Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

superkaas
Nieuw talent
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2011 23:05

Bericht door superkaas »

http://www.az.nl/nieuws/gouweleeuw-az-past-bij-mij/1

Was het al niet zeker, dan is het nu al zo.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

@superkaas

Succes met Gouweleeuw, keurige prijsje zo rond de 1,0 miljoen trouwens. Schat in dat het weer aan de praat komt bij AZ en dan voor het veelvoudige weer verkocht kan worden
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik heb wel genoten van Gouweleeuw als voetballer. Bedankt, vooral voor het mooie vorige seizoen dat de 5e plek opleverde.
Born to party, forced to work
joris
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-08-2011 20:56

Bericht door joris »

Lipton schreef:
Gelukkig komt AZ niet zo negatief in de media als Heerenveen. Daar hebben ze de zaken wel voor elkaar.
En dat met een Fries als voorzitter en een halve Fries als trainer. En over dat anoniem. Liever anoniem de KNVB beker winnen en EL spelen dan in alle glorie (?) helemaal niets.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

superkaas schreef: Beerens > Van la Parra
Elm > Kums
Gouweleeuw > Zomer

Dus wat dat betreft kunnen Heerenveen fans en laag dunkend over een Beerens en soms Elm. Maar de vervangers die jullie ervoor terugkregen is nou niet echt een verbetering te noemen? :wink:
Puur naar de statistieken kijken is VLP beter dan Beerens.

Kums is vele malen beter dan Elm.

Alleen Gouweleeuw wint het met kop en schouders van Zomer.

Heel rouwig ben ik er dus niet om. Gouweleeuw zal denk ik ook indrukwekkend beginnen, maar nog een goed jaar de uitdaging alweer missen en ver terugvallen. Dat is jammer want in potentie is hij beter dan een VD Hoorn en Van Dijk. Los daarvan denk ik dat we in Otigba een jongen in huis hebben die nog beter is dan Gouweleeuw.
Spijt heb je morgen maar!
Heer van M
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 14-08-2011 22:03

Bericht door Heer van M »

Kom de maar in Gouweleeuw,..
Weer een lekker interview in de VI, lekker je oudeclub afzeiken,...tjonge jonge.
Nee hij is nu echt aan het werk, zucht,...

Wiens brood men eet diens taal men spreekt.

Spreekkoortje lijkt wel gewenst zaterdag, Jeffrey Superkaas!!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In welk opzicht is Gouweleeuw de club aan het afzeiken? Ik vind dat wel meevallen en kan me zelfs wel vinden in diverse aspecten. Dat er wel eens een negatieve sfeer aan vast hangt, is natuurlijk het gevolg van de negatieve sfeer die er ook daadwerkelijk heerste.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik wil Jeffrey nogmaals feliciteren met zijn stap hogerop! :lol:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

superkaas schreef: Beerens > Van la Parra
Elm > Kums
Gouweleeuw > Zomer

Dus wat dat betreft kunnen Heerenveen fans en laag dunkend over een Beerens en soms Elm. Maar de vervangers die jullie ervoor terugkregen is nou niet echt een verbetering te noemen? :wink:
Kom er maar in Superkaas. Hoe gaat het met dat die toppers uit Alkmaar, weggeplukt uit een verzwakt Heerenveen? :mrgreen:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Sinds wanneer is Zomer de vervanger van Gouweleeuw? Otigba is dat.

Beerens vond ik altijd een leuke speler om te zien, maar statistieken liegen niet. Die zijn slecht van Roy.
Elm heeft een aantal goede dingen gedaan, maar ik vond hem teveel een 1 tempo speler. Weinig dynamiek. Dan zie ik liever onze huidige middenvelders.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Zo, die is wel zichtbaar harder gaan trainen en zeker een paar stappen vooruit gegaan die Gouweleeuw. Wat een geweldige keuze, ik baal er zo ontzettend van dat hij niet meer wekelijks mag falen (vooral op inzet) in ons shirt.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Gisteren weer een klassieker van Gouweleeuw gezien. Bij de goal van Siem de Jong stond hij op 3 meter, sprong niet mee en stond er met de rug naar toe. Doet mij denken aan die corners van vorig jaar.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Staat tegen Vitesse ook weer lucht te dekken zodat Reis vlak voor tijd de gelijkmaker maakt
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Blij dat ie weg is eerlijk gezegd.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Die is er wel zichtbarend op vooruitgegaan zeg! Speelt ook echt de pannen van het dak :mrgreen:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Who the fuck is Gouweleeuw! Wij hebben Kruiswijk! :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Zonde van zo'n jongen. Wanneer hij zich door had weten te ontwikkelen was het gewoon Oranje-materiaal.
Corruption is everywhere, fight it!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Fanatic 4-ever schreef:Zonde van zo'n jongen. Wanneer hij zich door had weten te ontwikkelen was het gewoon Oranje-materiaal.
Denk niet dat hij de mentaliteit heeft om ooit een killer te worden, en ongeacht welke club hij voetbalt Oranje normaal gesproken niet zal halen. Staat te vaak te kijken, zit te vaak mis op cruciale momenten. Verdedigend gewoon niet goed genoeg. Dat MvB hem als controlerende middenvelder wilde neerzetten was misschien niet eens zo slecht gedacht.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

fuotbalgek schreef:Denk niet dat hij de mentaliteit heeft om ooit een killer te worden.
Ik denk dat dat hem op gaat breken of al het opbreken is. Ik heb het idee dat hij al een tijd stil staat in zijn ontwikkeling, en in dat opzicht zeker een soort tweede Beerens is. Als hij de stappen die hij maakte toen hij in het eerste kwam had kunnen blijven maken, had hij zeker Oranje kunnen halen in mijn ogen. Helemaal omdat het niveau daar achterin ook niet denderend is.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Wel mooi, die Gouweleeuw en Beerens daar bij AZ. Tweemaal een uitstekende beslissing genomen door ze van de hand te doen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Het lijkt me, wat Gouweleeuw betreft, toch echt te vroeg om daar nu al conclusies aan te verbinden.
Corruption is everywhere, fight it!
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Ohh nee hoor, ben veel blijer met Otigba. Gouweleeuw en Kruiswijk/Zomer klikte niet.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Stond weer goed te dekken bij de 2-1 van Groningen. Hij stond er maar 4 meter vandaan, het gaat dus steeds beter.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik ben er totaal niet rouwig om dat we Grauweleeuw naar de Kazen hebben laten gaan. Hij kan goed voetballen maar zijn slappe verdedigen kost je al gauw 5 á 10 tegendoelpunten per jaar. Daarnaast hebben wij een veel beter centraal duo ervoor teruggekregen met Otigba/Kruiswijk. Nee, ze mogen hem hebben in Alkmaar.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Appie_M schreef:Nee, ze mogen hem hebben in Alkmaar.
Kleine correctie: ze mogen hem houden in Alkmaar.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Gouweleeuw is geen Materazzi en zal dat ook nooit worden. Gouweleeuw is een technische verdediger, iemand die veel op gevoel invult. Het eerste jaar in Heerenveen 1 heeft hij dat uitstekend gedaan en toen hoorde je niemand klagen over zijn speelwijze, die echt niet anders is dan nu. Het probleem is alleen dat het toen allemaal goed viel en dat er nu foutjes in zijn spel zitten. De Vrij maakt(e) bij Feyenoord een soortgelijke fase door. Toch sluit ik niet uit dat hij op een gegeven moment weer opkrabbelt.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik weet 't niet met deze jongen. Gouweleeuws niveau kan je absoluut niet vergelijken met een De Vrij. Die was in de jeugd al veel verder en heeft op voetbaltechnisch gebied een enorme voorsprong op Gouweleeuw. De Vrij kan namelijk erg goed verdedigen, maar zit nu meer met een mentaal probleem. Gouweleeuw is van origine een spits wat soms heel erg duidelijk wordt bij tegengoals. Alleen al de manier van positie kiezen bij tegenaanvallen van De Vrij tov Gouweleeuw is al een enorm verschil. Nee, zolang Gouweleeuw blijft vluchten (van SCH naar AZ) en daarmee inherent z'n karakter laat spreken (vluchten ipv vastbijten), zie ik het niet zitten.

ADD: Uiteraard is z'n traptechniek briljant (voor een verdediger). Maar goed, hij wil zich profileren als verdediger.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Iets met AZ, een stap hogerop en een 4-2/1-5 overwinning voor sc Heerenveen. :roll:
nou nou
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Mja, maar wel door in de beker en in Europa en vooral op dat laatste zal hij wijzen met een lange neus.
Born to party, forced to work
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Stiffie schreef:Mja, maar wel door in de beker en in Europa en vooral op dat laatste zal hij wijzen met een lange neus.
Ach ja, in de directe confrontatie zijn wij tot twee keer toe simpelweg een maatje te groot gebleken voor AZ, hoe gek dat ook klinkt. In de competitie staan we voorlopig ook boven ze, leuk dat ze op drie fronten spelen, maar ik speel liever één competitie volop mee dan dat je uiteindelijk in elke competitie uitgeschakeld wordt ivm fitheid.
nou nou
Plaats reactie