sorry, ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, want in de wedstrijd tegen Cambuur viel hij juist prima in!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Bubbe schreef:
Hij kreeg een klap van Nienhuis, Bijker idd ook prominent aanwezig daar
Het schijnt dat Bijker wegliep toen hij besefte dat hij geen vrouw kon slaan......
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Voor de geïnteresseerden: Op de site staat inmiddels een reportage van Heerenveen.tv over hem, kwamen bij hem thuis.
Corruption is everywhere, fight it!
Plaats reactie