Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Zoals ik na Feyenoord al zei, deze jongen komt gewoon tekort. Iemand van dit niveau moet zelf op te leiden zijn.
Denk dat het beter is om Kum maar weer als linksback neer te zetten.
Heerenveen rules schreef:Raitala is veel te druistig en staat vaak verkeerd. We zijn toe aan een goede linksback. En dan tonnen betalen voor zo'n beperkte speler. Wat een matige speler is dit. Breuer was een topper vergeleken Raitala.
Appie_M schreef:Je moet hem één ding nageven: Hij is niet wisselvallig en presteert al het hele seizoen constant. (Constant waardeloos is ook constant). We kunnen dan ook niet anders concluderen dat hij of al het hele seizoen zijn niveau niet haalt OF dat hij het gewenste niveau gewoon niet heeft. Hoe dan ook, wat mij betreft kan hij wel weer weg, misschien wil VVV of DKV hem nog voor een paar ton overnemen.
Ik denk dat we de achterhoede volgend seizoen het beste zo kunnen invullen: Kruiswijk - Otigba/Streuker - Kum/Aankoop - Van Anholt
Bubbe schreef:Appie_M schreef:Je moet hem één ding nageven: Hij is niet wisselvallig en presteert al het hele seizoen constant. (Constant waardeloos is ook constant). We kunnen dan ook niet anders concluderen dat hij of al het hele seizoen zijn niveau niet haalt OF dat hij het gewenste niveau gewoon niet heeft. Hoe dan ook, wat mij betreft kan hij wel weer weg, misschien wil VVV of DKV hem nog voor een paar ton overnemen.
Ik denk dat we de achterhoede volgend seizoen het beste zo kunnen invullen: Kruiswijk - Otigba/Streuker - Kum/Aankoop - Van Anholt
Niet mee eens, hij heeft een prima reeks gehad in de periode dat Heerenveen goed presteerde.
Echter hetzelfde probleem als Pappa: geen 433 speler. Na 2/3 seizoenen zal hij het wel begrijpen, maar op dit moment staat hij tactisch vaker verkeerd dan goed helaas.
fuotbalgek schreef:Hij is dus jarenlang gescout, dan denk ik door een blinde paard.
Deze man valt de laatste weken helemaal door de mand. Als wij goed voetballen dan valt hij niet op, als het minder gaat valt hij negatief op. Als Kruiswijk(goede cv, slechte back) je er nog uit speelt op die positie zegt genoeg.
.
fuotbalgek schreef:Kijk voor de grap nog maar eens hoeveel ballen hij ingeleverd heeft. Als je dan ook nog geen directe tegenstander heb voeg je heel weinig toe. Niet voor niks dat MvB hem er eerst af haalt, en niet zomer. Raitala is op meevoetballend vlak zo apathisch, en dan vinden mensen hem prima spelen. Sorry, maar wat hij toevoegt kan iedere willekeurige jeugdspeler.
fuotbalgek schreef:wat een lariekoek man, je ziet gewoon dat hij niet goed genoeg is. Heb voor de lol even gekeken wat hij tot nu toe heeft gekregen in de seizoensbeoordelingen van andere forum-gebruikers:
4,5
4
5
4,5
4
Dit zegt genoeg. Maar nee, prima voetballer hoor. Als je er tien messi's omheen zet
Calimero schreef:Raitala heeft echt wel laten zien dat hij in potentie(!) een hele goeie linksback is. Probleem is echter dat deze jongen (vooral mentaal) toch flinke dreunen krijgt gedurende het seizoen. Wordt met regelmaat (soms terecht) gepasseerd en weet eigenlijk helemaal niet waar hij aan toe is. Op de een of andere manier geloof ik wel dat hij het in zich heeft en dat wij nog niet continue de Raitala hebben gezien die hij kan zijn.
Lardy schreef:
Nee, als je van Peppen noemt als vervanger, dan heb je ze op een rijtje. Die is 2 klassen minder dan Raitala, en als jij die serieus als opvolger wil dan heb jij het laatste jaar geen tv gekeken.
Bubbe schreef:Heb jij Van Peppen de afgelopen twee seizoenen wel gevolgd vraag ik me dan af.
Hij heeft sowieso een voorsprong op Raitala, omdat Raitala helemaal niets begrijpt van het tactische spelletje in Nederland. Raitala is een leuke back in een goed draaiend Heerenveen, maar kan de kar niet trekken en voegt op dit moment helemaal niets toe aan het elftal.
Lardy schreef:Zeker, en het is een jongen die aan de bal nog redelijk mee kan komen. Maar hij mist absolute snelheid, duelkracht en kan makkelijk gepasseerd worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten