Hakim Ziyech

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Flying Frisian » 20-08-2012 14:16

Otsje P schreef:Ik mag toch aannemen dat er iemand bij of namens de club is die dit forum in de gaten houdt om te zien wat er onder de supporters leeft. Het kan niet anders of Heerenveen zal deze zaak onder de loep nemen. Ik zat net te laat voor de tv om de opstellingen te zien, dus ik weet niet wie er tegen Feyenoord op de bank zaten. De vraag is dan ook: Zat Ziyech wel bij de selectie in Rotterdam?
Nordfeldt; Zuiverloon (’90 Gouweleeuw), Zomer, Kruiswijk, El-Akchaoui; Kums, Van Anholt, De Roon; Van La Parra, Đuričić, Tannane (’53 Valpoort)
Bank: Vandenbussche; Otigba; Ziyech; Amoah, Fazli
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 20-08-2012 14:52

Flying Frisian schreef:Nordfeldt; Zuiverloon (’90 Gouweleeuw), Zomer, Kruiswijk, El-Akchaoui; Kums, Van Anholt, De Roon; Van La Parra, Đuričić, Tannane (’53 Valpoort)
Bank: Vandenbussche; Otigba; Ziyech; Amoah, Fazli


Duidelijk, bedankt.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor winterzzz85 » 20-08-2012 18:34

Er leest waarschijnlijk wel eens iemand mee ja en daarom is het ook verstandig om erg goed na te denken over de dingen die over deze jongen de wereld in worden geslingerd, ook al berusten enkelen op de waarheid.
winterzzz85
Basisspeler
 
Berichten: 711
Geregistreerd op: 09-10-2008 12:47
Woonplaats: Zeist

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor wald pyk » 20-08-2012 20:12

Het lijkt wel dat ik hier op een forum van story of prive zit.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Flying Tilster » 20-08-2012 21:41

Otsje P schreef:Ik mag toch aannemen dat er iemand bij of namens de club is die dit forum in de gaten houdt om te zien wat er onder de supporters leeft. Het kan niet anders of Heerenveen zal deze zaak onder de loep nemen.


Moet men bij de club zaken onder de loep gaan nemen, omdat die toevallig op een supportersforum voorbij komen?
Mocht het waar zijn dat hij bijv. geblowd heeft of bezopen thuis komt 's ochtends vroeg na een nacht stappen, dan merk je dat echt wel. Thuis tegen NEC zal hij zich rond een uurtje of 12 half 1 wel bij de club gemeld moeten hebben.
Als je dan daadwerkelijk bezopen bent, dan ben je rond die tijd nog wel vrij rood rond de oogjes en riek je nog behoorlijk naar alcohol.. Dus eerlijk gezegd.. ik kan me niet voorstellen dat Hakim dat gedaan heeft. In ieder geval niet vlak voor de wedstrijd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2012 07:35

Flying Tilster schreef:Moet men bij de club zaken onder de loep gaan nemen, omdat die toevallig op een supportersforum voorbij komen?


Euh ja, waarom niet? Ik zeg niet dat het gebeurd is, en ik beweer ook niet dat ze maatregelen moeten nemen. Maar zulke dingen hier beweerd worden, dan zal je als club toch achterlijk zijn als je niet een onderzoekje instelt? Al is het alleen maar het gewoon aan Ziyech vragen hoe de vork in de steel zit, en of er een kern van waarheid in kan zitten. Ik zou het niet zomaar negeren en afdoen als onzin, zonder dat even na te gaan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Ebiede » 21-08-2012 08:20

Wat een ophef over een jongen die 19 jaar is. Toen ik 19 jaar was heb ik ook dingen gedaan die niet door de beugel konden en die ik nu nooit meer zou doen.

Alleen deze jongen is profvoetballer, dus staat in de belangstelling. Laat deze jongen ook de fouten maken die bij een 19-jarige horen en laat hem ook vooral van de fouten leren.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2012 09:19

Ebiede schreef: Toen ik 19 jaar was heb ik ook dingen gedaan die niet door de beugel konden en die ik nu nooit meer zou doen.


En betaalden er toen ook 26000 mensen een dure kaart om bij je te komen kijken???

Zo ken ik er nog een paar.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Ebiede » 21-08-2012 09:50

Otsje P schreef:
Ebiede schreef: Toen ik 19 jaar was heb ik ook dingen gedaan die niet door de beugel konden en die ik nu nooit meer zou doen.


En betaalden er toen ook 26000 mensen een dure kaart om bij je te komen kijken???

Zo ken ik er nog een paar.


Nee ik werkte bij Aegon denk dat ik daar meer mensen bediende dan de 26.000 in het ALS.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2012 10:03

Ebiede schreef:Nee ik werkte bij Aegon denk dat ik daar meer mensen bediende dan de 26.000 in het ALS.


Zoals ik al zei, zo ken ik er nog een paar. Dit is niet serieus te nemen natuurlijk. Een baan bij Aegon, waar je waarschijnlijk full time werkt. Alle werk verdeeld over een paar honderd werkdagen, een uur of 8 per dag, waar bovendien fysiek niet serieus iets van je gevraagd wordt. 2000+ uren aan het werk, dan is het geen ramp als je daar een x 8 uurtjes van brak bent.

Niet te vergelijken natuurlijk met een voetballer die 1x per week anderhalf uur echt moet presteren, en dit bovendien met zijn lichaam moet doen. Een speler op zijn leeftijd speelt misschien 30 duels x 1,5 uur. Dan hoeft hij dus maar 45 uur echt te presteren. Dan kun je het je niet permitteren om daar 1,5 uur brak van te zijn. Minachting van je publiek.

Lachwekkende vergelijking van jou kant derhalve.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Ebiede » 21-08-2012 10:12

Gaat me niet specifiek om wat je doet (wellicht niet een goede vergelijking). Gaat me vooral om jongeren ook de kans te geven fouten te maken (niet bij herhaling) en hier van te leren.

Als dit structureel is moet je gaan ingrijpen. Maar als dit gebeurt, moet je wel beseffen dat de jongen 19 jaar is en nog niet volwassen.

Een maal een fout maken moet kunnen naar mijn idee, het mag niet structureel worden
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2012 10:36

Ebiede schreef:Gaat me niet specifiek om wat je doet (wellicht niet een goede vergelijking). Gaat me vooral om jongeren ook de kans te geven fouten te maken (niet bij herhaling) en hier van te leren.

Als dit structureel is moet je gaan ingrijpen. Maar als dit gebeurt, moet je wel beseffen dat de jongen 19 jaar is en nog niet volwassen.

Een maal een fout maken moet kunnen naar mijn idee, het mag niet structureel worden


Maar dat ben ik helemaal met je eens. Al zou het wel meteen een behoorlijk stomme en grote fout zijn om de nacht voor de seizoensopener, waarin je je competitiedebuut zal maken stront lazarus thuis te komen. Daarom betwijfel ik ook of het daadwerkelijk zo gebeurd is.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor abegoal » 21-08-2012 11:02

Als je de kans krijgt in het eerste van Heerenveen na jaren training en je stinkende best doen, zou je een enorme rund zijn als je de dag voor die kans je gaat bezatten. Het past niet in topsport cultuur. Je moet het van je lijf hebben, dus dat moet je goed verzorgen. Maar goed, het story gehalte wordt ook voor mij te groot in dit topic, dus voorlopig laat ik het maar even links liggen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Flying Tilster » 21-08-2012 23:08

Otsje P schreef:Euh ja, waarom niet? Ik zeg niet dat het gebeurd is, en ik beweer ook niet dat ze maatregelen moeten


Omdat het op een forum beweert wordt ga je een onderzoekje instellen? :lol:
Het bericht komt van een verdwenen twitter-account en niemand kan het bevestigen. Dan ging ik als club echt geen onderzoek instellen..
Als hij zich meldt op de club na een nacht doorhangen, dan merken ze dat echt wel en zouden ze dan een onderzoek gaan instellen. Echt niet op basis van insinuaties alhier.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Wizard » 22-08-2012 09:13

Flying Tilster schreef:
Otsje P schreef:Euh ja, waarom niet? Ik zeg niet dat het gebeurd is, en ik beweer ook niet dat ze maatregelen moeten

Echt niet op basis van insinuaties alhier.


Ik weet dat er mensen van de club zijn die ook supportersfora lezen, wat mijns inziens ook terecht is (naast het sponsoronderhoud en gesprekken met afgevaardigden, wil je weten wat er bij je klanten leeft). Daarnaast zitten er ook sponsors of familie van sponsors onder de forumleden. Wanneer dergelijke verhalen over Ziyech naar boven komen, zal een deel zeker op waarheid berusten (waar rook is, is vuur toch?). En aangezien Ziyech een deel van je kapitaal is, wil je toch weten hoe dat kapitaal ervoor staat?
Heb zelf ook genoeg verhalen gehoord over Ziyech en heb daar zo m'n eigen mening wel over. De club weet ook dat Hakim een lastige jongen is, maar zal daar toch wat meer bovenop moeten zitten zodat deze jongen in goed vaarwater terecht komt.

Stappen, drank, drugs, gokken en alles willen kopen is niet geheel vreemd onder de voetballers. Met het enorme salaris en dat moeilijk kunnen 'handlen' op die leeftijd leven ze er behoorlijk op los. Dat moeten ze geheel zelf weten zolang ze maar presteren en het vertrouwen dat SCH in hun heeft gestoken, terugbetalen aan de club, wat weer doorwerkt naar de supporters.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Neymar » 03-04-2013 07:59

Is Hakim volgend seizoen de vervanger van Djuricic? Of Pappa?
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Calimero » 03-04-2013 09:11

Hij scoort in ieder geval met regelmaat en ook nog zo nu en dan op prachtige wijze schijnt het.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 03-04-2013 10:00

Hakim is uiterst getalenteerd. Echter, in ons huidige opstelling is er niet echt een plek voor hem. Hij is een creatieve doelgerichte speler die echter niet echt geschikt is om van de flank te komen. Hij is echt een aanvallende middenvelder, en daar spelen we momenteel niet mee. Ik sluit niet uit dat van Basten volgend seizoen gaat proberen om wel met een nr. 10 te gaan spelen. In de rug gedekt door de Roon en van den Berg. Dan heb je met Pappa en Ziyech 2 spelers die daar uiterst geschikt voor zijn. De vraag is echter of dit niet ten koste zal gaan van de balans. Met Filip op 10 liep het minder, maar was de ploeg ook nog niet op elkaar ingespeeld.

Kortom, als het systeem niet aangepast wordt, dan zie ik Ziyech ook volgend seizoen niet doorbreken. En dat zou jammer zijn, want hij heeft het wel in zich.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Knipecity » 03-04-2013 10:57

Nee, maar of je nou als 10 Marecek en Kums als controleurs achter je hebt, of De Roon en Vd Berg, dat maakt wel een groot verschil. Kums en Marecek zijn meer 'voetballers' terwijl Vd Berg een echte bikkelaar is en de Roon jaagt ook continu op die bal. Veel vervelender om tegen te spelen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 03-04-2013 12:39

Knipecity schreef:Nee, maar of je nou als 10 Marecek en Kums als controleurs achter je hebt, of De Roon en Vd Berg, dat maakt wel een groot verschil. Kums en Marecek zijn meer 'voetballers' terwijl Vd Berg een echte bikkelaar is en de Roon jaagt ook continu op die bal. Veel vervelender om tegen te spelen.


Dat klopt helemaal, Ik zeg ook niet dat het nu niet zou kunnen. Wil alleen maar aangeven, dat als de trainer niet bereid is om het systeem aan te passen, dat Ziyech, hoe getalenteerd ook, er dan niet in past.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 03-04-2013 12:56

Onzin, goede spelers stellen zichzelf op en zijn niet afhankelijk van systemen.

Lees ik hier wel eens :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Otsje P » 03-04-2013 13:33

Fanatic 4-ever schreef:Onzin, goede spelers stellen zichzelf op en zijn niet afhankelijk van systemen.


Dat gebeurd wel eens natuurlijk. Dat de trainer het systeem speelt, wat het best bij zijn beste speler past. Dan moet hij dus zo goed gaan presteren, dat MvB in de voorbereiding van het volgende seizoen opnieuw met een aanvallende middenvelder gaat proberen te spelen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Hinkelpikke » 03-04-2013 22:37

Bij de beloften schiet hij de ene na de andere (van afstand) erin. Heb hem echter drie keer met het eerste mee zien doen (Boekarest thuis, Nec thuis en Hollandia geloof ik) en toen schoot hij bijna alle ballen het stadion uit. Maar hij ontwikkelt zich in ieder geval stormachtig, net als o.a. Slagveer. Hopelijk kunnen zij er volgend seizoen staan!
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Knipecity » 04-04-2013 07:53

Hinkelpikke schreef:Bij de beloften schiet hij de ene na de andere (van afstand) erin. Heb hem echter drie keer met het eerste mee zien doen (Boekarest thuis, Nec thuis en Hollandia geloof ik) en toen schoot hij bijna alle ballen het stadion uit. Maar hij ontwikkelt zich in ieder geval stormachtig, net als o.a. Slagveer. Hopelijk kunnen zij er volgend seizoen staan!

Bij het eerste stond en draaide het toen nog niet. Ook was dat begin van het seizoen. Komende voorbereiding is hij weer een jaar verder en kan hij de stap wellicht wel maken.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Lipton » 04-04-2013 08:04

Hij moet de stap gaan maken, anders gaat is hij het volgende talent wat verkwanseld gaat worden. Aan het begin van het seizoen heeft hij laten zien dat hij het niveau aan kan. Alleen was hij er fysiek gezien nog niet helemaal aan toe. Het is jammer dat hij daarna niet aan spelen toegekomen is.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor AllardP » 04-04-2013 10:13

Hij kan alleen de stap maken als hij wordt opgesteld. Tegen Willem II (dat zich toch gaat ingraven) zou hij mooi kunnen spelen als nummer 10. Verder mag Marco wel iets ruimhartiger van zijn wisselmogelijkheden gebruik maken; nu doet hij het eigenlijk alleen om tijd te rekken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-04-2013 10:36

Ja, mooi je succeselftal wijzigen omdat een beloftespeler minuten moet maken. We zijn geen speeltuinvereniging!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor AllardP » 04-04-2013 13:18

Spelen met een 10 tegen een ultradefensief team is niet zo gek. Net zoals het niet raar is om eens een keer wat eerder te wisselen als de basisspelers er doorheen zitten. Bovendien kan er zomaar eens een schorsing of een blessure komen; in dat geval tien keer liever Ziyech dan Marecek.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Hinkelpikke » 04-04-2013 20:02

Zie niet in waarom we het middenveld moeten gaan veranderen. Mocht je toch met een 10 willen spelen zou ik eerder Pappa op die positie willen zien. Ziyech dit seizoen nog maar in de beloftes laten spelen, op dit moment zijn de belangen te groot om dingetjes uit te gaan proberen.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Calimero » 17-05-2013 09:59

Gisteren viel nog maar een keer zijn sterkste kant op: hij heeft een geweldige trap in huis. Speelde verder ook heel aardig maar was (natuurlijk logisch) na 80 minuten wel uitgeblust. Ik hoop dat hij volgend seizoen definitief doorbreekt, ik zie in ieder geval meer dan genoeg potentie.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten