Joeri de Kamps

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Currahee » 02-09-2013 19:27

Erwin4ever schreef:Ik behoor tot de groep die dit totaal niet begrijpt.
Zou er een optie tot koop bij zitten, ok, maar zonder....... onbegrijpelijk!

En als we nou geen middenvelders hadden....., voor de zesde middenvelder mag je best een beroep doen op de beloftes!


Misschien willen ze geen nieuwe speler kopen omdat ze juist heel erg veel vertrouwen hebben in de eigen jeugd. Koop je nu een speler dan zit je hier weer 3-5 jaar aan vast en krijgen eigen talenten niet de kans om te spelen. Nu kunnen jeugdspelers die er nu nog net niet zijn nog een jaartje rijpen in de beloften en dan volgend jaar het laatste stapje zetten.

Ik weet niet of het zo is natuurlijk maar mocht dit het geval zijn dan vind ik dit een prima zet. Je haalt een jonge jongen die al iets verder is dan onze eigen jongens. Kamps zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben om op de bank te gaan zitten. Zo kun je goedkoop een jaartje overbruggen zonder dat de kwaliteit van de bank nog verder achteruit gaat dan nu het geval is (vertrek Kums)
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Frisian Viking » 02-09-2013 19:28

topcoach schreef:zeer slechte ontwikkeling ! Geen visie, kan ik alleen verklaren vanuit de portemonnee.

Misschien juist wel visie.

We hebben een paar zeer grote talenten in de jeugd, maar die er nu nog niet klaar voor lijken te zijn. Door zo'n De Kamps voor een jaar te huren geven we die talenten de kans zich nog een jaar te ontwikkelen om volgend seizoen bij de eerste selectie aan te sluiten. Die De Kamps zal hoogstens bij een handvol wedstrijden minuten maken denk ik, maximaal een half uur per invalbeurt. Ondertussen hebben we met het huren van hem genoeg middenvelders om het seizoen door te komen en geven we onze talenten uit de eigen jeugd de kans nog een jaar door te groeien.

Ik stond hier eerst ook niet echt positief tegenover, maar het nu bekijkende is het geen rare optie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Calimero » 02-09-2013 19:40

Ik snap de keuze wel. Je hebt op zeer korte termijn een lichting talentvolle middenvelders. Deze zijn nu sowieso nog niet goed genoeg, maar over één jaar verwacht ik wel dat ze aankloppen. Wanneer je speler(s) gaat kopen, kun je die jeugdspelers wel gelijk afschrijven en gooi je onnodig geld over de bank. De Kamps is puur gehaald voor de breedte/de bank. Prima in mijn ogen.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor fuotbalgek » 02-09-2013 20:33

En ondertussen je eigen talenten met optie tot Koop verhuren. Beleid hoor.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2013 20:43

Loopt er bij Jong Ajax nog een vleugelspeler die we kunnen huren? Of andere spelers? Kom op, opleiden die Ajacieden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Neymar » 02-09-2013 20:45

Heerenveen rules schreef:Loopt er bij Jong Ajax nog een vleugelspeler die we kunnen huren? Of andere spelers? Kom op, opleiden die Ajacieden.


Lucas Andersen :).

Ach, waarschijnlijk komt deze jongen niet eens tot spelen toe. Dat hoop ik iig.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor john2p » 02-09-2013 20:54

Ik heb een beter beleidsplan, laten we voor de traditionele top 3 opleiden. Of nog beter, laten we jong Heerenveen vervangen door een mix van jong PSV,Ajax en Feyenoord. Scheelt weer huurcontracten.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Stiffie » 02-09-2013 20:54

Ik heb Kamps nog niet bekeken, maar wat ik er van begrijpt is het een 'on -Ajaxe speler' die flink de beuk erin gooit, maar toch heel aardig kan ballen anders speel je daar niet in de jeugd. Ik denk dat ze er een type Strootman inzien. Een jongen die alles doet om te winnen in het veld en zijn voet niet terugtrekt. Zulke jongens kan je altijd gebruiken. Laten we hem eerst eens een paar wedstrijden beoordelen voor hem af te branden.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor john2p » 02-09-2013 20:56

Stiffie schreef:Ik heb Kamps nog niet bekeken, maar wat ik er van begrijpt is het een 'on -Ajaxe speler' die flink de beuk erin gooit, maar toch heel aardig kan ballen anders speel je daar niet in de jeugd. Ik denk dat ze er een type Strootman inzien. Een jongen die alles doet om te winnen in het veld en zijn voet niet terugtrekt. Zulke jongens kan je altijd gebruiken. Laten we hem eerst eens een paar wedstrijden beoordelen voor hem af te branden.


Het gaat me niet om hem. Wat mij betreft welkom. Het gaat me wel om wat is het beleid? het ontgaat me op dit moment. Eigen spelers verhuren met optie koop, en andermans spelers huren zonder die optie. Dat is in mijn beleving merkwaardig. Had het liever andersom gezien. Dat was logischer geweest en had ook meer vertrouwen uitgesproken aan onze verhuurde spelers lijkt me.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2013 20:59

Het gaat er totaal niet om of hij goed is, maar dat ze een Ajacied opleiden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor abegoal » 02-09-2013 21:08

Erger nog, wij leiden op voor Heracles! :oops:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Lardy » 02-09-2013 21:09

Heerenveen rules schreef:Het gaat er totaal niet om of hij goed is, maar dat ze een Ajacied opleiden.


Is niet het geval. Bij Ajax heeft hij geen toekomst en ze willen hem op deze manier lozen. Heerenveen zoekt een goedkope back up die misschien wel toekomst heeft bij ons. Bij Ajax verlangen ze iets meer van een 6, wij zijn hier blijkbaar blij met een van den Berg kopie.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2013 21:19

Niet het geval? We hebben geen optie tot koop, dus hij gaat gewoon weer terug.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor abegoal » 02-09-2013 21:20

Lardy schreef:Bij Ajax heeft hij geen toekomst en ze willen hem op deze manier lozen


Vreemd, zonder optie tot koop ziet heerenveen er zeker ook geen toekomst in?

Ik vind het super dat je positief probeert te blijven, maar daar hebben we Knipecity voor. Bovendien is er weinig om positief over te zijn, alleen wil nog niet iedereen dat zien.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Lardy » 02-09-2013 21:27

abegoal schreef:Vreemd, zonder optie tot koop ziet heerenveen er zeker ook geen toekomst in?

Ik vind het super dat je positief probeert te blijven, maar daar hebben we Knipecity voor. Bovendien is er weinig om positief over te zijn, alleen wil nog niet iedereen dat zien.


Ik weet niet of er een optie tot koop is. Heb het allemaal niet helemaal gevolgd. Maar hij is pas bij Jong Oranje gehaald, aanvoerder van Jong Ajax en zal dus best wel wat kunnen. En dat kan Heerenveen rustig bekijken komend jaar. Maar als Ajax er het volle vertrouwen in had hadden ze hem echt niet aan Heereneen verhuurd waar hij wisselspeler wordt. Dan hadden ze hem echt wel onder hun eigen vleugels gehouden.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2013 21:32

Onzin, als je vertrouwen in hem hebt verhuur je hem aan Heerenveen zonder optie tot koop. Als ze geen vertrouwen hadden, dan hadden ze hem verkocht.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Lardy » 02-09-2013 21:34

Heerenveen rules schreef:Onzin, als je vertrouwen in hem hebt verhuur je hem aan Heerenveen zonder optie tot koop. Als ze geen vertrouwen hadden, dan hadden ze hem verkocht.


Moet iemand hem wel willen kopen. En met dat eerste ben ik niet met je eens, maar dat kan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Voorstopper » 03-09-2013 07:41

Heerenveen rules schreef:Niet het geval? We hebben geen optie tot koop, dus hij gaat gewoon weer terug.

We kunnen hem altijd kopen als we hem willen hebben. Die "optie" is niets meer dan een vooraf vastgestelde clausule waarmee iemand voor een x bedrag overgenomen kan worden.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor frisianbadboy » 03-09-2013 23:59

Zoals ik ook schreef bij de aankoop van Wildschut zo schrijf ik ook bij deze transfer het volgende. Hij had beter naar Cambuur kunnen gaan. Het is nooit wat geweest, het zal ook nooit wat worden.

Teleurstellende en totaal onbegrijpelijke transfer als je het mij vraagt. Met Wildschut heb ik al gelijk gekregen en ik vrees dat dat met deze meneer ook gaat gebeuren.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Tikkieterug » 04-09-2013 07:32

Onbegrijpelijke reactie omtrent Wildschut. Hoezo al gelijk gekregen? De beste man heeft amper 4 wedstrijden in de benen en het gros hier heeft de conclusies alweer getrokken. Laat hem nou eerst maar eens 20 wedstrijden spelen, dan kunnen we daarna altijd beoordelen of het een goede aankoop is of niet.

Hetzelfde geldt voor Joeri, ik denk dat 85% van de forumbezoekers hem nog nooit heeft zien spelen en hem beoordeelt op meningen van anderen. Misschien een speler eerst eens een kans gunnen?
Jaap
Avatar gebruiker
Tikkieterug
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 14-01-2013 15:30

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Wizard » 04-09-2013 07:48

@tikketerug. Gelukkig zijn er nog verstandige mensen hier.

Onbegrijpelijk waarom mensen deze jongen nu al afbranden, omdat hij een ajacied is en de meesten hier hem nog nooit hebben zien spelen. Juist ajax wil louter voetballende middenvelders wat op geen bikkels neerkomt. Ze hebben alleen De Jong die een duel kan winnen, verder lopen daar allemaal van die iele technische mannetjes. Blijkbaar is dat hun beleid, namelijk technisch en positioneel sterk. Wellicht is Joeri een zeer complete middenvelder, maar haalt hij niet het technisch door ajax vereiste niveau.
Ik ken deze jongen niet en wil hem dus graag beoordelen op z'n eerste 10 wedstrijden. Laten we dat met z'n allen doen. Daarnaast heeft ajax al genoeg middenvelders. De Kamps wordt door ajax verhuurd met dezelfde reden als dat wij Streutker/Uth verhuren.
Dijks was een noodzaak om te huren en heeft 2 grote concurrenten voor hem (Boilesen en Blind) en dus zal koop eenvoudiger gaan dan velen hier denken. Voor De Kamps geldt hetzelfde..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor fuotbalgek » 04-09-2013 12:34

Als ik het middenveld van Ajax afgelopen weekend zag spelen geef ik hem meer kans om daar een basisplaats te veroveren. :wink:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor spuit-11 » 24-11-2013 17:12

Moet zeggen dat Joeri me gisteravond niet tegenviel. Was gisteravond in elk geval de man die we goed konden gebruiken op het middenveld met 10 man. Bracht ondanks zijn geringe gestalte toch net dat stukje extra duelkracht wat we nodig hadden.

Vond de wissel van Zyech dan ook logisch. Zyech is aan de bal goed, maar op het middenveld werd gister de 2de helft toch wat anders gevraagd...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor geert23 » 24-11-2013 17:22

Joeri de Kamps viel inderdaad goed in. Twijfelde aan de wissel om Ziyech eruit te halen maar het heeft goed uitgepakt.
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Voorstopper » 25-11-2013 10:33

Zou zomaar kunnen dat hij de komende wedstrijden vd Berg vervangt: zelfde type speler met misschien in aanleg wel meer voetballend vermogen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Wizard » 26-11-2013 12:20

Voorstopper schreef:Zou zomaar kunnen dat hij de komende wedstrijden vd Berg vervangt: zelfde type speler met misschien in aanleg wel meer voetballend vermogen.


Wellicht in de toekomst (wanneer hij zo blijft spelen als tegen psv) hem als verdedigende middenvelder opstellen met voor hem spelende Eikrem en Ziyech.

Goed in de duels en veel loopvermogen. Qua passing nog te weinig van hem gezien.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Grimo » 26-11-2013 13:44

Wizard schreef:
Wellicht in de toekomst (wanneer hij zo blijft spelen als tegen psv) hem als verdedigende middenvelder opstellen met voor hem spelende Eikrem en Ziyech.

Goed in de duels en veel loopvermogen. Qua passing nog te weinig van hem gezien.


Ik ben bang dat ons middenveld dan veel te licht, te klein en te weinig body heeft. Nu zal men zeggen dat is bij Barca ook zo maar daar zit veel meer technisch vermogen in en die ploeg heeft 75% balbezit en dat is bij ons niet het geval.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Wizard » 26-11-2013 15:02

Grimo schreef:Ik ben bang dat ons middenveld dan veel te licht, te klein en te weinig body heeft. Nu zal men zeggen dat is bij Barca ook zo maar daar zit veel meer technisch vermogen in en die ploeg heeft 75% balbezit en dat is bij ons niet het geval.

Oneens. Eikrem heeft best body (en lengte) en is dat ook gewend in de Noorse competitie.
Verder heeft Kamps genoeg duelkracht en inzet om als een stofzuiger te fungeren.

Qua lengte heb je Eikrem ipv De Roon.
Qua duelkracht heb je De Kamps ipv V/d Berg.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Grimo » 26-11-2013 15:23

Wizard schreef:Oneens. Eikrem heeft best body (en lengte) en is dat ook gewend in de Noorse competitie.
Verder heeft Kamps genoeg duelkracht en inzet om als een stofzuiger te fungeren.

Qua lengte heb je Eikrem ipv De Roon.
Qua duelkracht heb je De Kamps ipv V/d Berg.


Dat ben ik weer niet met jouw eens maar dat mag. Eikrem heeft met zijn 1,73 geen lengte, tenminste dat vind ik een klein mannetje. De Roon is 1,85. Ook is het niet een type vind ik dat duelkracht heeft en duels wil pakken. Kamps levert wel strijd maar gaat vaak over de grens,is net als van der Berg een kaartenpakker.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Joeri de Kamps

Berichtdoor Lardy » 26-11-2013 15:29

Dat de Kamps het wel aardig deed heeft gewoon te maken met het feit dat het een fighting game was op dat moment. Alleen maar duels, bal afpakken en de bal naar voren roeien. Niet erg, want de wedstrijd was er voor. Zaterdag moet je voetbal hebben op alle posities, een voetballende 6 en 2 aanvallende middenvelders ervoor.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten