Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Het was ein-de-lijk weer eens rustig in de eigen 16 bij hoge ballen.
nou nou
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Vele clubs zouden stikjaloers zijn met een doelman als Vandenbussche op de bank. Voor het eerst in een heel erg lange periode heeft onze club twee keepers in de gelederen die elkaar beter maken en ook aanvullen. Want Nordfeldt is zonder meer een toptalent die mogelijk ver gaat komen, maar nog veel moet leren. Met de ervaren en degelijke Vandenbussche daarachter is het geen probleem als er eens iets is met Nordfeldt. Ook de instelling van Vandenbussche, hoe hij met zijn huidige rol omgaat, vind ik ontzettend professioneel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Vandenbussche: ''Was niet nerveus, maar wel gespannen''
Brian Vandenbussche maakte zondagmiddag verrassend zijn opwachting in het doel van SC Heerenveen. De Belgische doelman verving Kristoffer Nordfeldt, die zich 's morgens ziek meldde. Vandenbussche kreeg het nieuws zondagochtend te horen van keeperstrainer Albert van der Sleen.

"Ik had me vanaf zaterdag op de normale wijze voorbereid, de tegenstander nog eens doorgenomen, uitgeslapen en om 11 uur spaghetti", zegt Vandenbussche op de officiële website. "Ik was niet nerveus, maar wel gespannen. Dat is geen wonder, het was wel de derby die op het programma stond."

"Ik heb genoten", vertelde de sluitpost na afloop van de 4-2 zege tegen FC Groningen. "Vanaf het moment dat ik op het veld stond voelde het goed en wist ik, ‘dit ga ik doen’. Albert (keeperstrainer van der Sleen, red) had er ook alle vertrouwen in en dat bleek terecht."

Voor Vandenbussche was het een speciale wedstrijd. "Vooraf hebben we een video gezien van alle voorgaande wedstrijden tegen Groningen. Er zaten een paar speciale tussen, maar deze hoort zeker in de top drie thuis", doelde de Belg op de 4-2 overwinning.
FeanOnline

Mooie ontlading Bij Brian nadat Finnbogason zijn tweede maakte.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Deze held staat gewoon in het VI-elftal van de week!
nou nou
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfries1996 schreef:Deze held staat gewoon in het VI-elftal van de week!
En verdiend! Keepte gewoon een goeie, puike pot. Heerlijk hoe hij die hoge ballen uit de lucht plukt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Daar kan Nordfeldt een puntje aan zuigen. Mooi laten staan zou ik zeggen. Is niks minder dan de overschatte Nordfeldt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerlijk opportunistisch is HR toch altijd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Heerenveen rules schreef:Daar kan Nordfeldt een puntje aan zuigen.
Volgens mij stond die voor het interlandweekend nog in het elftal van de week.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Boffy schreef: Volgens mij stond die voor het interlandweekend nog in het elftal van de week.
En was vorig jaar best beoordeelde keeper van de eredivisie volgens mij :)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik vraag me af of Nordfeldt nu echt, zoals sommigen hier op het forum beweren, zoveel beter is dan VDB.
In elk geval zat ik zondag voor het eerst sinds tijden eens niet meer met het zweet in de handen bij corners en hoge ballen. En ook VDB is een heel behoorlijke lijnkeeper. Het zal niet gebeuren, maar van mij mag hij blijven staan.
Laatst gewijzigd door oldtimer op 17-09-2013 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Hoeveel ballen heeft VDB nou gehad die een andere keeper niet zou hebben? Ik denk 0. Zoveel heb die jongen niet te doen gehad, Nordfeldt heeft genoeg krediet lijkt mij. Al weet je het bij van Basten nooit.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Boffy schreef: Volgens mij stond die voor het interlandweekend nog in het elftal van de week.
Ik heb het over hoge ballen. En hoezo opportunistisch? Ik vind Nordfeldt overschat.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De enige echt grote tekortkoming die VDB nog heeft is het ongecontroleerd uitkomen. Zijn trap is sterk verbetered, was ooit een drama. Reflexen, voorzetten was altijd wel in orde.
topcoach
Nieuw talent
Berichten: 123
Lid geworden op: 17-02-2013 18:31

Bericht door topcoach »

VDB is een goede keeper. Maar ik kan me de club wel voorstellen dat ze voor een jonge getalenteerde keeper kiezen. Van de andere kant is VDB te goed voor de bank. Zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren deze zomer..... wie gaat er weg of gaan beide weg...
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lardy schreef:Hoeveel ballen heeft VDB nou gehad die een andere keeper niet zou hebben? Ik denk 0. Zoveel heb die jongen niet te doen gehad, Nordfeldt heeft genoeg krediet lijkt mij. Al weet je het bij van Basten nooit.
Ik vind Nordfeldt een prima keeper, maar die hoge ballen die bij VDB er gewoon ontzettend makkelijk uitzien ben ik niet van overtuigd dat Nordfeldt die ook allemaal zo makkelijk had gepakt. Hij is in de hoogte gewoon ontzettend zwak (nog). En dat mag natuurlijk, hij is nog jong. Maar moet zich wel gaan ontwikkelen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Heerenveen rules schreef:Daar kan Nordfeldt een puntje aan zuigen. Mooi laten staan zou ik zeggen. Is niks minder dan de overschatte Nordfeldt.
Afbeelding
MafiosiBianco
Nieuw talent
Berichten: 134
Lid geworden op: 01-11-2008 15:32

Bericht door MafiosiBianco »

Ik weet niet welke journalisten dit samengesteld hebben, maar die snappen er niet veel van.. Pelle en De Ridder hebben, behoudens wat ballen knap vastgehouden (wat ze elke week doen), niks laten zien. Nordfeldt krijgt drie goals om de oren, waarvan zeker 1 houdbaar was. Janmaat snap ik ook niet zo goed. Hij komt vaak wel leuk mee naar voren, maar ook nu weer met nul rendement. De overige spelers komen inderdaad in aanmerking voor een plek in 'elftal van de week'.
Patjepeeër
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Oh ja want Hupperts maakte indruk :roll:
Je hoeft tegenwoordig maar drie ballen goed te raken om in het team van de week te staan, het is armoede troef in de eredivisie.
topcoach
Nieuw talent
Berichten: 123
Lid geworden op: 17-02-2013 18:31

Bericht door topcoach »

waarom zet je dit in het topic van VDB ?
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Lardy schreef:
Afbeelding[/quote]

haha, wel grappig dat onze tweede keeper en eerste keeper achter elkaar in het elftal van de week staan. Hebben we onze eigen "Vermeer-Cillesen kwestie"??? :P
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Feit is dat Nordfeldt een goede keeper is en we met Brian een uitstekende back-up achter de hand hebben waar ik alle vertrouwen in heb als Nordfeldt er eens niet bij is. Dus met een beetje fantasie zou je daar inderdaad een Vermeer-Cillesen kwestie van kunnen maken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Brian is zijn kat kwijt. Niet heel inhoudelijk, maar wie weet ziet iemand hem lopen..
"Heeft iemand mijn kat gezien. Hij heet Willie en is al drie dagen vermist."
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1789_n.jpg
nou nou
Sumzor
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 03-03-2011 14:32

Bericht door Sumzor »

Toch mooi dat je dat hier plaatst toch. Misschien is er iemand die hem/haar gezien heeft. (kat doet vermoeden een mannetje)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Appie_M schreef:Feit is dat Nordfeldt een goede keeper is en we met Brian een uitstekende back-up achter de hand hebben waar ik alle vertrouwen in heb als Nordfeldt er eens niet bij is. Dus met een beetje fantasie zou je daar inderdaad een Vermeer-Cillesen kwestie van kunnen maken.
Ik vraag mij af of Nordfeldt zo langzamerhand niet de uitstekende back-up zou moeten worden.
Zo geweldig vind ik hem niet ondanks zijn vaak goede reflexen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

oldtimer schreef: Ik vraag mij af of Nordfeldt zo langzamerhand niet de uitstekende back-up zou moeten worden.
Zo geweldig vind ik hem niet ondanks zijn vaak goede reflexen.
Nordfeldt lijkt de laatste weken inderdaad in een dipje te zitten. Een keeper moet je alleen niet snel wisselen vanwege de vastigheid in een elftal.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

De kat!

Afbeelding
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Wat doet dat geel-blauwe stuk ellende in de foto?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

oldtimer schreef:[
Ik vraag mij af of Nordfeldt zo langzamerhand niet de uitstekende back-up zou moeten worden.
Zo geweldig vind ik hem niet ondanks zijn vaak goede reflexen.
Een Nordfeldt in slechte doen is inderdaad van het zelfde niveau als een VDB in heel goede doen. Maar zoals eerder gezegd, een keeper wissel je niet zo snel, je zou Nordfeldt breken en die kun je dan afschrijven. Bovendien schiet je er geen zak mee op want VDB is niks beter, integendeel naar mijn mening. Ik moet er niet aan denken als VDB weer structureel in het doel staat. Nordfeldt heeft in zijn goede periode laten zien minstens een klasse beter te zijn dan VDB, maar het wordt wel tijd dat hij die draad weer oppikt.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Appie_M schreef:Wat doet dat geel-blauwe stuk ellende in de foto?
Het is communistisch grondgebied, waar niet iedereen weet waar die mee bezig is. Misschien is het zelfs wel een vaantje van SC Franeker. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

1983 schreef: Een Nordfeldt in slechte doen is inderdaad van het zelfde niveau als een VDB in heel goede doen. Maar zoals eerder gezegd, een keeper wissel je niet zo snel, je zou Nordfeldt breken en die kun je dan afschrijven. Bovendien schiet je er geen zak mee op want VDB is niks beter, integendeel naar mijn mening. Ik moet er niet aan denken als VDB weer structureel in het doel staat. Nordfeldt heeft in zijn goede periode laten zien minstens een klasse beter te zijn dan VDB, maar het wordt wel tijd dat hij die draad weer oppikt.
Niet mee eens. Die ene wedstrijd die VDB keepte, stond er veel meer een doelman die heerste in de 16. Ik vind Nordfeldt dit seizoen zwaar onder de maat. Ik vind hem zwaar gehyped. Het is niet meer dan een matige doelman dit seizoen die heel veel fouten maakt. Ik zou graag zien dat VDB weer onze eerste doelman wordt.
Plaats reactie