Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Neymar schreef: Hij scoorde.
En hij liep het middenveld er aardig uit.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Prima aankoop ! Eikrem zal hooguit 1 a 2 jaar bij ons spelen denk ik en kan dan met flinke winst worden doorverkocht.

Speler die er direct zal staan in mijn optiek!

Goed gedaan van Hansma.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als ik zijn statistieken bekijken is het niet echt een goalgetter. Dat is wel jammer want onze andere middenvelders scoren ook te weinig.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Het is misschien niet een echte goalgetter maar hij is wel een goede box-to-box middenvelder en een goede playmaker centraal op het middenveld. Met hem komt er eindelijk wat voetbal op het middenveld in plaats van dat afbraakvoetbal met Vd Berg en de Roon. Als je het mij vraagt is deze jongen precies wat we nodig hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

zweed1 schreef:Goed gedaan van Hansma.
Niet te positief worden, straks mag hij nog blijven...... :wink:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Appie_M schreef:Het is misschien niet een echte goalgetter maar hij is wel een goede box-to-box middenvelder en een goede playmaker centraal op het middenveld. Met hem komt er eindelijk wat voetbal op het middenveld in plaats van dat afbraakvoetbal met Vd Berg en de Roon. Als je het mij vraagt is deze jongen precies wat we nodig hebben.
Helemaal eens ! Dan moeten de goals maar door de aanval gemaakt worden !
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

zweed1 schreef: Helemaal eens ! Dan moeten de goals maar door de aanval gemaakt worden !
Het hele team moet scoren. We kunnen niet alleen van de goals van Finnbogason leven.

Edit:



Leuk filmpje.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Leuk dat iedereen zo positief was ... Hij speelde TEGEN ons (Team Van Basten) erg goed en daarom halen we hem ... speelde ene Sulejmani van ons niet ooit erg goed TEGEN het Ajax van Marco van Basten??

Ik zit iets langer na te denken en ik zie de prijs. 1,5 miljoen Euro. ANDERHALF MILJOEN EURO. En dan denk ik ... we wisten dat Djuricic weg zou gaan voor een mooi bedrag. En dan kopen we NIET JENS TOORNSTRA omdat we 1 miljoen Euro te duur vonden, die notabene erg graag naar ons wilde gaan en een heel net salaris heeft nu (250.000). Sorry hoor maar ik vind het echt olie dom. Punt.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Lipton schreef:Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
Jawel. Voor afgelopen seizoen had Heerenveen hem binnen kunnen halen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Eikrem is/wordt beter dan Toornstra, en ligt door zijn Manchester United verleden beter in de markt dan een Toornstra. Eikrem gaat zich uitbetalen.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Welke naam zal er op zijn shirt staan? Eikrem of Wolff Eikrem?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef: Jawel. Voor afgelopen seizoen had Heerenveen hem binnen kunnen halen.
Onzinnige discussie. Toornstra of Eikrem. Misschien is Eikrem wel een klasse beter straks als Toornstra.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Lipton schreef:Toornstra wou helemaal niet naar sc Heerenveen.
Die wilde dolgraag naar Heerenveen. Vraag maar even aan de scouting, er is ook gesproken met m en dit is m gewoon gevraagd. Het gaat er mij om: Toornstra was een zekerheidje! Altijd goed. Toornstra was niet duur en je wist dat je Djuricic moest gaan vervangen. Nu hebben we geen zekerheidje in Eikrem, dat is gewoon zo.
100% achter Marco van Basten!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Eikrem is ook een zekerheidje, net zo veel als Toornstra op dat moment. In principe had je ze zelfs allebei moeten halen.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Iedereen is enthousiast over zijn komst, in alle media wordt met ongeloof gereageerd over zijn keus om voor Heerenveen te kiezen en deze Eikrem zou volgens velen een veel grotere stap aankunnen. Vervolgens zie jij het niet in hem zitten?
Dat we Toornstra misschien onnodig zijn misgelopen wil niet zeggen dat er niet nog veel betere opties rondlopen dan Toornstra. Ik heb er vertrouwen in dat we één van die betere opties inmiddels hebben aangetrokken.

Vergeet trouwens niet dat Toornstra vooral in zijn laatste half jaar enorme sprongen heeft gemaakt en dat het er bij ADO niet altijd even goed uitzag, het kan snel gaan. Ik denk dat Eikrem nu al op niveau Toornstra zit, 2 jaar jonger is en de komende jaren nog enorme stappen zal gaan maken...en gelukkig is dat bij ons.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

We hadden het geld toch helemaal niet om Toornstra te halen? Die kon alleen gehaald worden als Filip verkocht werd aan Twente. Dat ging niet door, dus was Toornstra geen optie meer.

Daarbij is Wolff niet minder dan Toornstra, maar wel stuk jonger, en al A-international. Gaat veel meer opleveren dan Toornstra ooit waard gaat worden.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Voor wat het waard is: Toornstra is inmiddels ook A - international en bij een sterker voetballand. Weliswaar grotendeels door afwezigheid van anderen, maar toch.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Als we Toornstra destijds hadden gehaald hadden we nu een middenveld Eikkrem - Toornstra - de Roon/Van den Berg gehad. Wat zou dat een lekker middenveld zijn geweest, om van te watertanden.....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Appie_M schreef:Als we Toornstra destijds hadden gehaald hadden we nu een middenveld Eikkrem - Toornstra - de Roon/Van den Berg gehad. Wat zou dat een lekker middenveld zijn geweest, om van te watertanden.....
Of KALI - Toornstra - De Roon/ vd Berg ... want ook met Kali hebben we zitten slapen. Overigens heeft scouting Kali al tijden terug aangeraden.
100% achter Marco van Basten!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Mwoah. Met die Kali weet ik het niet. Beetje gehypet naar mijn mening.

Ik ben wel erg benieuwd naar Eikrem en dan met name op welke positie hij gaat spelen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TWR22 schreef: Of KALI - Toornstra - De Roon/ vd Berg ... want ook met Kali hebben we zitten slapen. Overigens heeft scouting Kali al tijden terug aangeraden.
Zo kan ik nog wel 10 middenvelders opnoemen waar we bij hebben zitten te slapen. Maar feit is dat de middenvelders die we WEL hebben prima middenvelders zijn, met van der Berg, Kums, De Roon en Eikrem. En met Eikrem en de Roon hebben we twee grote talenten op het middenveld lopen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Speelt hij morgen mee? Als basisspeler/wissel?
nou nou
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Volgens mij heeft hij een tijdje vakantie gekregen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lipton schreef:Volgens mij heeft hij een tijdje vakantie gekregen.
Hij is deze week nog vrij.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Dan mist hij dus de eerste twee oefenwedstrijden. Hoop niet dat hij te lang moet wennen. We hebben hem zeker nodig.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Dus vanaf aankomende week sluit hij aan? Gaat hij ook mee naar Terschelling?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Nee omdat hij te laat is mag hij voor straf niet mee!
Spijt heb je morgen maar!
us Hearrenfean
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 28-02-2011 23:16
Locatie: Deventer

Bericht door us Hearrenfean »

Het is wel weer prettig om een leidend figuur in onze selectie te krijgen! Zomer en Kums waren wat dat betreft niet echt geweldig de afgelopen seizoenen. Ik zie in Magnus wel weer een aanvoerder, net als bij Molde en Noorwegen U21, maar ik denk niet dat hij dat meteen zal worden aankomend seizoen.
Blue-White Army!!
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Appie_M schreef:Dus vanaf aankomende week sluit hij aan? Gaat hij ook mee naar Terschelling?
hier het bewijs:

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sele ... helling/10
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Plaats reactie