Geert Arend Roorda

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-10-2012 22:17

Aan de ene kant kil van de club, maar aan de andere kant was Roorda geen gemakkelijke jongen binnen de selectie.
Hij zorgde nogal vaak voor onrust..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-10-2012 11:31

Tja, als je zelf vind dat je Heerenveen helemaal niks schuldig bent in alle tijd die je geblesseerd bent geweest 'omdat ze verzekerd zijn', moet je ook niet zeuren als je geen gratis kaart krijgt als je het mij vraagt.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor 1983 » 04-10-2012 11:42

Als je goed had gelezen F4e dan had je gezien dat hij daar ook helemaal niet over zeurt. Waar hij wel over 'zeurt' is, als het waar is (en waarom zou het niet waar zijn) volkomen terecht m.i. en geeft aan dat de club verwordt tot en kil en zakelijk bedrijf.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-10-2012 11:48

Dat snap ik wel, maar Roorda heeft gewoon gevraagd om een seizoenkaart, die kon hij krijgen (bij monde van Veenstra), waarna hij bericht kreeg dat hij 270 euro moest betalen. Wat mij betreft mag Roorda gewoon in het spelershome komen trouwens hoor, voelen die bobos daar zich ook weer belangrijk, maar we moeten niet doen alsof Roorda zo'n fantastisch kind van de club is. Sommige uitspraken die hij aan vrienden en bekenden heeft gedaan over Heerenveen toen hij hier nog werkzaam was slaan echt nergens op (waaronder dat hij Heerenveen niks schuldig is).
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 04-10-2012 12:19

Fanatic 4-ever schreef:Dat snap ik wel, maar Roorda heeft gewoon gevraagd om een seizoenkaart, die kon hij krijgen (bij monde van Veenstra), waarna hij bericht kreeg dat hij 270 euro moest betalen. Wat mij betreft mag Roorda gewoon in het spelershome komen trouwens hoor, voelen die bobos daar zich ook weer belangrijk, maar we moeten niet doen alsof Roorda zo'n fantastisch kind van de club is. Sommige uitspraken die hij aan vrienden en bekenden heeft gedaan over Heerenveen toen hij hier nog werkzaam was slaan echt nergens op (waaronder dat hij Heerenveen niks schuldig is).


Hij is Heerenveen ook niks schuldig. Alsof hij voor zijn lol geblesseerd was. Een speler moet aan zijn eigen carrière denken, zeker als ze nog op zijn leeftijd zijn. Maar dat staat allemaal los van het feit dat hij wel gewoon supporter van Heerenveen is.

De secretaresse aan de lijn....... over kil gesproken. 10 jaar op de club rondgelopen, en door de secretaresse gebeld moeten worden om dat zaakje af te handelen. Als ik Roorda was had ik ook gedacht: "laat maar zitten".
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-10-2012 12:55

Otsje P schreef:Hij is Heerenveen ook niks schuldig. Alsof hij voor zijn lol geblesseerd was. Een speler moet aan zijn eigen carrière denken, zeker als ze nog op zijn leeftijd zijn.


Dat was in de periode dat hij bij Excelsior speelde en de opinie min of meer was dat hij bij moest tekenen. Dat was hij absoluut niet van plan, want hij was Heerenveen niks schuldig, ze zijn gewoon daarvoor (blessures) verzekerd en zoveel had hij nou ook weer niet aan Heerenveen te danken.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor oldtimer » 04-10-2012 13:34

Fanatic 4-ever schreef:
Otsje P schreef:Hij is Heerenveen ook niks schuldig. Alsof hij voor zijn lol geblesseerd was. Een speler moet aan zijn eigen carrière denken, zeker als ze nog op zijn leeftijd zijn.


Dat was in de periode dat hij bij Excelsior speelde en de opinie min of meer was dat hij bij moest tekenen. Dat was hij absoluut niet van plan, want hij was Heerenveen niks schuldig, ze zijn gewoon daarvoor (blessures) verzekerd en zoveel had hij nou ook weer niet aan Heerenveen te danken.


Een tegenvraagje: andersom wel?
O ja, hij haalde tijdens de Bekerfinale die bal van de lijn, maar verder zou ik toch heel diep na moeten denken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-10-2012 13:38

oldtimer schreef:Een tegenvraagje: andersom wel?


Blijkbaar wel, want anders waren de reacties niet zo fel geweest en was het niet in de media gekomen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 04-10-2012 13:55

oldtimer schreef:Een tegenvraagje: andersom wel?


Nee hoor, Heerenveen is hem feitelijk ook niks schuldig. Maar normaal doen is toch niet teveel gevraagd? Iemand die 10 jaar bij de club heeft gezeten gewoon normaal behandelen is dat te veel gevraagd?

Vanuit Roorda vind ik het juist een mooi signaal, dat hij ondanks het feit dat zijn carrière hier niet geslaagd is, toch graag een seizoenskaart wil omdat het toch zijn club is. Moet je dan zo afstandelijk afgescheept worden na 10 jaar trouwe dienst. (Dat hij hier niet geslaagd is als speler, doet verder helemaal geen f**k ter zake.)
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 05-10-2012 07:30

Bubbe schreef:Dubbelgevoel. Aan de ene kant vind ik dat Roorda niet moet zeuren. Een kleine 300 euro op jaarbasis, pfoe. Als hij echt zijn clubliefde wil tonen door te verschijnen bij Heerenveen, doe het dan verdomme ook. Roorda is nu gewoon supporter en moet gewoon, net als wij, dokken. En niet in de spelershome.. Gek he?


Bubbe, haal je nu weer dat geldbedrag aan?? Lees nou even. Het ging Roorda niet om het geld, natuurlijk legt ie dat zo op tafel.

En niet in het spelershome is inderdaad gek. Iedereen met een beetje connecties loopt er zo binnen, maar iemand die 10 jaar bij de club is geweest, en dus iedereen kent in het spelershome, wordt verboden om er te komen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Ebiede » 05-10-2012 08:28

Ik vind het niet gek dat deze overgewaarde voetballer wordt geweigerd. Zijn zogenaamde clubliefde bestaat niet! Zolang hij hier bij de selectie zat heeft hij meer z'n mond laten roeren dan zijn voeten laten spreken.

Zeuren dat hij geen kans krijgt. Dat kan twee dingen betekenen: ga nog harder werken of je bent niet goed genoeg.
Daarnaast heeft hij alleen maar lopen zeuren dat hij weg wilde.

Met als toppunt de ere ronde lopen na Excelsior thuis, niet door hebben dat het meer met de onvrede over ons eigen team te maken had dan het toejuichen van de "Grote" GAR.

De jongen speelt clubliefde, maar heeft een hele ander agenda. Daarnaast als je zoveel clubliefde heb, pak je de telefoon en bel je Veenstra zelf. Dat breng je niet in de media.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Skopperij » 05-10-2012 08:53

Otsje P schreef:En niet in het spelershome is inderdaad gek. Iedereen met een beetje connecties loopt er zo binnen, maar iemand die 10 jaar bij de club is geweest, en dus iedereen kent in het spelershome, wordt verboden om er te komen.

Hoezo? Rond wedstrijden heeft Roorda niets te zoeken in het spelershome. Buiten wedstrijden zou hij welkom moeten zijn, en ik kan me niet voorstellen dat het niet zo bedoeld is. Trouwens, over anderhalf jaar speelt er niemand meer bij Heerenveen die Roorda nog kent.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 05-10-2012 09:17

Skopperij schreef:Rond wedstrijden heeft Roorda niets te zoeken in het spelershome


Waarom niet? Hij kent een deel van de spelersgroep, trainers, medewerkers en andere mensen die er verblijven rond wedstrijden. Het spelershome is echt totaal niet spannend (het is eigenlijk gewoon een café voor clubmedewerkers, waaronder veel spelers), dus ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Laat die jongen gewoon lekker met oud-collega's een babbeltje maken, een biertje nuttigen en zich onderdeel blijven voelen. Verbeek was na zijn vertrek ook nog steeds welkom in het spelershome, dus ik zie niet in waarom Roorda niet welkom is. Persoonlijk zou ik er niet eens over nadenken om hem te weigeren zolang hij er geen misbruik van maakt. Hoewel ik me de voorbije jaren erg heb geërgerd aan Roorda, acht ik hem daartoe niet in staat.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Joepie » 22-10-2012 10:12

Was weer erg slecht dit weekend.
Loopt als een zombie in hetr veld, als je een paar minuten speeltijd krijgt moet je die toch pakken?
Geert Arend lijkt er helemaal geen zin meer in te hebben, als hij dit niveau volhoud is het snel gedaan met zijn profloopbaan.
Kan hij mooi naar de Boys,ik ben blij dat hij niet meer bij ons speelt.

Ugh
en toch mis ik Breuer
Joepie
Nieuw talent
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 17-01-2012 08:55

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor siesta » 04-11-2012 12:12

Nu weer wissel tegen FC Groningen vandaag!
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Bouwe666 » 04-11-2012 17:39

Maar wel de winnende treffer met een assist van Breuer!!!
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor siesta » 05-11-2012 07:20

En dat tegen onze vrienden uit Groningen!!! :D
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-11-2012 12:34

Wel leuk natuurlijk, maar verder heeft hij weer veel fouten gemaakt.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Ebiede » 23-12-2012 22:39

Is hij geblesseerd of is het bij NEC ook einde verhaal?

Benieuwd wie er bij NEC schuld heeft aan zijn falen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor rust » 27-12-2012 20:21

Ebiede schreef:Is hij geblesseerd of is het bij NEC ook einde verhaal?

Benieuwd wie er bij NEC schuld heeft aan zijn falen.


Het schijnt dat Hansma en Veenstra daar schuld aan hebben...
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor H-J » 18-03-2013 12:32

Prima invalbeurt, hij komt er weer aan! :wink:
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 18-03-2013 12:49

In het seizoen onder Verbeek was Roorda echt fantastisch als spelbepaler. Na een wissel van Roorda zag je het vaak minder worden, maar tegenwoordig is het juist andersom: na zijn inbrengen valt het team uiteen. Dat heeft mede te maken met zijn instelling: hij sloft maar wat over het veld. In de kranten gaf hij nog hoog op van zijn karakter, maar in de wedstrijd heeft ons dat louter geholpen. Ik ben zo langzamerhand bang dat Roorda zijn beste tijd al heeft gehad en zijn carrière als een nachtkaars uitgaat. Die blessures hebben er fysiek en mentaal te veel ingehakt naar mijn idee.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Knipecity » 18-03-2013 19:20

Superfries88' schreef:In het seizoen onder Verbeek was Roorda echt fantastisch als spelbepaler. Na een wissel van Roorda zag je het vaak minder worden, maar tegenwoordig is het juist andersom: na zijn inbrengen valt het team uiteen. Dat heeft mede te maken met zijn instelling: hij sloft maar wat over het veld. In de kranten gaf hij nog hoog op van zijn karakter, maar in de wedstrijd heeft ons dat louter geholpen. Ik ben zo langzamerhand bang dat Roorda zijn beste tijd al heeft gehad en zijn carrière als een nachtkaars uitgaat. Die blessures hebben er fysiek en mentaal te veel ingehakt naar mijn idee.

hij is altijd maar als groot talent gezien en is dat zelf gaan geloven. Talenten hebben het in de jeugd vaak gemakkelijk, maar bij de senioren komt er meer bij kijken en niet iedereen maakt die switch. Tel daarbij de blessures op en het lijkt einde verhaal voor ooit het grootste voetbaltalent van Friesland.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Calimero » 18-03-2013 21:23

"Ik ben Heerenveen niets verschuldigd, ze hoeven me toch niet te betalen als ik geblesseerd ben." Het waren de woorden die Roorda deze zomer op het terras sprak tegen diverse supporters. Gelukkig maar, want zijn ego is een stuk groter dan zijn voetballende kwaliteiten.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor rust » 31-03-2013 17:54

Feanatieke schreef:Ik had bijna medelijden met de NEC-supporters. Wat een schrijnend trieste invalbeurt van Roorda.


Week in week uit helaas. Echter mag hij toch steeds weer invallen bij Nec en schutteren.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Grimo » 07-05-2013 13:58

En zo ga je weg naar NEC, zonder maar dan ook een volledig seizoen gevoetbald te hebben bij de club waar je bent opgeleid, zonder ook iets gepresteerd te hebben. Voetballen in Nijmegen waar het allemaal zo fijn is ,waar je als NEC speler in een interview je oude club SC Heerenveen nog even een schop na geeft. Wederom niks gepresteerd, weer geblesseerd geraakt, slechts wisselspeler bent. En dan mag je met Jong NEC/Top Oss tegen sc Heerenveen beloften spelen en krijg je met 3-1 klop.

Geert Arend Roorda is in mijn ogen de verliezer van seizoen 2012/2013.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Baggerraartje » 13-07-2013 07:29

''Weinig perspectief voor Roorda bij NEC'






Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:12 juli 2013 om 23:35Categorie:Nieuws

Geert Arend Roorda heeft bij NEC weinig uitzicht meer op speeltijd. Volgens Omroep Gelderland lijkt de middenvelder, die vorig jaar overkwam van sc Heerenveen, niet meer voor te komen in de plannen van trainer Alex Pastoor.

De Belg Seydina Diarra kreeg vrijdag tijdens het oefenduel met PEC Zwolle (0-1 verlies) de voorkeur, bij afwezigheid van de zieke Navarone Foor. Roorda kreeg pas ver in de tweede helft wat speeltijd.

De 25-jarige middenvelder behoorde tussen 2007 en 2012 tot de selectie van het eerste elftal van sc Heerenveen. In het seizoen 2010/2011 kwam hij ook uit voor Excelsior, dat hem destijds voor een halfjaar huurde.

Bij NEC kreeg Roorda vorig seizoen aanvankelijk nog veel speeltijd. Na de winterstop kregen andere spelers echter de voorkeur. In totaal speelde hij veertien duels in de Eredivisie, waarin hij één keer scoorde.


Dag carrière!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 13-07-2013 10:36

Baggerraartje schreef:
''Weinig perspectief voor Roorda bij NEC'
Geert Arend Roorda heeft bij NEC weinig uitzicht meer op speeltijd............

Zou nog wel een jaartje met Cambuur mee kunnen doen in de eredivisie.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Appie_M » 13-07-2013 21:03

Denk niet dat de supporters van Cambuur op hem zitten te wachten. Heeft al vaak genoeg geroepen dat hij nog steeds warme gevoelens koestert voor sc Heerenveen. Dat soort uitspraken nemen de meeste cambuursupporters je vaak niet in dank af. :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor HVNFL » 14-07-2013 09:27

Ik denk eerder dat Roorda niet op Cambuur zit te wachten. Man, dan kun je nog beter stoppen. Ik verwacht dat hij naar een buitenlandse club gaat zoals Ferencváros.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten

cron