Moderators: Beheerders, Fanmasters
tha boelie schreef:Dit jaar weer met Anjum in de 4e klasse B, veel derby`s maar ook een paar teams waar je niet elke dag tegen speelt, Grootegast en Leovardia(fusie Leeuwarden/Roodgeel). Een echte favoriet voor kampioenschap is er niet lijkt mij.
Anjum
ASC
de Lauwers
Drogeham
Birdaard
Grootegast
Friese Boys
GSVV
Leovardia
Oostergo
Opende
Ropta Boys
VCR
Ternaard
In de beker spelen we tegen WTOC, Kootstertille en VVSV '09 (Ulrum/Zoutkamp)
Rienk prins schreef:Dat klopt, al heeft Viod wel degelijk een hele sterke ploeg hoor.. Die gaan makkelijk handhaven in de 3e klasse. Ploegen als Rottevalle en WTOC zijn aanzienlijk minder.
tha boelie schreef:Dit jaar weer met Anjum in de 4e klasse B, veel derby`s maar ook een paar teams waar je niet elke dag tegen speelt, Grootegast en Leovardia(fusie Leeuwarden/Roodgeel). Een echte favoriet voor kampioenschap is er niet lijkt mij.
Anjum
ASC
de Lauwers
Drogeham
Birdaard
Grootegast
Friese Boys
GSVV
Leovardia
Oostergo
Opende
Ropta Boys
VCR
Ternaard
In de beker spelen we tegen WTOC, Kootstertille en VVSV '09 (Ulrum/Zoutkamp)
Lipton schreef:Overigens is het niveau tot en met de 3e klasse bedroevend als je het mij vraagt ....
Appie_M schreef:Ben nooit zo'n fan geweest van Lions. Wij speelden een keer tegen Lions 3 en toen stonden er minstens 5 á 6 spelers van Lions 1 in.
Lipton schreef:
Dat gebeurd overal. En als je een beetje van weerstand houd is dat toch alleen maar mooi?
Rienk prins schreef:Lions, dat heeft een me een bril en een bloedneus gekost, wat een sjakies daar.
Rienk prins schreef:Haha dat klopt wel.
Mijn vader zat destijds in het 4e van Hallum, moesten tegen Lions 3 of 4.
Komt er een busje helemaal blauw gerookt van binnen en een wiet lucht, niet te harden.
Overigens hangt de "kantine/snuifhol" vol met DKV prullaria en wordt er standaard snoeiharde hardcore gedraaid..
Appie_M schreef:
Lions staat bekend als dé Aso-club van Leeuwarden. Er doen de nodige verhalen de ronde over cocaïnegebruik in de rust, spelers die op zaterdag vanuit de kroeg meteen doorgaan naar het voetbalveld en even een pilletje slikken om niet halverwege om te vallen, knokpartijen met andere ploegen. Zitten ook heel veel lui van de harde kern van Goutum Noord daarbij, zou dat toeval zijn?
Ebiede schreef:en toch lees je heel veel mensen die het zo fijn vinden dat de derby terug is. Hierboven is cambuur in al zijn glorie.
Rienk prins schreef:Dat klopt, al heeft Viod wel degelijk een hele sterke ploeg hoor.. Die gaan makkelijk handhaven in de 3e klasse. Ploegen als Rottevalle en WTOC zijn aanzienlijk minder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast