Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Calimero » 12-04-2013 15:36

forca hveen schreef:Wat ik mij wel afvraag is of verplaatsing voorheen ook geld heeft gekost of dat dit per ingang van komend seizoen voor het eerst is dat je daar 15 euro extra voor moet betalen?

Voor zover ik weet is dit inderdaad nieuw. Zal denk ik wel te maken hebben met onder andere de vervanging van pas. Nu zal dit geen 15 euro kosten, maar verklaart wel een heel klein deel van dat bedrag.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries88' » 13-04-2013 10:18

Is het laten aanmaken van een nieuwe SK niet standaard vijftien euro? Dat was voorheen namelijk de prijs voor het overdragen van de kaart aan een ander c.q. het laten vervangen van de kaart binnen de periode van vijf jaar. Verplaatsing kan dan best eens in dezelfde categorie vallen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor superfriezen4ever » 13-04-2013 10:25

Ik heb vorig jaar ook verplaatsing aangevraagd en gekregen. Moest toen ook 15 euro per seizoenkaart betalen.
superfriezen4ever
Selectiespeler
 
Berichten: 195
Geregistreerd op: 04-08-2006 14:26
Woonplaats: waskemeer

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 15-04-2013 15:19

Er kan weer velengd worden!


Heerenveen, 15 april 2013



Wij beleven een spannend en bijzonder seizoen en het is nog niet afgelopen. Misschien volgend seizoen weer Europees voetbal? U bent toch ook van de partij?

Als trouwe fan van sc Heerenveen heeft u een seizoenkaart bij onze club. Voor de sportieve resultaten van sc Heerenveen bent u de belangrijke basis, al jarenlang. Verleng daarom uw seizoenkaart voor 1 juni via http://www.sc-heerenveen.nl/verlengen met reserveringsnummer ****** en uw geboortedatum.

Wij waarderen het enorm wanneer u ons ook komend seizoen weer komt steunen. Wij hebben besloten de prijzen van de seizoenkaart voor 2013-2014 gelijk te houden aan de prijzen van dit seizoen (alleen op enkele kortingstarieven hebben wij een correctie toegepast).

Daarnaast bieden wij u, als trouwe Feanfan, bij een verlenging van uw seizoenkaart gratis het nog te verschijnen boek ‘Heerenveen in de aanval. Topschutters in het pompeblêdenshirt’ aan. Bij iedere speler geeft Foppe de Haan zijn visie, een korte biografie complementeert ieder verhaal. Het boek bevat ruim 220 pagina’s en heeft een adviesprijs van 17,50 euro.

Als twaalfde man kan de club uw steun altijd gebruiken, binnen en buiten het Abe Lenstra stadion! Wij gaan er samen een mooi nieuw seizoen van maken! Heel veel lees- en kijkplezier en graag ‘oant sjen’!


Met sportieve groeten,
Directie sc Heerenveen,

Robert Veenstra, Johan Hansma & Joost Steppé


PS: Onderstaand vindt u een korte uitleg over het verlengen van uw seizoenkaart. Zo zorgt u er voor dat u ook volgend seizoen weer trouwe bezoeker van het Abe Lenstra stadion bent.


Hoe verlengt u uw seizoenkaart?
U kunt dit jaar opnieuw eenvoudig via http://www.sc-heerenveen.nl/verlengen uw seizoenkaart(en) en eventueel uw parkeerkaart voor komend seizoen verlengen, wijzigen of opzeggen. U logt in met uw reserveringsnummer 96570918 en uw geboortedatum. Op deze internetpagina vindt u ook een uitgebreide uitleg over het online verlengen, evenals de meest gestelde vragen over dit onderwerp.

In de verlengingsmodule ziet u, nadat u hebt ingelogd, uw eigen gegevens en de prijs van uw seizoenkaart(en). Dit jaar kunt u ook zelf uw verplaatsing binnen het Abe Lenstra stadion regelen. De betaling kunt u vervolgens afronden door middel van iDEAL of een eenmalige incasso. Wij incasseren iedere donderdag. Zorgt u ervoor dat er voldoende saldo beschikbaar is als u voor deze wijze van betalen heeft gekozen? Indien de betaling succesvol is afgerond, wordt uw pas opgewaardeerd voor seizoen 2013-2014. Heeft u gekozen voor een verplaatsing, ontvangt u eind juli uw nieuwe pas. De door u ingegeven actie wordt per e-mail aan u bevestigd.


Vergeet niet zelf actief uw seizoenkaart te verlengen, vóór 1 juni!

Mocht u nog vragen hebben over de seizoenkaartverlenging, kunt u uw antwoord vinden op http://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/v ... lde-vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de afdeling Klantenservice, bereikbaar via klantenservice@sc-heerenveen.nl of (0513) 612100.

sc Heerenveen respecteert uw privacy en beschermt uw persoonsgegevens en houdt u graag op de hoogte van het laatste nieuws rondom de club, interessante acties die de club (eventueel in samenwerking met haar sponsors) organiseert, exclusieve aanbiedingen uit de Feansjop en nog veel meer. Indien u hier bezwaar tegen heeft, kunt u dit bij sc Heerenveen kenbaar maken.


http://www.sc-heerenveen.nl/verlengen
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hinkelpikke » 15-04-2013 16:26

Prima, meteen verplaatst!
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Appie_M » 15-04-2013 16:53

Klaar, volgend jaar ook weer van de partij :D
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Arnoud » 15-04-2013 17:15

Denk even na voordat je nu al je betaling doet. Je hebt de tijd tot 1 juni. De club komt dit jaar wel erg vroeg met het verzoek tot verlengen (en directe betaling dus ). 27 mei betalen is vroeg genoeg voor het seizoen 2013/2014.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 15-04-2013 17:18

Arnoud schreef:Denk even na voordat je nu al je betaling doet. Je hebt de tijd tot 1 juni. De club komt dit jaar wel erg vroeg met het verzoek tot verlengen (en directe betaling dus ). 27 mei betalen is vroeg genoeg voor het seizoen 2013/2014.

Wat maakt het verschil, dat ik nu wat minder rente pak?
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor elmo87 » 15-04-2013 17:46

Ook verlengd, verplaatst en betaald. Maar ik had wel een erg korte bevestigingsmail. Alleen onderwerp (Uw keuze(s) succesvol doorgegeven), de kop (Beste .....,) en afsluiting (Met sportieve groet, Marco van Basten). Geen inhoud verder. Meer verlengers die hier 'last' van hebben??
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Arnoud » 15-04-2013 17:52

Prima Xander als jij nu al voor iets wil betalen dat pas plaats vindt vanaf augustus dit jaar. Mooi dat je zo mee leeft met de club en nu al je geld overmaakt. En als heel veel supporters dat doen dan komt de tijd dichterbij dat we al in maart moeten/gaan betalen. Ik werk niet mee aan dit soort praktijken. Niet bij Heerenveen en ook niet bij andere organisaties waarvan ik lid ben.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hinkelpikke » 15-04-2013 18:01

elmo87 schreef:Ook verlengd, verplaatst en betaald. Maar ik had wel een erg korte bevestigingsmail. Alleen onderwerp (Uw keuze(s) succesvol doorgegeven), de kop (Beste .....,) en afsluiting (Met sportieve groet, Marco van Basten). Geen inhoud verder. Meer verlengers die hier 'last' van hebben??

Eenzelfde mail heb ik ook ontvangen. Zal wel goed zijn. ;)
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries88' » 15-04-2013 18:15


Beste x,

Geweldig dat u er volgend seizoen ook weer bij bent in ons Abe Lenstra stadion! Samen de wedstrijden beleven, is prachtig. Toen ik naar sc Heerenveen kwam, sprak het mooie Abe Lenstra stadion en het trouwe publiek mij direct aan. sc Heerenveen is een club om trots op te zijn!

Keuze Kaart Prijs
verlengen x

De afdeling Klantenservice gaat uw keuze voor eenmalige incasso ten waarde van x zo spoedig mogelijk verwerken. Wij incasseren iedere donderdag. Zorgt u ervoor dat er voldoende saldo beschikbaar is? Uw keuze is bij ons bekend onder ordernummer: x.

Als dank voor het verlengen van uw seizoenkaart ontvangt u het nog te verschijnen boek "Heerenveen in de aanval. Topschutters in het pompeblêdenshirt" (adviesprijs 17,50) gratis! Let op: Het boek verschijnt in het najaar, u ontvangt daarom pas in het najaar aanvullende informatie over de wijze van verspreiding!

Uw steun als twaalfde man kunnen wij zeker gebruiken, ook komend seizoen. Daarom "mille grazie" * en tot ziens!

Met sportieve groeten,
Marco van Basten


Dit is de mail, met de relevante informatie op de x-plekken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor elmo87 » 15-04-2013 18:26

Lekker is dat. Ik heb via iDeal betaald dus misschien maakt dat nog verschil... Ga er in ieder geval voor de zekerheid maar even achteraan bellen.
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor igo » 15-04-2013 18:36

Goed en makkelijk om een verplaatsing aan te vragen. Van vak 23 naar 9 gegaan (vele malen goedkoper).
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Janstra » 15-04-2013 19:18

Waarom zou er voor gekozen zijn om af te sluiten met sportieve groeten Marco van Basten?
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hinkelpikke » 15-04-2013 19:45

Ik denk dat alle verplaatsers zo'n mislukte mail hebben gekregen.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Royce_SCH » 15-04-2013 20:32

Dat hij nog een seizoen blijft! :wink:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Calimero » 15-04-2013 21:27

Janstra schreef:Waarom zou er voor gekozen zijn om af te sluiten met sportieve groeten Marco van Basten?

Marketing, niets meer niets minder.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Otsje P » 16-04-2013 07:29

Geen reactie op het feit dat de prijzen gelijk blijven?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ultras'01 » 16-04-2013 09:05

Eigenlijk zijn de prijzen gedaald,maar door de btw stijging moeten we hetzelfde betalen.
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Arnoud » 16-04-2013 09:37

Dat de prijzen niet gestegen zijn heeft alles met de economische crisis te maken. De kans dat supporters twijfelen over het verlengen van hun seizoenskaart wordt kleiner als de prijzen niet stijgen. Hetzelfde fenomeen is waar te nemen bij de OSSH. Daar is een gevarieerd pakket gepresenteerd met diverse prijsnivo's, van relatief laag naar hoog. Door die keuzemogelijkheden zal ongetwijfeld een aanzienlijk aantal kleinere sponsors (ZZP'ers ed.) overstappen van een duurder naar een goedkoper pakket, maar ze blijven wel. Gewoon verstandig beleid van de afdeling Commerciële Zaken.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor forca hveen » 17-04-2013 11:53

Nou het loopt in elk geval niet soepel bij mij. Heb wel mail ontvangen over hoe het verplaatsen gaat maar geen mail met reserveringsnummer om te kunnen verlengen/verplaatsen. Dit terwijl de seizoenskaart afgelopen seizoen is bevestigd via mailcontact bij de aanvraag dus zou je zeggen dat mijn mailadres daaraan is gekoppeld en bekend is....
Ik zonet bellen waarbij je een menu krijgt. Ik kies voor de optie verlengen seizoenskaart. Telefoon gaat paar keer over waarna het contact ineens vanuit de kant van heerenveen wordt verbroken zonder maar een medewerker te hebben gesproken.
Gelukkig hebben we nog ruim de tijd tot 1 juni maar had graag vast in de gaten gehouden of ik zou kunnen verplaatsen naar de plek waar ik heen wil :wink:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 19-04-2013 06:53

Vandaag een grote opvallende advertentie in de LC mocht je geen bericht gehad hebben wat te doen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 19-04-2013 08:18

'Ik ha de Ljouwerter krant net en ik ha ek gjin e-meel (of zulks), wat in waardeloos systeem!' :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor mitrita » 05-05-2013 19:09

Als je op de link klikt voor het verlengen van je seizoenkaart, staat daar nu ook de optie verplaatsen als je naar een ander vak wilt. Uit nieuwsgierigheid even naar gekeken, want er is nogal wat keuze. Met elkaar zijn er nu al 550 kaarten beschikbaar voor een andere plek. De opzeggingen die nog gaan komen daarin nog niet meegenomen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Riverside » 05-05-2013 19:28

Doorgaans weten ze bij sc Heerenveen mijn e-mailbox wel te vinden, maar voor het verlengen van mijn seizoenkaart heb ik nog geen mail gezien.

Eens kijken in hoeverre ze bij de club meelezen op dit forum. :wink:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor mitrita » 06-05-2013 09:58

Wij hebben iedere seizoenkaarthouder per e-mail of brief benaderd op het bij ons bekende adres. Wellicht is uw e-mailadres of adres gewijzigd?

Het reserveringsnummer om alsnog in te loggen in de verlengingsmodule kunt u opvragen bij de afdeling Klantenservice, te bereiken per e-mail (klantenservice@sc-heerenveen.nl) of telefoon (+31 (0)513 612 100).

U kunt uw gegevens vervolgens wijzigen in de verlengingsmodule.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor forca hveen » 07-05-2013 10:00

Gearard schreef:Doorgaans weten ze bij sc Heerenveen mijn e-mailbox wel te vinden, maar voor het verlengen van mijn seizoenkaart heb ik nog geen mail gezien.

Eens kijken in hoeverre ze bij de club meelezen op dit forum. :wink:


Bij mij was het een raadsel want ik had ook geen mail ontvangen. Heb gebeld en bij heerenveen stond in het systeem dat de mail wel was verstuurd en ze noemden ook het juiste mail-adres. Echter had ik hem niet ontvangen (ook niet in ongewenst). Toen telefonisch het reserveringsnummer gekregen om te verlengen ;)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 07-05-2013 10:06

deze manier van sk verlengen vind ik verkeerde zuinigheid als dit het argument is om het zo te doen, Het is veel te kwetsbaar en er komt veel te veel werk achterweg. Stuur nu toch een keurige brief waarin wordt vermeldt dat de SK weer wordt geincasseerd en wat de spelregels zijn met periodieke automatische incasso Vele malen duidelijker.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor forca hveen » 07-05-2013 10:08

TORCIDA schreef:deze manier van sk verlengen vind ik verkeerde zuinigheid als dit het argument is om het zo te doen, Het is veel te kwetsbaar en er komt veel te veel werk achterweg. Stuur nu toch een keurige brief waarin wordt vermeldt dat de SK weer wordt geincasseerd en wat de spelregels zijn met periodieke automatische incasso Vele malen duidelijker.


Denk dat de club het ook graag zo zou zien maar ze zitten met de wet van Dam waardoor het niet zonder uitdrukkelijke toestemming mag worden verlengd ;)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron