Yassine El Ghanassy

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Neymar » 02-04-2013 17:19

pes5 schreef:El Ghanassy vond ik voor rust scherp ogen. Goede aannames en versnellingen. Na rust compleet onzichtbaar. Hij lijkt nog steeds niet op topniveau qua fitheid. Wel een uitstekende goal natuurlijk. Ik hoop wel dat ze deze jongen aan kunnen trekken. Hij ziet het spelletje wel, kan met beide benen iets en kan eigenlijk alleen maar beter worden door wedstrijden te spelen.

Hij ziet het spelletje inderdaad. Daarom is hij echt tien klassen beter dan VLP (ben je al snel). Hij kan inderdaad alleen maar beter worden gaande hij fitter wordt en meer spelritme krijgt.
Neymar
Superster

Berichtdoor Knipecity » 02-04-2013 21:23

Geef deze jongen tijd en het kan een smaakmaker alla Assaidi worden. Hopen dat ze hem vast weten te leggen.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Frisian Viking » 02-04-2013 22:00

pes5 schreef:El Ghanassy vond ik voor rust scherp ogen. Goede aannames en versnellingen. Na rust compleet onzichtbaar. Hij lijkt nog steeds niet op topniveau qua fitheid. Wel een uitstekende goal natuurlijk. Ik hoop wel dat ze deze jongen aan kunnen trekken. Hij ziet het spelletje wel, kan met beide benen iets en kan eigenlijk alleen maar beter worden door wedstrijden te spelen.

Zat er na een uur al flink doorheen. Conditioneel gewoon nog niet ver genoeg. En ondanks dat ik Van la Parra lang zo slecht niet vind als de meesten hier is dit wel een duidelijke verbetering ten opzichte van VLP. Achter alles wat hij doet zit een gedachte, geen idiote bewegingen en doet waarvoor hij in het veld staat. Zou graag zien dat hij hier blijft.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Beetle » 03-04-2013 13:42

Staat een mooi interview met hem in de VI. Verder heeft het Belgische Nieuwsblad.be (ondanks dat El Ghanassy niet met de Belgische pers praat) nog een artikel over hem vandaag geplaatst op hun website.

El Ghanassy: 'Ik moét naar het WK in Brazilië!'

Hoe zou het zijn met Yassine El Ghanassy ? De 22-jarige Belg speelt tegenwoordig de pannen van het dak bij het Nederlandse Heerenveen en droomt opnieuw van de Rode Duivels.

Afgelopen weekend scoorde El Ghanassy nog de goal van de zekerheid tegen titelkandidaat Feyenoord. Twee weken geleden deed hij hetzelfde tegen PSV. Na een zwarte tijd bij West Bromwich Albion, waar hij nauwelijks op of van de bank kwam, lijkt Yasinne El Ghanassy opnieuw boven water te komen.

'Ik wou naar Engeland en zou de mensen verwennen met mijn dribbels', zegt hij in Voetbal International over die periode. 'Maar het werd een grote teleurstelling. Manager Steve Clarke zag het wel in me zitten, maar hij had geen enkele reden om zijn basisteam te wijzigen. Ik moest me in het reserveteam bewijzen. Daar werd er heel fysiek gespeeld, iets wat mij niet ligt.

Heerenveen

'In december vroeg ik een transfer aan en Heerenveen hapte gretig toe. De Eredivisie en Marco Van Basten waren twee redenen die me enthousiast maakten', legt El Ghanassy zijn transfer uit. 'Van Basten is een fenomeen. Hij wordt altijd serieus genomen.'

Nationale ploeg

Nu de Rode Duivels op koers liggen richting Brazilië, wil de kleine flankspeler absoluut zijn kans grijpen. 'Ik weet dat ik in beeld kom als ik wekelijks mijn niveau haal. Zo werkt dat bij Marc Wilmots. Hij is een eerlijke trainer. Hij handelt zonder vooroordelen en kijkt puur naar de spelers die in vorm zijn. Ik moet me daar proberen tussen te knokken, door wekelijks te spelen. Alles draait om het WK in Brazilië. Daar wil ik niet bij zijn, daar moét ik bij zijn.

Wéér uit!!!!
Beetle
Superster

Berichtdoor Knipecity » 03-04-2013 14:11

Assaidi zal deze zomer ook wel afhaken bij Liverpool. Misschien kunnen we hem huren of terugkopen. Ik stel voor Assaidi vanaf links en El Ghanassy vanaf rechts. Pappa of Ziyech achter Finnbogasson (als die blijft) en je hebt een aardige aanval 8)
Knipecity
Superster

Berichtdoor Neymar » 03-04-2013 14:32

Knipecity schreef:Assaidi zal deze zomer ook wel afhaken bij Liverpool. Misschien kunnen we hem huren of terugkopen. Ik stel voor Assaidi vanaf links en El Ghanassy vanaf rechts. Pappa of Ziyech achter Finnbogasson (als die blijft) en je hebt een aardige aanval 8)

Met Ghanassy en Assaidi heb je dirbbel mania :lol:. Zou inderdaad een lekkere voorhoede zijn, maar denk niet dat Assaidi interesse zal hebben, geld he.
Neymar
Superster

Berichtdoor Knipecity » 03-04-2013 15:04

Ach je weet het nooit. Zou niet de eerste speler zijn die na mislukt avontuur terugkeert naar zijn oude club. Maar goed als bekend wordt dat hij weg mag zullen ook clubs van kaliber Ajax, Psv wel in de rij staan.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Beetle » 03-04-2013 15:12

Knipecity schreef:Ach je weet het nooit. Zou niet de eerste speler zijn die na mislukt avontuur terugkeert naar zijn oude club. Maar goed als bekend wordt dat hij weg mag zullen ook clubs van kaliber Ajax, Psv wel in de rij staan.

Sibon kwam twee keer terug.
Wéér uit!!!!
Beetle
Superster

Berichtdoor Bubbe » 03-04-2013 15:52

Beetle schreef:
Sibon kwam twee keer terug.

30+, hele andere situatie.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor edaluz » 03-04-2013 18:19

Neymar schreef:Met Ghanassy en Assaidi heb je dirbbel mania :lol:. Zou inderdaad een lekkere voorhoede zijn, maar denk niet dat Assaidi interesse zal hebben, geld he.

:D En dan Samaras als spits, die heeft ook een leuke dribbel.

Maar Assaidi ligt nog zo goed in de markt en is jong, die is onhaalbaar.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler

Berichtdoor Hinkelpikke » 03-04-2013 21:32

De 22-jarige Belg speelt tegenwoordig de pannen van het dak bij het Nederlandse Heerenveen en droomt opnieuw van de Rode Duivels.

Ook ietwat overdreven, maar hij doet het inderdaad leuk. Hij mag van mij wel een contract krijgen, denk dat het ook voor hemzelf het beste is. Bij Heerenveen is de kans op speeltijd reëel, zodat hij zich weer in de kijker kan spelen voor de Rode Duivels. We hebben het beste van deze jongen nog niet gezien in ieder geval.
Heerenveen till I die!
Hinkelpikke
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries1996 » 14-04-2013 16:48

Ook vandaag weer een goal en een assist, speelde wederom niet een fantastische wedstrijd, maar wat is hij dan toch belangrijk en zijn rendement hoog. Volgens mij heeft hij inmiddels zowel het aantal goals als assist van van la Parra al gemaakt/verbeterd. Nu hopen dat hij in de zomer overgenomen kan worden!
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 14-04-2013 18:42

Mooi om hem te zien aanzetten tijdens een dribbel , zit een prima versnelling op ! Maakt een fantastische goal , en de voorzet was weer prima op maat ! Lekkere speler om erbij te hebben , ben benieuwd of we hem binnen kunnen halen.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler

Berichtdoor forca hveen » 15-04-2013 14:09

Ik was in de veronderstelling dat in de eredivisie Zeefuik degene was met de dikke kont maar Thijs Römer vind El Ghanassy ook een dikke reet hebben :lol:

wat was de mooiste goal?
Dat was dat doelpunt van die jongen met die dikke reet! El Ganoui, ofzoiets. El Ghanassy?ja, hij! Wonderschoon. Hij nam hem in een keer uit de lucht en plaatste hem - ogenschijnlijk zonder moeite - in de lange hoek. Sowieso is die opmars van Heerenveen in de tweede seizoenshelft hartstikke knap.
Bron: AD
forca hveen
Superster

Berichtdoor Bubbe » 15-04-2013 17:27

Het meest bizarre is dat hij daarmee ook nog behoorlijk snel beweegt. Over snelheid niet te klagen bij El Ghanassy, al oogt het niet zo.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Neymar » 21-04-2013 22:35

Yassine El-Ghanassy doet het op huurbasis bij sc Heerenveen uitstekend, maar volgend seizoen speelt de Belg mogelijk in Griekenland. De 22-jarige linksbuiten staat namelijk in de belangstelling van Panathinaikos, waar Yannis Anastasiou nu de hoofdtrainer is. De tweevoudig Rode Duivel keert na dit seizoen in principe terug bij AA Gent, maar de gevallen topclub uit Athene wil daar dus een stokje voor steken. (Sportday)
Neymar
Superster

Berichtdoor Appie_M » 22-04-2013 06:53

Hoe serieus is dat, die interesse van Panathinaikos? Zou in elk geval een serieuze streep door de rekening zijn als we er niet in slagen hem vast te leggen voor volgend seizoen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Berichtdoor Neymar » 22-04-2013 07:23

Ik hoop dat het niet zo serieus is. Yassine heeft potentie om een topper te worden in de Eredivisie. Als je hem niet weet te behouden moet je op zoek naar een andere linksbuiten en dan heeft die weer een half seizoen nodig om te wennen. Zo blijf je maar bezig.
Neymar
Superster

Berichtdoor AllardP » 22-04-2013 07:27

Kunnen we El-G niet houden, dan maar Mokhtar van Zwolle.
AllardP
Superster

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 22-04-2013 08:06

Kan me niet voorstellen dat zo een jongen naar de Griekse competitie wil , die stelt echt helemaal niks meer voor !! Uitwedstrijden tegen Veria, Asteras,Platanias, Pas Giannina, Levadiakos,Kerkyra pffff die ploegen trekken amper 1000 bezoekers per wedstrijd in stadions die allemaal , net als het hele land op instorten staan. Je moet er maar zin in hebben....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler

Berichtdoor Bubbe » 22-04-2013 08:15

En maar hopen dat men maandelijks salaris over maakt...
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Appie_M » 22-04-2013 08:20

Bubbe schreef:En maar hopen dat men maandelijks salaris over maakt...

Dat ook nog inderdaad. Ploegen in dat soort landen nemen het vaak niet zo nauw met contractbepalingen en salarissen etc. Als ik El Ghannasy was zou ik gewoon lekker bij Heerenveen blijven. Eerst hier in Nederland uitgroeien tot een topspeler en dan naar een mooie club in het buitenland. Ik ben er zeker van dat deze jongen veel potentie heeft en met wat geluk en hard werken het nog ver zou kunnen schoppen. Dan moet ie nu dus wel de goeie keuzes gaan maken en een transfer naar Griekenland lijkt mij op dit moment geen goede keuze.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Berichtdoor Stiffie » 22-04-2013 10:57

Als we deze weten te behouden... Nog maar 22 jaar en dan al zoveel overzicht en dreiging. Type Ribery, heerlijke speler.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor Neymar » 22-04-2013 11:14

Ze moeten nu al bezig zijn met zijn club en met hem om de concurrentie geen kans te geven. Ik denk niet dat het voor zijn carrière slim zou zijn om naar Griekenland te gaan. Het is nou niet echt het beloofde land.
Neymar
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-04-2013 19:44

Heb er een hekel aan, maar ik moet mijn ongelijk toegeven. :mrgreen: Goede speler en goed gezien om hem te huren. Hopen dat ze hem kopen, maar dat zal wel moeilijk worden.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 24-04-2013 20:08

Heerenveen rules schreef:Heb er een hekel aan, maar ik moet mijn ongelijk toegeven. :mrgreen: Goede speler en goed gezien om hem te huren. Hopen dat ze hem kopen, maar dat zal wel moeilijk worden.

Ik had in eerste instantie ook mijn twijfels , wist dat het ooit een groot talent was maar ook dat hij mentaal niet echt heel stabiel was/is . Maar is toch een directe aanwinst gebleken ! Vervelende van deze constructie is dat we geen optie tot koop hebben, waardoor we hem eigenlijk in de etalage hebben staan.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler

Berichtdoor Knipecity » 25-04-2013 05:32

Heerenveen rules schreef:Heb er een hekel aan, maar ik moet mijn ongelijk toegeven. :mrgreen: Goede speler en goed gezien om hem te huren. Hopen dat ze hem kopen, maar dat zal wel moeilijk worden.

:shock:
Knipecity
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-04-2013 14:03

Jaja, ieder mens komt wel eens tot inkeer, nu jij nog......
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 25-04-2013 14:44

Nu kun je alleen maar blij zijn met je ongelijk :D

OT: Afgelopen vrijdag had hij inderdaad een heerlijke actie, jammer dat het net te ver van het doel was en de bal achter ging. Maar uiteindelijk hebben ze de opvolger van Assaïdi misschien dan toch gevonden..
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Otsje P » 26-04-2013 07:03

Yassine gaf in de LC aan dat hij op zich wel wil blijven, maar dat hij denkt dat Heerenveen hem niet kan betalen. Of dat op zijn salaris slaat, of op zijn transfersom, durf ik niet te zeggen. Als Filip vertrekt hebben we wel een potje voor een transfersom. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze voor El Ghanassy het hele salarishuis op de kop gaan gooien.
Otsje P
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers