Moderators: Beheerders, Fanmasters
Eric schreef:Er wordt gesproken dat er geen clubliefde meer bestaat. Brian bewijst echter het tegendeel. Mag van mij een contract voor het leven krijgen.
Eric schreef:Er wordt gesproken dat er geen clubliefde meer bestaat. Brian bewijst echter het tegendeel. Mag van mij een contract voor het leven krijgen.
Knipecity schreef:Clubliefde vind ik wat overdreven. Ik denk dat hij niet snel bij een betere of gelijkwaardige club terecht kan met een vergelijkbaar salaris. Dat zal ook meespelen.
jeewee schreef:Botsing met verdediger Joost van Aken, die nog wel in het ziekenhuis ligt met hersenschudding...
topcoach schreef:Mooi dat ie er weer even bij was....
FeanOnlineVandenbussche: ''Was niet nerveus, maar wel gespannen''
Brian Vandenbussche maakte zondagmiddag verrassend zijn opwachting in het doel van SC Heerenveen. De Belgische doelman verving Kristoffer Nordfeldt, die zich 's morgens ziek meldde. Vandenbussche kreeg het nieuws zondagochtend te horen van keeperstrainer Albert van der Sleen.
"Ik had me vanaf zaterdag op de normale wijze voorbereid, de tegenstander nog eens doorgenomen, uitgeslapen en om 11 uur spaghetti", zegt Vandenbussche op de officiële website. "Ik was niet nerveus, maar wel gespannen. Dat is geen wonder, het was wel de derby die op het programma stond."
"Ik heb genoten", vertelde de sluitpost na afloop van de 4-2 zege tegen FC Groningen. "Vanaf het moment dat ik op het veld stond voelde het goed en wist ik, ‘dit ga ik doen’. Albert (keeperstrainer van der Sleen, red) had er ook alle vertrouwen in en dat bleek terecht."
Voor Vandenbussche was het een speciale wedstrijd. "Vooraf hebben we een video gezien van alle voorgaande wedstrijden tegen Groningen. Er zaten een paar speciale tussen, maar deze hoort zeker in de top drie thuis", doelde de Belg op de 4-2 overwinning.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten